Рішення
від 06.05.2020 по справі 460/812/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

06 травня 2020 року м. Рівне №460/812/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гудими Н.С., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" доДержавної екологічної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування наказу, - В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід-Схід-Енерго+" звернулося до суду з позовом до Державної екологічної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування наказу №295 від 13.11.2019.

Позовні вимоги, обґрунтовані тим, що в період з 20.11.2019 по 22.11.2019 контролюючими особами відповідача було проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ "Захід-Схід-Енерго+". Повідомлено, що для проведення перевірки представнику позивача було надано для ознайомлення лише оскаржуваний наказ на проведення перевірки №295 від 13.11.2019, направлення №763 від 13.11.2019 та посвідчення перевіряючих осіб. Зазначено, що відповідно до змісту наказу та направлення вони видані на проведення позапланової перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго", а не ТОВ "Захід-Схід-Енерго +". Позивач вказав, що направлення та наказ видано на підставі погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України №5/1-11/11606-19 від 25.10.2019 та колективного звернення мешканців смт.Маневичі від 01.09.2019, де також зазначено ТОВ "Захід-Схід-Енерго", а не ТОВ "Захід-Схід-Енерго+". З огляду на це, стверджував, що відповідач, перевищивши свої повноваження, безпідставно провів перевірку ТОВ "Захід-Схід-Енерго+", а оскаржуваний наказ - протиправний та такий, що підлягає скасуванню, оскільки містить найменування ТОВ "Захід-Схід-Енерго+". За таких обставин, просили позов задовольнити.

Ухвалою від 17.02.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін та призначено розгляд справи по суті 11.03.2020.

27.02.2020 на адресу суду надійшов відзив Державної екологічної інспекції у Волинській області на позовну заяву, у якому відповідач позов не визнав та вважає його безпідставним (а.с.25-30). На обґрунтування заперечень відповідач пояснив, що 16.09.2019 на адресу відповідача надійшла колективна скарга жителів смт.Маневичі на діяльність ТОВ "Захід-Схід-Енерго", на підставі чого, за погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України, прийнято наказ про проведення позапланової перевірки №763 від 13.11.2019. Зазначив, що до проведення перевірки представнику позивача було вручено для ознайомлення наказ і направлення на перевірку, тобто він знав, що перевіряючі прийшли проводити перевірку ТОВ "Захід-Схід-Енерго", і при цьому ж допустив їх до перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго +" та підписав акт перевірки, складений за її результатом. Повідомив, що на підставі висновків акту перевірки на директора ТОВ "Захід-Схід-Енерго +", який водночас є одним із засновників та керівником ТОВ "Захід-Схід-Енерго", ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення. Крім того, звернув увагу, що позивач не пояснив, чому саме ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" просить скасувати наказ на проведення перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго", якщо даний наказ ніяким чином не порушує права позивача. За таких обставин, просив в задоволенні позову відмовити.

В судовому засіданні 11.03.2020 судом оголошено перерву до 23.03.2020 у зв`язку з витребуванням додаткових доказів у відповідача.

19.03.2020 від відповідача надійшли витребувані судом докази (а.с.64-66).

23.03.2020 на адресу суду надійшло клопотання позивача про розгляд справи без участі його представника (а.с.68).

Ухвалою від 23.03.2020 судом здійснено перехід до розгляду справи в порядку письмового провадження (а.с.70-71).

Розгляд справи здійснено судом 06.05.2020, у зв`язку з перебування головуючого судді у відпустці відповідно до наказу Рівненського окружного адміністративного суду від 31.03.2020 №103-від.

Водночас, суд звертає увагу, що згідно з пунктом 3 Розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), строки розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину.

Враховуючи те, що розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, то відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Розглянувши позовну заяву та відзив на неї, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив таке.

05.09.2019 на адресу виконавчого апарату Маневицької районної ради Волинської області надійшла скарга щодо порушень в процесі діяльності ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043), яке працює за адресою: смт.Маневичі, вул.Андрія Снітка, 31, які спричиняють негативні наслідки для здоров`я жителів селища Маневичі. Вказану скаргу направлено для розгляду за належністю до Державної екологічної інспекції у Волинській області (а.с.56-58).

12.09.2019 Державна екологічна інспекція у Волинській області направила до Державної екологічної інспекції України копію вказаного колективного звернення та інформаційну довідку для розгляду та подальшого їх подання до Міністерства екології та природних ресурсів України для отримання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) (а.с.65-66).

25.10.2019 Міністерство енергетики та захисту довкілля України за наслідками розгляду вказаного звернення та звернення Державної екологічної інспекції України від 17.09.2019 №2.5/1989/0/46-19ПЗ, листом №5/1-11/11606-19 погодило Державній екологічній інспекції у Волинській області проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природньому середовищу чи безпеці держави, щодо ТОВ "Захід-Енерго-Схід" (код ЄДРПОУ 37993043) (а.с.8).

01.11.2019 листом №2.5/2304/0/46-19ПЗ Державна екологічна інспекція України надіслало Державній екологічній інспекції у Волинській області погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог природоохоронного законодавства при здійсненні господарської діяльності ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043), наданого листом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019 №5/1-11/11606-19 (а.с.9).

13.11.2019 на підставі погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019 №5/1-11/11606-19 та колективного звернення мешканців смт.Маневичі від 01.09.2019, заступником начальника Державної екологічної інспекції у Волинській області прийнято наказ №295 про направлення посадових осіб - Тихого О.С. , Тарасюка О.М. для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за дотриманням ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря в термін з 20.11.2019 по 29.11.2019 (а.с.6).

Цього ж дня державним інспекторам Тихому О.С. і Тарасюку О.М. видано направлення №763 на проведення позапланової перевірки дотримання ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря (а.с.7).

20.11.2019 о 10:00 год. вказані особи прибули за адресою смт.Маневичі, вул.Андрія Снітка, 31, для проведення позапланової перевірки товариства ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043).

Як встановлено судом, посадова особа позивача, який одночасно є керівником ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) і ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873) - ОСОБА_1 ознайомився з пред`явленими контролюючими особами документами: наказом №295 від 13.11.2019 та направленням №763 від 13.11.2019 щодо проведення перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043), та допустив вказаних осіб до перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873).

При цьому, будь-яких зауважень щодо пред`явлених контролюючими особами документів, в т.ч. щодо зазначення у них ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043), а не ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873), керівник товариства не висловив.

22.11.2019 за результатами перевірки посадовими особами Державної екологічної інспекції у Волинській області складено акт №480/11.19 щодо ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873). Даний акт свідчить, що під час проведення заходу державного нагляду (контролю) був присутній директора ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" ОСОБА_1., який підписав акт та отримав його примірник. Жодних зауважень посадової особи позивача, пояснень або заперечень щодо проведеної перевірки акт від 22.11.2019 не містить (а.с.11-14).

Не погодившись з наказом на проведення перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго" від 13.11.2019 №295, ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" звернулося до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Відповідно до п.1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою КМУ від 19.04.2017 №275 (далі - Положення №275) Державна екологічна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно з п.1 Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 11.08.2017 №312, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.09.2017 за №1080/30948 (далі - Положення) Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Інспекція) є територіальним органом Державної екологічної інспекції України (далі - Держекоінспекція) та їй підпорядковується.

На підставі п. 2 розділу 2 Положення Інспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог природоохоронного законодавства.

Правові, організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені Законом України від 05.04.2007 № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон №877-V).

У відповідності до абз.2 ч.1 ст.1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

За приписами абз.1 ч.1 ст.6 Закону №877-V підставою для здійснення позапланових заходів є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб`єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред`явили документи, передбачені цим абзацом.

Статтею 7 Закону №877-V визначено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою.

Перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службового посвідчення не має права здійснювати державний нагляд (контроль) суб`єкта господарювання.

Суб`єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред`явили документів, передбачених цією статтею.

Системний аналіз вказаних норм дає підстави для висновку, що у разі звернення фізичної особи (фізичних осіб) з відповідною заявою (скаргою) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави орган державного нагляду (контролю) за обов`язковим погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю) здійснює позаплановий захід державного нагляду (контролю) у зв`язку з чим видає наказ (рішення, розпорядження). При цьому, суб`єкту господарювання надано право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред`явили необхідних документів: наказу на проведення позапланового заходу, посвідчення (направлення), відповідного погодження та службового посвідчення.

За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).

У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Судом встановлено, що підставою для винесення Державною екологічною інспекцією у Волинській області наказу №295 від 13.11.2019 стало колективне звернення жителів будинків по вул.А.Снітка смт.Маневичі щодо порушень в процесі діяльності ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) за адресою: смт.Маневичі, вул.Андрія Снітка, 31, які спричиняють негативні наслідки для здоров`я жителів смт.Маневичі.

Перед початком здійснення заходу державні інспектори органу державного нагляду (контролю) пред`явили керівнику суб`єкта господарювання ОСОБА_1 наказ №295 від 13.11.2019, направлення на проведення перевірки №763 від 13.11.2019, службові посвідчення, що засвідчують посадових осіб органу державного нагляду (контролю), та погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019 №5/1-11/11606-19.

Згідно з доводами позивача у позовній заяві, підтриманими його представником в судовому засіданні, проведення такого позапланового заходу щодо ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873) є протиправними та безпідставним, оскільки наказ №295 від 13.11.2019, направлення №763 від 13.11.2019 та погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019 №5/1-11/11606-19, видані щодо ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043).

Водночас, матеріали справи свідчать, що керівник суб`єкта господарювання допустив посадових осіб контролюючого органу до здійснення перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873) та підписав акт, складений за результатом проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) від 22.11.2019 №480/11.19 без жодних пояснень, зауважень або заперечень.

Поміж тим, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" зареєстроване як юридична особа з кодом 41571873, місцезнаходження юридичної особи: Рівненська область, Дубенський район, смт.Смига, вул.Заводська, 1, керівник відповідно до статуту - ОСОБА_1. (а.с.35-37).

ТОВ "Захід-Схід-Енерго" зареєстроване як юридична особа з кодом 37993043, місцезнаходження юридичної особи: Рівненська область, Дубенський район, смт.Смига, вул.Заводська, 1, керівник відповідно до статуту - ОСОБА_1 (а.с.38-41).

Тобто, ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" та ТОВ "Захід-Схід-Енерго", хоча і мають однакове місцезнаходження - Рівненська область, Дубенський район, смт.Смига, вул.Заводська, 1, та одного керівника - ОСОБА_1., однак зареєстровані за різними ідентифікаційними кодами, а отже є різними юридичними особами.

Таким чином, наказ на проведення перевірки ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) жодним чином не порушує права та інтереси ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873). Доказів зворотного позивачем не надано та матеріали справи не містять.

Водночас, у разі, якщо позивач не погоджується з рішенням відповідача, прийнятими за наслідками такої перевірки щодо нього, то він має право оскаржити результати такої перевірки, а не наказ щодо проведення перевірки іншої юридичної особи.

Поряд з цим, суд звертає увагу, що за правилами ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

У розумінні КАС України захист прав, свобод та інтересів осіб завжди є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення. Обставини дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів має довести належними та допустимими доказами саме позивач, чого у цій справі не зроблено.

Отже, під час розгляду кожної справи суд повинен встановити чи має місце порушення прав позивача, оскільки право на судовий захист має лише та особа, яка є суб`єктом (носієм) порушених прав, свобод чи інтересів.

Якщо позивач не довів факту порушення особисто своїх прав, то навіть у разі, якщо дії суб`єкта владних повноважень є протиправними, підстав для задоволення позову немає, оскільки звернення до суду є способом захисту порушених суб`єктивних прав, а не способом відновлення законності та правопорядку у публічних правовідносинах.

Враховуючи викладене, обов`язковою умовою захисту в адміністративному суді прав, свобод, інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб є одночасна наявність двох факторів: існування публічно-правових відносин між позивачем та відповідачем - суб`єктом владних повноважень та наявність факту порушень прав, інтересів позивача, вчинених або допущених відповідачем у таких правовідносинах.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Відтак, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Водночас, в ході розгляду даної справи позивач - ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (код ЄДРПОУ 41571873) не надало суду жодних доказів на доведення порушення відповідачем прав та інтересів позивача при винесенні наказу №295 від 13.11.2019 на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043).

З огляду на встановлені обставини, суд дійшов висновку, що порушення прав позивача, про захист яких він просив в судовому порядку, не знайшло свого підтвердження в ході судового розгляду справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач виконав процесуальний обов`язок доказування своєї позиції та довів правомірність своєї поведінки у спірних правовідносинах, натомість доводи позивача не відповідають обставинам справи та не ґрунтуються на нормах матеріального закону.

Враховуючи зазначене, у задоволенні позову ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" слід відмовити.

Правові підстави для застосування положень ст.139 КАС України у суду відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позову ТОВ "Захід-Схід-Енерго+" (вул. Заводська, 1, смт.Смига, Дубенський район, Рівненська область, 35680, код ЄДРПОУ 41571873) до Державної екологічної інспекції у Волинській області (вул. Степана Бандери, 20, м. Луцьк, Волинська область, 43025, код ЄДРПОУ 38009738) про визнання протиправним та скасування наказу №295 від 13.11.2019 на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) ТОВ "Захід-Схід-Енерго" (код ЄДРПОУ 37993043) - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Відповідно до пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України, під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк на апеляційне оскарження рішення суду продовжується на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України.

Повний текст рішення складений 06 травня 2020 року.

Суддя Гудима Н.С.

Дата ухвалення рішення06.05.2020
Оприлюднено06.05.2020
Номер документу89085939
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування наказу

Судовий реєстр по справі —460/812/20

Постанова від 19.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 06.05.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

Ухвала від 23.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні