Рішення
від 29.04.2020 по справі 200/1461/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 квітня 2020 р. Справа№200/1461/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

У лютому 2020 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (далі - ГУ ДСНС у Донецькій області, позивач) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області (далі - Іверська ЗОШ І-ІІІ ступенів, відповідач), в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька область, Олександрівський район, село Іверське, вул. Центральна, буд. 2, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації об`єкту.

Обґрунтовуючи позов Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області посилається на наявність порушень, що створюють безпосередню загрозу життю і здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей в разі настання надзвичайної ситуації, ускладнюють гасіння пожежі.

Відповідач надав відзив на позовну заяву, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що відповідачем були проведені заходи щодо усунення виявлених порушень. Наказом директора Іверської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів Олександрівської районної ради Донецької області № 193/А від 19.12.2019 було розроблено план заходів щодо усунення недоліків у ході перевірки на підставі акту від 19.12.2019 року. В період з 19 лютого 2020 року по 20 лютого 2020 року позивачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання Іверською загальноосвітньою школою І-Ш ступенів Олександрівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, с. Іверське, вул. Центральна, 2 вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №14 від 20 лютого 2020 року. Актом №14 від 20 лютого 2020 року встановлено усунення порушень, виявлених актом перевірки від 19 грудня 2019 року №34, що створювали загрозу життю та здоров`ю людей. Не усуненим залишилися лише 4 порушення, які на думку сторони відповідача не створюють таких негативних наслідків як загроза життю та здоров`ю людей. Крім того усунення цих порушень, потребує значних коштів. Для вирішення цього питання керівництво відповідача неодноразово зверталося до розпорядників коштів, до Олександрівського районного відділу освіти та органів місцевого самоврядування. Вважає, що станом на момент розгляду справи відсутні порушення, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Ухвалою суду від 10.02.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Ухвалою суду від 4 березня 2020 року залучено Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на щодо предмету спору, розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 2 квітня 2020 року.

Ухвалою суду від 2 квітня 2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 29 квітня 2020 року.

Представники сторін до судового засідання не з`явилися, про дату, час і місце судового розгляду були повідомлені належним чином. Представник позивача надала клопотання пор розгляд справи без її участі у зв`язку з карантином.

Перешкоди для розгляду справи в судовому засіданні, визначені ст. 205 КАС України - відсутні.

Приписами ч. 9 ст. 205 КАС України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Частиною 4 ст. 243 КАС України передбачено, що судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи в порядку письмового провадження.

Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені сторонами обставини, дійшов наступних висновків.

До суду надано доручення Прем`єр-міністра України від 11.12.2019 № 44205/1/1-19 щодо проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організації з масовим перебуванням людей - дитячих садочків, шкіл, професійно-технічних і вищих навчальних закладів, гуртожитків, установ охорони здоров`я та соціального захисту, державних об`єктів критичної і транспортної інфраструктури.

На виконання вказаного доручення першим заступником голови ДСНС України направлено до позивача лист від 11.12.2019 № 02-17767/261 щодо невідкладної організації і здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за додержанням (виконанням) вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

102 державною пожежно-рятувальною частиною ГУ ДСНС у Донецькій області прийнято наказ від 13.12.2019 № 141 Про здійснення позапланової перевірки щодо проведення в термін з 18 по 19 грудня 2019 року позапланової перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Олександрівської районної ради Донецької області за адресою с. Іверське вул. Центральна, 2.

На підставі вказаного наказу видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 18.12.2019 № 34 щодо проведення позапланової перевірки Іверської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

За результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Іверською ЗОШ І-ІІІ ступенів (суб`єкт з високим ступенем ризику) вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки складений акт від 19.12.2019 № 34.

Указаним актом встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України і Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), у тому числі:

- Дерев`яні елементи горищних покриттів школи (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого, що, згідно з поясненнями позивача, вплив небезпечних факторів пожежі призводить до їх руйнування, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі (п. 2.5 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- Внутрішні сходи та шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням. Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей, що, згідно з поясненнями позивача, не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння (п. 2.31 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту , що, згідно з поясненнями позивача, призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння (п. 1.2 гл. 3 розділу V ППБУ);

- Не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів, що, згідно з поясненнями позивача, призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу та може збільшити кількість летальних випадків (пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ).

Також зазначено, що ризик настання негативних наслідків - пожежа, а щодо останнього порушення - аварія.

Указаний акт перевірки підписано представником відповідача, зауваження до акта не надані.

У наступному, за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Іверською ЗОШ І-ІІІ ступенів (суб`єкт з високим ступенем ризику) вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки складений акт від 20.02.2020 № 14.

Указаним актом встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України і Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), а саме:

- Дерев`яні елементи горищних покриттів школи (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого, що, згідно з поясненнями позивача, вплив небезпечних факторів пожежі призводить до їх руйнування, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі (п. 2.5 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- Внутрішні сходи та шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням. Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей, що, згідно з поясненнями позивача, не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння (п. 2.31 глави 2 розділу ІІІ ППБУ);

- Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту , що, згідно з поясненнями позивача, призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння (п. 1.2 гл. 3 розділу V ППБУ);

- Не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів, що, згідно з поясненнями позивача, призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу та може збільшити кількість летальних випадків (пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ).

Також зазначено, що ризик настання негативних наслідків - пожежа, а щодо останнього порушення - аварія.

Указаний акт перевірки підписано представником відповідача, зауваження до акта не надані.

Отже, відповідач частково усунув зазначенні в акті від 18.12.2019 № 34 порушення, але вище перелічені порушення залишилися не усунутими. Доказів усунення цих порушень на момент розгляду справи до суду не надано.

Також відповідачем надані копії: клопотання начальнику Відділу освіти Олександрівської райдержадміністрації № 565 від 10.10.2019 щодо виділення коштів і допомоги у встановлення в будівлі школи пожежної сигналізації; доповідної начальнику Відділу освіти Олександрівської райдержадміністрації № 575 від 28.11.2019 про виділення коштів на придбання вогнезахисної речовини; доповідної голові Іверської сільської ради № 576 від 28.11.2019 про виділення коштів на придбання вогнезахисної речовини; клопотання Голові Іверської міської ради від 563 від 10.10.2019 щодо виділення коштів і допомоги встановленні в будівлі школи пожежної сигналізації; доповідної начальнику Відділу освіти Олександрівської райдержадміністрації № 577 від 28.11.2019 про те, що частина даху Іверської ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться в аварійному стані.

Відповідно до статті 3 Конституції України передбачено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України від 14 жовтня 1992 року №2694-XII Про охорону праці , державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Відповідно до абзацу другого ч. 2 ст. 4 вказаного Закону встановлено, що державна політика в галузі охорони праці базується на принципах: пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Частиною 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно з ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Відповідно до ч. 2 зазначеної статті, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

За приписами ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Пунктами 1 і 7 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052, передбачено, що Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Отже, застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 Кодексу цивільного захисту України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки.

Зазначене відповідає правовим висновкам Верховного Суду які наведені в постанові від 7 серпня 2019 року у справі №810/1820/18.

Статтею 38 Закону України від 13 травня 1999 року № 651-XIV Про загальну середню освіту , який був чинний на момент проведення перевірки, було передбачено, що саме загальноосвітній навчальний заклад охороняє життя і здоров`я учнів (вихованці), педагогічних та інших працівників.

Частиною 1 ст. 21 Закону України від 16 січня 2020 року № 463-IX Про повну загальну середню освіту , який є чинним на момент розгляду цієї справи, передбачено, що заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.

Згідно з положеннями Кодексу цивільного захисту України можливість застосування заходів реагування не ставиться в залежність від суб`єкта, який допустив порушення, а виключно до об`єкта, який експлуатується з порушеннями норм пожежної і техногенної безпеки.

Відтак, перекладення з навчального закладу обов`язку дотримання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, та несення відповідальності за порушення в цій сфері, на власника чи балансоутримувача майна, є неприйнятим та безпідставним.

Наведене відповідає висновкам Верховного суду, що викладені в постанові від 27.06.2019 у справі № 814/2356/17.

Забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров`я та власності від невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій має пріоритетне значення.

Відповідно до першого речення статті 2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод встановлено, що право кожного на життя охороняється законом. Цей припис зобов`язує державу вживати належних заходів для захисту життя осіб, які знаходиться під її юрисдикцією. Слід зазначити, що це зобов`язання повинно тлумачитися як таке, що застосовується в контексті будь-якої діяльності, публічної чи ні, в якій право на життя може бути поставлене під сумнів.

Недодержання суб`єктами господарювання вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

При цьому, суд враховує, що застосований захід реагування має тимчасовий характер, період дії якого залежить безпосередньо від факту усунення Іверською ЗОШ І-ІІІ ступенів виявлених порушень.

Крім того, застосування до відповідача заходу реагування має також спонукаючий характер, направлений на забезпечення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки в закладі освіти. Цей захід не є санкцією за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, а є превентивним заходом, який спрямований на недопущення існування невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

Відповідні висновки наведені в постанові Верховного Суду від 16 травня 2019 року у справі № 812/1296/18.

Як було зазначено, відповідачем не надано доказів на підтвердження усунення порушень, виявлених за результатами перевірок, а саме: - дерев`яні елементи горищних покриттів школи (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності; - внутрішні сходи та шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням; - Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ; - Не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів (пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ).

Отже наявність порушень відповідачем вимог чинного законодавства України у сфері пожежної безпеки підтверджується наявними у матеріалах справи доказами, відповідачем фактично не заперечується, а тому суд дійшов висновку щодо наявності підстав для застосовування до відповідача заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи начального закладу.

З огляду на приписи ч. 2 ст. 139 КАС України сплачений позивачем судовий збір не підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 255, 262, 295, 371, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (ідентифікаційний код 38652962; 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, буд. 175) до Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області (ідентифікаційний код: 25703671; 84050, Донецька область, Олександрівський район, село Іверське, вул. Центральна, буд. 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації (84000, Донецька область, Олександрівський район, смт. Олександрівка, пл. Олександра Невського,1) про застосування заходів реагування - задовольнити повністю.

Застосувати до Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області заходи реагування в вигляді повного зупинення роботи Іверської загальноосвітньої школи І-ІІІ Олександрівської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька область, Олександрівський район, село Іверське, вул. Центральна, буд. 2.

Повне рішення суду складено 29 квітня 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.

Суддя К.О. Куденков

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2020
Оприлюднено30.04.2020
Номер документу88982778
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1461/20-а

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Рішення від 29.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 02.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні