П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
22 квітня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/7338/19
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді - Запорожана Д.В.,
суддів - Джабурія О.В., Кравченка К.В.,
розглянувши клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю РІКОМ про зупинення провадження у справі за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю РІКОМ на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 6 лютого 2020 року по справі за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю РІКОМ про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 6 лютого 2020 року позов ГУ Держпраці в Одеській області задоволено. Застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду до відповідача.
06.03.2020 року ТОВ РІКОМ звернулось до суду з апеляційною скаргою, в якій просить суд просить скасувати вищенаведене рішення, як таке, що прийняте з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права і прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову.
Ухвалами П`ятого апеляційного адміністративного суду від 24.03.2020 року та 06.04.2020 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до апеляційного розгляду.
Від представника апелянта надійшло клопотання про зупинення провадження у справі до вирішення по суті справи №420/2401/20 за позовом ТОВ РІКОМ до ГУ Держпраці в Одеській області про скасування припису.
Розглянувши заявлене клопотання, колегія суддів приходить до наступних висновків.
Відповідно до вимог п. 3 ч. 1 ст. 236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі: об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
За змістом наведеної норми права, підставою для зупинення провадження в адміністративній справі є сукупність таких складових як розгляд іншої справи іншим судом, пов`язаність цієї іншої судової справи з даною адміністративною справою та неможливість розгляду останньої до вирішення судом зазначеної іншої справи.
Пов`язаність справ полягає у тому, що рішення іншого суду, який розглядає справу, встановлює обставини, що впливають на збирання та оцінку доказів у даній справі, зокрема, факти, що мають преюдиціальне значення. Ці обставини повинні бути такими, що мають значення для даної справи.
Неможливість розгляду справи до вирішення справи іншим судом полягає в тому, що обставини, які розглядаються іншим судом, не можуть бути встановлені адміністративним судом самостійно у даній справі.
Отже, для вирішення питання про зупинення провадження у справі адміністративний суд у кожному випадку повинен з`ясовувати, як пов`язана справа, що розглядається іншим судом, пов`язана з даною, а також чим обумовлюється неможливість розгляду даної справи.
Так, предметом спору у даній справі є застосування заходів реагування у сфері державного нагляду на підставі припису Головного управління Держпраці в Одеській області від 06.11.19 р. за № 15/14.1/06-1257-1985.
Предметом оскарження по справі № 420/2401/20 за позовом апелянта до ГУ Держпраці в Одеській області, за предметом зазначеного позову досліджується правомірність припису ГУ Держпраці в Одеській області від 06.11.19 р. за № 15/14.1/06-1257-1985 в частинах пунктів 1. 2, 5. 8 - 12, тобто з тому числі щодо виявлених порушень, які стали підставою для звернення Головного управління Держпраці в Одеській області з позовом в цій справі (№ 420/7338/19).
Таким чином, судова колегія вважає, що в даному випадку є підстави визначити об`єктивну неможливість розгляду цієї справи до вирішення справи № 420/2401/20, так як саме в її межах буде належним чином досліджені докази та встановлені обставини щодо питань, які мають важливе значення для вірного вирішення цієї справі (№ 420/7338/19), оскільки її предмет (зупинення виробництва апелянта через виявлені позивачем порушення) є фактично похідним від предмету справи № 420/2401/20 (дослідження правомірності встановлення цих порушень).
Отже, з огляду на викладене, оскільки наявна об`єктивна неможливість розгляду цієї справи до вирішення іншої справи № 420/2401/20 та набрання ним законної сили, провадження по даній справі, відповідно до ст.236 КАС України, підлягає зупиненню.
Керуючись ст.ст. 236, 306, 321, 325, 329 КАС України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю РІКОМ - задовольнити.
Провадження у справі №420/7338/19 за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю РІКОМ про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду зупинити, - до вирішення по суті справи №420/2401/20 та набрання рішенням по ній законної сили.
Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий Д.В. Запорожан
Судді: О.В. Джабурія
К.В. Кравченко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2020 |
Оприлюднено | 24.04.2020 |
Номер документу | 88884044 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Запорожан Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні