Рішення
від 27.04.2020 по справі 826/4879/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 квітня 2020 року м. Київ № 826/4879/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Смолія І.В., розглянувши в письмовому провадженні матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ-Груп до Державної фіскальної служби України, треті особи - 1. Товариство з обмеженою відповідальністю Центр сертифікації ключів Україна , 2. Товариство з обмеженою відповідальністю Суреком , 3. Товариство з обмеженою відповідальністю Бі Фешн Європак про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю АПЛ-Груп (надалі по тексту - позивач, ТОВ АПЛ-Груп ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (надалі по тексту - відповідач, ДФС України), треті особи - 1. Товариство з обмеженою відповідальністю Центр сертифікації ключів Україна (надалі по тексту - третя особа-1, ТОВ ЦСК Україна ), 2. Товариство з обмеженою відповідальністю Суреком (надалі по тексту - третя особа-2, ТОВ Суреком ), 3. Товариство з обмеженою відповідальністю Бі Фешн Європак (надалі по тексту - третя особа-3, ТОВ Бі Фешн Європак ) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що відповідач протиправно не вчиняє дії щодо скасування реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них, складених та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних від імені ТОВ АПЛ-ГРУП , оскільки останні позивачем не подавались.

Відповідачі позовні вимоги не визнали, просили у задоволенні позову відмовити повністю з підстав викладених в письмових запереченнях.

Треті особи надали пояснення по суті заявлених вимог.

Заслухавши представників, що з`явились у судове засідання, ознайомившись з письмово викладеною позицією позивача та запереченнями відповідачів, наявними в матеріалах справи, які дають змогу здійснити оцінку правомірності взаємовідносин сторін, у зв`язку з відсутністю потреби заслуховувати свідків чи експерта, а також зважаючи на наявність в матеріалах справи заяви позивача та відповідачів про здійснення розгляду справи без їх участі, суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Дослідивши подані документи і матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю АПЛ-ГРУП , зареєстровано у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за номером 1 071 120 0000 001323 та є платником податку на додану вартість.

01.07.2015 року між ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у місті Києві та Товариством, в особі директора Чорного К.В., укладено договір №010720151 про визнання електронних документів (надалі по тексту - Договір).

Відповідно до п. 1 Договору, предметом є визнання податкових документів, поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (надалі по тексту - ЕЦП) до органу ДФС засобами телекомунікаційного зв`язку або на електронних носіях, як оригіналу.

Як зазначає представник позивача в період з 15.10.2015 року по 13.01.2016 року від імен ТОВ АПЛ-ГРУП , за допомогою ЕЦП (підпис директора, підпис печатки, ключ шифрування печатки), в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) зареєстровано податкові накладні та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників на загальну суму податку на додану вартість (ПДВ) у розмірі - 16 870 209,3грн.

Сертифікати відкритого ключа ЕЦП (підпис директора, підпис печатки, ключ шифрування печатки), неправомірно видано сторонній особі ТОВ Центр сертифікації ключів Україна .

В судовому засіданні представником позивача наголошено на тому, що позивач ніколи не мало та не має жодних господарських відносин з ТОВ СУРЕКОМ (код ЄДРПОУ 39791276) та ТОВ БІ ФЕШН ЄВРОПАК (код ЄДРПОУ 37474651), не постачало товари, роботи та/чи послуги, відповідно, не оформлювало первинних документів та договорів, не створювало та не реєструвало податкові накладні з реєстрації податкового зобов`язання з ПДВ по взаємовідносинах з зазначеними товариствами.

Листом від 01.06.2016 року №1 позивач звернувся до ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС в місті Києві про надання інформації щодо відображення достовірних даних в системі електронного адміністрування ПДВ згідно задекларованих позивачем податкових зобов`язань з ПДВ.

В подальшому, 19.08.2016 року позивач звернувся до ДФС України з листом № 19-1/08 щодо відновлення даних в системі електронного адміністрування ПДВ та ЄРПН.

ГУ ДФС у м.Києві листом від 28.09.2016 року № 21250/10126-15-12-01-18 надано відповідь, в якій зазначив, що не має можливості приймати безпосередню участь в процесі реєстрації податкових накладних, та запропоновано позивачу звернутися до правоохоронних органів з заявою про вчинення правопорушення щодо факту отримання невстановленими особами електронних ключів та незаконного втручання в електронну звітність підприємства.

Листом № 19/08 від 19.08.2016 року позивач звернувся до ТОВ Центр сертифікації ключів Україна щодо надання інформації відносно видачі посилених сертифікатів відкритого ключа ЕЦП (підпис директора, підпис печатки, ключ шифрування печатки) товариству за період з 01.01.2015 року по 01.03.2016 року.

Листом № 3009/1 від 30.09.2016 року позивача повідомлено, що 15.04.2015 року Центром було видано посилені сертифікати відкритого ключа ЕЦП (підпис директора, підпис печатки, ключ шифрування печатки) довіреній особі ТОВ АПЛ-ГРУП ОСОБА_1 ; 05.10.2015 року Центром було видано посилені сертифікати відкритого ключа ЕЦП (підпис директора, підпис печатки, ключ шифрування печатки) директору ТОВ АПЛ-ГРУП ОСОБА_2 .

12.01.2017 року позивач звернувся із заявою про вчинення кримінального правопорушення до Подільського Управління поліції ГУНП України в м. Києві (витяг з кримінального провадження № 12017100070000106).

24.01.2018 року позивач звернувся до ТОВ Центр сертифікації ключів Україна щодо надання копій документів до звернень, за якими ТОВ АПЛ-ГРУП були видані посилені сертифікати ключів ЕЦП за період з 01.01.2015 року по 01.03.2016 року.

Листом № 30/01-16-2018 від 30.01.2018 pоку, позивачу надано витребуванні документи.

З якого вбачається, як зазначає позивач, що паспорт директора товариства є паспортом іншої особи, однак із такими же самими П. І .Б. та датою народження, як у справжнього директора, але з іншими номером, серією, місцем і датою видачі паспорту, місцем реєстрації проживання та з фотокарткою взагалі іншої особи; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера-платника податків директора товариства також відрізнялась від довідки справжнього директора датою та місцем її видачі; у підробленому Наказі про призначення директора товариства вказана інша дата його видання (21.10. 2010 pоку), ніж у справжньому (21.10.2011 pоку); підроблена копія Виписки з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців на ТОВ АПЛ-ГРУП повністю відрізнялась від справжньої Виписки своїм зовнішнім виглядом. Крім того, підписи на цих підроблених копіях документів не відповідають підпису справжнього директора Товариства, а також відбиток печатки Товариства не відповідає відтиску справжньої печатки Товариства.

Відповідно до ст.1 Закону України Про електронні документи та електронний документообіг , автор електронного документа - фізична або юридична особа, яка створила електронний документ.

Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України Про електронний документообіг електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.6 Закону України Про електронний документообіг для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис; складанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

Частина 1 ст. 14 Закону України Про електронний документообіг встановлює, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства України або на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб`єктів електронного документообігу.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про електронний цифровий підпис (надалі - ЗУ Про електронний підпис ):

електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов`язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних;

електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа;

сертифікат відкритого ключа - документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. Сертифікати ключів можуть розповсюджуватися в електронній формі або у формі документа на папері та використовуватися для ідентифікації особи підписувача;

посилений сертифікат відкритого ключа - сертифікат ключа, який відповідає вимогам цього Закону, виданий акредитованим центром сертифікації ключів, засвідчувальним центром, центральним засвідчувальним органом.

Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку затвердженою Наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 р. № 233 (надалі - Інструкція) визначено загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до органів державної податкової служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису.

Відповідно до вказаної Інструкції (п. 1. Розділу І, п. 2., 4., 7. Розділу II, п. 4., 7. Розділу III):

- квитанція про одержання податкового документа в електронному вигляді (надалі - перша квитанція) - електронний документ, що формується програмним забезпеченням органів ДПС та засвідчує факт і час одержання податкового документа в електронному вигляді;

- квитанція про приймання податкового документа в електронному вигляді (надалі - друга квитанція) - електронний документ, що формується програмним забезпеченням органів ДПС та засвідчує факт та час приймання (неприймання) податкового документа в електронному вигляді у базу даних органів ДПС.

Після одержання від платника податків податкового документа в електронному вигляді органи ДПС проводять його розшифрування, перевірку ЕЦП, перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту); перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв`язку. Ця квитанція надсилається органами ДПС на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним; підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних ДПС є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв`язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС; якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття податкових документів в електронному вигляді із зазначенням причин. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв`язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС; датою та часом надання податкового документа в електронному вигляді до органів ДПС є дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Представником позивача зазначено, що справжньою електронною адресою товариства є ІНФОРМАЦІЯ_1 Однак, в документах, що були подані зазначена інша електронна адреса, - ІНФОРМАЦІЯ_2.

А тому, позивач не отримував на свою електронну скриньку від податкового органу квитанцій щодо сфальсифікованих податкових накладних.

Відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:

постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Судом встановленого, що відповідно до даних відкритого реєстру платників ПДВ, ТОВ Суреком та ТОВ Бі Фешн Європак не є платниками ПДВ. Реєстрацію платника ПДВ ТОВ Суреком анульовано 12.09.2017 pоку.

Відповідно до вироку Печерського районного суду м. Києва від 07.12.2015 року по справі № 757/40712/15-к встановлено, що реєстрація (переєстрація) ТОВ Суреком відбулась ... без мети ведення фінансово-господарської діяльності... та се... для прикриття незаконної діяльності .

Оскільки сфальсифіковані податкові накладні були зареєстровані в ЄРПН за неіснуючими ніколи господарськими операціями, а також те, що ПК України встановлює єдинний спосіб коригування показників сум ПДВ в СЕ А ПДВ, тобто шляхом складання та реєстрації розрахунків коригування кількісних та вартісних показників до вже зареєстрованих податкових накладних, керуючись абз. 4 п. 192.1 ст. 192 ПК України, 15, 16 та 20 березня 2018 року ТОВ АПЛ-ГРУП самостійно склало та направило для реєстрації розрахунки коригування до всіх сфальсифікованих податкових накладних. В графі 2 Причина коригування Товариство вказало наступне, а саме: відсутність господарсько-правових відносин із покупцем, протиправна реєстрація в ЄРПН за допомогою посилених сертифікатів відкритого ключа ЕЦП, отриманих сторонньою особою за підробленими документами . Однак з огляду на те, що розрахунки коригування формально відображають показники зі знаком - програма M.E.Doc , на жаль, позбавила Товариство технічної можливості направити ці розрахунки коригування для реєстрації безпосередньо до ДФС України, у зв`язку з чим Товариство направило їх Третій особі 2 та Третій особі 3. Безумовно, враховуючи статус цих Третіх осіб 2, 3 (не платники ПДВ з фіктивними ознаками) жодних наслідків за результатом вчинення Позивачем заиачених дій не послідувало. Законодавчими нормами іншої можливості платнику податків коригування податкових накладних не надано.

Відповідно до п. 200- 1 .1,200- 1 2 ст. 200-' ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку:

суми податку, що містяться у складених та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних;

суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість;

суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;

інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200- 1 3 статті 200- 1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 200- 1 .2 Податкового кодексу України, платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування податку па додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 цього Кодексу.

Положеннями пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.05.2014 року № 236, Державна фіскальна служба України (ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.

Таким чином, враховуючи викладене та беручи до уваги вищевикладене, суд приходить до висновку, що відповідачем протиправно зареєстровано в ЄРПН податкові накладні та розрахунки коригування по не існуючим господарським операціям, а тому вимоги позивача є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої ст.19 Конституції України орган державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні, у відповідності до положень частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем не доведено правомірність своїх дій та з урахуванням вимог, встановлених частиною другою ст.19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.2, 3, 5-11, 19, 73-77, 79, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, -

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити.

Скасувати реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування до них, складених та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних від імені Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ-ГРУП (код ЄДРПОУ 32423314), а саме: податкові накладні: № 100 від 25.09.2015 p., № 101 від 25.09.2015 p., № 102 від 25.09.2015 p., № 103 від 25.09.2015 p., № 104 від 25.09.2015 p., № 105 від 25.09.2015 p., № 106 від 25.09.2015 p., № 108 від 25.09.2015 p., № 109 від 25.09.2015 p., № 110 від 25.09.2015 p., № 111 від 25.09.2015 p., № 112 від 25.09.2015 p., № 113 від 25.09.2015 p., № 114 від 25.09.2015 p., № 115 від 25.09.2015 p., № 116 від 25.09.2015 p., № 117 від 25.09.2015 p., № 118 від 25.09.2015 p., № 119 від 25.09.2015 p., № 120 від 25.09.2015 p., № 121 від 25.09.2015 p., № 122 від 25.09.2015 p., № 123 від 25.09.2015 p., № 124 від 25.09.2015 p., № 125 від 25.09.2015 p., № 126 від 25.09.2015 p., № 127 від 25.09.2015 p., № 128 від 25.09.2015 p., № 129 від 25.09.2015 p., № 130 від 25.09.2015 p., № 131 від 25.09.2015 p., № 101 від 01.10.2015 p., № 102 від 01.10.2015 p., № 103 від 01.10.2015 p., № 104 від 01.10.2015 p., № 105 від 01.10.2015 p., № 106 від 01.10.2015 p., № 107 від 01.10.2015 p., № 108 від 01.10.2015 p., № 109 від 01.10.2015 p., № 110 від 01.10.2015 p., № 111 від 01.10.2015 p., № 112 від 01.10.2015 p., № 113 від 01.10.2015 p., № 114 від 01.10.2015 p., № 115 від 01.10.2015 p., № 116 від 01.10.2015 p., № 117 від 01.10.2015 p., № 118 від 01.10.2015 p., № 119 від 01.10.2015 p., № 120 від 01.10.2015 p., № 121 від 01.10.2015 p., № 122 від 01.10.2015 p., № 123 від 01.10.2015 p., № 124 від 01.10.2015 p., № 125 від 01.10.2015 p., № 126 від 01.10.2015 p., № 127 від 01.10.2015 p., № 128 від 01.10.2015 p., № 129 від 01.10.2015 p., № 130 від 01.10.2015 p., № 131 від 01.10.2015 p., № 132 від 01.10.2015 p., № 133 від 01.10.2015 p., № 134 від 01.10.2015 p., № 135 від 01.10.2015 p., № 136 від 01.10.2015 p., № 137 від 01.10.2015 p., № 111 від 04.12.2015 p., № 222 від 07.12.2015 p., № 223 від 07.12.2015 p., № 224 від 07.22.2015 p., № 225 від 07.12.2015 p., № 226 від 07.12.2015 p., № 227 від 08.12.2015 p., № 228 від 09.12.2015 p., № 229 від 09.12.2015 p., № 230 від 09.12.2015 p., № 231 від 09.12.2015 p., № 232 від 09.12.2015 p., № 233 від 09.12.2015 p., № 248 від 29.12.2015 p., № 249 від 29.12.2015 p., № 250 від 29.12.2015 p., № 251 від 29.12.2015 p., № 252 від 29.12.2015 p., № 253 від 29.12.2015 p., № 246/3 від 29.12.2015 p., № 246/2 від 29.12.2015 p., № 245/3 від 29.12.2015 p., № 245/2 від 29.12.2015 p., № 247/2 від 29.12.2015 p., № 247/3 від 29.12.2015 p., № 244/3 від 29.12.2015 p., та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників, а саме: № 22209 до податкової накладної № 222 від 09.12.2015 p., № 22309 до податкової накладної № 223 від 07.12.2015 p., № 22409 до податкової накладної № 224 від 07.12.2015 p., № 22509 до податкової накладної № 225від 07.12.2015 p., № 22609 до податкової накладної 226 від 07.12.2015 p., № 22709 до податкової накладної № 227 від 08.12.2015 p., № 22809 до податкової накладної № 228 від 09.12.2015 p., № 22909 до податкової накладної № 229 від 09.12.2015 p., № 23009 до податкової накладної № 230 від 09.12.2015 p., № 23109 до податкової накладної № 231 від 09.12.2015 p., № 23209 до податкової накладної № 232 від 09.12.2015 p., № 23309 до податкової накладної № 233 від 09.12.2015 p., № 24631 до податкової накладної № 246/3 від 29.12.2015 p., № 24531 до податкової накладної № 245/3 від 29.12.2015 p., № 24731 до податкової накладної № 247/3 від 29.12.2015 p., № 24431 до податкової накладної № 244/3 від 29.12.2015 р. - всього разом на загальну суму податку на додану вартість в розмірі - 16 870 209.3 грп.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України прийняти та зареєструвати розрахунки коригування кількісних та вартісних показників ( - ) до податкових накладних, складених та зареєстрованих від імені Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ- ГРУП (код ЄДРГІОУ 32423314), а саме -- до податкових накладних: № 100 від 25.09.2015 p., № 101 від 25.09.2015 p., № 102 від 25.09.2015 p., № 103 від 25.09.2015 p., № 104 від 25.09.2015 p., № 105 від 25.09.2015 p., № 106 від 25.09.2015 p., № Ю8 від 25.09.2015 p., № 109 від 25.09.2015 p., № ПО від 25.09.2.015 p., № 11 1 від 25.09.2015 p., № 112 від 25.09.2015 p., № 113 від 25.09.2015 p., № 114 від 25.09.2015 p., № 115 від 25.09.2015 p., № 116 від 25.09.2015 p., № 117 від 25.09.2015 p., № 118 від 25.09.2015 p., № 119 від 25.09.2015 p., № 120 від 25.09.2015 p., № 121 від 25.09.2015 p., № 122 від 25.09.2015 p., № 123 від 25.09.2015 p., № 124 від 25.09.2015 p., № 125 від 25.09.2015 p., № 126 від 25.09.2015 p., № 127 від 25.09.2015 p., № 128 від 25.09.2015 p., № 129 від 25.09.2015 p., № 130 від 25.09.2015 p., № 131 від 25.09.2015 p., № 101 від 01.10.2015 p., № 102 від 01.10.2015 p., № 103 від 01.10.2015 p., № 104 від 01.10.2015 p., № 105 від 01.10.2015 p., № 106 від 01.10.2015 p., № 107 від 01.10.2015 p., № 108 від 01.10.2015 p., № 109 від 01.10.2015 p., № 110 від 01.10.2015 p., № 111 від 01.10.2015 p., № 112 від 01.10.2015 p., № 113 від 01.10.2015 p., № 114 від 01.10.2015 p., № 115 від 01.10.2015 p., № 116 від 01.10.2015 p., № 117 від 01.10.2015 p., № 118 від 01.10.2015 p., № 119 від 01.10.2015 p., № 120 від 01.10.2015 p., № 121 від 01.10.2015 p., № 122 від 01.10.2015 p., № 123 від 01.10.2015 p., № 124 від 01.10.2015 p., № 125 від 01.10.2015 p., № 126 від 01.10.2015 p., № 127 від 01.10.2015 p., № 128 від 01.10.2015 p., № 129 від 01.10.2015 p., № 130 від 01.10.2015 p., № 131 від 01.10.2015 p., № 132 від 01.10.2015 p., № 133 від 01.10.2015 p., № 134 від 01.10.2015 p., № 135 від 01.10.2015 p., № 136 від 01.10.2015 p., № 137 від 01.10.2015 p., № 111 від 04.12.2015 p., № 222 від 07.12.2015 p., № 223 від 07.12.2015 p., № 224 від 07.22.2015 p., № 225 від 07.12.2015 p., № 226 від 07.12.2015 p., № 227 від 08.12.2015 p., № 228 від 09.12.2015 p., № 229 від 09.12.2015 p., № 230 від 09.12.2015 p., № 231 від 09.12.2015 p., № 232 від 09.12.2015 p., № 233 від 09.12.2015 p., № 248 від 29.12.2015 p., № 249 від 29.12.2015 p., № 250 від 29.12.2015 p., № 251 від 29.12.2015 p., № 252 від 29.12.2015 p., № 253 від 29.12.2015 p., № 246/3 від 29.12.2015 p., № 246/2 від 29.12.2015 p., № 245/3 від 29.12.2015 p., № 245/2 від 29.12.2015 p., № 247/2 від 29.12.2015 p., № 247/3 від 29.12.2015 p., № 244/3 від 29.12.2015 p. - всього разом на загальну суму податку на додану вартість в розмірі - - 16 870 209,3 грн.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України відновити суми податку на додану вартість на електронному рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ-ГРУП (код ЄДРПОУ 32423314), які існували до реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них, складених та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних від імені Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ-ГРУП (код ЄДРПОУ 32423314), а саме - податкових накладних: № 100 від 25.09.2015 p., № 101 від 25.09.2015 p., № 102 від 25.09.2015 p., № 103 від 25.09.2015 p., № 104 від 25.09.2015 p., № 105 від 25.09.2015 p., № 106 від 25.09.2015 p., № 108 від 25.09.2015 p., № 109 від 25.09.2015 p., № 110 від 25.09.2015 p., № 111 від 25.09.2015 p., № 112 від 25.09.2015 p., № 113 від 25.09.2015 p., № 114 від 25.09.2015 p., № 115 від 25.09.2015 p., № 116 від 25.09.2015 p., № 117 від 25.09.2015 p., № 118 від 25.09.2015 p., № 119 від 25.09.2015 p., № 120 від 25.09.2015 p., № 121 від 25.09.2015 p., № 122 від 25.09.2015 p., № 123 від 25.09.2015 p., № 124 від 25.09.2015 p., № 125 від 25.09.2015 p., № 126 від 25.09.2015 p., № 127 від 25.09.2015 p., № 128 від 25.09.2015 p., № 129 від 25.09.2015 p., № 130 від 25.09.2015 p., № 131 від 25.09.2015 p., № 101 від 01.10.2015 p., № 102 від 01.10.2015 p., № ЮЗ від 01.10.2015 p.. № 104 від 01.10.2015 p., № 105 від 01.10.2015 p., № 106 від 01.10.2015 p., № 107 від 01.10.2015 p., № 108 від 01.10.2015 p., № 109 від 01.10.2015 p., № 110 від 01.10.2015 p., № 111 від 01.10.2015 p., № 112 від 01.10.2015 p., № 113 від 01.10.2015 p., № 114 від 01.10.2015 p., № 115 від 01.10.2015 p., № 116 від 01.10.2015 p., № 117 від 01.10.2015 p.. № 118 від 01.10.2015 p., № 119 від 01.10.2015 p., № 120 від 01.10.2015 p., № 121 від 01.10.2015 p., № 122 від 01.10.2015 p., № 123 від 01.10.2015 p., № 124 від 01.10.2015 p., № 125 від 01.10.2015 p., № 126 від 01.10.2015 p., № 127 від 01.10.2015 p., № 128 від 01.10.2015 p., № 129 від 01.10.2015 p., № 130 від 01.10.2015 p., № 131 від 01.10.2015 p., № 132 від 01.10.2015 p., № 133 від 01.10.2015 p., № 134 від 01.10.2015 p., № 135 від 01.10.2015 p., № 136 від 01.10.2015 p., № 137 від 01.10.2015 p., № 111 від 04.12.2015 p.., № 222 від 07.12.2015 p., № 223 від 07.12.2015 p., № 224 від 07.22.2015 p., № 225 від 07.12.2015 p., № 226 від 07.12.2015 p., № 227 від 08.12.2015 p., № 228 від 09.12.2015 p., № 229 від 09.12.2015 p., № 230 від 09.12.2015 p., № 231 від 09.12.2015 p., № 232 від 09.12.2015 p., № 233 від 09.12.2015 p., № 248 від 29.12.2015 p., № 249 від 29.12.2015 p., № 250 від 29.12.2015 p., № 251 від 29.12.2015 p., № 252 від 29.12.2015 p., № 253 від 29.12.2015 p., № 246/3 від 29.12.2015 p., № 246/2 від 29.12.2015 p., № 245/3 від 29.12.2015 p., № 245/2 від 29.12.2015 p., № 247/2 від 29.12.2015 p., № 247/3 від 29.12.2.015 p., № 244/3 від 29.12.2015 p., та розрахунків коригування кількісних та вартісних показників, а саме: № 22209 до податкової накладної № 222 від 09.12.2015 p., № 22309 до податкової накладної № 223 від 07.12.2015 p., № 22409 до податкової накладної № 224 від 07.12.2015 p., № 22509 до податкової накладної № 225від 07.12.2015 p., № 22609 до податкової накладної 226 від 07.12.2015 p., № 22709 до податкової накладної № 227 від 08.12.2015 p., № 22809 до податкової накладної № 228 від 09.12.2015 p., № 22909 до податкової накладної № 229 від 09.12.2015 p., № 23009 до податкової накладної № 230 від 09.12.2015 p., № 23109 до податкової накладної № 231 від 09.12.2015 p., № 23209 до податкової накладної № 232 від 09.12.2015 p., № 23309 до податкової накладної № 233 від 09.12.2015 p., № 24631 до податкової накладної № 246/3 від 29.12.2015 p., № 24531 до податкової накладної № 245/3 від 29.12.2015 p., № 24731 до податкової накладної № 247/3 від 29.12.2015 p.,№24431 до податкової накладної № 244/3 від 29.12.2015 р.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АПЛ-Груп (код ЄДРПОУ 32423314 ) судовий збір у сумі 5286,00грн. за рахунок бюджетних асигнувань ДФС України (код ЄДРПОУ 39292197).

Рішення набирає законної сили у порядку, встановленому в ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, визначені ст.ст.287, 293, 296, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 частини першої Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції згідно з Законом України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VIII.

Суддя І.В. Смолій

Дата ухвалення рішення27.04.2020
Оприлюднено05.05.2020
Номер документу89062938
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —826/4879/18

Ухвала від 24.05.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 28.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Рішення від 27.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 26.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні