Постанова
від 19.08.2020 по справі 460/812/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 серпня 2020 рокуЛьвівСправа № 460/812/20 пров. № А/857/7013/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії :

головуючого судді: Гуляка В.В.

суддів: Коваля Р.Й., Улицького В.З.

за участі секретаря судового засідання: Марцинковської О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Захід-Схід-Енерго+ ,

на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 06 травня 2020 року (суддя - Гудима Н.С., час ухвалення - не вказано, місце ухвалення - м.Рівне, дата складання повного тексту - 06.05.2020 року),

в адміністративній справі №460/812/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Захід-Схід-Енерго+ до Державної екологічної інспекції у Волинській області,

про визнання протиправним та скасування наказу,

встановив:

У лютому 2020 року позивач ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ звернувся в суд із адміністративним позовом до відповідача Державної екологічної інспекції у Волинській області, в якому просив визнати протиправним та скасувати наказ відповідача №295 від 13.11.2019р. щодо здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за дотриманням ТзОВ Захід-Схід-Енерго вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природніх ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря.

Відповідач Державна екологічна інспекція у Волинській області позовних вимог не визнав, в суді першої інстанції подав відзив на позовну заяву, просив повністю відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 06 травня 2020 року в задоволенні позову ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ - відмовлено.

З цим рішенням суду першої інстанції від 06.05.2020 року не погодився позивач ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ та оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає апелянт, що оскаржене рішення суду прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права, з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, а тому підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

В обґрунтування апеляційних вимог апелянт зазначає, що в період з 20.11.2019р. по 22.11.2019р. контролюючими особами відповідача було проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ . Для проведення перевірки представнику позивача було надано для ознайомлення лише оскаржуваний Наказ №295 від 13.11.2019р., направлення №763 від 13.11.2019р. та посвідчення перевіряючих осіб Державної екологічної інспекції у Волинській області. Звертає увагу апелянт на те, що Наказ №295 від 13.11.2019р. та направлення №763 від 13.11.2019р. видані на проведення позапланової перевірки ТзОВ Захід-Схід-Енерго , а не ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ . Крім цього, вказані направлення та наказ видано на підставі погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України №5/1-11/11606-19 від 25.10.2019р. та колективного звернення мешканців смт.Маневичі від 01.09.2019р., де також зазначено ТзОВ Захід-Схід-Енерго , а не ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ . Тому, на думку апелянта, відповідач перевищив свої повноваження, безпідставно та протиправно провів позапланову перевірку ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ . Крім цього, зазначає апелянт, що суд першої інстанції безпідставно не взяв до уваги доводів представника позивача про те, що під час проведення позапланового заходу Державною екологічною інспекцією у Волинській області керівник ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ був відсутній. Наказ №295 від 13.11.2019р. та направлення №763 від 13.11.2019р. було отримано ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ лише разом із позовною заявою Державної екологічної інспекції у Волинській області про призупинення виконання робіт.

За результатами апеляційного розгляду апелянт просить скасувати оскаржене рішення суду від 06.05.2020 року повністю та ухвалити нове рішення, яким визнати протиправним та скасувати наказ №295 від 13.11.2019р. Державної екологічної інспекції у Волинській області.

Відповідач Державна екологічна інспекція у Волинській області подала суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу, в якому просить повністю відмовити ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ у задоволенні апеляційної скарги на рішення суду від 06.05.2020 року.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників справи та їх представників, які з`явились в засідання суду апеляційної інстанції, дослідивши матеріали справи та докази по справі, обговоривши доводи, межі та вимоги апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, з врахуванням наступного.

Судом апеляційної інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивач ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ зареєстроване як юридична особа з кодом ЄДРПОУ 41571873, місцезнаходження юридичної особи: Рівненська область, Дубенський район, смт.Смига, вул.Заводська, 1, керівник - ОСОБА_1 (а.с. 35-37).

Також, за місцезнаходження: Рівненська область, Дубенський район, смт.Смига, вул.Заводська, 1, керівник - ОСОБА_1 , зареєстроване як юридична особа ТзОВ Захід-Схід-Енерго з кодом ЄДРПОУ 37993043 (а.с. 38-41).

05.09.2019р. на адресу виконавчого апарату Маневицької районної ради Волинської області надійшла скарга жителів смт.Маневичі від 01.09.2019р. №б/н про порушення в процесі діяльності ТзОВ Захід-Схід-Енерго , яке працює за адресою: смт.Маневичі, вул.Андрія Снітка, 31, які спричиняють негативні наслідки для здоров`я. Вказану скаргу направлено для розгляду до Державної екологічної інспекції у Волинській області (а.с. 10, 56, 57).

12.09.2019р. Державна екологічна інспекція у Волинській області направила до Державної екологічної інспекції України копію вказаного колективного звернення від 01.09.2019р. №б/н та інформаційну довідку для розгляду та подальшого їх подання до Міністерства екології та природних ресурсів України для отримання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) ТзОВ Захід-Схід-Енерго (а.с. 65-66).

За результатами розгляду звернення Державної екологічної інспекції України від 17.09.2019р. №2.5/1989/0/46-19ПЗ Міністерство енергетики та захисту довкілля України листом від 25.10.2019р. №5/1-11/11606-19 погодило Державній екологічній інспекції у Волинській області проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природньому середовищу чи безпеці держави, щодо ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043) (а.с. 8).

Листом від 01.11.2019р. №2.5/2304/0/46-19ПЗ Державна екологічна інспекція України надіслала Державній екологічній інспекції у Волинській області погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог природоохоронного законодавства при здійсненні господарської діяльності ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043), наданого листом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019 №5/1-11/11606-19 (а.с. 9).

На підставі погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019р. №5/1-11/11606-19 та колективного звернення мешканців смт.Маневичі від 01.09.2019р., заступником начальника Державної екологічної інспекції у Волинській області прийнято наказ від 13.11.2019р. №295 про направлення посадових осіб - Тихого О.С. , Тарасюка О.М. для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за дотриманням ТзОВ Захід-Схід-Енерго вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря. Здійснити перевірку в термін з 20.11.2019р. по 29.11.2019р. (а.с. 5, 6).

13.11.2019р. Державною екологічною інспекцією у Волинській області видано направлення №763 державним інспекторам Тихому О.С. і Тарасюку О.М. на проведення позапланової перевірки дотримання ТзОВ Захід-Схід-Енерго вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря, у термін з 20.11.2019 року по 29.11.2019 року (а.с. 7).

Також встановлено, що 22.11.2019р. посадовими особами Державної екологічної інспекції у Волинській області за результатами позапланової перевірки ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ (код ЄДРПОУ 41571873) в частині охорони атмосферного повітря, складено Акт №480/11.19, який підписаний, зокрема директором ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ ОСОБА_1 , та в якому відображено виявлення порушень статей 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря . Жодних зауважень від керівника суб`єкта господарювання, пояснень або заперечень щодо проведеної перевірки Акт від 22.11.2019р. не містить (а.с. 11-14).

22.11.2019 року посадовою особою Державної екологічної інспекції у Волинській області винесено постанову №001910 про накладення адміністративного стягнення, за результатами розгляду протоколу про адміністративне правопорушення від 22.11.2019 року №002361, згідно якої директора ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.78 КУпАП та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 136 грн. (а.с. 32, 33).

22.11.2019 року посадовою особою Державної екологічної інспекції у Волинській області також винесено Припис №000902 про усунення виявлених порушень у строк до 22.02.2020 року, який адресовано керівнику ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ ОСОБА_1 (а.с. 34).

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відсутності підстав для задоволення адміністративного позову про визнання протиправним та скасування Наказу №295 від 13.11.2019р. щодо здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за дотриманням ТзОВ Захід-Схід-Енерго вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природніх ресурсів, а саме: про охорону атмосферного повітря, з врахуванням наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Відповідно до ст.1 цього Закону, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Також судом першої інстанції вірно зазначено, що пунктом 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затв. постановою КМУ від 19.04.2017р. №275 (далі - Положення №275) встановлено, що Державна екологічна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно п.1 Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затв. наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 11.08.2017р. №312 (далі - Положення №312), Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Інспекція) є територіальним органом Державної екологічної інспекції України (далі - Держекоінспекція) та їй підпорядковується.

Інспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами-нерезидентами вимог природоохоронного законодавства (п.2 розділу 2 Положення №312).

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом (абз.3 ст.1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ).

Згідно ч.1 ст.6 цього Закону, підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема: звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб`єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред`явили документи, передбачені цим абзацом.

Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою (ч.2 ст.7 Закону).

Частиною 5 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачено, що перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Згідно ч.6 ст.7 цього Закону, за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями. Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю). У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Відповідно до ст.10 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право, зокрема: перевіряти наявність у посадових осіб органу державного нагляду (контролю) службового посвідчення та посвідчення (направлення) і одержувати копію посвідчення (направлення) на проведення планового або позапланового заходу; не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю), якщо: посадова особа органу державного нагляду (контролю) не надала копії документів, передбачених цим Законом, або якщо надані документи не відповідають вимогам цього Закону; у передбачених законом випадках посадові особи не надали копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики з питань державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, або відповідного державного колегіального органу на здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю).

Таким чином, судом першої інстанції вірно зазначено, що у разі звернення фізичної особи (фізичних осіб) з відповідною заявою (скаргою) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, орган державного нагляду (контролю) за обов`язковим погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю) здійснює позаплановий захід державного нагляду (контролю), у зв`язку з чим видає наказ (рішення, розпорядження).

Крім цього, суб`єкту господарювання надано право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред`явили необхідних документів: наказу на проведення позапланового заходу, посвідчення (направлення), відповідного погодження та службового посвідчення.

З матеріалів справи видно та не заперечується сторонами по справі, що підставою для винесення Державною екологічною інспекцією у Волинській області спірного наказу №295 від 13.11.2019р. стало погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019р. №5/1-11/11606-19 та колективне звернення жителів будинків по вул.А.Снітка смт.Маневичі щодо порушень в процесі діяльності ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043) за адресою: смт.Маневичі, вул.Андрія Снітка, 31, які спричиняють негативні наслідки для здоров`я жителів смт.Маневичі.

Також зі змісту позовної заяви видно, що перед початком здійснення заходу державні інспектори органу державного нагляду (контролю) пред`явили посадовій особі позивача Алімову П.Г., який одночасно є керівником ТзОВ Захід-Схід-Енерго та ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ , наказ №295 від 13.11.2019р., направлення на проведення перевірки №763 від 13.11.2019р., службові посвідчення, що засвідчують посадових осіб органу державного нагляду (контролю), та погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019р. №5/1-11/11606-19.

Вищенаведені обставини справи, не спростовані доводами апеляційної скарги.

Відносно доводів апелянта (позивача) про те, що проведення позапланового заходу щодо ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ (код ЄДРПОУ 41571873) є протиправними та безпідставним, оскільки наказ №295 від 13.11.2019р., направлення №763 від 13.11.2019р. та погодження Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 25.10.2019р. №5/1-11/11606-19, видані щодо ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043), то суд першої інстанції вірно звернув увагу на те, що керівник суб`єкта господарювання допустив посадових осіб контролюючого органу до здійснення перевірки ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ (код ЄДРПОУ 41571873) та підписав акт, складений за результатом проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) від 22.11.2019р. №480/11.19 без жодних пояснень, зауважень або заперечень.

Тому, оскільки допуск до проведення позапланової перевірки ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ відбувся, то надалі предметом спору може бути суть виявлених контролюючим органом порушень законодавства.

При цьому, колегія суддів зазначає, що предметом судового спору в цій адміністративній справі являється Наказ №295 від 13.11.2019р. щодо здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю), а не процес чи результати виконання цього Наказу.

Водночас, цей Наказ №295 від 13.11.2019р. стосується ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043), а не позивача ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ (код ЄДРПОУ 41571873).

Судом першої інстанції вірно враховано положення ч.1 ст.2, ч.1 ст.5 КАС України та зазначено, що у розумінні цього Кодексу обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду.

Таким чином, обов`язковою ознакою дій суб`єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб`єктів відповідних правовідносин і мають обов`язковий характер.

У процесі розгляду даної адміністративної справи позивач ТзОВ Захід-Схід-Енерго+ не надав суду доказів порушення відповідачем прав та інтересів позивача при винесенні наказу №295 від 13.11.2019р. на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) ТзОВ Захід-Схід-Енерго (код ЄДРПОУ 37993043).

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, з огляду на вищенаведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

З врахуванням наведених вище норм законодавства та фактичних обставин справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що судом першої інстанції при розгляді адміністративної справи всебічно і об`єктивно встановлено обставини справи, оскаржене рішення суду від 06.05.2020 року винесене з дотриманням норм матеріального права та процесуального права, а тому немає підстав для його скасування.

Керуючись ст.ст. 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Захід-Схід-Енерго+ - залишити без задоволення.

Рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 06 травня 2020 року в адміністративній справі №460/812/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Захід-Схід-Енерго+ до Державної екологічної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування наказу - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня її прийняття (проголошення), а у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий: В. В. Гуляк Судді: Р. Й. Коваль В. З. Улицький Повний текст постанови суду складено 27.08.2020 року

Дата ухвалення рішення19.08.2020
Оприлюднено28.08.2020
Номер документу91175752
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/812/20

Постанова від 19.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 06.05.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

Ухвала від 23.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гудима Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні