Рішення
від 14.04.2020 по справі 240/11202/19
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 квітня 2020 року м. Житомир справа № 240/11202/19

категорія 110000000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі: судді Чернової Г.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Спільного українсько-російського підприємства "Граніт" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю про зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Державна служба геології та надр України звернулась до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 2568 від 19.10.2001, наданого Спільному українсько-російському підприємству "Граніт" у формі ТОВ.

В обґрунтування позовних вимог зазначила, що Спільне українсько-російське підприємство "Граніт" у формі ТОВ (СУРП Граніт у формі ТОВ) порушило законодавство в сфері надрокористування, про що складено припис № 391-14/06 від 05.03.2019. Підприємством у надані контролюючим органом строки порушення усунуто не було, а тому наявні підстави для анулювання спеціального дозволу №2568 від 19.10.2001 на користування надрами згідно статті 26 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року № 615.

Ухвалою суду відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено справу до розгляду на 26.12.2019.

Судом неодноразово відкладався розгляд справи у зв`язку із неявкою представника позивача та відповідача, які повідомлені про розгляд справи належним чином.

Враховуючи клопотання представника позивача та неявку представника відповідача, суд розглядає справу у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Встановлено, що Державною службою геології та надр України надано СУРП Граніт у формі ТОВ спеціальний дозвіл № 2568 від 19.10.2001 на користування надрами родовища Буківське-3 для видобування габро, придатного для виробництва блоків, облицювальних плит і виробів з них, відходи та інтенсивно тріщувате габро придатне для виробництва щебеню будівельного і каменю бутового строком на 20 (двадцять) років до 19.10.2031.

На виконання наказу Державної служби геології та надр України Про проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державної служби геології та надр України у лютому 2019 року № 22 від 10.01.2019 та на підставі направлення на проведення перевірки № 335-14/06 від 22.02.2019, уповноваженими посадовими особами Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України 05.03.2019 проведено перевірку дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин СУРП Граніт у формі ТОВ.

За результатами вказаної перевірки складено акт №06-03/23/2019-20/п (47) від 05.03.2019, яким встановлено ряд порушень вимог законодавства у сфері надрокористування, зокрема:

- в порушення ст.40 Кодексу України про надра відсутній акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння;

- в порушення п.17 ПКМУ № 615 кількість запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 не відповідає кількості запасів, наданих у користування за спеціальним дозволом на користування надрами № 2568 від 19.10.2001; договір про здійснення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов не надано. Не приведено у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами, а саме: не внесені зміни до спеціального дозволу на користування надрами в частині особливих умов спеціального дозволу на підставі відміни виконання абзацу третього пункту 26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615;

- в порушення ст.51 Кодексу України про надра план розвитку гірничих робіт за 2015 рік не дотримується, а саме планувалось видобути 25,72 тис. м3 лужних каолінів і виконати розкривних робіт в обємі 33 тис. м3, фактично видобутку та розкривних робіт не проводилось;

- в порушення ст.ст.24,25 Кодексу України про надра, ПКМУ № 615 не виконуються умови ДКЗ України (пункт 3.10 протоколу від 15.07.2017 № 3976) в частині вивчення тріщинуватості порід родовища і під час проведення в подальшому геолого-економічної оцінки родовища представити їх результати на розгляд ДКЗ;

- в порушення ст.51,53 Кодексу України про надра, ПКМУ № 1099, НПАОН 00.0-5.02-76 не виконується п.5 Угоди в частині проведення робіт у терміни та в межах, зазначених у Програмі робіт та пункту 7 Програми робіт з виробничої діяльності надрокористувача по продовженню експлуатації Буківського-3 родовища габро Продовження видобування гранітів в об`ємі 10 тис.м3 в рік (з 2 кварталу 2012 року). Відповідно до маркшейдерської документації та звітності за формою 5-гр за 2018 рік видобуток корисної копалини у 2018 році склав 0, 714 тис.м3;

- в порушення ст.53 Кодексу України про надра наявна геологічна документація неякісна та недостовірна, журнали заповнюються несвоєчасно.

05.03.2019 позивачем складено припис № 391-14/16, яким надано строк до 05.04.2019 для усунення зазначених порушень вимог законодавства у сфері надрокористування та подання у письмовій формі матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень.

На виконання припису відповідачем направлено лист № 50 від 03.04.2019 з додатками: копією акту передачі родовища у промислове освоєння; копією заяви про внесення змін в спеціальний дозвіл № 2568 від 19.10.2001; копіями геологічних журналів; копією договору про проведення моніторингу та наукового супроводження робіт.

В листі позивача повідомлено:

- акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння відповідно до протоколу ДКЗ України від 15.06.2017 № 3976 оформлено, підписано та передано в експлуатацію;

- геологічна документація приведена у відповідність КУ № 132/94, Мінгео СРСР від 17.06.1960;

- до Держгеонадр України подані документи на внесення змін до спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001 в частині приведення кількості запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 та приведення у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами, а саме: обов`язкий моніторинг та наукового супроводження виконання особливих умов, передбачених дозволом та угодою про умови користування надрами відповідно абзацу 3 п.26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КМ України № 615 від 30.06.2011, - спеціального дозволу на підставі відміни виконання абзацу 3 п.26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КМ України № 615 від 30.06.2011. Пакет документів зареєстрований в Держгеонадра України за № 7099/02/12-19 від 18.03.2019;

- роботи по виконанню умови ДКЗ України (пункт 3.10 протоколу від 15.07.2017 № 3976) в частині вивчення тріщинуватості порід родовища розпочаті і під час проведення в подальшому геолого-економічної оцінки родовища їх результати будуть представлені на розгляд ДКЗ;

- п.5 умови користування надрами № 2568 від 17.11.2011 прийнятий до виконання.

Крім того, листом від 04.04.2019 № 51 директор СУРП Граніт у формі ТОВ просив продовжити термін виконання припису № 391-14/16, оскільки розгляд документів та внесення змін до спеціального дозволу на користування надрами № 2568 Держгеонадра України займає певний час.

19.04.2019 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України сформовано подання № 760-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001, в якому вказано, що враховуючи листи СУРП Граніт у формі ТОВ від 03.04.2019 та від 04.04.2019 з доданими до них матеріалами, з боку надрокористувача залишаються не усунутими порушення:

- ст.40 Кодексу України про надра: відсутній акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння;

- п.17 ПКМУ № 615: кількість запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 не відповідає кількості запасів, наданих у користування за спеціальним дозволом на користування надрами № 2568 від 19.10.2001; договір про здійснення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов не надано. Не приведено у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами, а саме: не внесені зміни до спеціального дозволу на користування надрами в частині особливих умов спеціального дозволу на підставі відміни виконання абзацу третього пункту 26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615;

- ст.51,53 Кодексу України про надра, ПКМУ № 1099, НПАОН 00.0-5.02-76: не виконується п.5 Угоди в частині проведення робіт у терміни та в межах, зазначених у Програмі робіт та пункту 7 Програми робіт з виробничої діяльності надрокористувача по продовженню експлуатації Буківського-3 родовища габро Продовження видобування гранітів в об`ємі 10 тис.м3 в рік (з 2 кварталу 2012 року). Відповідно до маркшейдерської документації та звітності за формою 5-гр за 2018 рік видобуток корисної копалини у 2018 році склав 0, 714 тис.м3.

29.05.2019 згідно наказу Держгеонадра України № 172 зупинено дію спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001 на підставі пп.1,4 п.22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами від 30.05.2011 року № 615 (порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища) у зв`язку із порушенням ст.ст.24,40 Кодексу України про надра, абзацу 3 статті 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та надано 30-денний строк на усунення порушень.

Листом № 10006/03/14-19 від 03.06.2019 поінформовано відповідача про вказаний наказ, проте цей лист ним отриманий не був, про що свідчить відмітка інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки щодо пересилання поштового відправлення .

09.07.2019 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України сформовано подання № 1333-14/06 на анулювання спеціального дозволу у звязку із не наданням відповідачем матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування.

30.07.2019 позивачем на СУРП Граніт у формі ТОВ направлено лист № 13916/01/14-19 від 29.07.2019 з проханням надати згоду/незгоду на припинення права користування надрами згідно із спеціальним дозволом на користування надрами № 2568 від 19.10.2001.

Відомості про отримання/ не отримання такого листа СУРП Граніт у формі ТОВ позивачем до суду не надано.

Не отримавши відповіді на вказане звернення, позивач звернувся до суду із позовом про припинення права на користування надрами, наданого спеціальним дозволом №2568 від 19.10.2001 на підставі п.5 ст.26 Кодексу України про надра.

Надаючи оцінку правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно пункту 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1174, Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з п.3 Положення №1174, основними завданнями Держгеонадр є:

1) реалізація державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;

2) внесення на розгляд Міністра екології та природних ресурсів пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Відповідно до частини 1 статті 19 Кодексу України про надра, надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

Згідно частини 1 статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр мають право:

1) здійснювати на наданій їм ділянці надр геологічне вивчення, комплексну розробку родовищ корисних копалин та інші роботи згідно з умовами спеціального дозволу або угоди про розподіл продукції;

2) розпоряджатися видобутими корисними копалинами, якщо інше не передбачено законодавством або умовами спеціального дозволу;

3) здійснювати на умовах спеціального дозволу консервацію наданого в користування родовища корисних копалин або його частини;

4) на першочергове продовження строку тимчасового користування надрами;

5) користуватися додатковими правами, передбаченими угодою про розподіл продукції.

Відповідно до ч.2 ст.24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані:

1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано;

2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр;

3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища;

4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві;

4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;

5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Права та обов`язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою.

У пункті 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 визначено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» .

Згідно ч.1 та ч.2 статті 26 Кодексу України про надра, право користування надрами припиняється у разі:

1) якщо відпала потреба у користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;

4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Верховним Судом України у постановах від 25 червня 2011 року у справі № 21-36а11, від 19 вересня 2011 року у справі № 21-164а11 та від 10 грудня 2013 року у справі № 21-450а13 та постановах Верховного Суду від 10 травня 2018 року у справі № 802/4846/13-а та від 26 червня 2018 року у справі № 802/923/14-а було зроблено правовий висновок про те, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.

Зазначена норма спрямована на захист інтересів надрокористувачів шляхом надання їм права вимагати (шляхом надання/висловлення письмової незгоди) від уповноваженого органу судової, а не адміністративної процедури припинення права користування надрами. При цьому, законом презюмується, що саме судовий порядок є додатковою гарантією ефективного захисту прав надрокористувача, що і було забезпечено позивачем у цій справі шляхом звернення до суду.

Отже, орган, який від імені держави надав дозвіл на користування надрами, повноважний припинити право користування надрами у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 статті 26 Кодексу України Про надра , лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Доказів, які б свідчили про те, що відповідач повідомив позивача про незгоду на припинення права користування надрами згідно із спеціальним дозволом на користування надрами, у матеріалах справи відсутні. Позивачем не надано підтвердження того, що направлене ним відправлення № 0411200720504 (лист від 29.07.2019) на адресу СУРП Граніт у формі ТОВ про отримання такої згоди був отриманий останнім, не був отриманий з певних причин, не вручений адресату тощо.

Окрім того, суд не може погодитись із твердженнями позивача про те, що СУРП Граніт у формі ТОВ не усунуло в повній мірі порушення, вказані в приписі № 391-14/16, внаслідок чого необхідно припинити його право користування надрами.

А саме, як вже раніше зазначено судом, це такі порушення (які не усунуто відповідачем):

- ст.40 Кодексу України про надра відсутній акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння;

- п.17 ПКМУ № 615 кількість запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 не відповідає кількості запасів, наданих у користування за спеціальним дозволом на користування надрами № 2568 від 19.10.2001; договір про здійснення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов не надано. Не приведено у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами, а саме: не внесені зміни до спеціального дозволу на користування надрами в частині особливих умов спеціального

дозволу на підставі відміни виконання абзацу третього пункту 26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615;

- ст.51,53 Кодексу України про надра, ПКМУ № 1099, НПАОН 00.0-5.02-76 не виконується п.5 Угоди в частині проведення робіт у терміни та в межах, зазначених у Програмі робіт та пункту 7 Програми робіт з виробничої діяльності надрокористувача по продовженню експлуатації Буківського-3 родовища габро Продовження видобування гранітів в об`ємі 10 тис.м3 в рік (з 2 кварталу 2012 року). Відповідно до маркшейдерської документації та звітності за формою 5-гр за 2018 рік видобуток корисної копалини у 2018 році склав 0, 714 тис.м3.

Водночас, листом № 50 від 03.04.2019 СУРП Граніт у формі ТОВ повідомило про усунення таких порушень:

- акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння відповідно до протоколу ДКЗ України від 15.06.2017 № 3976 оформлено, підписано та передано в експлуатацію (копію акту передачі родовища у промислове освоєння надіслано позивачу);

- до Держгеонадр України подані документи на внесення змін до спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001 в частині приведення кількості запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 та приведення у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами, а саме: обов`язкий моніторинг та наукового супроводження виконання особливих умов, передбачених дозволом та угодою про умови користування надрами відповідно абзацу 3 п.26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КМ України № 615 від 30.06.2011, - спеціального дозволу на підставі відміни виконання абзацу 3 п.26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КМ України № 615 від 30.06.2011. Пакет документів зареєстрований в Держгеонадра України за № 7099/02/12-19 від 18.03.2019 (копія заяви про внесення змін в спеціальний дозвіл № 2568 від 19.10.2001 та ; копія договору про проведення моніторингу та наукового супроводження робіт направлено позивачу);

- п.5 умови користування надрами № 2568 від 17.11.2011 прийнятий до виконання.

Позивачем в ході судового розгляду не надано жодних пояснень з приводу того, чому наданий відповідачем акт про передачу розвіданого родовища габро у промислове освоєння відповідно до протоколу ДКЗ України від 15.06.2017 № 3976 та подані документи на внесення змін до спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001 в частині приведення кількості запасів затверджених протоколом ДКЗ України від 15.07.2017 № 3976 та приведення у відповідність згідно зі змінами законодавства п.5 Особливих умов спеціального дозволу на користування надрами (документи зареєстровані в Держгеонадра України за № 7099/02/12-19 від 18.03.2019) не були прийняті до уваги контролюючим органом як виконання вимог припису № 391-14/16 та усунення підприємством порушень у сфері надрокористування. Більш того, жодних мотивів їх відхилення (поданих документів) у поданні на зупинення дії спеціального дозволу № 2568, окрім як фрази враховуючи листи СУРП Граніт у формі ТОВ від 03.04.2019 № 50 та від 04.04.2019 № 51 з доданими до них матеріалами щодо виконання припису… позивачем наведено не було.

Окрім того, необхідно врахувати і ту обставину, що відповідач клопотав про продовження терміну усунення порушень, оскільки розгляд документів та внесення змін до спеціального дозволу на користування надрами № 2568 Держгеонадра України займає певний час. Проте, позивачем вказане залишено поза увагою, не зважаючи на вказані СУРП Граніт у формі ТОВ об`єктивні обставини, які були перешкодою для того, щоб зробити остаточний висновок про усунення чи не усунення порушень надрокористування, виявлених під час перевірки.

Отже, на думку суду, відповідачем було вчинено ряд дій на усунення порушень у сфері надрокористування, натомість Держгеонадра України не доведено правомірність вимог в частині припинення користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу № 2568 від 19.10.2001 внаслідок не усунення таких порушень, вказаних у приписі № 391-14/16 від 05.03.2019.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи вказані норми, надані докази на підтвердження викладених в позові обставин, суд дійшов висновку про відмову у його задоволенні.

Керуючись статтями 77, 90, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

У задоволенні позовної заяви Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, 16,Мсп 680,Південна Частина Києва, Київ,03057, код ЄДРПОУ 37536031) до Спільного українсько-російського підприємства "Граніт" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю (вул. Крупської, 243, Луки, Малинський район, Житомирська область,11654, код ЄДРПОУ 13569977) про зобов`язання вчинити дії, - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Г.В. Чернова

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено21.04.2020
Номер документу88811078
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/11202/19

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 10.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 30.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Чернова Ганна Валеріївна

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Чернова Ганна Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні