Ухвала
від 15.04.2020 по справі 922/1350/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Господарський суд Харківської області

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"15" квітня 2020 р. Справа № 922/1350/14

вх. № 1350/14

Господарський суд Харківської області у складі:

судді: Усатого В.О.

при секретарі судового засідання Мазуренко А.О.

представники сторін та інших учасників провадження - не з"явилися

розглянувши скаргу ГУ ДПС у Харківській області (вх. 26736 від 06.11.2019) на дії ліквідатора у справі № 922/1350/14 по справі

за заявою : ТОВ "Метали і полімери", м. Алчевськ

до ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", м. Харків

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Постановою суду від 18.08.2015 р. припинено процедуру розпорядження майном боржника ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", визнано ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" (код ЄДРПОУ 37191082) банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Гриценка І.П.

Ухвалою суду від 25.04.2017 р. задоволено заяву арбітражного керуючого Гриценко І.П. про дострокове припинення виконання ним обов`язків у справі, припинено виконання арбітражним керуючим Гриценко І.П. обов`язків ліквідатора ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Капустіна В.В.

Ухвалою суду від 04.11.2019 р. задоволено заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про заміну кредитора у справі (вх.№ 25630 від 24.10.2019 р.), замінено кредитора - Індустріальне об`єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова на його правонаступника - головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області (код 14099344, Майдан Свободи, Держпром, 3 під"їзд, 2 поверх, м.Харків, 61022).

06.11.2019 р. від Головного управління державної податкової служби у Харківській області надійшла скарга на бездіяльність ліквідатора (вх.№26736 від 06.11.2019 р.), в якій скаржник просить суд зобов`язати ліквідатора Капустіна В.В. надати в місячний термін фінансово-господарські документи з метою проведення Головним управлінням ДПС у Харківській області перевірки ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" (ЄДРПОУ 37191082).

Ухвалою суду від 13.11.2019 скаргу Головного управління Державної податкової служби у Харківській області на бездіяльнсть ліквідатора було призначено до розгляду на 03.12.2019.

03.12.2019 від ліквідатора через канцелярію суду надійшло заперечення проти скарги ГУ ДПС у Харківській області (вх. № 29322).

Ухвалою-повідомленням від 03.12.2019 було відкладено розгляд скарги ГУ ДПС у Харківській області на бездіяльність ліквідатора на 18.12.2019.

У судовому засіданні від 18.12.2019 було оголошено про відкладення розгляду скарги на 21.01.2020.

Враховуючи знаходження судді Усатого В.О. на навчанні у Національній школі суддів, призначене судове засідання не відбулося.

Ухвалою суду від 27.01.2020 р. призначено розгляд скарги Головного управління ДПС у Харківській області (вх.№26736 від 06.11.2019 р.) на 05.03.2020 р.

В судовому засіданні 05.03.2020 р. було оголошено про відкладання розгляду скарги Головного управління державної податкової служби у Харківській області на бездіяльність ліквідатора (вх.№26736 від 06.11.2019 р.) на 01.04.2020 р.

В судове засідання 01.04.2020 р. учасники процесу не "явилися, у зв"яку з чим суд відклав розгляд скарги на 15.04.2020 р.

В судовому засіданні 15.04.2020 р. учасники процесу не з"явилися.

Дослідивши скаргу ГУ ДФС у Харківській області , матеріали справи та додані до неї документи, суд зазначає наступне.

27.11.2018 р. до суду від ГУ ДФС у Харківській області надійшла скарга (вх. № 33205), в якій заявник просив суд зобов`язати ліквідатора Капустіна В.В. надати інформацію щодо отримання первинних документів, які свідчать про фінансово - господарську діяльність боржника, або вжитих заходів з метою отримання таких документів; зобов`язати ліквідатора Капустіна В.В. забезпечити можливість проведення Головним управлінням ДФС у Харківській області позапланової виїзної документальної перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТОВ Металіст- Будметалконструкція (ЄДРПОУ 37191082) для чого: узгодити з Головним управлінням ДФС у Харківській області термін проведення позапланової виїзної перевірки підприємства; забезпечити доступ посадових осіб Головного управління ДФС у Харківській області, які уповноважені здійснювати документальну позапланову виїзну перевірку підприємства, до відповідних первинних фінансово-господарських документів; не допустити ліквідацію боржника - ТОВ Металіст-Будметалконструкція (ЄДРПОУ 37191082) без проведення ГУ ДФС у Харківській області відповідної перевірки достеменності даних (інформації) про наявність у підприємства активів.

Ухвалою суду від 04.07.2019 р. відмовлено у задоволенні скарги ГУ ДФС у Харківській області (вх. № 33205 від 27.11.2018 р.) з причин того, що під час розгляду справи судом та боржником контролюючий орган неодноразово повідомлявся про процедуру банкрутства, а тому не був позбавлений можливості провести перевірку у встановлені законом строки та порядку, в той час, як докази щодо проведення такої перевірки у справі відсутні.

06.11.2019 р. Головне управління державної податкової служби у Харківській області знов подає до суду скаргу на бездіяльність ліквідатора (вх.№26736 від 06.11.2019 р.), в якій просить суд зобов`язати ліквідатора Капустіна В.В. надати в місячний термін фінансово-господарські документи з метою проведення Головним управлінням ДПС у Харківській області перевірки ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" (ЄДРПОУ 37191082).

В обгрунтування скарги податковий огран посилається на наказ ГУ ДПС у Харківській області № 1077 від 08.10.2019 р. про призначення проведення документальної позапланової перевірки, на виконання якого контролюючим органом здійснено вихід за адресами боржника та ліквідатора, однак встановлено відсутність посадових осіб , у зв"язку з чим перевіряючими складно відповідні акти, тому станом на день подання скарги перевірка про ліквідацію боржниква не проведена.

Судом з наданої скарги та доданих документів встановлено, що 08.10.2019 р. ГУ ДПС у Харківській області на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20; п.41.1.1 ст.41, п.61.1, п.61.2 ст.61, п.п.62.1.3 п.62.1 ст.62; п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75; п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78; п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України видано наказ № 1074 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" з 08.10.2019 р. тривалістю 5 робочих днів за період з 01.01.2016 р. по 07.10.2019 р. з метою дослідження питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх, передбачених Податковим кодексом України податків та зборів , валютного та іншого законодавства.

08.10.2019 на підставі цього наказу видано направлення на перервірку № 1244 та № 1245.

08.10.2019 р. складено акт № 661/20-40-05-08-09/37191082 та -0.10.2019 р. акт № 684/20-40-05-08-09/37191082 про неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" у зв"язку з відсутністю посадових осіб за місцезнаходженням.

Згідно з пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючи органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю І та/або митного оформлення.

Згідно з п.41.1.1 ст.41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Відповідно пунктів 61.1 та 61.2 ст.61 Податкового кодексу України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

Згідно п.п.62.1.3 п.62.1 ст.62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Відповідно до п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, в тому числі, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у цьому підпункті, проводиться виключно щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.

Відповідно до п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п. 42.2., п.42.4 ст.42 Податкового кодексу України, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику). У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника І податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини і невручення.

Доказів направлення на адресу ліквідатора ТОВ "Металіст - Будметалконструкції" копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки в порядку, визначеному ст.42 Податкового кодексу України, скаржником суду не надано.

Відповідно до п.21.1.2. ст.21 Податкового кодексу України, посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно 21.2 ст.21 Податкового кодексу України, за невиконання або неналежне виконання своїх обов`язків посадові (службові) особи контролюючих органів несуть відповідальність згідно із законом.

З наданих до матеріалів справи документів, судом також встановлено, що податкова служба, ще до винесення наказу про про проведення позапланової виїздної документальної перервірки, направляла на адресу ліквідатора ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" запит ГУ ДФС у Харківській області "Про надання документів" №31497/10/20-40-14-08-14 від 27.06.2019 р, в якому ГУ ДФС у Харківській області просило повідомити про фактичне місцезнаходження підприємства для проведення перевірки, а також надати документи, які підтверджують здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ "Металіст- Будметалконструкція" за період з 01.01.2016 року по теперішній час.

Ліквідатором 10.07.2019 р. на вказаний запит надіслано відповідь №2047 від 10.07.2019 р., в якій він повідомив, що фактично ліквідатор ТОВ "Металіст- Будметалконструкція" знаходиться за адресою вул. Полтавський шлях, буд.6, 1-й поверх, м. Харків, 61052, а також повідомлено, що вказаний у запиті період охоплює ліквідаційну процедуру, протягом якої господарстка діяльність банкрутом не ведеться .

Так, відповідно до ч.І ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який діяв до 21.10.2019 р., з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; та інше.

Підпунктом 14.1.36. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено поняття господарської діяльності - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури (ч.І ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який діяв до 21.10.2019 р.).

З урахуванням викладеного, з 18.08.2015 р. ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" не здійснює господарську діяльність в розумінні Податкового кодексу України.

Крім того, відповідно до п. 11.6, .11.9 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства шансів України 09 грудня 2011 року N 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22 квітня 2014 року N 462), в редакції, яка діяла на момент порушення справи про банкрутство ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", при проведенні заходів, пов`язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких ідійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявления кредиторами своїх вимог.

У разі отримання документів згідно з пунктами 11.1 - 11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення ридичної особи, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу іюридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не "ведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається та розпочинається перевірка у такі строки:

- не пізніше десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної [особи або уповноваженого ними органу;

- протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу першим, в інших випадках.

Однак, в строки, передбачені Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 09 грудня 2011 року N 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22 квітня 2014 року N 462), в редакції, яка діяла на момент порушення справи про банкрутство ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", контролюючий орган не здійснював заходів з проведення перевірки.

Також, суд зазначає, що ухвалою господарського суду Харківської області від 14.10.2014 р. затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Металіст-Будметалконструкція", в тому числі і вимоги Індустріальної ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області в сумі 706947,84 грн. (3 черга реєстру вимог кредиторів).

В подальшому, вимоги Індустріальної ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області в сумі 163 934,89 грн. визнані ліквідатором такими, що не є конкурсними та погашаються в ліквідаційній процедурі в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 02.12.2016 р. задоволено клопотання Східної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області про заміну сторони. Здійснено заміну кредитора - Індустріальної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області на її правонаступника - Східну ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області.

Тобто, контролюючому органу з початку процедури банкрутства ТОВ "Металіст- Будметалконструкція" було відомо про банкруто підприємства боржника, яка триває вже більше шести років.

Більш того, Східна ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області входить до складу комітету кредиторів ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" та її представник присутній на всіх засіданнях комітету кредиторів.

З огляду на викладене, ліквідатор повідомив контролюючий орган, що за період, який звітується, фінансово - господарська діяльність ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" не здійснювалась, а здійснюється процедура ліквідації, відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що вся документація щодо ліквідаційної процедури ТОВ "Металіст - рудметалконструкції" знаходиться за адресою офісу ліквідатора - арбітражного керуючого Капустіна В.В. м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд.6, 1-й поверх, з якою контролюючий орган може ознайомитись.

Наприкінці липня 2019 року на адресу ліквідатора ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" знов надійшов запит ГУ ДФС у Харківській області "Про надання документів" №37230/10/20-40-14-08-14 від 25.07.2019 р., в якому ГУ ДФС у Харківській області просило надати інформацію про наявні бухгалтерські та інші первинні документи, що підтверджують факт ведення фінансово - господарської діяльності ТОВ "Металіст-Будметалконструкція" за період з 01.01.2016 по теперішній час, які є в моєму розпорядженні та документальне підтвердження акту приймання -передачі первинних фінансово - господарських документів від ліквідатора Гриценка І.П.

На запит ГУ ДФС у Харківській області ліквідатор надіслав 02.08.2019 р. відповідь №2062 від 02.08.2019 р., в якій знов повідомив, що постановою господарського суду Харківської області від 18.08.2015 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Металіст-Будметалконструкція" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатора, за період, який запитується, фінансово - господарська діяльність ТОВ "Металіст- Будметалконструкція" не здійснювалась, а здійснюється процедура ліквідації, відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його І банкрутом", вся документація щодо ліквідаційної процедури ТОВ "Металіст - Будметалконструкції" знаходиться за адресою офісу ліквідатора - арбітражного керуючого Капустіна В.В. м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд.6, 1-й поверх, з якою податкова служба може ознайомитися, а також надав свій номер телефону для узгодження часу та дати.

Також, матеріалами справи підтверджується перебування арбітражного керуючого Капустіна В.В. за адресою вул. Полтавський шлях, буд. 6, зокрема, вся поштова кореспонденція, яка надходить з суду, є доставленою та до суду не повертається.

Крім того, ліквідатором до справи надано докази скликання та проведення засідання комітету кредиторів, на якому схвалено поточний звіт ліквідатора "Металіст-Будметалконструкція", визнано роботу арбітражного керуючого Капустіна В.В. задовільною, комітет кредиторів ТОВ "Металіст - Будметалконструкції" не підтримав скаргу ГУ ДПС у Харківській області на бездіяльність ліквідатора ТОВ "Металіст - Будметалконструкції", не погоджує заміну ліквідатора ТОВ "Металіст - Будметалконструкції" - арбітражного керуючого Капустіна В.В. на іншого арбітражного керуючого, визначеного із застосуванням автоматизованої системи з числі осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, однак представником ГУ ДПС у Харківській області внесено зауваження до протоколу, в яких він зазначив про незадоволення роботою ліквідатора Капустіна В.В.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що Головним управлінням ДПС у Харківській області не доведено належними доказами, яким чином та якими діями (бездіяльністю) ліквідатора порушено його права та/або обов`язки.

Згідно з ч. 1 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд у встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

З огляду на те, що матеріалами справи не підтверджено викладені в скарзі обставини, суд не вбачає правових підстав для задоволення скарги Головного управління ДПС у Харківській області на дії ліквідатора, у зв`язку з чим відмовляє в скарзі повністю.

Керуючись ст. ст. 58-67, ч. 3 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 41, ч. 3 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання боржника банкрутом" (в редакції, що діяла на момент спірних правовідносин), ст.ст. 73, 74, 232-235, 240 ГПК України, суд -

УХВАЛИВ:

В задоволенні скарги ГУ ДПС у Харківській області (вх. 26736 від 06.11.2019) на бездіяльність ліквідатора відмовити.

Ухвалу направити ліквідатору, Головному управлінню державної податкової служби у Харківській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвали, що не підлягають оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

Повний текст ухвали складено та підписано 21.04.2020.

Суддя Усатий В.О.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення15.04.2020
Оприлюднено24.04.2020
Номер документу88885542
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1350/14

Ухвала від 02.06.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 25.05.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 23.04.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 15.04.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 01.04.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 01.04.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 05.03.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 05.03.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 03.02.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 28.01.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні