Ухвала
від 27.04.2020 по справі 360/1437/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

27 квітня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/1437/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши у письмовому провадженні клопотання Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про залучення третьої особи та розгляд справи за правилами загального позовного провадження у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

ВСТАНОВИВ:

07 квітня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - позивач) до Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області (далі - відповідач), в якій просить суд:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень, розташованих за адресою: 92140, Луганська область, Троїцький район, с. Розпасіївка, вул. Молодіжна, буд 4, до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі, вказаних в Акті перевірки.

Ухвалою суду від 13 квітня 2020 року в адміністративній справі відкрито провадження, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 05 травня 2020 року (арк. спр. 29-30).

24 квітня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) представником відповідача надано відповідь на відзив в якому серед іншого заявлено: клопотання про залучення селищної ради Троїцького району Луганської області в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача; заяву щодо розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

Щодо заяви про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, суд зазначає таке.

Відповідно до положень статті 12 КАС України, адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні. Виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах, зокрема щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються цим Кодексом.

Згідно приписів статті 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до частини першої статті 260 КАС України, питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Положеннями статті 260 КАС України передбачене право відповідача подати до суду заяви про розгляд справи за правилами загального позовного провадження. При цьому за наслідками розгляду відповідного заперечення суд, з урахуванням конкретних обставин справи, наділений дискреційними повноваженнями з огляду на принцип диспозитивності на підставі рішень Європейського суду з прав людини у справах "Engel and Others v. the Netherlands", "Lawless v. Ireland", "Michael Kuhnen v. Germany", "Preda and Dardari v. Italy", "Refah Partisi and Others v. Turkey", "Witzsch v. Germany", "Z'danoka v Latvia".

Суд наголошує, що зі змісту позовної заяви та доданих до неї документів не вбачається підстав для розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження, оскільки обсяг доказів є незначним, а розгляд справи не становить значний суспільний інтерес.

Разом з цим, представником відповідача з посиланням на норми КАС України не наведено обґрунтувань розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

З огляду на викладене суд не вбачає підстав для задоволення клопотання представника відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Щодо клопотання про залучення третьої особи, суд зазначає.

Відповідно до частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Згідно з частиною четвертою статті 49 КАС України у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи (частина п`ята статті 49 КАС України).

Предметом адміністративної даної справи є застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та статуту відповідач є юридичною особою, засновником якої є Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області.

Зі Статуту Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області судом встановлено, що джерелами фінансово - господарська діяльність відповідача є: державний бюджет; місцеві бюджети; плата за надання освітніх та інших послуг відповідно до укладених договорів; плата за науково-дослідні роботи (послуги) та інші роботи, виконані на замовлення підприємств, установ, організацій, інших юридичних та фізичних осіб; доходи від реалізації продукції навчально-виробничих майстерень, підприємств, цехів і господарств, від надання в оренду приміщень, споруд, обладнання; гранти вітчизняних і міжнародних організацій; дивіденди від цінних паперів, відсотки від депозитів і розміщення коштів спеціального фонду на поточних рахунках банків державного сектору; добровільні внески у вигляді коштів, матеріальних цінностей, нематеріальних активів, одержаних від підприємств, установ, організацій, фізичних осіб; інші джерела, не заборонені законодавством.

З матеріалів справи судом встановлено, що рішення суду у даній справі не може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, а представником відповідача взагалі не наведено належних обґрунтувань на які саме права Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області може вплинути рішення суду.

Враховуючи вищевикладене, клопотання представника Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про залучення до участі у справі третьої особи є необґрунтованим та таким що не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 9, 49, 241, 243, 248, 256, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про залучення третьої особи та заяви про розгляд справи за правилами загального позовного провадження у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Розпасіївської гімназії Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) відмовити.

Ухвала набирає чинності з моменту підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2020
Оприлюднено28.04.2020
Номер документу88930497
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1437/20

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні