Рішення
від 23.04.2020 по справі 200/2724/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 квітня 2020 р. Справа№200/2724/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зінченка О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області

до Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області

про застосування заходів реагування, -

В С Т А Н О В И В:

10 березня 2020 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернулось із адміністративним позовом до Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, м.Курахове, пр. Запорізький, буд. 114, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної перевірки відповідача, встановлено порушення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, а тому є всі підстави для застосування до відповідача заходів реагування.

Ухвалою від 13 березня 2020 року позовна заява прийнята до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи та проведення судового засідання.

16 квітня 2020 року представник відповідача надав відзив на позовну заяву відповідно до якого просив суд відмовити у задоволені позовних вимог.

Вказав, що з метою виконання вимог чинного законодавства у сфері цивільного захисту,техногенної та пожежної безпеки, за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та після отримання позову ГУ ДСНС України у Донецькій області у навчальному закладі було виконано наступні роботи по усуненню недоліків:

- розроблено та погоджено з начальником відділу освіти Мар`їнської

РДА план заходів по виконанню приписів 7 ДПЗ ГУ ДСНС України у

Донецькій області щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки по Курахівському закладу загальної середньої освіта 1-11 ступенів №3 Мар`їнського району Донецької області;

- відділом освіти Мар`їнської РДА укладено договір про проведення робіт з обробки дерев`яних елементів горищних покриттів засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- проведено ідентифікацію об`єкту, складено та погоджено з 7 ДПРЗГУ України в

Донецькій області Повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки;

- складено та надано до 7 ДПРЗГУ України в Донецькій області розрахунок потреб в засобах індивідуального захисту органів дихання;

- забезпечено проходження навчання персоналу діям та способам захисту в разі виникнення аварійних ситуацій та аварій, із відповідними відмітками у журналі реєстрації вступного інструктажу з питань техногенної безпеки;

- забезпечено будівлю другим евакуаційним виходом по самостійному шляху евакуації;

- відновлено протипожежний запас води в пожежному резервуарі;

- встановлено біля місця розташування пожежного резервуара покажчика з нанесенням на нього: літерного індексу ПР, цифрового значення запасу води та кількості пожежних автомобілів, котрі можуть одночасно встановлюватись на майданчику біля резервуара;

- до червня 2020 року заплановано виконання з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- до вересня 2020 р. планується завершення робіт по забезпеченню" евакуаційним освітленням сходовик клітин, коридорів, інших шляхів евакуації;

- встановлені апарати відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) приміщення бібліотеки на негорючу стіну;

- забезпечений не допуск використання, улаштування та експлуатацію тимчасових електромереж в приміщенні бібліотеки;

- до 01 вересня 2020 року заплановано встановлення апаратів відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) приміщення комп`ютерного класу на негорючу стіну;

- до 01 вересня 2020 рокузаплановано придбання засобів індивідуального захисту органів дихання для працюючого персоналу згідно діючих нормативних актів у кількості 23шт.;

- до 01 вересня 2020 року заплановано поновлення вказівних знаків безпеки згідно з ДСТУ ISO 6309-2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ

12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальныеи знаки безопасності для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

- до 01 вересня 2020 року заплановано виконання плану евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу;

- при складанні кошторису на 2020 рік відділом освіти Мар`їнської РДА передбачено видатки на розробку проектів та встановлення систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО-1 та протипожежного захист (система пожежної сигналізації) відповідно до ДБН В.2,5-56:2014 Система протипожежного захисту з подальшим обслуговуванням до кінця року у розмірі 190 тис. грн. (робота плануються завершити до 01 вересня 2020 року).

Розгляд справи проведено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.

У період з 28 грудня 2019 року по 02 січня 2020 року відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , листа Першого заступника Голови ДСНС України від 11 грудня 2019 року № 02-17767/261, доручення Прем`єр-міністра України від 11 грудня 2019 року № 44205/1/1-19, наказу ДПРЗ-7 ГУ ДСНС України у Донецькій області від 11 грудня 2019 року № 190 Про проведення перевірок проведено позапланову перевірку приміщень та території Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Марийської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька обл., м. Курахове, пр. Запорізький, 114.

Актом перевірки суб`єкта господарювання - Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Марийської районної ради Донецької області щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 02 січня 2020 року № 120 (далі - Акт) встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України №5403-VІ (далі за текстом акту КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 №1417 (далі за текстом акту ППБУ), Правил техногенної безпеки від 05 листопада 2018 року № 879 (далі за текстом акту ПТБ), а саме:

- не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів (пункт 2 частини 1 статті 20 КЦЗУ);

- не забезпечено проведення ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки об`єктів, не складено повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки об`єкта (пункт 9 наказу МНС 98 від 23.02.2006);

- не проведено навчання керівного складу підприємства і фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на територіальних курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Донецької області (пункт 4 часини 1 статті 20 КЦЗУ);

- не забезпечено проходження навчання персоналу діям та способам захисту в разі виникнення аварійних ситуацій та аварій, із відповідними відмітками у журналі реєстрації вступного інструктажу з питань техногенної безпеки (пункту 4 частини 6 статті VПТБ);

- зоборонити допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту (пункт 8 частини 1 статті 20 КЦЗУ);

- не обладнано приміщення головного корпусу системою протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (пункту 1.2 глави 1 розділу V ППБУ, підпункту 7.3 пункту 7 таблиці А.1 ДБН В.2.5-56:2014);

- не обладнано будівлю системою оповіщення про пожежу та управлення евакуацією людей типу СО-1 (пункт 1.2 глави 1 розділу VППБУ, додатку Б таблиця Б.1 підпункту 5.1 пункту 5 ДБН В.2.5-56:2014);

- не забезпечено сходові клітини, коридори та інші шляхи евакуації евакуаційним освітленням (пункт 2.31 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- не оброблено дерев`яні елементи горищних покриттів засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (пункт 2.5 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- не виконано з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (пункт 1.6 глави 1 розділу ІV ППБУ);

- не надано сертифікат перевірки, протоколи випробувань або інші документи, що підтверджують відповідність покриття підлоги на II поверсі наступним вимогам: помірна небезпечність щодо токсичності продуктів горіння, помірна димоутворювальна здатність та відповідність групам поширення полум`я РП1, РП2 (пункт 2.28 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- не передбачено встановлення апаратів відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) приміщень бібліотеки та комп`ютерного класу на негорючу стіну (пункт 1.15 глави 1 розділу ІV ППБУ);

- не забезпечено будівлю школи двома евакуаційними виходами по самостійними (окремими) шляхами евакуації, які ведуть назовні (пункт 8 розділу ІІ ППБУ);

- не забезпечено не допуск використання, улаштування та експлуатація тимчасових електромереж в приміщенні бібліотеки (пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- заборонити зняття дверей сходів клітини (пункт 2.37 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- не виконано плани евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу (пункт 5 розділу ІІ ППБУ, пункт 10.7 ДСТУ 7313:2013);

- зоборонити підвішування світильників в приміщенні котельні безпосередньо на стумопровідні проводи (пункт 1.18 глави І розділу ІVППБУ);

- не встановлено для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности (пункту 3.10 глави 3 розділуVППБУ);

- не відновлено протипожежний запас води в пожежних резервуарах (водоймищ) (підпункт 2 пункт 2.1 глави 2 розділу VППБУ);

- не встановлено біля місця розташування пожежного резервуара (водоймища) покажчик (об`ємні зі світильником або плоскі із застосуванням світло відбивних покриттів) з нанесеними на нього: літерного індексу ПВ, цифрового значення запасу води в кубічних метрах та кількості пожежних автомобілів, котрі можуть одночасно встановлюватись на майданчику біля водойми (підпункту 9 пункту 2.1 глави 2 розділу VППБУ);

- не забезпечено технічне обслуговування вогнегасників відповідно до норм та правил (настанови з технічного обслуговування вогнегасників) (пункту 3.17 глави 3 розділу VППБУ);

Вважаючи, що подальша експлуатаціяКурахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області,створює загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.

Статтею 3 Конституції України передбачено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 05 квітня 2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон № 877).

Відповідно до статті 1 Закону № 877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052 (далі - Положення № 1052) Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до пункту 3 Положення № 1052 основними завданнями ДСНС України є, зокрема, реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно зі статтею 64 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗ України) Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Статтею 66 КЦЗ України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

За змістом статті 67 КЦЗ, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, в тому числі, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Аналогічні за змістом норми містяться в частині сьомій статті 7 Закону № 877, відповідно до якої, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно норм частини п`ятої статті 4 Закону № 877 виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

За приписами частини другої статті 68 КЦЗ України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями частини першої статті 70 КЦЗ України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій, неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Відповідно до частини другої статті 70 КЦЗ України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз наведених вище норм дає змогу дійти висновку про те, що застосування заходів реагування Кодекс Цивільного захисту України пов`язує з виявленням порушень, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідач у відзиві на позов зазначив про здійснення ряду заходів щодо усунення виявлених порушень, але підтверджуючих доказів до суду не надав.

Посилання відповідача на те, він має намір усунути виявлені порушення, зокрема: обладнати приміщення системою протипожежного захисту, системою оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, тощо, судом до уваги не приймається, оскільки наявність лише намірів жодним чином не співставляється з існуючою загрозою для життя і здоров`я людей у будівлі Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №3.

Частиною 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 20 червня 2018 року (справа № 826/4267/16, адміністративне провадження №К/9901/12245/18) звертає увагу на таке поняття, як небезпечний чинник. Відповідно до пункту 26 статті 1 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI під небезпечним чинником розуміється складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини. За позицією суду, законодавець пов`язує настання реальної загрози життю та/або здоров`ю людей від пожежі з обставинами, які можуть призвести до займання та розповсюдження вогню.

Такі обставини були зафіксовані актом перевірки від 02 січня 2020 року №120.

Таким чином, наявність вказаних порушень є тим чинником, який створює загрозу життю та здоров`ю людей.

З огляду на те, що порушення пожежної безпеки не були усунуті відповідачем в повному обсязі, як того вимагає стаття 67 Кодексу цивільного захисту України, а ті, що залишились, можуть створювати загрозу життю або здоров`ю людей, суд приходить до висновку про наявність підстав для застосування до позивача заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації (роботи) Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, м.Курахове, пр. Запорізький, буд. 114 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Суд звертає увагу, що відповідач має право після усунення усіх порушень звернутися до органу державного нагляду (контролю), який ініціював зупинення, з повідомленням про їх усунення.

Згідно приписів частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати стягненню не підлягають, оскільки витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведення експертиз відсутні.

Керуючись ст. 5, 241-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175, код ЄДРПОУ № 38652962) до Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області (місцезнаходження: 85612, Донецька область, м. Курахове, пр-т Запорізький, буд. 114, код ЄДРПОУ 25688014) про застосування заходів реагування, - задовольнити у повному обсязі.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Курахівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 3 Мар`їнської районної ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька область, м.Курахове, пр. Запорізький, буд. 114 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Повний текст судового рішення прийнятий в письмовому провадженні 23 квітня 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк апеляційного оскарження, передбачений ст. 295 КАС України, продовжуються на строк дії такого карантину.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя О.В. Зінченко

Дата ухвалення рішення23.04.2020
Оприлюднено24.04.2020
Номер документу88881664
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —200/2724/20-а

Постанова від 15.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 15.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 24.06.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 24.06.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 05.06.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 23.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні