ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
22 квітня 2020 року м. Київ № 826/6260/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Чудак О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи клопотання представника позивача заміну відповідача правонаступником в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Чернігівська міська рада, Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради, про визнання протиправним податкового повідомлення-рішення в частині, визнання протиправною та скасування податкової вимоги,
установив:
В провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва перебуває справа за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Чернігівська міська рада, Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради, про:
- визнання податкового повідомлення-рішення від 08.12.2017 №106919-1303 частково протиправним, а саме: в частині визначення розміру податкового зобов`язання з орендної плати за землю за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 на суму 45137,60 грн;
- визнання протиправною та скасування податкової вимоги від 13.03.2018 №2280-17 про сплату податкового боргу у розмірі 86785,92 грн.
17.04.2020 представником позивача в підсистемі Електронний суд сформовано та до суду подано клопотання про заміну відповідача його правонаступником.
Отже, визначаючись щодо поданого клопотання, суд виходить з того, що постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу та визначено, що Державна податкова служба України є правонаступником прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби України у відповідних сферах діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537 утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи ДПС, реорганізувавши територіальні органи Державної фіскальної служби України шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів ДПС. Згідно додатку 2 до вищевказаної постанови Головне управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області реорганізовано шляхом приєднання у Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань 31.07.2019 до реєстру внесено запис про реєстрацію Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області як юридичної особи публічного права (ідентифікаційний код 43143966).
Таким чином, Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області є правонаступником Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області.
Згідно з частиною першою статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
На підставі викладеного, керуючись статтями 52, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,
ухвалив:
Клопотання представника позивача, - задовольнити.
Замінити відповідача в адміністративній справі №826/6260/18, а саме, Головне управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області його правонаступником - Головним управлінням Державної податкової служби у Чернігівській області.
Ухвала набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення цього ж Кодексу.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя О.М. Чудак
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2020 |
Оприлюднено | 23.04.2020 |
Номер документу | 88883328 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Чудак О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні