Ухвала
від 16.04.2020 по справі 645/7847/19
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 645/1446/20

Провадження № 1-кс/645/499/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2020 року м. Харків

Слідчий суддя Фрунзенського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання слідчого СВ Немишлянського відділу поліціїГоловного управлінняНаціональної поліціїв Харківськійобластістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019221050000154 від 06.12.2019 року, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в:

Слідчий СВ Немишлянського відділуполіції Головногоуправління Національноїполіції вХарківській областістарший лейтенантполіції ОСОБА_3 звернувся до Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням, погодженим з прокурором Харківської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_4 , в якому просить суд надати тимчасовий доступ до оригіналів документів,якізнаходяться уволодінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ),розташованого заадресою: АДРЕСА_1 ,з можливістювилучення їхналежним чиномзавірених службовимиособами ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Підставами длянадання дозволуслідчий зазначає,що в провадженні слідчого відділу Немишлянського ВП ГУНП в Харківській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019221050000154 від 06.12.2019, за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що відповідно до наказу ІНФОРМАЦІЯ_3 від 24.02.1993 №4т з метою забезпечення сталого функціонування державної системи страхового фонду документації за адресою: АДРЕСА_1 утворено ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що є державною установою, юридичною особою, має статус неприбуткової бюджетної установи, утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність неприбуткової установи (організації), діє на основі законодавства України та Статуту, який затверджується Укрдержархівом, яка належить до сфери управління ІНФОРМАЦІЯ_5 , основним завданням наукової та науково-технічної діяльності якої є виконання науково-дослідних робіт у сфері формування, ведення та використання страхового фонду документації та науково-технічне забезпечення ведення та розвитку Державного реєстру документів страхового фонду документації України та Державного реєстру потенційно небезпечних об`єктів.

Наказом Голови ІНФОРМАЦІЯ_5 №к/1-199 від 17.08.2017 ОСОБА_5 призначеновиконуючим обов`язкидиректора ІНФОРМАЦІЯ_1 .

У подальшому, відповідно до наказу Голови ІНФОРМАЦІЯ_5 №к/1-229 від 19.10.2017 ОСОБА_5 призначено на посаду директора Науково-дослідного,проектно-конструкторськогота технологічногоінституту мікрографії.

Відповідно до Розділу VI Статуту Науково-дослідного, проектно-конструкторського та технологічного інституту мікрографії, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 28.04.2012 №80 (у редакції наказу ІНФОРМАЦІЯ_5 ) управління інститутом здійснює його директор, який:

-діє без доручення від імені Інституту, представляє Інститут в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, установах, організаціях, підприємствах незалежно від форм власності;

-приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Інституту, визначає їх функціональні обов`язки, застосовує до них заходи заохочення та стягнення;

-розпоряджається коштами і майном Інституту відповідно до законодавства України;

-затверджує структуру Інституту (за погодженням з Укрдержархівом), положення про структурні підрозділи та визначає функціональні обов`язки працівників;

-створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

-вирішує інші питання, що згідно із законодавством, цим Статутом і контрактом належать до його компетенції.

Окрім цього, згідно з умовами укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_6 , в особі ОСОБА_6 , та ОСОБА_5 контракту №17 від 19.10.2017, останній, перебуваючи на посаді керівника НДІ мікрографії, зобов`язаний забезпечити організацію виробничого процесу відповідно до міжнародних та галузевих стандартів; стабільне фінансово-економічне становище державної наукової установи та ефективне використання майна, закріпленого за державною науковою установою, дотримання вимог законодавства під час надання в користування іншим особам зазначеного майна; дотримання умов колективного договору, статуту державної наукової установи; вжиття заходів до вдосконалення управління державною науковою установою, зміцнення фінансово-господарської, трудової дисципліни; виконання виробничих планів і програм, дотримання всіма підрозділами державної наукової установи штатно-фінансової дисципліни, організацію та здійснення контролю за виробничою діяльністю; своєчасність проведення розрахунків з юридичними та фізичними особами; цільове та ефективне використання коштів державного бюджету; виконання кошторису доходів і видатків державної наукової установи, недопущення виникнення заборгованості із заробітної плати, за спожиті послуги з енергопостачання та комунальні послуги; вжиття у межах свої повноважень заходів до запобігання проявам корупційних правопорушень у державній науковій установі.

У відповідності до розподілу функціональних обов`язків між директором НДІ мікрографії ОСОБА_5 та його заступниками, що передбачено Додатком 1 до наказу директора НДІ мікрографії від 15.12.2017 №74 до завдань та обов`язків останнього на посаді входить: укладати договори та інші контракти від імені Інституту; розпоряджатись коштами і майном Інституту відповідно до Законодавства України; затверджувати структуру Інституту, положення про структурні підрозділи та визначати функціональні обов`язки працівників, приймати на роботу та звільняти з роботи працівників Інституту та інше.

Таким чином, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора директор НДІ мікрографії відповідно до вказаних службових повноважень і обов`язків здійснюючи адміністративно-господарські та організаційно-розпорядчі функції, являється службовою особою.

Встановлено, що 30.05.2018 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » оголошено про проведення закупівлі послуг з розробки стандартів з очікуваною вартістю 1480600 грн. за 27 лотами (ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-30-000294-b).За результатамипроведення закупівліза лотами№10щодо закупівлі послугз розробленнянаціональних стандартівщодо додатковихвимог тавипробування трансформаторіві джерелживлення дляіграшок татрансформаторів загальногопризначення,№11щодо закупівліпослуг зрозроблення національнихстандартів щодододаткових вимогта випробуваннятрансформаторів стабілізаторів напруги,поворотних трансформаторівта генераторівмалої потужності,№12 щодо закупівліпослуг зрозроблення національнихстандартів щодододаткових вимогта випробуваннятрансформаторів длязапалювання газовихі маслянихпальників тарозділових трансформаторівдля системелектроживлення медичнихприміщень,№13 розроблення національних стандартів щодо додаткових вимог та випробування трансформаторів і блоків живлення будівельних майданчиків та щодо збереження енергії та інших цілей, №14 щодо закупівлі послуг з Розроблення національних стандартів щодо додаткових вимог та випробування трансформаторів і блоків живлення для бритв, дзвінків та звукової сигналізації, а також трансформаторів для живлення кіл керування переможцем визнано ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Окрім цього,24.05.2018ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » оголошенопро проведеннязакупівлі послугз розробкистандартів зочікуваною вартістю1581400грн.за 24лотами (ідентифікаторзакупівлі UA-2018-05-24-000622-b). За результатами проведення закупівлі за лотами №5 щодо закупівлі послуг з розроблення національних стандартів щодо безпечності силових трансформаторів, силових блоків живлення й аналогічних пристроїв, №23 щодо закупівлі послуг з розроблення національних стандартів щодо пристроїв мірних поршневих переможцем визнано ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Також,21.03.2018ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » оголошенопро проведеннязакупівлі послугз розробкистандартів зочікуваною вартістю4123100грн.за 60лотами (ідентифікаторзакупівлі UA-2018-03-21-001396-a).За результатамипроведення закупівліза лотами№53 щодо закупівлі послуг з розроблення національних стандартів стосовно вимог щодо безпечності електронагрівального обладнання переможцем визнано ІНФОРМАЦІЯ_4 .

16.03.2018ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » оголошенопро проведеннязакупівлі послугз розробкистандартів зочікуваною вартістю3103100грн.за 55лотами (ідентифікаторзакупівлі UA-2018-03-16-000298-b).За результатамипроведення закупівліза лотами№48щодо закупівліпослуг зрозроблення національногостандарту стосовновимог танастанов щодозастосування окремихвимог дообладнання зелектронними пушкам,№49щодо закупівліпослуг зрозроблення національногостандарту щодоокремих вимогдо електрошлаковихплавильних печей,№50щодо закупівліпослуг зрозроблення національногостандарту щодододаткових вимогдо установокдля високочастотногодіелектричного нагрівання,№51щодо закупівліпослуг зрозроблення національногостандарту щодометодів вимірюваннярозмірів пиломатеріалівхвойних порід,№52щодо закупівліпослуг зрозроблення національногостандарту щодономінальних розмірівпиломатеріалів зряснолистних порід,№53 щодо закупівлі послуг з розроблення національного стандарту щодо термінів та визначень стосовно технології лісозаготівельної промисловості, №54 щодо закупівлі послуг з розроблення національного стандарту щодо неструктурних вимог до сортування деревини, №55 щодо закупівлі послуг з розроблення національного стандарту щодо загальних вимог до підлоги з масивної деревини, переможцем визнано ІНФОРМАЦІЯ_4 .

При цьому у якості забезпечення тендерних пропозицій до вищезазначених лотів, на виконання умов тендерної документації замовника, Науково-дослідниим, проектно-конструкторським та технологічним інститутом мікрографії, до своєї тендерної пропозиції долучено довідку, щодо залучення до гармонізації стандартів та наявності конкретних фахівців штатних працівників Науково-дослідного, проектно-конструкторського та технологічного інституту мікрографії, які мають повну вищу освіту, необхідні знання та достатній досвід з розроблення та гармонізування національних стандартів.

У подальшому, між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (далі - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») в особі директора ОСОБА_7 та НДІ мікрографії в особі директора ОСОБА_5 , у період з 01.05.2018 по 31.07.2018 укладено 16 договорів № 2380-3-48 від 17.05.2018, № 2380-3-49 від 17.05.2018, № 2380-3-50 від 17.05.2018, №2380-3-51 від 17.05.2018, № 2380-3-52 від 17.05.2018, № 2380-3-53 від 17.05.2018, № 2380-3-54 від 17.05.2018, № 2380-3-55 від 17.05.2018, № 2380-4-5 від 09.07.2018, № 2380-4-23 від 09.07.2018, № 2386-2-53 від 25.05.2018, № 2386-3-10 від 09.07.2018, № 2386-3-11 від 09.07.2018, № 2386-3-12 від 09.07.2018, №2386-3-13 від 09.07.2018, № 2386-3-14 від 09.07.2018, на виконання робіт з розроблення нормативних документів, предметами яких було надання послуг у сфері наукових досліджень та експериментальних розробок згідно з Програмою робіт з національної стандартизації на загальну суму 863 900,00 грн., які є ідентичними за розділами та змістом, особливості мають лише за темами завдань, назвою науково-дослідних робіт, терміну їх проведення та вартістю. Виконання робіт здійснюється на базі НДІ мікрографії, що обумовлено п.5.6 Договорів.

Після підписання вищевказаних договорів у директора НДІ мікрографії ОСОБА_5 виник умисел на розтрату коштів з державного бюджету на користь третіх осіб.

Так, ОСОБА_5 , з метою реалізації єдиного злочинного умислу, перебуваючи на посаді директора НДІ мікрографії, будучи службовою особою, та здійснюючивищевказані організаційно-розпорядчіта адміністративно-господарськіфункції,діючи умисно,з корисливихмотивів усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи відповідні наслідки та бажаючи їх настання, діючи повторно, з метоюрозтрати чужогомайна накористь третіхосіб,шляхом зловживаннясвоїм службовимстановищем, у період з 17.05.2018 по 10.07.2018, перебуваючи уприміщенні НДІмікрографії,за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виконання зобов`язань по вищезазначених ІНФОРМАЦІЯ_9 уклав договори підряду з 27 працівниками НДІ мікрографії на проведення робіт з перекладу з іноземної мови з розроблення нормативних документів, а саме: завідувачем науково-технічного відділу моніторингу, стандартизації та планування наукових робіт (відділу 03) ОСОБА_8 (договори №47 від 10.07.2018 на суму 12700 грн., №17 від 17.05.2018 на суму 4700 грн.), заступником завідувача відділу, ОСОБА_9 (договір №52 від 10.07.2018 на суму 11700 грн.), заступником завідувача відділу ОСОБА_10 (договори №24 від 25.05.2018 на суму 4900 грн., №8 від 17.05.2018 на суму 5900 грн.), завідувачем відділу досліджень, розробки нормативних документів СФД та міжнародного співробітництва у галузі стандартизації, ОСОБА_11 (договори №43 від 10.07.2018 на суму 11700 грн., №25 від 25.05.2018 на суму 6400 грн.), провідним інженером із стандартизації, ОСОБА_12 (договори №12 від 17.05.2018 на суму 6400 грн., № 21 від 25.05.2018 на суму 4300 грн., №42 від 10.07.2018 на суму 14700 грн.), молодшим науковим співробітником, ОСОБА_13 (договір №20 від 25.05.2018 на суму 3900грн., №18 від 17.05.2018 на суму 10500 грн., №34 від 09.07.2018 на суму 17900 грн.), провідним інженером-технологом, ОСОБА_14 (договір №30 від 09.07.2018 на суму 13400 грн.), провідним інженером-технологом, ОСОБА_15 (договір №38 від 10.07.2018 на суму 15100 грн.), завідувачем сектору з стандартизації та науково-технічної інформації, ОСОБА_16 (договір №45 від 10.07.2018 на суму 14600 грн.), провідним архітектором, ОСОБА_17 (договір №27 від 09.07.2018 на суму 7300грн.), інженером з науково-технічної інформації І категорії, ОСОБА_18 (договір №32 від 09.07.2018 на суму 9850 грн.), заступником завідувача відділу, ОСОБА_19 (договори №50 від 10.07.2018 на суму 12800 грн., №39 від 10.07.2018 на суму 11200 грн.), науковим співробітником, ОСОБА_20 (договори №7 від 17.05.2018 на суму 3050 грн., №5 від 17.05.2018 на суму1950 грн., №9 від 17.05.2018 на суму 2600 грн., №54 від 10.07.2018 на суму 15260 грн.), повідним інженером-технологом, ОСОБА_21 (договір №37 від 10.07.2018 на суму 10000 грн.), науковим співробітником, ОСОБА_22 (договори №26 від 25.05.2018 на суму 11500 грн., №29 від 09.07.2018 на суму 13350 грн.), завідувачем відділу досліджень, розробки нормативної, конструкторської та проектної документації на об`єкти будівництва у сфері СФД, ОСОБА_23 (договори №40 від 10.07.2018 на суму 6750 грн., №33 від 09.07.2018 на суму 9850 грн.), помічником директора, ОСОБА_24 (договори №44 від 10.07.2018 на суму 17800 грн., №19 від17.05.2018 на суму 4750 грн.), молодшим науковим співробітником, ОСОБА_25 (договір №28 від 09.07.2018 на суму 22800 грн.), заступником завідувача відділу, ОСОБА_26 (договір №48 від 10.07.2018 на суму 14400 грн.), молодшим науковим співробітником, ОСОБА_27 (договори №49 від 10.07.2018 на суму 14400 грн., №53 від 10.07.2018 на суму 11700 грн., №46 від 10.07.2018 на суму 14000 грн.), провідним інженером-технологом, ОСОБА_28 (договори №31 від 09.07.2018 на суму 16100 грн., №23 від 25.05.2018 на суму 4300 грн., №16 від 17.05.2018 на суму 10500 грн.), старшим науковим співробітником, ОСОБА_29 (договори №11 від 17.05.2018 на суму 2900 грн., №15 від 17.05.2018 на суму 5300 грн., №13 від 17.05.2018 на суму2800 грн., №36 від 09.07.2018 на суму 13500 грн.), провідним інженером-технологом, ОСОБА_30 (договір №4від 17.05.2018 на суму 4500 грн.), провідним інженером-проектувальником, ОСОБА_31 (договір №41 від 10.07.2018 на суму 6750 грн.), завідувачем експлуатаційно-технічного відділу, ОСОБА_32 (договір №22 від 25.05.2018 на суму 1900 грн., №14 від 17.05.2018 на суму 11800 грн., №10 від 17.05.2018 на суму 6400 грн), провідним інженером-технологом, ОСОБА_33 (договори №6 від 17.05.2018 на суму 6800 грн.,.), завідувачем відділу досліджень, розробки перспективних та удосконалення традиційних технологій формування СФД, ОСОБА_34 (договір №51 від 10.07.2018 на суму 11000 грн.), яким у подальшому, 22.12.2018 за виконання вищевказаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок № НОМЕР_2 , відкритий у ІНФОРМАЦІЯ_10 , МФО НОМЕР_3 , з подальшим зарахуванням на карткові рахунки працівникам НДІ мікрографії, здійснено виплати за графою «оплата праці» на загальну суму 478660,00 грн., які за виконання тих самих робіт одержували заробітну плату із загального фонду, оплати праці працівників НДІ мікрографії згідно з трудовими договорами, чим розтратив на користь вищевказаних працівників НДІ мікрографії грошові кошти з державного бюджету України у великих розмірах спричинивши тим самим майнову шкоду державі в особі НДІ мікрографії на загальну суму 478660,00 грн.

Разом з цим, під час досудового розслідування встановлено, що, що в НДІ мікрографії діє положення «Про преміювання працівників НДІ мікрографії». Відповідно до п.1.3. даного положення преміювання працівників НДІ мікрографії здійснюється за спеціальним фондом за виконаний етап чи роботу в цілому. Відповідно до п.2.4. фонд оплати праці по спеціальному фонду може спрямовуватись на преміювання та заохочення працюючих, що утримуються як за рахунок спеціального, так і загального фондів на підставі документів, які свідчать про безпосередню зайнятість цих працівників у виконанні договорів (етапів робіт).

22.12.2017 директором НДІ мікрографії було видано наказ №78 відповідно до якого ОСОБА_5 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_8 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_24 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 було нараховано премію за спеціальним фондом за виконання робіт за договорами: №2380-128 від 14.12.2017, №2380-129 від 14.12.2017, №2380-133 від 14.12.2017, №2380-134 від 14.12.2017, №2380-135 від 14.12.2017, №2380-136 від 20.11.2017, №2380-161 від 18.12.2017, №2380-162 від 18.12.2017, №2380-163 від 03.07.2017, №2380-169 від 28.08.2017, №2380-170 від 18.12.2017, №2380-171 від 18.12.2017, №2380-172 від 18.12.2017, №2380-173 від 18.12.2017, №2386-134 від 11.12.2017, №2386-136 від 11.12.2017, №2386-137 від 11.12.2017, №2386-138 від 11.12.2017, №2386-143 від 12.10.2017, №2386-144 від 12.10.2017, №2386-149 від 12.10.2017. В грудні 2018 року директором НДІ мікрографії було видано наказ №204/К відповідно до якого директору, головному бухгалтеру, заступнику директора, завідувачу відділу, провідному бухгалтеру, провідному інженеру-інспектору, завідувачу канцелярії, провідному юрисконсульту, секретарю було нараховано премію за спеціальним фондом за виконання робіт за договорами: №2380-3-48 від 17.05.2018, №2380-3-49 від 17.05.2018, №2380-3-50 від 17.05.2018, №2380-3-51 від 17.05.2018, №2380-3-52 від 17.05.2018, №2380-3-53 від 17.05.2018, №2380-3-54 від 17.05.2018, №2380-3-55 від 17.05.2018, №2386-2-53 від 25.05.2018, №2380-4-5 від 09.07.2018, №2380-4-23 від 09.07.2018, №2386-3-10 від 10.07.2018, №2386-3-11 від 10.07.2018, №2386-3-12 від 10.07.2018, №2386-3-13 від 10.07.2018, №2386-3-14 від 10.07.2018.

Разом з тим, не всі особи, яким було надано премію в рамках наказів директора ІНФОРМАЦІЯ_11 в 2017 році та 204/к в 2018 році були задіяні у виконанні вищевказаних договорів.

Слідчий зазначив, що з метою проведення повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування було запитано ксерокопії тематичнихпланів робітта звітипро виконанняданих робіт(планів),виплати заякі здійснювалисьіз загальногофонду оплатипраці нститутумікрографії заперіод часуз 01.01.2017по 31.12.2018наступними співробітникамиНДІ мікрографії,а саме:завідувачем науково-технічноговідділу моніторингу,стандартизації тапланування науковихробіт (відділу03) ОСОБА_8 ,заступником завідувачавідділу, ОСОБА_9 ,заступником завідувачавідділу ОСОБА_10 ,завідувачем відділудосліджкеь,розробки нормативнихдокументів СФД таміжнародного співробітництвау галузістандартизації, ОСОБА_11 ,провідним інженероміз стандартизації, ОСОБА_12 ,молодшим науковимспівробітником, ОСОБА_13 ,провідним інженером-технологом, ОСОБА_14 ,провідним інженером-технологом, ОСОБА_15 ,завідувачем секоруз стандартизаціїта науково-технічноїінформації, ОСОБА_16 ,провідним архітектором, ОСОБА_17 ,інженером знауково-технічноїінформації Ікатегорії, ОСОБА_18 ,заступником завідувачавідділу, ОСОБА_19 ,науковим співробітником, ОСОБА_20 , повіднимінженером-технологом, ОСОБА_21 ,науковим співробітником, ОСОБА_22 ,завідувачем відділудосліджень,розробки нормативної,конструкторської тапроектної документаціїна об`єктибудівництва усфері СФД, ОСОБА_23 ,помічником директора, ОСОБА_24 ,молодшим науковимспівробітником, ОСОБА_25 ,заступником завідувачавідділу, ОСОБА_26 , молодшимнауковим співробітником, ОСОБА_27 ,провідним інженером-технологом, ОСОБА_28 ,старшим науковимспівробітником, ОСОБА_29 ,провідним інженером-технологом, ОСОБА_30 ,провідним інженером-проектувальником, ОСОБА_31 ,завідувачем експлуатаційно-технічноговідділу, ОСОБА_32 ,провідним інженером-технологом, ОСОБА_33 , завідувачемвідділу досліджень,розробки перспективнихта удосконаленнятрадиційних технологійформування СФД, ОСОБА_43 .

Отримавши запити, надіслані органом досудового розслідування з метою встановлення даної інформації, директором НДІ мікрографії ОСОБА_5 було надано відповідь, згідно з якої НДІ мікрографії надасть вказані документи лише на підставі ухвали слідчого судді, з урахуванням положень, визначених главою 15 КПК України.

Крім того,слідчий проситьрозглянути клопотанняза відсутністю сторони,у володінніякої знаходятьсявказані вищедокументи,оскільки єдостатні підставивважати,що дозазначеної інформаціїможуть матидоступ сторонніособи,таким чиному разібудь-якогозволікання зїх вилученням,будуть створеніможливості длявтрати документів,тобто існуєреальна загрозадля їхзміни тазнищення,що вподальшому унеможливитьприйняття законногорішення поданому провадженню.

Слідчий СВ Немишлянського відділу поліціїГоловного управлінняНаціональної поліціїв Харківськійобластістарший лейтенант поліції ОСОБА_3 у судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі, подане клопотання підтримує у повному обсязі та просить його задовольнити.

В зв`язку з доведеносте доводів слідчого про наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання слідчого розглядалося слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

У зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч. 4 ст.107 КПК України.

Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до вимогст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 ст. 163 КПК, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя, дослідивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

За таких обставин слідчий суддя вважає, що стороною обвинувачення доведено, що в інший спосіб в даний час неможливо отримати необхідні для проведення досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення документи.

Керуючись ст.ст. 107, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України, слідчий суддя

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого СВ Немишлянського відділу поліціїГоловного управлінняНаціональної поліціїв Харківськійобластістаршого лейтенанта поліції ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ Немишлянського ВП ГУНП в Харківській області

ОСОБА_3 , прокурору Харківської місцевої прокуратури № 3 Харківської області ОСОБА_4 , на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), який розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх належним чином завірених службовими особами Науково-дослідного, проектно-конструкторського та технологічного інституту мікрографії ксерокопій, а саме:

-документи на підставі яких 22.12.2017 директором НДІ мікрографії було видано наказ №78 відповідно до якого ОСОБА_5 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_8 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_24 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 було нараховано премію за спеціальним фондом за виконання робіт за договорами: №2380-128 від 14.12.2017, №2380-129 від 14.12.2017, №2380-133 від 14.12.2017, №2380-134 від 14.12.2017, №2380-135 від 14.12.2017, №2380-136 від 20.11.2017, №2380-161 від 18.12.2017, №2380-162 від 18.12.2017, №2380-163 від 03.07.2017, №2380-169 від 28.08.2017, №2380-170 від 18.12.2017, №2380-171 від 18.12.2017, №2380-172 від 18.12.2017, №2380-173 від 18.12.2017, №2386-134 від 11.12.2017, №2386-136 від 11.12.2017, №2386-137 від 11.12.2017, №2386-138 від 11.12.2017, №2386-143 від 12.10.2017, №2386-144 від 12.10.2017, №2386-149 від 12.10.2017;

-документи на підставі яких у грудні 2018 року директором НДІ мікрографії було видано наказ №204/К відповідно до якого директору, головному бухгалтеру, заступнику директора, завідувачу відділу, провідному бухгалтеру, провідному інженеру-інспектору, завідувачу канцелярії, провідному юрисконсульту, секретарю було нараховано премію за спеціальним фондом за виконання робіт за договорами: №2380-3-48 від 17.05.2018, №2380-3-49 від 17.05.2018, №2380-3-50 від 17.05.2018, №2380-3-51 від 17.05.2018, №2380-3-52 від 17.05.2018, №2380-3-53 від 17.05.2018, №2380-3-54 від 17.05.2018, №2380-3-55 від 17.05.2018, №2386-2-53 від 25.05.2018, №2380-4-5 від 09.07.2018, №2380-4-23 від 09.07.2018, №2386-3-10 від 10.07.2018, №2386-3-11 від 10.07.2018, №2386-3-12 від 10.07.2018, №2386-3-13 від 10.07.2018, №2386-3-14 від 10.07.2018.

-ксерокопії тематичних планів робіт та звіти про виконання даних робіт (планів), виплати за які здійснювались із загального фонду оплати праці НДІ мікрографії за період часу з 01.01.2017 по 31.12.2018 наступними співробітниками НДІ мікрографії, а саме: завідувачем науково-технічного відділу моніторингу, стандартизації та планування наукових робіт (відділу 03) ОСОБА_8 , заступником завідувача відділу, ОСОБА_9 , заступником завідувача відділу ОСОБА_10 , завідувачем відділу досліджкеь, розробки нормативних документів СФД та міжнародного співробітництва у галузі стандартизації, ОСОБА_11 , провідним інженером із стандартизації, ОСОБА_12 , молодшим науковим співробітником, ОСОБА_13 , провідним інженером-технологом, ОСОБА_14 , провідним інженером-технологом, ОСОБА_15 , завідувачем секору з стандартизації та науково-технічної інформації, ОСОБА_16 , провідним архітектором, ОСОБА_17 , інженером з науково-технічної інформації І категорії, ОСОБА_18 , заступником завідувача відділу, ОСОБА_19 , науковим співробітником, ОСОБА_20 , повідним інженером-технологом, ОСОБА_21 , науковим співробітником, ОСОБА_22 , завідувачем відділу досліджень, розробки нормативної, конструкторської та проектної документації на об`єкти будівництва у сфері СФД, ОСОБА_23 , помічником директора, ОСОБА_24 , молодшим науковим співробітником, ОСОБА_25 , заступником завідувача відділу, ОСОБА_26 , молодшим науковим співробітником, ОСОБА_27 , провідним інженером-технологом, ОСОБА_28 , старшим науковим співробітником, ОСОБА_29 , провідним інженером-технологом, ОСОБА_30 , провідним інженером-проектувальником, ОСОБА_31 , завідувачем експлуатаційно-технічного відділу, ОСОБА_32 , провідним інженером-технологом, ОСОБА_33 , завідувачем відділу досліджень, розробки перспективних та удосконалення традиційних технологій формування СФД, ОСОБА_43 .

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 16 травня 2020 року включно.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудФрунзенський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення16.04.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу88807562
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —645/7847/19

Ухвала від 14.05.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Кружиліна О. А.

Ухвала від 04.05.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Кружиліна О. А.

Ухвала від 04.05.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Кружиліна О. А.

Ухвала від 16.04.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Бабкова Т. В.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 08.01.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Горпинич О. В.

Ухвала від 08.01.2020

Кримінальне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Горпинич О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні