Рішення
від 14.04.2020 по справі 560/831/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/831/20

РІШЕННЯ

іменем України

14 квітня 2020 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П.

розглянувши адміністративну справу за позовом Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання наказів протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Севрюківська сільська рада Красилівського району Хмельницької області звернулась до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, в якій просить суд: - визнати протиправними накази Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 01.11.2019 №22-9013-СГ та від 03.12.2019 №22-11125-СГ про відмову Севрюківській сільській раді Красилівського району Хмельницької області у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою; - зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати Севрюківській сільській раді Красилівського району Хмельницької області дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 15,9165 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області (6822788400:03:001).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішенням 31 сесії Севрюківської сільської ради сьомого скликання від 21.12.2018 № 7 за результатами розгляду звернення жителів села Севрюки власників худоби територіальної громади щодо забезпечення в потребі випасання громадського скота на землях кормових угідь сільськогосподарського призначення державної власності на території Севрюківської сільської ради доручено голові Севрюківської сільської ради подати до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадського пасовища села Севрюки орієнтовною площею 15,9 га із земель сільськогосподарського призначення державної власності не наданих у власність і користування.

03.10.2019 Севрюківська сільська рада звернулась до відповідача із клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у комунальну власність земельної ділянки для створення громадського пасовища села Севрюки Красилівського району орієнтовною площею 15.9 га, із земель сільськогосподарського призначення державної власності не наданих у власність і користування для ведення товарного сільськогосподарського виробництва розташованої на території Севрюківської сільської ради Красилівського району. До клопотання були додані графічний матеріал на якому зазначено бажане місце розташування земельної ділянки та її розмір, копія свідоцтва про державну реєстрацію Севрюківської сільської ради, рішення останньої про створення громадського пасовища, довідка про склад поголів`я на території ради на початок року та інформація про потребу в площах земельних ділянок для створення громадського пасовища.

Наказом ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 01.11.2019 року №22-9013-СГ, про відмову у наданні дозволу на розробку документації землеустрою, враховуючи те, що запитувана земельна ділянка відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 05.10.2018 року № 184 Про включення земельної, ділянки до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення права на які пропонуються до продажу на земельних торгах включена до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах, а також норму ч. 3 ст. 136 ЗК України позивачу відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 15,9165 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району (6822788400:03:001).

Наказом ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 03.12.2019 №22-11125-СГ позивачу повторно відмовлено у надані дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 20 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району (6822788400:03:001) у зв`язку із тим, що вона включена до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права на які пропонуються до продажу на земельних торгах.

Дані накази позивач вважає протиправними, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 12.02.2020 суд відкрив провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 12.02.2020 суд відмовив у задоволенні клопотання Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.

Від представника відповідача 26.02.2020 надійшов відзив в якому останній зазначає, що Головним управлінням, з дотриманням вимог ч. 7 ст. 118 ЗК України наказами від 01.11.2019 №22-9013-СГ та від 03.12.2019 №22-11125-СГ відмовлено позивачу в наданні дозволу на розробку документації землеустрою, оскільки наказом від 05.10.2018 № 184 затверджений перелік земельних ділянок, право оренди, на які виставляється на земельні торги окремими лотами та зазначена земельна ділянка вже включена до переліку. Наявність у чинному законодавстві обмежень щодо передачі у користування земельної ділянки, віднесеної до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу прав на них на земельних торгах, є підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки. Реалізуючи державну політику в сфері земельних відносин, діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України та цілком правомірно наказом від 05.10.2018 року №184 включило спірну земельну ділянку до переліку земельних ділянок, права оренди яких буде виставлятися на земельні торги окремими лотами. Просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Судом встановлено, що рішенням 31 сесії Севрюківської сільської ради сьомого скликання від 21.12.2018 № 7 за результатами розгляду звернення жителів села Севрюки власників худоби територіальної громади щодо забезпечення в потребі випасання громадського скота на землях кормових угідь сільськогосподарського призначення державної власності на території Севрюківської сільської ради доручено голові Севрюківської сільської ради подати до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадського пасовища села Севрюки орієнтовною площею 15,9 га із земель сільськогосподарського призначення державної власності не наданих у власність і користування.

03.10.2019 Севрюківська сільська рада звернулась до відповідача із клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у комунальну власність земельної ділянки для створення громадського пасовища села Севрюки Красилівського району орієнтовною площею 15.9 га, із земель сільськогосподарського призначення державної власності не наданих у власність і користування для ведення товарного сільськогосподарського виробництва розташованої на території Севрюківської сільської ради Красилівського району. До клопотання були додані графічний матеріал на якому зазначено бажане місце розташування земельної ділянки та її розмір, копія свідоцтва про державну реєстрацію Севрюківської сільської ради, рішення останньої про створення громадського пасовища, довідка про склад поголів`я на території ради на початок року та інформація про потребу в площах земельних ділянок для створення громадського пасовища.

Наказом ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 01.11.2019 року №22-9013-СГ, про відмову у наданні дозволу на розробку документації землеустрою, враховуючи те, що запитувана земельна ділянка відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 05.10.2018 року № 184 Про включення земельної, ділянки до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення права на які пропонуються до продажу на земельних торгах включена до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах, а також норму ч. 3 ст. 136 ЗК України позивачу відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 15,9165 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району (6822788400:03:001).

Наказом ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 03.12.2019 №22-11125-СГ позивачу повторно відмовлено у надані дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 20 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району (6822788400:03:001) у зв`язку із тим, що вона включена до Переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права на які пропонуються до продажу на земельних торгах.

Дані накази позивач вважає протиправними, а тому з метою захисту своїх прав, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає та враховує наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що ї передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частинами 1, 2 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до частини 6 статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі, якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно з положеннями частини 7 даної статті відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти висновку, що Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 18 жовтня 2018 року у справі №813/481/17, від 18 жовтня 2018 року у справі №527/43/17, від 25 лютого 2019 року у справі №347/964/17 та від 22 квітня 2019 року у справі №263/16221/17.

При цьому приписи статті 136 Земельного кодексу України, якою визначено порядок добору земельних ділянок державної чи комунальної власності та підготовка лотів для продажу на земельних торгах, свідчать про те, що віднесення земельної ділянки до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу прав на них на земельних торгах є також самостійною підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки.

Так, згідно з положеннями частин 1-3 даної статті організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.

У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.

Добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об`єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.

Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Пунктом 4 частини 4 статті 136 Земельного кодексу України передбачено, що підготовка лотів до проведення земельних торгів включає державну реєстрацію земельної ділянки.

Аналогічний правовий висновок викладений у постановах Верховного Суду від 03.04.2018 у справі №815/3059/17 та від 17.10.2019 у справі №823/1120/16.

Аналіз наведених правових норм також дає змогу дійти висновку, що перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги, серед іншого, в обов`язковому порядку має містити кадастровий номер відповідної земельної ділянки. При цьому фактично формуванню переліку земельної ділянки передує процедура підготовки лоту до торгів, в межах якої організатор торгів, зокрема, здійснює відведення такої земельної ділянки та державну реєстрацію останньої із присвоєнням відповідного кадастрового номеру.

Даний висновок відповідає позиції, викладеній у постанові Верховного Суду від 19.02.2019 у справі №815/905/17.

Як встановлено судом земельна ділянка орієнтовною площею 15,9165 га, сільськогосподарського призначення державної власності на території Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області (за межами населених пунктів) не сформована та не має кадастрового номера, а є ділянкою окремого кадастрового кварталу в межах визначеної кадастрової зони та має №6822788400:03:001.

Відповідно до статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України "Про Державний земельний кадастр" державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера; кадастровий квартал - компактна територія, що визначається з метою раціональної організації кадастрової нумерації та межі якої, як правило, збігаються з природними або штучними межами (річками, струмками, каналами, лісосмугами, вулицями, шляхами, інженерними спорудами, огорожами, фасадами будівель, лінійними спорудами тощо); кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Відповідно до пункту 30 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051, кадастровий номер земельної ділянки складається з таких структурних елементів: НКЗ : НКК : НЗД, де НКЗ - номер кадастрової зони, який визначається згідно з пунктом 34 цього Порядку; НКК - номер кадастрового кварталу, який визначається згідно з пунктом 34 цього Порядку; НЗД - чотиризначний номер земельної ділянки в межах кадастрового кварталу (максимальна кількість земельних ділянок у межах кадастрового кварталу становить 9999). Структурні елементи кадастрового номера земельної ділянки відокремлюються один від одного двокрапкою.

Пунктом 34 цього Порядку передбачено, що система нумерації кадастрових зон і кварталів є єдиною на всій території України. Номер кадастрового кварталу складається з таких структурних елементів: НКЗ : НКК, де НКЗ - дванадцятизначний номер кадастрової зони (максимальна кількість кадастрових зон становить 999999999999), в якому останні дві цифри відокремлюються від перших десяти двокрапкою; НКК - тризначний номер кадастрового кварталу в межах кадастрової зони (максимальна кількість кадастрових кварталів у межах кадастрової зони становить 999). Для нумерації кадастрової зони за межами адміністративно-територіальних одиниць використовується значення 9000000000:00. Структурні елементи номера кадастрової зони і кварталу відокремлюються один від одного двокрапкою.

Отже, враховуючи те, що до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставляються на земельні торги, може бути включено земельну ділянку лише за умови присвоєння їй кадастрового номеру, тобто сформовану земельну ділянку у відповідності до статті 79-1 Земельного кодексу України, а наказом відповідача від 05.10.2018 №184 до такого переліку включено кадастровий квартал на території Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області (за межами населених пунктів), а на окрему земельну ділянку, земельна ділянка, щодо якої позивач просить надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою не є сформованою та не має кадастрового номера, не є та не може бути об`єктом цивільних прав, відтак такою, яка не може бути включеною до відповідного переліку земельних ділянок, а тому оскаржувані накази відповідача є незаконними.

Крім того, як слідує із змісту ч. 3 ст. 136 ЗК України не можуть відчужуватись, передаватись в заставу, надаватись у користування до завершення торгів виключно земельні ділянки, які включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або права на них, які виставлені на земельні торги.

Тобто, не можуть відчужуватись земельні ділянки, які включені до переліку земельних ділянок права на які уже виставлено на земельні торги, а не ті земельні ділянки права на які тільки пропонуються до продажу на земельних торгах.

Cуд встановив, що відповідач відмовив позивачу у надані дозволу на розроблення проекту відведення спірної земельної ділянки з метою подальшої передачі її до комунальної власності для створення громадського пасовища у зв`язку із тим, що дана земельна ділянка включена до Переліку земельних ділянок права оренди на які пропонуються для продажу на земельних торгах, а не до Переліку земельних ділянок права на які виставлені на земельні торги.

Таким чином спірна земельна ділянка не включена до переліку земельних ділянок які або права на які виставлені на земельні торги, а тому відповідач не мав законних підстав відмовляти у клопотанні позивача з передбачених ч. 3 ст. 136 ЗК України підстав.

Згідно з положеннями частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на викладене, відповідач діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені Земельним кодексом України, Положенням № 333 без дотримання вимог частини 2 статті 2 КАС України, що свідчить про допущення відповідачем як суб`єктом владних повноважень протиправної бездіяльності стосовно розгляду поданого позивачем клопотання (заяви).

Умови, за яких орган відмовляє у наданні дозволу, визначені законом. Якщо такі умови відсутні, орган повинен надати дозвіл. Ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - надати дозвіл або не надати (відмовити). Згідно з законом у цього органу немає вибору між декількома можливими правомірними рішеннями, тому зазначені повноваження не є дискреційними.

Закон України "Про судоустрій і статус суддів" встановлює, що правосуддя в Україні функціонує на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.

Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам та виключати подальше звернення особи до суду за захистом порушених прав.

Така правова позиція узгоджується із позицією, висловленою Верховним Судом у постановах від 22.12.2018 у справі №804/1469/17, від 14.08.2019 у справі №0640/4434/18 та від 12.09.2019 у справі №0640/4248/18.

Суд має право визнати бездіяльність суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язати вчинити певні дії. При цьому суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд дійшов до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання наказів протиправними та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними накази Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 01.11.2019 №22-9013-СГ та від 03.12.2019 №22-11125-СГ про відмову Севрюківській сільській раді Красилівського району Хмельницької області у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати Севрюківській сільській раді Красилівського району Хмельницької області дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 15,9165 га, з метою подальшої передачі безоплатно у комунальну власність для створення громадського пасовища, яка розташована за межами населених пунктів на території Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області (6822788400:03:001).

Стягнути на користь Севрюківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області судовий збір в розмірі 4204 (чотири тисячі двісті чотири) грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Севрюківська сільська рада Красилівського району Хмельницької області (вул. Шкільна, 28,Севрюки,Красилівський район, Хмельницька область,31030 , код ЄДРПОУ - 04407158) Відповідач:Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (вул. Інститутська, 4/1,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 39767479)

Головуючий суддя О.П. Шевчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено16.04.2020
Номер документу88743027
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/831/20

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні