Постанова
від 01.04.2020 по справі 540/874/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 квітня 2020 р.м.ОдесаСправа № 540/874/19

Суддя першої інстанції: Дубровна В.А.

Час та місце ухвалення судового рішення 17:20 , м. Херсон

Повний текст судового рішення складений 22.07.2019р.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Крусяна А.В.,

суддів Градовського Ю.М., Яковлєва О.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 17 липня 2019 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

24.04.2019р. ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.04.2018р. №372273-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2018р. у розмірі 25830,35грн.; від 09.08.2018р. №404015-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2017р. у розмірі 34440,47грн.

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 17.07.2019р. позов задоволений.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилається на помилкове застосування судом першої інстанції при вирішенні справи вимог законодавства, внаслідок чого просить рішення суду скасувати та прийняти нове про відмову у задоволенні позову.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що розпорядженням Голови Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області від 27.02.2006р. №209 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо передачі земельної ділянки водного фонду в оренду ОСОБА_1 для риборозведення площею 9,01га із земель державної власності Томинобалківської сільської ради; надано ОСОБА_1 земельну ділянку площею 9,01га у користування на умовах оренди для риборозведеннян із земель державної власності, що знаходяться на території Томинобалківської сільської ради терміном на 20 років із встановленням орендної плати у розмірі 100грн. за 1 га на рік. /а.с.31/

03.05.2006р. між Білозерською районною державною адміністрацією Херсонської області (орендодацець) та ОСОБА_1 (орендар) укладено догорів оренди землі, згідно умов якого орендодавець надає відповідно до розпорядження голови Білозерської райдержадміністрації від 27.02.2006р. №209, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Томинобалківської сільської ради Білозерського району Херсонської області площею 9,01га, у тому числі ставок - 9,01га.

Згідно п.8 вищезазначеного договору, він укладається на 20 років, після закінчення строку договору орендар має переважне право на укладання його на новий строк.

Вищезазначений договір зареєстрований у Білозерському реєстраційному окрузі Херсонської регіональної філії Центру ДЗК про що у Державну реєстрі земель вчинено запис від 07.06.2006р. за №040671400003. /а.с.27-30/

Розпорядженням Голови Білозерської районної державної адміністрації від 27.09.2012р. №698 надано згоду ОСОБА_1 на внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 07.06.2006р. №040671400003, збільшивши розмір орендної плати до трьох земельних податків. /а.с.32/

Додатковою угодою від 12.12.2013р. внесено зміни до договору оренди земельної ділянки від 07.06.2006р. №040671400003, збільшивши розмір орендної плати до трьох земельних податків. Орендна плата становить 6589,77грн. на рік.

Вищезазначена угода зареєстрована Реєстраційною службою Білозерського районного управління юстиції Херсонської області від 23.12.2013р. №3998457. /а.с.33/

Рішенням Томинобалківської сільської ради Білозерського району Херсонської області від 27.01.2017р. №250 встановлено ставку земельного податку в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки на 2017 рік.

Рішенням Томинобалківської сільської ради Білозерського району Херсонської області від 12.07.2017р. №306 встановлено ставку земельного податку в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки на 2018 рік.

На підставі вищезазначених рішень, Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі винесені податкові повідомлення-рішення від 28.04.2018р. №372273-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2018р. у розмірі 25830,35грн.; від 09.08.2018р. №404015-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2017р. у розмірі 34440,47грн. /а.с.13-14, 80/

Не погоджуючись з правомірністю податкових повідомлень-рішень щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2017р. та 2018р., позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши докази, надані сторонами, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов до правильного висновку щодо обґрунтованості позовних вимог виходячи з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України (надалі - ПК України).

Відповідно до пп. 10.1.1 п.10.1 ст.10 ПК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) плата за землю належить до місцевих податків, яка в силу вимог пп. 14.1.147 п.14.1 ст.14 цього ж Кодексу, є обов`язковим платежем у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

До повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, щодо податків та зборів належать: встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених цим Кодексом; … до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об`єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов`язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду (пп.пп. 12.4.1, 12.4.3 п.12.4 ст.12 ПК України).

Офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпунктом 12.3.4 цієї статті (п.12.5 ст.12 ПК України).

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (пп.12.3.4 п.12.3 ст.12 ПК України).

Відповідно до п.284.1 ст.284 ПК України Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

При цьому, пунктом 4 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році встановлено, що в 2017 році до прийнятих рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, які прийняті на виконання цього Закону, не застосовуються вимоги пп.4.1.9 п.4.1 та п.4.5 ст.4, пп.12.3.4 п.12.3, пп.12.4.3 п.12.4 та п.12.5 ст.12 ПК України та Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності .

Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році встановлено, що у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги пп.4.1.9 п.4.1 та п.4.5 ст.4, пп.12.3.4 п.12.3, пп.12.4.3 п.12.4 та п.12.5 ст.12 ПК України та Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності .

Так, п.288.1 ст.288 ПК України передбачено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні , який набрав чинності 01.01.2017р., пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України викладено в наступній редакції: розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році , який набрав чинності з 01.01.2018р., пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України викладено в наступній редакції: розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

Таким чином, норми ПК України застосовують поняття річна сума платежу, яка не є безпосередньо прив`язаним до змісту договору і не є тотожним поняттю орендна плата . Відтак, орендна плата може бути однією, а річна сума платежу - іншою. Пріоритет у такому разі варто надавати нормам ПК України, які регулюють справляння податків і зборів, адже до них належить і орендна плата.

Відповідно до пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, установлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Таким чином, з набранням чинності ПК України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 цього Кодексу (з урахуванням внесених до нього змін) та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду України від 02.12.2014р. у справі №21-274а14, від 07.04.2015р. у справі №21-117а15, від 14.04.2015р. у справі №21-165а15, від 24.04.2015р. у справі №131а15, від 14.03.2017р. у справі №21-2246а16 та постановах Верховного Суду від 21.08.2018р. у справі №814/1622/16, від 05.02.2019р. у справі 808/4797/13-а.

За умовами договору оренди землі від 03.05.2006р., з урахуванням угоди про внесення змін від 12.12.2013р., орендна плата на рік складає розмір трьох земельних податків, що у грошовому еквіваленті складає 6589,77 грн. /а.с.27-30, 33/

Згідно квитанції №ПН 2376783 від 23.08.2017р. ОСОБА_1 сплачено на рахунок Управління Державної казначейської служби у Білозерському районі орендну плату з фізичних осіб (код 18010900) в сумі 8649,15грн. /а.с.35/

Крім того, згідно квитанції №ПН625976 від 22.10.2018р. ОСОБА_1 сплачено на рахунок Управління Державної казначейської служби у Білозерському районі орендну плату з фізичних осіб (код 18010900) за 2018р. в сумі 8650,00 грн. /а.с.36/

Відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПК України нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

На підставі вищезазначеного договору оренди землі та ст. 286 ПК України податковим органом винесено податкові повідомлення-рішення від 28.04.2018р. №372273-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2018р. у розмірі 25830,35грн.; від 09.08.2018р. №404015-1302-2103 щодо визначення суми податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб за 2017р. у розмірі 34440,47грн.

Податковий орган посилається на те, що підставою для визначення позивачу спірних сум орендної плати за землю за 2017-2018р.р. є умови договору оренди землі від 03.05.2006р., з урахуванням угоди про внесення змін від 12.12.2013р., а також приписи п.п.288.5.1. п.288.5. ст.288, п.289.1. ст.289 ПК України, якими, визначено нижню та верхню граничну межу річної суми орендної плати, що зобов`язує платника сплачувати податки у розмірі, встановленому ПК України, не зважаючи на визначення умовами договору значного меншого розміру орендної плати.

З огляду вищезазначені приписи ПК України річна сума орендної плати на 2017 - 2018 роки не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території.

Отже, колегія судів погоджується з позицією відповідача про те, що визначений за умовами договору оренди розмір орендної плати підлягає перегляду у разі його невідповідності положенням пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України, а саме, не менше розміру земельного податку.

Крім того, за поясненнями представника відповідача при розрахунку спірної суми податкових зобов`язань з орендної плати на земельну ділянку за 2017-2018 роки податковий орган керувався рішенням Томинобалківської сільської ради від 27.01.2017р. №250, яким встановлено ставку земельного податку розмірі 5 % від нормативної грошової оцінки на 2017 рік та рішенням Томинобалківської сільської ради від 12.07.2017р. №306, яким встановлено ставку земельного податку розмірі 3% від нормативної грошової оцінки на 2018 рік, а також листом Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 02.03.2018р. № 28-21-0.20-98/104-18 щодо нормативної грошової оцінки земель.

З наданого відповідачем розрахунку спірної суми податкового зобов`язання з орендної плати на земельну ділянку за 2017 рік, вбачається, що річний розмір орендної плати за землю за 2017 рік у розмірі 34440,47грн. визначено відповідачем у межах максимального розміру орендної плати відповідно до пп. 288.5.1 п.288.5 ст. 288 ПК України (287 003,91*12 %).

А річний розмір орендної плати за землю за 2018 рік у сумі 25830,35 грн. (287 003,91* 3%*3). /а.с.111-112/

Разом з тим, статтею 271 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом, а у разі, якщо нормативну грошову оцінку не проведено - площа земельних ділянок.

Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Відтак, у разі проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок розмір орендної плати обумовлюється та ґрунтується виключно на нормативній грошовій оцінці земляної ділянки, що знаходиться в оренді. В іншому випадку розмір орендної плати обчислюється виходячи із площі земельних ділянок.

Апелянт зазначає, що при визначенні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка перебуває в оренді позивача, податковий орган використав лист Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 02.03.2018р. № 28-21-0.20-98/104-18, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 2009 рік складала 142849,05грн., та враховуючи коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель (2009 рік-1,059, 2010 рік-1,0, 2011 рік-1,0, 2012 рік-1,0, 2013 рік-1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік-1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06, 2017 рік - 1,0, 2018 рік - 1,0), нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки за 2017 - 2018 роки склала 287003,91грн. /а.с.51-52/

Згідно зі статтею 1 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Статтею 13 вищезазначеного закону передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, а порядок її проведення визначено статтею 18 Закону України Про оцінку земель , якою встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів та передбачено, що оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій .

Приписами статей 18 та 20 Закону України Про оцінку земель обумовлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій , за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Отже, належними та допустимими доказами, які підтверджують правильність визначення/зміни контролюючим органом розміру нормативної грошової оцінки земельних ділянок є витяг з технічної документації, зроблений уповноваженим органом, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 31.01.2019р. у справі №821/54/18.

Однак, зі змісту листа Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 02.03.2018р. №28-21-0.20-98/104-18 вбачається, що згідно технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 9,01га для розміщення ставку для риборозведення, розробленої ПП Профіт-Херсон у 2006 році, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, площею 9,01 га на момент укладання договору оренди землі складала 175149грн. Враховуючи лист ПП Профіт-Херсон від 06.04.2009р. №72 про виправлення помилки у розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 9,01га, проведеної у вищезгаданій технічній документації з нормативної грошової оцінки, нормативна грошова оцінка складала 142849,05 грн. У зв`язку із закінченням у 2016 році терміну дії вищезазначеної технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 9,01га, відсутня можливість надати інформацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 9,01га (кадастровий номер 6520387100:03:024:0001) для риборозведення, що розташована на території Томинобалківської сільської ради станом на 2017 та на 2018 рік. /а.с.51-52/

З огляду на викладене, суд першої інстанції дійшов до обґрунтованого висновку, що в основу оскаржуваних податкових повідомлень - рішень відповідачем було покладено лист Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 02.03.2018р. № 28-21-0.20-98/104-18, який не є належним та допустимим доказом нормативної грошової оцінки земельної ділянки при перегляді контролюючим органом встановленого умовами договору розміру орендної плати.

Тобто, відповідачем не надано суду доказів того, що розмір нормативної грошової оцінки землі у сумі 142849,05грн., використаний при визначенні податкового зобов`язання позивача, визначено технічною документацією, затвердженою відповідним органом місцевого самоврядування, та підтверджується належним чином оформленим витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку спірної земельної ділянки за 2017 та 2018 роки.

Крім того, відповідачем не надано пояснень щодо підстав обчислення сум податкових зобов`язань з орендної плати за землю з урахуванням трьох розмірів земельного податку, якщо пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України визначено річну суму орендної плати у розмірі не менше розміру земельного податку, а також не враховано сплачені ОСОБА_1 суми з орендної плати за землю, згідно квитанцій № ПН 2376783 від 23.08.2017 р., № ПН625976 від 22.10.2018 р., за 2017-2018р.р.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі не надано доказів правомірності спірних податкових повідомлень-рішень, а тому з врахуванням вищезазначеного колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо їх протиправності та скасування.

На підставі викладеного, оскільки суд першої інстанції при вирішенні справи правильно застосував норми матеріального та процесуального права, тому в порядку ст.316 КАС України рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст.139 КАС України та відстрочена апелянту, згідно з ст.133 КАС України, сплата судового збору до ухвалення судового рішення у справі за подачу апеляційної скарги підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись ст.ст.311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі залишити без задоволення, а рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 17 липня 2019 року залишити без змін.

Стягнути з Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259) на користь Державної судової адміністрації на рахунок №:UA908999980313111256000026001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету: 22030106, судовий збір в розмірі 1356 (тисяча триста п`ятдесят шість) грн.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.

Головуючий суддя Крусян А.В. Судді Градовський Ю.М. Яковлєв О.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2020
Оприлюднено01.04.2020
Номер документу88526861
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/874/19

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 01.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Рішення від 17.07.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 17.07.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні