Рішення
від 13.04.2020 по справі 300/312/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"13" квітня 2020 р. справа № 300/312/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Могили А.Б., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області звернулося в суд з адміністративним позовом до Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Позовні вимоги мотивовані тим, що при проведені перевірки відповідача щодо додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, виявлено порушення вимог законодавства за наслідками яких створюється реальна загроза життю та здоров`ю людей. З метою усунення порушень та забезпечення безпеки життю та здоров`ю людей, до відповідача слід застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної перевірки відповідача, посадовими особами Долинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області встановлено, що експлуатація приміщень Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області здійснюється з порушеннями вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та працівників, про що складено акт від №447 від 20.12.2019 та видано відповідний припис. Таким чином експлуатація будівель (споруд, приміщень) Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області неможлива до усунення виявлених правопорушень.

Відповідач подав суду заперечення, які суд розцінює, як відзив на позовну заяву. Зазначив, що Болехівський ліцей №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області є навчальним закладом, управління якого здійснюється Болехівською міською радою через управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради. В рамках бюджетної програми затверджено кошторис доходів та видатків відповідача, яким не передбачено видатків на здійснення заходів протипожежної безпеки. Зважаючи на необхідність підвищення протипожежної безпеки закладу, з метою усунення порушень визначених приписом Долинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області від 20.12.2019 відповідач звертався до Болехівської міської ради та управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради. Крім цього відповідачем частково виконано вимоги припису, а саме придбано вогнегасники, пожежні щити, наліпки пожежної безпеки, поновлено схеми евакуації, ліквідовано грати у комп`ютерному класі корпусу №3 ліцею. Однак, керівництво ліцею обмежене у своїх діях у зв`язку із відсутністю бюджетних призначень і діє в рамках затвердженого кошторису. Вважає, що обраний позивачем захід реагування є таким, що не в повній мірі відповідає критеріям пропорційності, так як обґрунтування застосуванню повного зупинення та заборони експлуатації будівель, споруд і приміщень Болехівського ліцею №1 Академічний контролюючим органом не наведено та належними доказами не доведено, що з урахуванням встановленого факту наявності порушень установлених законодавством вимог пожежної безпеки лише в окремих будівлях і приміщеннях відповідача не дає підстав для висновку, що саме у такий спосіб буде досягнуто справедливого балансу між публічними інтересами та інтересами ліцею.

У відповіді на відзив позивач зазначив що відповідачем надано листи-звернення до Болехівської міської ради та Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради щодо необхідності виділення коштів на заходи протипожежної безпеки. Однак, відсутні будь-які докази, які б підтверджували реальний факт усунення зазначених порушень виявлених під час перевірки. Вказані листи свідчать тільки про намір Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області усунути порушення і жодним чином не засвідчують реальний факт їх виконання. Відсутність коштів не звільняє відповідача від виконання вимог припису від 20.12.2019 за №221. Чинне законодавство не ставить в залежність необхідність в застосуванні заходів реагування від наявності чи відсутності бюджетних коштів (фінансової спроможності) відповідача. Сама по собі відсутність коштів на забезпечення протипожежної та техногенної безпеки, в тому числі й у зв`язку з відсутністю відповідного бюджетного асигнування не може бути підставою для відкладення вжиття заходів щодо усунення факторів небезпеки життю, здоров`ю громадян. Порушення правил пожежної безпеки, які становлять загрозу для життя і здоров`я людей надалі існують. Необґрунтованими є твердження відповідача про те, що зупинення та заборони експлуатації будівель, споруд, приміщень не може застосовуватися до закладів освіти.

У запереченні на відповідь на відзив відповідач вказав, що плани евакуації розміщені на кожному поверсі. Грати, які були на вікнах першого поверху корпусу №3 зняті. Івано-Франківською обласною радою прийнято рішення №1385-34 від 21.02.2020, яким виділено кошти на проведення електромереж. Крім цього, питання ремонту пожежного гідратну покладено виключно на Долинське виробниче управління водопровідно-каналізаційне господарство, оскільки вказаний гідрант міститься на центральному водопроводі.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14.02.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними матеріалами справи, дослідивши письмові докази, зазначає наступне.

На підставі наказу №386 від 12.12.2019 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №418 від 16.12.2019, у період з 16.12.2019 року по 20.12.2019 посадовими особами Долинського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області проведено позапланову перевірку Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області щодо додержання вимог законодавства з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки (а.с.8-12).

За результатами перевірки складено акт №447 від 20.12.2019, яким виявлено наступні порушення щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки:

- приміщення корпусів № 1, 2, 3 не обладнано автоматичними системами протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) (п. 1.2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417);

- пожежний щит не доукомплектовано необхідним протипожежним інвентарем (вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт.) (п. 3.11 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- не пройдено технічне обслуговування наявних первинних засобів пожежогасіння (вогнегасники) в кількості 13 шт. (п. 3.17 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- дерев`яні конструкції горища корпусів № 1, 2, 3 не оброблено вогнетривким розчином (п. 2.5 розділу III Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- приміщення не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно вимог (п. 3.6 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- членів добровільних ДПД (ДПК), які підлягають обов`язковому особистому страхуванню не застраховано (п. 12 розділу II Наказу МВС від 30.12.2014 №1417)

- з`єднання, відгалуження та окільцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо) (п. 1.6 розділу IV Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- у комп`ютерному класі корпусу №3 влаштовані грати, які не розкриваються, не розсуваються та не знімаються (п. 2.16 розділу III Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- приміщення, у яких розміщено оргтехніку, не забезпечені переносними газовими вогнегасниками з розрахунку один вогнегасник ВВК-1,4 чи ВВК-2, але не менше ніж один вогнегасник зазначених типів на приміщення (п. 6 розділу VI Наказу МВС від 15.01.2018 №25 Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників );

- пожежний гідрант знаходиться в несправному стані (п.п.2 п. 2.1 розділу V Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки (п. 8 розділу II Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- захисна споруда не обладнана у відповідності до керівних документів (Наказ МВС від 09.07.2018 №579)

- не відкориговані плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі (п. 6 розділу II Наказу МВС від 30.12.2014 №1417);

- біля місця розташування пожежного гідранта не встановлено покажчик (об`ємний зі світильником або плоский із застосуванням світло відбивного покриття) (п. 2.1 розділу V Наказ МВС від 30.12.2014 №1417) (а.с.13-22).

На підставі даної перевірки контролюючим органом винесено припис від 20.12.2019 року за №221, яким зобов`язано відповідача усунути виявленні порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки до 20.03.2020 (а.с.23, 24).

Вищевказані акт та припис отримані директором Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області 20.12.2019 про що свідчить його підпис на даних документах.

Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України, Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Правилами пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 та зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697.

Згідно статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (частина 4 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ).

Частиною 7 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно частин 8, 11 статті 7 вказаного Закону припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

У разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису, розпорядження, рішення, іншого розпорядчого документа про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу нагляду (контролю), фінансові та адміністративні санкції, заходи реагування до суб`єкта господарювання, його посадових осіб не застосовуються.

Суд зазначає, що Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697, є обов`язковими для виконання усіма суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж (пункт 4 Розділ І Правил пожежної безпеки в Україні).

Відповідно частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Заходи реагування до суб`єкта господарювання не застосовуються у разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису.

Суд звертає увагу відповідно до пунктів 26, 33, 43 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини; пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю; техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об`єктах, а також у суб`єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

З аналізу вказаних приписів вбачається, що настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.

Таким чином, наявність та не усунення порушень вказаних у приписі від 20.12.2019 за №221 створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

В той же час встановлено, що на виконання припису відповідачем вжито ряд заходів щодо усунення порушень, виявлених перевіркою.

Так, як вбачається з видаткової накладної від 02.03.2020 №25 відповідачем придбано вогнегасники ВП-5 (з) -15 шт., вогнегасники вуглекислотні ВВК-1,4 (ОУ-2) - 10 шт., щити металічні - 2 шт., багор - 6 шт., брезент вогнестійкий посилений - 2 шт., відро - конус - 4 шт., лом - 4 шт., лопати совкові - 2 шт., лопати штикові - 2 шт., сокиру - 4 шт., наліпки пожежної безпеки (а.с.43).

Як зазначає відповідач, працівниками даного навчального закладу поновлено схеми евакуації на кожному поверсі, ліквідовано грати у комп`ютерному класі корпус №3, а також поновлено знаки безпеки.

Крім цього, Болехівський ліцей №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області звернувся з листом № 165 від 16.12.2019 до міського голови м. Болехів з проханням запланувати виділення коштів у місцевому бюджеті на проведення робіт із заміни електромереж в корпусах №№ 1 та 2 ліцею, а також обладнання всіх приміщень ліцею протипожежною сигналізацією та з листом від 09.12.2019 №159 до Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради щодо допомоги для усунення порушень виявлених під час проведення позапланової перевірки додержання вимог законодавства з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки (а.с.44, 45).

Також Івано-Франківською обласною радою прийнято рішення №1385-34 від 21.02.2020, яким виділено кошти на проведення електромереж Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області.

Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради також звернулося до Болехівської міської ради з проханням виділити кошти на облаштування пожежної сигналізації в ліцеї та заміни проводів і кабелів, а також до Долинського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства щодо проведення ремонту пожежного гідранта, що підтверджується листами від 23.12.2019 №351 та від 20.02.2020 №30 відповідно.

Суд враховує дії відповідача, щодо виконання вимог припису відповідача, проте на даний час Болехівським ліцеєм №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області приміщення корпусів № 1, 2, 3 не обладнано системами протипожежного захисту, дерев`яні конструкції горища корпусів № 1, 2, 3 не оброблено вогнетривким розчином, не здійснено ремонт електромереж - з`єднання, відгалуження та окільцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.

Зважаючи на те, що відповідачем не усунуті порушення вимог пожежної безпеки в навчальному закладі, суд вважає недопустимою експлуатацію такої будівлі до повного усунення виявлених перевіркою порушень.

Таким чином, оскільки на час розгляду справи доказів, які б свідчили про повне усунення відповідачем порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей відповідачем не надано, а ті порушення, які залишилися, продовжують створювати загрозу життю та здоров`ю людей, суд вважає, що наявність наведених порушень вимог протипожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

За таких обставин, суд дійшов до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі (споруд, приміщень) Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Таким чином, позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) підлягає до задоволення.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель (споруд, приміщень) Болехівського ліцею №1 Академічний Болехівської міської ради Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 20557561, вул. Шкільна, 2, м. Болехів, Івано-Франківська область), шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.

Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд або безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з пунктом 3 розділу IV Прикінцеві положення під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк, визначений, зокрема статтею 295 цього Кодексу, а також строки апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя /підпис/ Могила А.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.04.2020
Оприлюднено14.04.2020
Номер документу88718285
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/312/20

Постанова від 17.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 17.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 17.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 13.04.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні