Рішення
від 24.04.2020 по справі 340/828/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2020 року м. Кропивницький Справа № 340/828/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр до Державної служби геології та надр України про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -

ВИКЛАД ОБСТАВИН:

ТОВ Ново-Український кар`єр звернулось до суду з позовною заявою, з урахуванням заяви про зміну предмета позову від 10.04.2020 року (а.с.168-173), в якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність Державної служби геології та надр України щодо неприйняття рішення у формі наказу про надання Товариству з обмеженою відповідальністю «Ново-Український кар`єр» (код ЄДРПОУ 41198547) спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою видобування гранітів строком на 20 (двадцять) років, ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка;

- визнати за ТОВ "Ново-Український кар`єр" (код ЄДРПОУ 41198547) право з урахуванням принципу мовчазної згоди без отримання спеціального дозволу на користування надрами через 10 робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для видачі або відмови у видачі спеціального дозволу на користування надрами (яким є 17.10.2019 р.), тобто починаючи з 31.10.2019 р. здійснювати господарську діяльність з користування надрами без проведення аукціону, з метою видобування корисних копалин загальнодержавного значення - гранітів ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка строком на 20 років з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі спеціального дозволу на користування надрами - 17.10.2019 р., тобто до 17.10.2039 р.;

- зобов`язати Державну службу геології та надр України прийняти рішення у формі наказу про надання Товариству з обмеженою відповідальністю «Ново-Український кар`єр» (код ЄДРПОУ 41198547) спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою видобування гранітів строком на 20 (двадцять) років, ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка строком на 20 (двадцять) років з 17.10.2019 р. до 17.10.2039 р.;

- зобов`язати Державну службу геології та надр України надати Товариству з обмеженою відповідальністю «Ново-Український кар`єр» (код ЄДРПОУ 41198547) спеціальний дозвіл на користування надрами без проведення аукціону з метою видобування гранітів строком на 20 (двадцять) років, ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка строком на 20 (двадцять) років з 17.10.2019 р. до 17.10.2039 р.

Позов мотивовано тим, що 16.08.2019 р. ТОВ «Ново-Український кар`єр» подано заяву про отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що зареєстрована Державною службою геології та надр України за вхідним номером 16405/02/12-19 від 16.08.2019 року, до якої долучено усі необхідні документи, проте протягом 30 календарних днів після отримання всіх погоджень, Державна служба геології та надр України мала б у строк до 17.10.2019 року виконати свій обов`язок та прийняти рішення щодо надання позивачу спеціального дозволу на користування надрами. Однак, станом на « 20» лютого 2020 року, тобто з пропуском встановленого законом строку більше ніж на 3 місяці, Державною службою геології та надр України обов`язку щодо прийняття відповідного рішення - не виконано, більше того рішення про відмову у наданні спеціального дозволу на користування надрами - не прийнято також. Неприйняття за заявою позивача належним чином оформленого наказу про надання дозволу або про відмову у його наданні свідчить про те, що відповідач не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом.

Ухвалою судді від 18.03.2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с.163), сторонам встановлено порядок та строки для виконання процесуальних дій.

Представником відповідача до суду надано відзив на позовну заяву (а.с.177-183), в якому останній просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі. Зазначив, що у ході розгляду звернення ТОВ Ново-Український кар`єр від 16.08.2019 р. вих. №16405/02/12-19 відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, оскільки ще 13.03.2020 року був прийнятий наказ №92, яким відмовлено у наданні спеціального дозволу на користування надрами (а.с.177-199).

Розглянувши справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, надані докази, суд

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр (надалі позивач) з 07.03.2017 року зареєстроване як юридична особа, основним видом його діяльності є добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю (а.с.17-18).

У відповідності до пп.1 п.8 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 (далі - Порядок №615), ТОВ Ново-Український кар`єр 16.08.2019 року подало до Державної служби геології та надр України заяву на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, з метою видобування гранітів строком на 20 (двадцять) років, ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка (а.с.14-16).

До вказаної заяви позивачем додано документи (а.с.17-65) :

- виписка та статут;

- пояснювальна записка;

- каталог географічних координат кутових точок ділянки надр - ділянки №1 Новоукраїнського родовища гранітів у Новоукраїнському районі Кіровоградської області (похибка - менш як 1 секунда) із зазначенням її площі;

- оглядова карта (масштаб 1:100 000);

- ситуаційний план з нанесеними межами площі та географічними координатами кутових точок ділянки надр - ділянки №1 Новоукраїнського родовища гранітів (масштаб 1:25 000);

- геологічні розрізи по лініях І-І, ІІ-ІІ;.

- план підрахунку запасів корисної копалини на топографічній основі з нанесеними межами категорії запасів ділянки надр - ділянки №1 Новоукраїнського родовища гранітів (масштаб 1:1 000);

- Протокол №4573 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України від 08.11.2018 р.;

- програма робіт із введення ділянки надр - ділянки №1 Новоукраїнського родовища гранітів в експлуатацію;

- повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля;

- інформація про внесення до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля.

В установлений строк заява позивача розглянута не була, що і стало підставою для звернення до суду. Отже, бездіяльність Державної служби геології та надр України та зобов`язання вчинити певні дії, є предметом спору переданого на вирішення адміністративного суду.

Відносини щодо забезпечення раціонального, комплексного використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині та інших потреб суспільного виробництва, охорони надр, гарантування при користуванні надрами безпеки людей, майна та навколишнього природного середовища, а також охорона прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій та громадян, регулюються Кодексом України про надра.

Згідно статті 4 Кодексу України про надра, надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування. Український народ здійснює право власності на надра через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради. Окремі повноваження щодо розпорядження надрами законодавством України можуть надаватися відповідним органам виконавчої влади.

В силу пункту 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1174 (далі - Положення №1174), Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра енергетики та захисту довкілля і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Пунктом 4 Положення №1174 встановлено, що Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); здійснює переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), внесення до них змін та видачу дублікатів, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу, внесення змін до нього врегульовано Порядком №615.

Судом встановлено, що Державна служба геології та надр України (надалі відповідач) направила копії пакету документів на погодження до Міністерства екології та природних ресурсів України та до Кіровоградської обласної ради.

17.09.2019 року Кіровоградською обласною радою сьомого скликання прийнято рішення №685 Про надання погодження ТОВ Ново-Український кар`єр щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами ділянки №1 Новоукраїнського родовища гранітів , яким надано погодження Товариству з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування гранітів Ділянки №1 Новоукраїнського родовища, корисної копалини загальнодержавного значення, розташованого на території Новоукраїнського району Кіровоградської області (а.с.189).

Міністерство екології та природних ресурсів України листом від 03.09.2019 №5/4-11/10005-19 внесло пропозицію щодо надання спеціального дозволу на користування надрами Товариству з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр з метою видобування гранітів ділянки №1 Новоукраїнського родовища Кіровоградської області (а.с.186).

Листом від 11.06.2019 за №690/07/1 Державною комісією по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України позивача було проінформовано про те, що протокол Державної комісії по запасах корисних копалин від 08.11.2018 року №4573 щодо розгляду матеріалів геолого-економічної оцінки запасів гранітів ділянки №1 Новоукраїнського родовища в Кіровоградській області, поданих ТОВ Ново-Український кар`єр , розглянутий та схвалений Державною службою геології та надр України (протокол робочої групи з розгляду протоколів Державної комісії по запасах корисних копалин від 25.05.2019 №130) і переданий на постійне зберігання до ДНВП Геоінформ України (а.с.67).

Відповідно до частини 1 статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" порядок проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та анулювання документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. N 615 (надалі Порядок №615), затверджений регулює питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, поновлення дії, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін.

Відповідно до пункту 9 Порядку №615 надання у користування ділянок надр, що містять корисні копалини місцевого значення, погоджується з:

відповідними районними, міськими, селищними, сільськими радами і радами об`єднаних територіальних громад;

обласними державними військово-цивільними адміністраціями - у районі проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, що здійснюються шляхом проведення операції Об`єднаних сил.

Видача дозволу здійснюється на підставі заяви та погоджується з органами, визначеними абзацами другим та третім цього пункту.

Перелік органів місцевого самоврядування та відповідних місцевих держадміністрацій, визначених у статті 21 Кодексу України про надра, яким надсилається на погодження надання у користування відповідної ділянки надр, визначається органом з питань надання дозволу відповідно до географічних координат ділянки надр, зазначених у заяві.

Дії щодо погодження видачі дозволу вчиняються органом з питань надання дозволу без залучення особи, що звернулася за одержанням дозволу, відповідно до географічних координат ділянки надр, зазначених у заяві, в межах строку, встановленого для видачі дозволу.

Для здійснення погодження орган з питань надання дозволу не пізніше ніж протягом семи робочих днів з дати реєстрації заяви надсилає її копію у паперовому або електронному вигляді органам, зазначеним в абзацах другому та третьому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

За результатами розгляду документів, надісланих на погодження, органи, зазначені в абзацах другому та третьому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному вигляді надсилають органу, який видає дозвіл.

У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах другому та третьому цього пункту, позитивної або негативної відповіді щодо погодження за результатами розгляду на найближчій сесії (але не пізніше ніж через 45 календарних днів з дати отримання документів від органу з питань надання дозволу) вважається, що надання дозволу ними погоджено.

Погодження надання надр у користування на виконання угод про розподіл продукції здійснюється у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про угоди про розподіл продукції" і відповідними угодами про розподіл продукції.

Відповідач направив копії пакету документів на погодження до Мінприроди (а.с.185) та Кіровоградської обласної ради (а.с.187).

Міністерство екології та природних ресурсів України направило на адресу відповідача лист від 03.09.2019 р. №5/4-11/10005-19 в якому зазначено про внесення пропозиції щодо надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ "Ново-Український кар`єр" за певних умов (а.с.186). Даний лист отриманий відповідачем 06.09.2019 р. №2624/01/12-19 (а.с.186).

Кіровоградська обласна рада листом від 19.09.2019 року повідомила відповідача про те, що на пленарному засідання двадцять шостої сесії Кіровоградської обласної ради прийнято рішення від 17.09.2019 року №685 "Про надання погодження ТОВ "Ново-Український кар`єр" щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами. Даний лист отриманий відповідачем 25.09.2019 р. №18903/02/12-19 (а.с.188).

Дані обставини визнаються судом і спору щодо них не має.

Відповідно до пункту 8 Порядку №615 (в редакції чинній на час звернення позивача із заявою) рішення про надання дозволу без проведення аукціону приймається органом з питань надання дозволу відповідно до даних, зазначених у заяві про отримання дозволу, та документів, зазначених у додатку 1, протягом 30 календарних днів після отримання всіх погоджень, передбачених пунктом 9 цього Порядку, та пропозицій Мінекоенерго, передбачених пунктом 25 цього Порядку. Інформація про предмет зазначеного рішення розміщується на офіційному веб-сайті органу з питань надання дозволу протягом п`яти робочих днів з дня його прийняття.

Перебіг 30-денного строку розпочався 26.09.2019 року (з наступного дня за днем отримання відповіді Кіровоградської обласної державної адміністрації) і закінчився 25.10.2019 року, при цьому суд зазначає про помилковість обрахунків позивача щодо визначення календарної дати (17.10.2019 р.), з якої відповідач допустив бездіяльність, оскільки перебіг строку починається за наступним, з дня коли відповідачем отримані усі відповіді та погодження.

Отже, протягом 30 днів відповідач був зобов`язаний прийняти рішення за результатами розгляду заяви позивача про видачу спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону від 16.08.2019 року. Доказів розгляду позивача заяви та прийняття рішення за результатом розгляду такої заяви протягом зазначеного терміну, відповідачем не надано. Водночас, відповідач заперечуючи доводи щодо бездіяльності зазначає, що ним вчинялись дії щодо розгляду заяви позивача, а саме надсилались запити у відповідні органи. Суд відхиляє таку позицію, оскільки відповідач зобов`язаний був не тільки направляти відповідні запити, але й після отримання усіх відповідей та погоджень, прийняти відповідне рішення у формі наказу.

За правовою позицією, висловленою Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 09.04.2018 року у справі №П/9901/137/18 (800/426/17), під протиправною бездіяльністю суб`єкта владних повноважень слід розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що відповідач допустив бездіяльність щодо неприйняття протягом 30 днів, після отримання усіх погоджувальних документів, рішення за заявою позивача про видачу спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону від 16.08.2019 року, а тому в цій частині позов належить задоволенити.

Стосовно заявлених решти позовних вимог, суд зазначає наступне.

Щодо позовної вимоги про визнання за ТОВ "Ново-Український кар`єр" право з урахуванням принципу мовчазної згоди без отримання спеціального дозволу на користування надрами через 10 робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для видачі або відмови у видачі спеціального дозволу на користування надрами (яким є 17.10.2019 р.), тобто починаючи з 31.10.2019 р. здійснювати господарську діяльність з користування надрами без проведення аукціону, суд зазначає, що вона не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

За визначенням наведеним у статті 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" принцип мовчазної згоди - принцип, згідно з яким суб`єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано або не направлено.

Наведений Закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів. Отже, за принципом "мовчазної згоди" суб`єкти зазначеного закону можуть вчиняти певні дії чи утримуватись від їх вчинення самостійно трактуючи наявність чи відсутність такого принципу.

Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

При цьому, можливі способи відновлення порушеного права визначені у частині 2 статті 245 КАС України, які не наділяють адміністративний суд право встановлення певних юридичних фактів, чи то підміняти своїм рішення зміст Законів.

Позивач в позовній заяві зазначає, що станом на день подачі адміністративного позову до суду відповідачем обов`язку, що передбачений положеннями п.8 Порядку, щодо прийняття відповідного рішення не виконано, більш того рішення про відмову у наданні спеціального дозволу на користування надрами також не прийнято, у зв`язку з чим позивач просить суд зобов`язати відповідача вчинити певні дії.

Проте, такі посилання суд оцінює критично, з огляду на наступне.

На веб-сайті Державної служби геології та надр України в розділі "НАКАЗИ ДЕРЖГЕОНАДР" розміщено наказ №92 від 13.03.2020 року (https://www.geo.gov.ua/orders-of-the-state-geonadr/#2020), яким відмовлено позивачу у видачі дозволу.

Адміністративний позов поданий позивачем до суду 13.03.2020 року. Цією ж датою видано відповідачем наказ №92, отже, як на думку, суду позивач, з об`єктивних причин міг не бути обізнаним, що в день подачі позову відповідачем винесено наказ щодо його заяви про отримання відповідного дозволу. Проте, наказ №92 від 13.03.2020 року опублікований на веб-сайті, з яким позивач мав можливість ознайомитись і після звернення до суду, проте, відповідних заяв щодо суті спору, окрім заяви про зміну предмету спору від 10.04.2020 року, матеріали справи не містять.

Як вбачається з наданого відзиву, відповідач листом від 23.03.2020 р. за №4812/01/11-20 повідомив ТОВ Ново-Український кар`єр про повернення заяви з доданими документами у зв`язку із невідповідністю документів, поданих суб`єктом господарювання, вимогам пункту 8 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.02.2020 № 124) підпункт 1 якого викладено у новій редакції, а саме: Видобування корисних копалин, якщо заявник на підставі спеціального дозволу на користування надрами за власні кошти здійснив геологічне вивчення ділянки надр та підрахунок запасів корисних копалин, який затверджено в установленому порядку, та подав документи на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин відповідного родовища не пізніше ніж протягом трьох років після затвердження запасів , керуючись пунктом 19 Порядку та враховуючи пропозиції Робочої групи з питань надрокористування від 28.02.2020 №2-РГ/2020), наказом Держгеонадр від 13.03.2020 №92 відмовлено у наданні ТОВ Ново-Український кар`єр спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування гранітів ділянки №1 Новоукраїнського родовища у Кіровоградській області.

Позовні вимоги щодо зобов`язання розглянути заяву позивача про зобов`язання відповідача прийняти рішення у форму наказу про надання спеціального дозволу та про надання спеціальний дозвіл не підлягають задоволенню, з огляду на те, що, станом на день звернення позивача до суду із позовом, його заява щодо отримання спеціального дозволу була розглянута відповідачем та за результатом її розгляду прийнятий наказ від 13.03.2020 року №92.

З огляду на те, що відповідач розглянув по суті заяву позивача за якою прийнятий наказ від 13.03.2020 року №92, який не є предметом розгляду у даній справу, тому у задоволенні решти позовних вимог які стосуються зобов`язання вирішити питання за заявою позивача про отримання спеціального дозволу, необхідно відмовити.

Враховуючи вищеописане, суд дійшов висновку про часткове задоволення позову.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивачем при зверненні до суду із адміністративним позовом та із заявою про зміну предмету позову у справі сплачено судовий збір у розмірі 8408 грн. (а.с.13, 173).

Враховуючи висновок суду щодо часткового задоволення позову, позивачу належить присудити судові витрати у розмірі 2102 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статей 132, 139, 143, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр до Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, 16, м. Київ, 03057; код ЄДРПОУ 37536031) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Державної служби геології та надр України щодо неприйняття протягом 30 календарних днів після отримання всіх погоджень, рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Ново-Український кар`єр» (код ЄДРПОУ 41198547) про надання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою видобування гранітів строком на 20 (двадцять) років, ділянки №1 Новоукраїнського родовища, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, за 2 км на північний захід від м. Новоукраїнка.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Ново-Український кар`єр (вул. П. Мирного, буд. 1, с. Новоолександрівка, Новоукраїнський район, Кіровоградська область, 27109; код ЄДРПОУ 41198547) судові витрати по сплаті судового збору в сумі 2102 гривень за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, 16, м. Київ, 03057; код ЄДРПОУ 37536031).

В задоволенні решти позову відмовити.

Копію рішення суду направити сторонам у справі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.П. Казанчук

Дата ухвалення рішення24.04.2020
Оприлюднено27.04.2020
Номер документу88907521
СудочинствоАдміністративне
Сутьте, що відповідач не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом. Ухвалою судді від 18.03.2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с.163), сторонам встановлено порядок та строки для виконання процесуальних дій. Представником відповідача до суду надано відзив на позовну заяву (а.с.177-183), в якому останній просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі. Зазначив, що у ході розгляду звернення ТОВ Ново-Український кар`єр від 16.08.2019 р. вих. №16405/02/12-19 відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, оскільки ще 13.03.2020 року був прийнятий наказ №92, яким відмовлено у наданні спеціального дозволу на користування надрами (а.с.177-199). Розглянувши справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, надані докази, суд

Судовий реєстр по справі —340/828/20

Ухвала від 11.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 12.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 11.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 01.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 01.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні