Рішення
від 14.04.2020 по справі 460/204/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

14 квітня 2020 року м. Рівне №460/204/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Дудар О.М., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доГоловного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненькій області (далі - відповідач) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій.

Позивач просила суд:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у проведенні перерахунку пенсії на підставі Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 №889-VIII відповідно до довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 10.09.2019 №01/29-130 та від 10.09.2019 №01/29-131;

- зобов`язати відповідача провести перерахунок та виплачувати пенсію за віком відповідно до Закону України "Про державну службу" від 09.07.2003 №889-VIII відповідно до довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 10.09.2019 №01/29-130 та від 10.09.2019 №01/29-131 в сумі 19050,00грн щомісячно.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач протиправно відмовив у проведенні перерахунку пенсії на умовах Закону України "Про державну службу" із врахуванням довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця.

Така відмова сприяла заниженню реального розміру пенсії, що є протиправним. Відповідно, порушене право підлягає захисту шляхом приведення пенсії до справедливого розміру згідно з наявними матеріалами пенсійної справи.

Ухвалою суду від 20.01.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні), встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненькій області подано відзив на позовну заяву. В обґрунтування заперечень вказано, що діючим законодавством передбачено документальне підтвердження відповідності змісту довідки про заробітну плату первинним документам. За результатами перевірки було встановлено, що суми, зазначені у довідках, не відповідають сумам, визначеним у особових рахунках за березень 2019 року та не відповідають періодам, в яких нараховувався єдиний соціальний внесок. Відтак, управлінням правомірно не враховано довідку про заробітну плату від 10.09.2019 №01/29-130 та визначено розмір пенсії відповідно до вимог чинного законодавства.

Розглянувши позовну заяву та відзив, дослідивши письмові докази, суд встановив наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини.

ОСОБА_1 народилася 9 вересня 1960 року, що підтверджується паспортом НОМЕР_1 , виданим 08.12.2006 Здолбунівським РВ УМВС України в Рівненській області (а.а.с.8-10).

10.09.2019 ОСОБА_1 звернулася до органу Пенсійного фонду із заявою №505/1313 про призначення пенсії, додавши документи згідно з переліком, що міститься у відповідній розписці-повідомленні. Серед зазначених документів позивачем було подано довідки про заробітну плату від 10.09.2019 №01/29-129 та від 10.09.2019 №01/29-130 (а.а.с.30-31).

З 10.09.2019 ОСОБА_1 призначено пенсію за віком відповідно до Закону України "Про державну службу". Розмір пенсії на момент призначення становив 10677,50грн.

Ці обставини підтверджуються протоколом про призначення пенсії від 23.10.2019 (а.с.27).

20.11.2019 ОСОБА_1 звернулася до Здолбунівського відділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області із заявою про призначення пенсії по віку відповідно до Закону України "Про державну службу" відповідно до довідок про складові заробітної плати від 10.09.2019 №01/29-130 та від 10.09.2019 №01/29-131, які надавалися при зверненні за призначенням пенсії (а.с.7).

Листом від 19.12.2019 №Б-15 02.10 Здолбунівський відділ обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненькій області повідомив позивача про те, що розмір її пенсії було визначено відповідно до вимог чинного законодавства. Під час проведення перевірки було встановлено невідповідність поданих довідок про складові заробітної плати первинним документам (а.а.с.12-13).

Вважаючи відмову органу Пенсійного фонду в задоволенні звернення від 20.11.2019 протиправною, позивач звернулася до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Частиною 2 статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Статтею 92 Конституції України закріплено, що виключно законами України визначаються основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення.

Право на пенсійне забезпечення державних службовців визначено Законом України "Про державну службу" від 10.12.2015 №889-VIII (далі - Закон №889-VIII).

Цей закон набув чинності 01.05.2016.

Згідно з п.2 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII, втратив чинність Закон України "Про державну службу" №3723-XII від 16.12.1993 (далі - Закон №3723-XII), крім ст.37, що застосовується до осіб, зазначених у п.10 і 12 цього розділу.

Пунктами 10 та 12 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII передбачено право на призначення пенсії відповідно до ст.37 Закону №3723-XII осіб, які на день набрання чинності Законом №889-VIII (01.05.2016):

- мають не менше як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених ст.25 Закону №3723-XII та актами Кабінету Міністрів України;

- займають посади державної служби та мають не менше як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону №3723-XII та актами Кабінету Міністрів України.

Відповідно до ст.37 Закону №3723-XII, на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку. Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 60 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Згідно з вимогами п.4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622 (далі - Порядок №622), пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Пунктом 5 Порядку №622 визначено, що форма довідки про заробітну плату, яка подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики.

У разі ліквідації державного органу довідку видає орган, який є правонаступником, а в разі його відсутності чи перейменування (відсутності) посад, у тому числі відсутності відповідних посад державної служби, довідка видається у порядку, встановленому Мінсоцполітики за погодженням із Нацдержслужбою (п.6 Порядку №622).

Таким чином, особам, які мають право на пенсію відповідно до Закону України "Про державну службу", пенсія призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права на неї. При цьому, розмір пенсії обраховується органами пенсійного фонду, зокрема, на підставі довідок, виданих за встановленою формою уповноваженим державним органом, в якому працювала особа, або його правонаступником.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.02.2017 за №180/30048 (далі - Постанова №1-3), затверджено форми довідок про заробітну плату для призначення згідно з пунктами 10 і 12 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII пенсії відповідно до ст.37 Закону №3723-XII, а саме:

- форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років);

- форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією);

- форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.

Порядок звернення за призначенням (перерахунком) пенсії регламентує ст.44 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" №1058-ІV від 09.03.2003 (далі - Закон №1058-ІV).

Частиною третьою зазначеної статті передбачено, що органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Виконавча дирекція Пенсійного фонду та її територіальні органи мають право проводити планові та позапланові перевірки документів для оформлення пенсії, виданих підприємствами, установами та організаціями, а також поданих відомостей про застрахованих осіб, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством, для визначення права на пенсійні виплати (п.1 ч.1 ст.64 Закону №1058-ІV).

Отже, чинним законодавством передбачено документальне підтвердження відповідності змісту довідки про заробітну плату відомостям, що містяться у первинних документах.

Суд зазначає, що метою проведення перевірок документів для оформлення пенсії, виданих підприємствами, установами та організаціями, є попередження нецільового використання коштів Пенсійного фонду України на виплату пенсій внаслідок подання недостовірних документів або документів, що містять недостовірну інформацію про стаж роботи та заробітну плату, шляхом своєчасного виявлення та виправлення чи усунення порушень в документах, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії.

Судом встановлено, що позивачем разом із заявою про призначення пенсії від 10.09.2019 №505/1313 було подано відповідачу довідку від 10.09.2019 №01/29-130 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, та довідку від 10.09.2019 №01/29-131 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) (а.а.с.14-15).

Зазначені довідки за формою відповідають вимогам, встановленим Постановою №1-3.

Проте, 17.09.2019 Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області було проведено перевірку в Управлінні промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41226579) щодо достовірності відомостей, зазначених у довідках від 10.09.2019 №01/29-130 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, та від 10.09.2019 №01/29-131 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), для призначення пенсії ОСОБА_1 .

За наслідками перевірки було складено акт перевірки довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 17.09.2019 №202 (а.а.с.32-33).

У вказаному акті зафіксовано невідповідність даних, зокрема, довідки від 10.09.2019 №01/29-130 сумам, зазначеним в особових рахунках за березень 2019 та серпень 2019 року, та невідповідність періодам, в яких нараховувався єдиний соціальний внесок.

За результатами перевірки довідка від 10.09.2019 №01/29-130 вважається недійсною, видано нову довідку від 17.09.2019 №01/29-131б.

Акт перевірки від 17.09.2019 №202 підписано посадовими особами Управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації без жодних зауважень.

Надалі Управлінням промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації було видано довідки від 17.09.2019 №01/29-131а та від 17.09.2019 №01/29-131б.

Як встановлено судом, відомості, що містяться у довідці від 10.09.2019 №01/29-130 (а.с.14) та довідці від 17.09.2019 №01/29-131б (а.с.16) містять різницю у розмірі премії, виплаченій Управлінням промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 у серпні 2019 року: у першій зазначено суму премії 21900,00грн, у другій (що видана за наслідками перевірки) - 7125,00грн.

Виплачена ОСОБА_1 у серпні 2019 року сума премії 7125,00грн підтверджується особовим рахунком ОСОБА_1 (а.с.34), довідкою Управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації від 17.09.2019 №01/29-131а про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (а.а.с.75-78), наказами Управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації від 05.08.2019 №09 "Про перерахунок премії працівників управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку" та від 28.08.20919 №10 "Про преміювання працівників управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку" (а.а.с.36-37).

Так, наказом від 05.08.2019 №09 було утримано в ОСОБА_1 , заступника начальника управління - начальника економічного розвитку, премію за березень 2019 року в розмірі 14775,00грн.

Наказом від 28.08.20919 №10 ОСОБА_1 , заступника начальника управління - начальника економічного розвитку, було премійовано в межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці у серпні 2019 року в розмірі 21900,00грн.

Отже, 21900,00грн - 14775,00грн = 7125,00грн - розмір премії, зазначений у довідці Управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації від 17.09.2019 №01/29-131б.

Таким чином, у серпні 2019 року Управлінням промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації було здійснено нарахування ОСОБА_1 заробітної плати (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) в розмірі 9850,00грн, премії в розмірі 21900,00грн, та з цієї суми було утримано премію в розмірі 14755,00грн за березень 2019 року.

Фактично ОСОБА_1 отримала у серпні 2019 року заробітну плату в сумі 9850,00грн, премію в сумі 7125,00грн та 820,83грн інших виплат, що підтверджується довідками від 10.09.2019 №01/29-131 та від 17.09.2019 №01/29-131б, які й стали підставою, серед іншого, для визначення позивачу розміру пенсії.

Суд зазначає, що наказ Управління промисловості, інфраструктури та агропромислового розвитку Здолбунівської районної державної адміністрації від 05.08.2019 №09 позивач не оскаржувала, доказів його скасування - суду не подала.

Відповідно до п.2.10 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07.07.2014 №13-1), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за №1566/11846 (далі - Порядок №22-1), довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

Пунктом 4.2 Порядку №22-1 передбачено, що при прийманні документів орган, що призначає пенсію: 1) перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж; 2) перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів; 3) перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності).

Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.

У сукупності викладеного, суд дійшов висновку, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області правомірно, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені чинним законодавством призначено пенсію ОСОБА_1 з урахуванням відомостей, що містяться в довідках від 10.09.2019 №01/29-131 та від 17.09.2019 №01/29-131б.

Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, обґрунтував обставини щодо правомірності вчинених ним дій, а позивач не довела ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Оскільки факт наявності у позивача порушеного права не знайшов свого підтвердження у ході розгляду справи, то в задоволенні адміністративного позову слід відмовити повністю.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (вул.Короленка, 7, м.Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 21084076) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справу розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Роз`яснити учасникам справи, що 02.04.2020 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)", яким розділ VI "Прикінцеві положення" КАС України доповнено пунктом 3, згідно з яким під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину. Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)".

Відповідно, при обрахунку процесуальних строків дні карантину не враховуються. Отже, у випадку неможливості подання заяв по суті справи (відзив, відповідь на відзив, заперечення, пояснення) та інших процесуальних заяв та документів у встановлені судом строки, такі строки вважаються продовженими на час дії карантину.

Повне рішення складено 14 квітня 2020 року.

Суддя Дудар О.М.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено15.04.2020
Номер документу88768730
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/204/20

Постанова від 26.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 31.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні