Постанова
від 31.03.2020 по справі 903/729/19
ПІВНІЧНО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 березня 2020 року Справа № 903/729/19

Північно-західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючий суддя Савченко Г.І., суддя Юрчук М.І. , суддя Крейбух О.Г.

розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" на рішення господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19 (повний текст складено 27 грудня 2019 року, суддя Дем`як В.М.)

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фердинанд Групп"

про стягнення 133390,00 грн.

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19 частково задоволено позов Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фердинанд Групп" про стягнення 133390,00 грн. Присуджено до стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фердинанд Групп" (43023, Волинська область, м. Луцьк, вул. Індустріальна, 2Б, код ЄДРПОУ 42105406) на користь Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (49602, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 108, п/р НОМЕР_1 , в АТ "Ощадбанк" МФО 300465, код ЄДРПОУ 40081279, отримувач: філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" ПАТ "Укрзалізниця") 26678,00 грн. та 384,20 грн. витрат, пов`язаних з оплатою судового збору. В решті позову відмовлено.

Вказане рішення мотивоване тим, що позивачем правильно розраховано величину штрафу у розмірі 133390,00 грн. Однак, на думку суду, обставини справи свідчать про те, що ТОВ "Фердинанд Груп" не бажала вчинення такого порушення, діяла добросовісно вжила усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення, а несправність ваг на станції відправлення є винятковими обставинами, що дають підстави зменшення штрафу за внесення недостовірних відомостей до залізничної дорожньої накладної, (а саме: ваги вантажу) в контексті статті 74 ГПК України та статті 233 ГК України.

Не погоджуючись з прийнятим судом першої інстанції рішенням, позивач звернувся до Північно-західного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19 в частині зменшення штрафу та зменшення судового збору та задовольнити позов у повному обсязі.

Обгрунтовуючи свої вимоги АТ "Українська залізниця" зазначає, що штрафна санкція не є договірною, а випливає із положень Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 квітня 1998 року №457, якими чітко визначено розмір штрафу. Тому, підстав для його зменшення господарський суд Волинської області не мав. Місцевий господарський суд, зменшуючи розмір штрафу послався на загальні засади законодавства (статтю 233 ГК України, статтю 551 Цивільного кодексу України) і взяв до уваги, що відповідачем вжито усіх належних заходів для недопущення господарського правопорушення та що відповідач не бажав вчинення такого правопорушення. При цьому, мало місце лише формальне посилання на обставини для зменшення штрафу. Крім того, зменшуючи розмір штрафу, суд першої інстанції не мав права зменшувати суму судового збору, оскільки і в такому випадку витрати позивача, пов`язані зі сплатою судового збору, відшкодовуються за рахунок відповідача у сумі сплаченій позивачем за позовною вимогою, яка підлягала б задоволенню, якби зазначений розмір судом не було зменшено.

Ухвалою Північно-західного апеляційного господарського суду від 03 лютого 2020 року у справі №903/729/19 поновлено Акціонерному товариству "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" строк на подання апеляційної скарги на рішення господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19, відкрито апеляційне провадження, зупинено дію оскаржуваного рішення та роз`яснено учасникам, що апеляційна скарга буде розглянута без повідомлення учасників справи.

Протоколом потворного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 30 березня 2020 року у справі №903/729/19, у зв`язку із перебуванням у відпустці судді Тимошенка О.М. у період з 30 березня 2020 року по 13 квітня 2020 року включно, внесено зміни до складу колегії суддів та визначено наступний її склад: головуючий суддя Савченко Г.І., суддя Юрчук М.І., суддя Крейбух О.Г.

Відповідач не скористався своїм правом та не подав до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу.

Згідно з частиною 13 статті 8 ГПК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.

Статтею 270 ГПК України визначено, що у суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених у цій главі.

Розгляд справ у суді апеляційної інстанції здійснюється у судовому засіданні з повідомленням учасників справи, крім випадків, передбачених частиною десятою цієї статті та частиною другою статті 271 цього Кодексу.

Приписами частини 10 статті 270 ГПК України визначено, що апеляційні скарги на рішення господарського суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.

У ході апеляційного розгляду даної справи Північно-західним апеляційним господарським судом, у відповідності до пункту 4 частини 5 статті 13 Господарського процесуального кодексу України, було створено учасникам справи умови для реалізації ними прав, передбачених цим Кодексом у межах строку, встановленого частиною 1 статті 273 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до частини 1 статті 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обгрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, розглянувши в письмовому провадженні матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши надану судом юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, рішення місцевого господарського суду - скасуванню.

При цьому колегія суддів виходила з наступного.

Як вбачається з накладної №37582095 від 06 березня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Фердинанд Групп" відправило на станцію Нижньодніпровськ - Вузол Придніпровської залізниці вантаж (лом чорних металів) /а.с. 9/; номер вагону - 66119322; маса нетто вантажу визначена відправником - 59000 кг; спосіб визначення ваги: на вагонних вагах 150 т; вантаж завантажено вантажовідправником.

12 березня 2019 року на станції Нижньодніпровськ - Вузол Придніпровської залізниці працівниками залізниці було складено комерційний акт №450003/43 /а.с. 10/.

Згідно з комерційним актом №450003/43 від 12 березня 2019 року під час контрольного переважування вагону №66119322 в статичному режимі з повною зупинкою та розчепленням, у присутності заступника начальника станції Нижньодніпровськ-Вузол ОСОБА_1 , агент з розшуку вантажів та багажу Плітченко, прийомоздавальника ОСОБА_2 , на справних вагонних 150-тонних електронно- тензометричних вагах ст. Нижньодніпровськ - Вузол, заводський №032, що пройшли державну повірку 28 грудня 2018 року, виявлено, що вага брутто - 78800 кг, тара за документом - 22200 кг, вага нетто - 56600 кг, що менше ваги, вказаної в залізничній накладній, на 2400 кг. Навантаження рівномірне нижче бортів на 20 см. Вантаж вкрито листами заліза, марковано. Листове покриття та маркування не порушено. Вагон без дверей розвантажувальні люки з обох сторін закритті та укручені. В технічному відношенні вагон справний. При повторному зважуванні вагону вага підтвердилася.

Враховуючи те, що відповідачем було невірно зазначено масу вантажу у перевізному документі, позивач нарахував штраф у сумі 133390,00 грн. (26678 * 5), що і стало підставою для звернення останнього до суду за захистом свого порушеного права з цим позовом.

Відповідно до положень частини 5 статті 307 Господарського кодексу України, які кореспондуються з положеннями частини 2 статті 908, статті 920 Цивільного кодексу України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначається транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами. Сторони можуть передбачити в договорі також інші умови перевезення, що не суперечать законодавству, та додаткову відповідальність за неналежне виконання договірних зобов`язань.

Статтею 6 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 № 457, з подальшими змінами, визначено, що накладна - основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов`язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої сторони - одержувача. Накладна одночасно є договором на заставу вантажу для забезпечення гарантії внесення належної провізної плати та інших платежів за перевезення. Накладна супроводжує вантаж на всьому шляху перевезення до станції призначення.

Відправники повинні надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). Станція призначення видає накладну одержувачу разом з вантажем (стаття 23 Статуту залізниць України).

Оформлення накладної має здійснюватися у відповідності до Правил оформлення перевізних документів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21 листопада 2000 року № 644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2000 року № 863/5084.

Згідно з пунктом 1.1. Правил оформлення перевізних документів, на кожне відправлення вантажу, порожніх власних, орендованих вагонів та контейнерів відправник надає станції відправлення перевізний документ (накладну) за формою, наведеною у додатку 1 до цих Правил. У разі пред`явлення до перевезення вантажу груповою відправкою або маршрутом відправник додає до накладної відомість вагонів (додаток 2 до цих Правил) або відомість вагонів і контейнерів, що перевозяться маршрутом (групою) за накладною (додаток 4 до Правил перевезення вантажів в універсальних контейнерах, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20 серпня 2001 року №542, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 вересня 2001 року за №798/5989). У відповідності до цих Правил накладна може оформлятися і надаватися в електронному вигляді (із накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП)). Електронний перевізний документ та його паперова версія мають однакову юридичну силу.

Накладна супроводжує вантаж на всьому шляху перевезення до станції призначення, де видається одержувачу разом з вантажем (пункт 1.2 частини 1 Правил оформлення перевізних документів).

Пунктом 1.3 Правил оформлення перевізних документів встановлено, що усі відомості, передбачені формою бланка перевізного документа, повинні бути внесені відправником у відповідні графи. Виправлення не допускаються; у разі необхідності зміни відомостей, унесених до перевізного документа, відправник зобов`язаний заповнити новий перевізний документ. Зміни, які вносяться до перевізного документа залізницею, засвідчуються посадовою особою залізниці із зазначенням дати та найменування станції, на якій внесено зміни.

У відповідності до статті 37 Статуту залізниць України під час здавання вантажів для перевезення відправником має бути зазначена у накладній їх маса; маса вантажів визначається відправником.

Згідно з пунктами 2.1, 6.6, 6.7 та додатком № 3 Правил оформлення перевізних документів, графи накладної "Маса вантажу, визначена відправником" та "Спосіб визначення маси" заповнюються відправником.

Пунктом 28 Правил приймання вантажів до перевезення, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21 листопада 2000 року №644 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 листопада 2000 року за №861/5082, передбачено, що вантажі, завантажені відправниками у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т. ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.

Відповідно до статті 24 Статуту залізниць України, вантажовідправники несуть відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладній. Залізниця має право перевіряти правильність цих відомостей, а також періодично перевіряти кількість та масу вантажу, що зазначаються у накладній.

Пунктом 5.5. Правил оформлення перевізних документів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21 листопада 2000 року № 644 (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від 08 червня 2011 року №138, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 червня 2011 року за №765/19503), передбачено, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній маси, кількості місць вантажу, його назви, коду та адреси одержувача, з відправника стягується штраф у розмірі згідно зі статтею 118 Статуту залізниць України. При цьому відправник несе перед залізницею відповідальність за наслідки, які виникли. Цей факт засвідчується актом загальної форми, якщо за цим фактом не складався комерційний акт.

Відповідно до статті 129 Статуту залізниць України, обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць.

Комерційний акт складається для засвідчення обставин, зокрема, невідповідності найменування, маси і кількості місць вантажу з даними, зазначеними у транспортних документах. Залізниця зобов`язана скласти комерційний акт, якщо вона сама виявила зазначені вище обставини або якщо про існування хоча б однієї з них заявив одержувач або відправник вантажу.

Залізниця зобов`язана скласти комерційний акт, якщо вона сама виявила зазначені вище обставини або якщо про існування хоча б однієї з них заявив одержувач або відправник вантажу, багажу чи вантажобагажу. В усіх інших випадках обставини, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу і вантажобагажу і які можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, оформляються актами загальної форми.

Усі графи бланка акта мають бути заповнені. Не дозволяється проставляння рисок та лапок замість повторення необхідних даних. У комерційному акті зазначається, чи правильно навантажений, розміщений і закріплений вантаж, а також про наявність та стан захисного маркування для вантажів, що перевозяться у відкритих вагонах. У разі неправильного завантаження, розміщення, закріплення вантажу в акті зазначається, яке порушення було допущено. Особи, які склали або підписали комерційний акт або акт загальної форми, що містить дані, які не відповідають дійсності, несуть установлену законодавством відповідальність.

Комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району, завідувач (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи) і працівник станції, який особисто здійснював перевірку, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акту можуть бути залучені також інші працівники залізниці.

Як встановлено колегією суддів, комерційний акт №450003/43 від 12 березня 2019 року складений відповідно до вищевикладених правил його заповнення та підписаний уповноваженими особами: заступником начальника станції ОСОБА_1. , агентом з розшуку вантажів та багажу ОСОБА_4 , прийомоздавальником ОСОБА_2 .

Наказом начальника станції від 03 січня 2019 року №8 у зв`язку з відсутністю в штатному розкладі станції посади начальника вантажного району, завідувача вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи на підписання комерційних актів, замість вищевказаних осіб, було уповноважено приймальника поїздів ОСОБА_2

Доказом того, що до трудових обов`язків агента з розшуку вантажів та багажу ОСОБА_4. входить обов`язок здійснювати зважування вагонів є пункт 2 частини 1 та пункт 15 частини 2 її робочої інструкції.

Складеним залізницею комерційним актом №450003/43 від 12 березня 2019 року підтверджується, що при заповненні комплекту перевізних документів, відповідачем невірно зазначено масу вантажу, а відповідачем цих обставин належними доказами не спростовано.

Статтею 118 Статуту залізниць України встановлено, що штраф стягується у розмірі п`ятикратної провізної плати за всю відстань перевезення.

Отже, позивач на підставі статей 118, 122 Статуту залізниць України обгрунтовано застосував до відповідача штраф за невірно зазначену у перевізних документах масу вантажу у п`ятикратному розмірі провізної плати за всю відстань перевезення, розмір якого у загальній сумі становить 133390,00 грн. (26678,00 грн. х 5 = 133390,00 грн.).

Однак, ТОВ "Фердинанд Групп" звернувся до суду першої інстанції із заявою про зменшення штрафу до розміру провізної плати, що складає 26678,00 грн.

Задовольняючи частково позовні вимоги позивача місцевий господарський суд виходив з приписів статті 551 Цивільного кодексу України, статті 233 Господарського кодексу України та того, що ТОВ "Фердинанд Груп" не бажала вчинення такого порушення, діяла добросовісно вжила усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення, а несправність ваг на станції відправлення є винятковими обставинами, що дають підстави зменшення штрафу за внесення недостовірних відомостей до залізничної дорожньої накладної, (а саме: ваги вантажу) в контексті статті 74 ГПК України та статті 233 ГК України.

Проте, апеляційний суд вважає такий висновок суду першої інстанції помилковим та безпідставним з огляду на наступне.

Як вже вище зазначалось, загальні умови перевезення вантажів залізничним транспортом регулюються Законом України "Про транспорт", Законом України "Про залізничний транспорт", Статутом залізниць України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06 квітня 1998 року №457, Правилами оформлення перевізних документів, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 21 листопада 2000 року №644, Правилами складання актів, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 28 травня 2002 року за №334, Правилами приймання вантажів до перевезення, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2000 року №861/5082, Правилами видачі вантажів, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2000 року №862/5083.

Статут визначає обов`язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, які користуються залізничним транспортом (стаття 2 Статуту).

Відповідно до статті 5 Статуту, нормативні документи, що визначають порядок і умови перевезень, користування засобами залізничного транспорту, безпеки руху, охорони праці, громадського порядку, перетину залізничних колій іншими видами транспорту і комунікаціями, пожежної безпеки, санітарні норми та правила на залізничному транспорті, є обов`язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.

Згідно статті 122 Статуту, за неправильно зазначені у накладній масу, кількість місць вантажу, його назву, код та адресу одержувача з відправника, порту стягується штраф у розмірі згідно із статтею 118 цього Статуту. При цьому відправник несе перед залізницею відповідальність за наслідки, які виникли.

Штраф відповідно до статті 118 Статуту стягується у розмірі п`ятикратної провізної плати за всю відстань перевезення.

Відповідно до пункту 24 Статуту, вантажовідправники несуть відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладній, а залізниці надане право перевіряти правильність цих відомостей, а також періодично перевіряти кількість та масу вантажу, що зазначаються у накладній. Зазначена норма встановлює чіткі вимоги до відправника щодо оформлення вантажу та покликана забезпечити дисциплінованість учасників господарських відносин та визначає критерії обґрунтованості в подальшому будь-яких претензій залізниці до учасників господарських відносин (відправника та одержувача).

Відтак, недотримання вимог, визначених Статутом залізниць України, який є спеціальним нормативним актом, що визначає обов`язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, організацій, установ і громадян, які користуються залізничним транспортом, покладає на порушника відповідальність, яка в даному випадку передбачена пунктами 118, 122 Статуту залізниць України. При цьому, зазначений штраф, відповідно до пунктів 118, 122 Статуту залізниць України, стягується з вантажовідправника незалежно від наявності збитків та наслідків, можливості його зменшення Статутом не передбачено.

Вказана правова позиція наведена Верховним Судом в постанові від 05 лютого 2019 року у справі №914/2339/17.

Отже, в даному випадку штрафна санкція не є договірною, а випливає зі зазначених положень Статуту залізниць України, тобто має місце не порушення зобов`язання з боку відповідача, а порушення ним порядку, встановленого нормативно-правовим актом і сума штрафу не залежить від форми такого порушення та не пов`язана зі збитками залізниці, а тому підстави для зменшення розміру штрафу відсутні.

Поряд з цим, зменшуючи розмір штрафу з 133390,00 грн. (5-ти кратний розмір провізної плати) до 26678 грн. (розмір провізної плати) суд першої інстанції не навів жодного обгрунтування чому штраф зменшено саме на 80%.

За наведених обставин вимоги позивача про стягнення з відповідача штрафу за неправильно зазначену масу вантажу у розмірі 133390 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсягу.

Так, за змістом частини 1 статті 129 ГПК України, у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав судовий збір покладається на сторони, пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Водночас, колегія суддів зазначає, що у разі, коли господарський суд зменшує розмір неустойки (штрафу, пені), витрати позивача, пов`язані зі сплатою судового збору, відшкодовуються за рахунок відповідача у сумі, сплаченій позивачем за позовною вимогою, яка підлягала б задоволенню, якби зазначений розмір судом не було зменшено.

Відтак, висновок суду апеляційної інстанції про зменшення суми судового збору, який покладається на відповідача, є також помилковим.

З огляду на вищевикладене, судова колегія апеляційного суду вважає, що оскаржуване судове рішення ухвалено судом з неповним з`ясуванням обставин справи та з неправильним застосуванням норм матеріального права, що згідно статті 277 ГПК України є підставою для його скасування в оскаржуваній частині та задоволення позовних вимог позивача у повному обсягу.

Згідно статті 129 ГПК України судові витрати по сплаті апелянтом судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 3001,27 грн. слід покласти на відповідача.

З підстав наведеного та керуючись статтями 123, 129, 269, 270, 275-284, 287 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" на рішення господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19 задоволити.

Рішення господарського суду Волинської області від 23 грудня 2019 року у справі №903/729/19 скасувати. Прийняти нове рішення. Позов задоволити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фердинанд Групп" (43023, Волинська область, м. Луцьк, вул. Індустріальна, 2Б, код ЄДРПОУ 42105406) на користь Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (49602, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 108, п/р НОМЕР_1 , в АТ "Ощадбанк" МФО 300465, код ЄДРПОУ 40081279, отримувач: філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" ПАТ "Укрзалізниця") 133390 грн. штрафу, 2000,85 грн. витрат, пов`язаних з оплатою судового збору за подання позовної заяви та 3001,27 грн. за подання апеляційної скарги.

Доручити господарському суду Волинської області видати наказ.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

Справу №903/729/19 повернути до господарського суду Волинської області.

Головуючий суддя Савченко Г.І.

Суддя Юрчук М.І.

Суддя Крейбух О.Г.

СудПівнічно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення31.03.2020
Оприлюднено01.04.2020
Номер документу88527819
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/729/19

Судовий наказ від 10.04.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Постанова від 31.03.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Ухвала від 03.02.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Судовий наказ від 17.01.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Рішення від 23.12.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Ухвала від 20.11.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Ухвала від 29.10.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Ухвала від 07.10.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

Ухвала від 02.10.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем`як Валентина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні