ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,
тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
У Х В А Л А
31 березня 2020 року Справа № 923/275/18
Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М.Б. , за участю секретаря судового засіданні Червоної Т.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за заявою: ОСОБА_1 , м. Херсон
до боржника: Приватного підприємства "Банс", м. Херсон
про банкрутство
за участю представників сторін:
від кредиторів: не з`явились,
ліквідатор: не з`явився
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 04.06.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "БАНС", м.Херсон, визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора в сумі 5490000,00 грн. основного боргу, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Кириченка К.І., вирішено інші процедурні питання.
Ухвалою суду від 26.07.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.
Ухвалою суду від 26.10.2018р. здійснено заміну кредитора ОСОБА_1 на його процесуального правонаступника ОСОБА_2 , м.Херсон.
Постановою господарського суду від 22.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кириченка К.І.
12.03.2020р. ліквідатором арбітражним керуючим Кириченком К.І. подано клопотання про затвердження звіту про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу та закриття провадження у справі.
Ухвалою від 13.03.2020р. для розгляду звіту ліквідатора арбітражного керуючого Кириченка К.І. призначено судове засідання із викликом представників учасників провадження на 31.03.2020р.
В судове засідання учасники провадження не з`явились.
25.03.2020р. до суду надійшло клопотання ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі про розгляд справи без участі представника. Проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу ПП "БАНС" не заперечує.
26.03.2020р. від голови комітету кредиторів Пожаєва С.Ю. надійшло клопотання про розгляд справи без його участі.
26.03.2020р. ліквідатором подано клопотання про розгляд справи без його участі.
Суд враховує, що постановою Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 (в редакції від 16.03.2020) "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" з 12 березня до 3 квітня 2020 на усій території України установлено карантин.
В свою чергу, рішенням Ради суддів України від 17.03.2020р. №19 затверджено Рекомендації Ради суддів України щодо встановлення особливого режиму роботи судів України задля убезпечення населення України від поширення гострих респіраторних захворювань та коронавірусу COVID-19, який віднесено до особливо небезпечних інфекційних хвороб, відповідно до яких Рада суддів України рекомендує: на період з 16 березня до 03 квітня 2020 року встановити особливий режим роботи судів України, та, крім іншого, роз`яснити громадянам можливість відкладення розгляду справ у зв`язку із карантинними заходами та можливість розгляду справ в режимі відеоконференції; по можливості здійснювати судовий розгляд справ без участі сторін, в порядку письмового провадження;
Крім того, Рада суддів України рекомендувала учасникам судових засідань подавати до суду заяви про розгляд справ у їхній відсутності за наявними в справі матеріалами.
Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Враховуючи установлення в Україні з 12.03.2020р. по 03.04.2020р. карантину, з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та з метою забезпечення безпеки учасників судового процесу, з огляду на подані учасниками процесу клопотання про розгляд справи за їх відсутності за наявними у справі матеріалами, суд вважає за можливе розглянути звіт ліквідатора в даному судовому засіданні за наявними у справі доказами.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора та подані до нього докази, суд -
в с т а н о в и в:
Частиною 1 ст.2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Постановою суду від 22.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Кириченка К.І., якого зобов`язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута та по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.
Відповідно до вимог ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури.
Згідно ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії ьщодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, чкщо організаційно-праововю формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Виходячи із положень ст.ст. 61, 63, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.
Згідно ч. ч. 1, 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. Вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до вимог ч.1 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договорів купівлі- продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
На виконання вимог постанови господарського суду від 22.11.2018р. ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІV Кодексу України з процедур банкрутства, та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Приватного підприємства "БАНС".
Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.61-67 Кодексу України з процедур банкрутства.
За приписами ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.62 Кодексу України з процедур банкрутства обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов`язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов`язаннями та об`єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Кодексом.
З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об`єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.
Так згідно інформації, отриманої від державних установ, зокрема:
- Головного управління Держпраці у Херсонській області (лист від 23.01.2019 року №01-08/236) - повідомлено, що технологічні транспортні засоби та об`єкти підвищеної небезпеки, які згідно чинного законодавства підлягають реєстрації в органах Держпраці України, не зареєстровані. Також, в Головному управлінні за суб`єктом господарювання підіймальні споруди (вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, канатні дороги, підйомники, фунікулери, тощо), парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, об`єкти нафтогазового комплексу, гірничі відводи для розробки родовищ корисних копалин, будівництва та експлуатації підземних споруд, не обліковуються.
- Комунального підприємства "Херсонське бюро технічної інвентаризації" Херсонської обласної ради (лист від 24.01.2019 року №38) - повідомлено, що оскільки КП "Херсонське БТІ" ХОР є госпрозрахунковим підприємством, яке знаходиться на умовах самоокупності, то всі роботи та послуги, що виконуються підприємством, здійснюються за умови попереднього авансування. Таким чином, з метою отримання запитуваної інформації, запропоновано безпосередньо звернутися до КП "Херсонське БТІ" ХОР для укладення відповідного договору та оплати наданих послуг.
- Державної авіаційної служби України (лист від 10.01.2019 року №12.1/106-19) - повідомлено, що відомості щодо повітряних суден, які знаходяться у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, розміщуються на офіційному сайті Державної авіаційної служби України ( http://avia.gov.ua ), доступ до якого відкрито для всіх користувачів. Відомості Реєстру оновлюються щодня та є офіційною інформацією. Запропоновано використовувати відомості з вищезазначеного сайту, що дозволить оперативно отримувати відомості щодо наявності повітряних суден у фізичних та юридичних осіб.
- Державного космічного агентства України (лист від 14.01.2019 року №226/10-16Д03.3/19) - повідомлено, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у ПП "Банс" немає.
- Херсонського обласного відділу Південної філії Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (лист від 10.01.2019 року №065/32.2/20-55) - повідомлено, що Херсонським обласним відділом Південної філії УДЦР не надавалися дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв ПП "Банс".
- Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (лист від 17.01.2019 року №460/02/15-19) - повідомлено, що відповідно до розпорядження КМУ від 22.08.2018 року №621-р "Питання Державної служби морського та річкового транспорту", Державна служба морського та річкового транспорту України виконує функції та повноваження, покладені на неї міжнародним та національним законодавством, які визначені Положенням про Державну службу морського та річкового транспорту України, затвердженим постановою КМУ від 06.09.2017 року №1095. У зв`язку з цим, просять направляти відповідні запити до Морської адміністрації, як розпорядника інформації щодо майна, яке зареєстроване за боржниками.
- Херсонського обласного управління лісового та мисливського господарства (лист від 10.01.2019 року №01-03/2) - повідомлено, що підвідомчими підприємствами спеціальні дозволи на використання лісових ресурсів ПП "Банс" не видавалися.
- Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (лист від 11.01.2019 року №335/21-70-07) - повідомлено, що ПП "Банс" не зареєстровано в митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, як суб`єкт зовнішньоекономічної діяльності та не здійснював зовнішньоекономічну діяльність через митницю ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
- Херсонської філії Державного підприємства "Національні інформаційні системи" (лист від 09.01.2019 року №11/36.1-16) - повідомлено, що отримати інформацію з Державного реєстру прав щодо нерухомого майна можна, звернувшись безпосередньо до уповноваженої особи суб`єкта державної реєстрації прав, фронт - офісу, нотаріуса або його помічника, або ж самостійно, через веб - портал Міністрерства юстиції.
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (лист від 09.01.2019 року №10/02/492) - повідомлено, що за період з 01.01.2015 року по теперішній час інформація щодо укладених та виконаних договорів з цінними паперами стороною яких є ПП "Банс" відсутня.
- Публічного акціонерного товариства "Національний депозитарій України" (лист від 05.02.2019 року №165/09-01) - повідомлено, що для отримання інформації, що запитується, необхідно звернутися до депозитарних(ої) установ(и), які(а) відкрили(а) рахунки(ок) у цінних паперах зазначеному власнику. При цьому, Центральний депозитарій не володіє інформацією щодо депозитарних установ, що відкрили вказаній у запиті особі рахунки у цінних паперах.
- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (лист від 14.01.2019 року №566/10/21-22-51-12-02) - надано інформацію про відкриті та закриті розрахункові рахунки і копії звітності з податку на прибуток за останні три роки по ПП "Банс".
- Регіонального сервісного центру в Херсонській області (лист від 10.01.2019 року №31/21/7-144) - повідомлено, що згідно з даними Єдиного державного реєстру транспортних засобів, станом на 08.01.2019 року за ПП "Банс" транспортні засоби не зареєстровано.
- Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" (Укрпатент) (лист від 17.01.2019 року №Вих-176/2019) - повідомлено, що для надання інформації відносно наявності об`єктів промислової власності, які належать ПП "Банс", необхідно провести іменний патентно - інформаційний пошук. Для сплати послуг надіслано рахунок - фактуру №345 від 15.01.2019 року.
- Головного управління статистики у Херсонській області (лист від 29.01.2019 року №20-14/221-19) - направлено копії фінансових звітів за 2015-2017 роки, які надавало ПП "Банс" до Головного управління статистики у Херсонській області.
- Головного територіального управління юстиції у Херсонській області (лист від 15.01.2019 року №03.3-25/142) - запропоновано отримати запитувану інформацію з Державного реєстру прав у паперовій формі, шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав, фронт - офісу або нотаріусу. Також роз`яснено, що інформацію з Державного реєстру прав можна отримати і в електронній формі через веб - портал Мін`юсту.
02.03.2020 року здійснено додаткове обстеження за юридичною адресою ПП "Банc", за результатами якого здійснення господарської діяльності, присутність працівників чи будь-яких інших ознак суб`єктів підприємницької діяльності, у тому числі ПП "Банс", не виявлено. Не виявлено й майнові активи, які могли б належати боржнику.
02.03.2020 року, у відповідності до положень ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства, додатково проведено інвентаризацію майнових активів ПП "Банс": основних засобів; інших необоротних матеріальних активів; нематеріальних активів; виробничих запасів; малоцінних швидкозношуваних предметів; товарів; грошових активів, які знаходяться у касі.
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містяться на веб-сайті ДП "Інформаційно-ресурсний центр" (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), відомості про відокремлені підрозділи ПП "Банс" відсутні.
Документи ПП "Банс", які згідно чинного законодавства підлягають обов`язковому довгостроковому зберіганню в архівних установах, не виявлено.
23 вересня 2019 року ліквідатор звернувся до Господарського суду Херсонської області з заявою про зняття арешту з рахунків боржника, у якій просив скасувати арешт, накладений постановою про арешт коштів боржника від 19.12.2017 року, прийнятою старшим державним виконавцем Суворовського районного відділу державної виконавчої служби м. Херсон Головного територіального управління юстиції у Херсонській області Воропай В.В., з розрахункових рахунків, що належить ПП "БАНС" код 32617959, а саме:
- НОМЕР_1 ХЕРСОН.Ф.ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", М. ХЕРСОН НОМЕР_2 UAH;
- НОМЕР_3 ФХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ У AT ОЩАД М. ХЕРСОН НОМЕР_4 UAH;
- НОМЕР_5 AT "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М. КИЄВІ НОМЕР_6 UAH;
- НОМЕР_7 "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М. КИЄВІ НОМЕР_8 UAH;
- НОМЕР_9 ХЕРСОНСЬКА ФАКІБ "УКРСИББАНК", М. ХЕРСОН НОМЕР_10 USD;
- НОМЕР_9 ХЕРСОНСЬКА ФАКІБ "УКРСИББАНК", М. ХЕРСОН НОМЕР_11 CHF.
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 10.10.2019 року вищевказану заяву задоволено та скасовано арешт.
AT "Укрсиббанк" (вих. №58-3-10/30/293 від 26.09.2019 року) надано довідку про те, що клієнту ПП "Банс" (код ЄДРПОУ 32617959):
18.12.2006 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_10 в USD
18.12.2006 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_11 в CHF
18.12.2006 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_12 в UAH
25.01.2011 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_13 в CHF
26.01.2011 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_13 в UAH
25.01.2011 року було закрито поточний рахунок № НОМЕР_13 в USD
25.01.2011 року було закрито розподільчий рахунок № НОМЕР_14 в CHF
25.01.2011 року було закрито розподільчий рахунок № НОМЕР_14 в USD.
У зв`язку з тим що АТ "Райффайзен Банк Аваль" у м. Києві відмовлявся виконувати ухвалу Господарського суду Херсонської області від 10.10.2019 року в частині зняття арешту з рахунків відкритих боржником у цій банківській установі, ліквідатор звернувся до Господарського суду Херсонської області з заявою про закриття рахунків божника у АТ "Райффайзен Банк Аваль".
17 січня 2020 року ухвалою Господарського суду Херсонської області вищевказана заява задоволена, зобов`язано АТ "Райффайзен Банк Аваль" закрити рахунки ПП "Банс".
АТ "Райффайзен Банк Аваль" (вих. №Д2-865/30-34 від 30.01.2020 року) надано довідку про закриття рахунку ПП "Банс" (код ЄДРПОУ 32617959) № НОМЕР_15 .
ТВБВ №10021/01 філії - Херсонське обласне управління AT "Ощадбанк" (вих. №119.38-50/юо-367 від 23.12.2019 року) надано довідку про те, що 23.12.2019 року було закрито поточний рахунок НОМЕР_16 у валюті (980), що належить ПП "Банс", код ЄДРПОУ 32617959.
АТ КБ "Приватбанк" (вих. №200110SU09422507 від 10.01.2020 року) надано довідку про закриття рахунку, відповідно до якої закрито поточний рахунок № НОМЕР_2 ( НОМЕР_17 ), валюта UAH (українська гривня), дата закриття 10.01.2020р.
Відповідно до отриманих відповідей, довідок, витягів вбачається, що у боржника відсутні активи - рухоме та нерухоме майно, цінні папери і дебіторська заборгованість.
Реалізація майна протягом ліквідаційної процедури не відбувалась.
Ухвалою суду від 05.02.2019р. затверджено реєстр вимог кредиторів.
До реєстру вимог кредиторів включено вимоги:
- ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_18 , АДРЕСА_1 ) в сумі 17620,00 грн. судового збору - перша черга;
- ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_19 , АДРЕСА_2 ) в сумі 5490000,00 грн. - четверта черга;
- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м.Херсон, пр-т Ушакова, 75) в сумі 3524,00 грн. судового збору - перша черга, 1804,00 грн. - друга черга, 4560,32 грн. - третя черга, 4,50 грн. - шоста черга.
Загальна сума кредиторських вимог склала 5517512,82 грн.
Внаслідок відсутності майнових активів боржника, за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість, вимоги кредиторів в загальній сумі 5517512,82 грн. залишились незадоволеними.
У зв`язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута ПП "Банс" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.
Як слідує з матеріалів справи, 06.03.2020р. відбулось засідання комітету кредиторів ПП "Банс", на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та вирішено звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.
Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.
Згідно ч. 2 ст. 46 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 61-65 Кодексу України з процедур банкрутства, що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
Відповідно до ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред`явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та закриття провадження у справі.
Відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Господарський суд може постановити ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів є меншим, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.
У відповідності з ч.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 6 ст. 65 Закону України Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п.5 ч.1 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/275/18 і ліквідаційний баланс банкрута Приватного підприємства "БАНС", та закрити провадження у справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 58 - 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд ,-
у х в а л и в:
1. Звіт ліквідатора у справі №923/275/18 про визнання Приватного підприємства "БАНС" код ЄДРПОУ 32617959, юридична адреса: 73003, м.Херсон, вул.Михайлівська, 25) банкрутом затвердити.
2. Ліквідаційний баланс банкрута Приватного підприємства "БАНС" (код ЄДРПОУ 32617959, юридична адреса: 73003, м.Херсон, вул.Михайлівська, 25) затвердити.
3. Юридичну особу банкрута - Приватне підприємство "БАНС" (код ЄДРПОУ 32617959, юридична адреса: 73003, м.Херсон, вул.Михайлівська, 25) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.
4. Вимоги кредиторів, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважати погашеними.
5. Відповідно до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Припинити ліквідаційну процедуру Приватного підприємства "БАНС" (код ЄДРПОУ 32617959, юридична адреса: 73003, м.Херсон, вул.Михайлівська, 25).
7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.
8. Провадження у справі №923/275/18 закрити.
9. Ліквідатору арбітражному керуючому Кириченку К.І. відповідно до ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Приватного підприємства "БАНС" (код ЄДРПОУ 32617959, юридична адреса: 73003, м.Херсон, вул.Михайлівська, 25).
10. Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.
Ухвала суду, відповідно до приписів ч.2 ст.235 ГПК України, набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 ГПК України.
Ухвалу підписано 02.04.2020р.
Суддя М.Б. Сулімовська
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 31.03.2020 |
Оприлюднено | 03.04.2020 |
Номер документу | 88556548 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Сулімовська М. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні