КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі
без проведення судового засідання
12 травня 2020 року м. Київ № 320/3841/20
Суддя Київського окружного адміністративного суду Дудін С.О., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Київської обласної ради та Згурівської районної ради про визнання протиправними та скасування рішень,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Київської обласної ради та Згурівської районної ради, у якому просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення Згурівської районної ради шостого скликання від 04.04.2013 №202-30-VI "Про прийняття у спільну власність територіальних громад сіл, селища Згурівського району майнового комплексу Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату для дітей сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області", в частині прийняття земельної ділянки площею 29,0 га, що перебувала в постійному користуванні Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на підставі Державного акту про право постійного користування землею серії КВ 1Ж000008, виданому відповідно до рішення 15 сесії 21 скликання Згурівської селищної ради 30.04.1994р.;
- визнати протиправним та скасувати рішення Київської обласної ради шостого скликання від 17.09.2013 №681-34-VI "Про деякі питання передачі майна Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи інтернату І-ІІ ступенів для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в частині передачі земельної ділянки площею 29,0 га, що перебувала в постійному користуванні Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на підставі Державного акту про право постійного користування землею серії КВ 1Ж000008, виданому відповідно до рішення 15 сесії 21 скликання Згурівської селищної ради 30.04.1994р.;
- визнати протиправним та скасувати рішення Згурівської районної ради шостого скликання від 29.10.2013 №240-33 VI "Про створення комісії з приймання-передачі майна, що знаходиться на балансі Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи інтернату I- II ступенів для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та передається із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області до спільної власності територіальних громад сіл, селищ та селища Згурівського району" в частині передачі земельної ділянки площею 29,0 га, що перебувала в постійному користуванні Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на підставі Державного акту про право постійного користування землею серії КВ 1Ж000008, виданому відповідно до рішення 15 сесії 21 скликання Згурівської селищної ради 30.04.1994р.;
- визнати протиправним та скасувати рішення Згурівської районної ради шостого скликання від 28.11.2013 №261-34-УІ "Про затвердження затверджено акта приймання- передачі майна Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи інтернату І-ІІ ступенів для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в частині прийняття земельної ділянки площею 29,0 га, що перебувала в постійному користуванні Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на підставі Державного акту про право постійного користування землею серії КВ 1Ж000008, виданому відповідно до рішення 15 сесії 21 скликання Згурівської селищної ради 30.04.1994р.
У позовній заяві позивачем заявлені в якості третіх осіб Головне управління Держгеокадастру у Київській області та Згурівська районна державна адміністрація в особі відділу освіти Згурівської районної державної адміністрації.
Відповідно до частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
При цьому, частиною четвертою цієї статті визначено, що у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Суд зазначає, що позивач у позовній заяві не вказав, яким чином рішення у цій справі може вплинути та права чи обов`язки Головного управління Держгеокадастру у Київській області та відділу освіти Згурівської районної державної адміністрації.
Не вбачаються такі підстави для залучення і з матеріалів справи, у зв`язку з чим зазначені позивачем у позовній заяві суб`єкти не підлягають залученню до участі у справі в якості третіх осіб.
Спір виник з публічно-правових відносин та відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 та 172 Кодексу адміністративного судочинства України, та подана з дотриманням правил підсудності особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.
Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.
Відповідно до положень статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись статтями 171, 243, 248, 257, 259-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
Справа буде розглядатися одноособово суддею Дудіним С.О. за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
2. Витребувати від позивача:
- копію позовної заяви, яка розглядається Згурівським районним судом Київської області у справі №365/476/19 (провадження №2/365/298/19), а також інформацію щодо стану розгляду цієї справи;
- копію позовної заяви, яка розглядається Згурівським районним судом Київської області у справі №365/298/19, а також інформацію щодо стану розгляду цієї справи;
- письмові пояснення щодо порушення спірними рішеннями прав, свобод, інтересів чи обов`язків позивача.
3.Витребувати від Згурівської районної ради:
- копію листа Згурівської районної державної адміністрації від 03.07.2013 №6-27/1153, на яке є посилання у спірному рішенні від 04.07.2013 №202-30-УІ;
- належним чином засвідчені копії рішень Згурівської районної ради від 04.07.2013 №202-30-УІ, від 29.10.2013 №240-33-УІ та від 28.11.2013 №261-34-УІ, з усіма додатками;
- копію клопотання Згурівської районної державної адміністрації та рекомендацій постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів і соціально-економічного розвитку, на які є посилання у спірному рішенні від 29.10.2013 №240-33-УІ;
- копії додатків до акта приймання-передачі майна Згурівської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, затвердженого рішенням Згурівської районної ради від 28.11.2013 №261-34-УІ;
- докази оприлюднення рішень від 04.07.2013 №202-30-УІ, від 29.10.2013 №240-33-УІ та від 28.11.2013 №261-34-УІ (у місцевому періодичному виданні, на веб-сайті тощо);
- копію Регламенту Згурівської районної ради.
4. Витребувати від Київської обласної ради:
- копію рішення Київської обласної ради від 24.12.2010 №025-03-УІ;
- копію рішення Київської обласної ради від 26.07.2011 №162-08-УІ;
- подання Київської обласної державної адміністрації, висновки та рекомендації постійних комісій Київської обласної ради з питань комунальної власності і приватизації, з питань освіти, науки, культури, освітянської діяльності, історичної спадщини, духовності, релігії та міжрегіональних зв`язків, на які наявне посилання у рішенні Київської обласної ради від 17.09.2013 №681-34-УІ;
- належним чином засвідчену копію рішення Київської обласної ради від 17.09.2013 №681-34-УІ, з усіма додатками;
- докази оприлюднення рішення Київської обласної ради від 17.09.2013 №681-34-УІ (у місцевому періодичному виданні, на веб-сайті тощо);
- копію Регламенту Київської обласної ради.
5. Витребувати від Згурівської районної державної адміністрації (вул. Українська, 19, смт. Згурівка, Київська область, 07600):
- належним чином засвідчену копію Державного акта на право постійного користування землею серії КВ 1Ж000008, виданого відповідно до рішення Згурівської селищної ради від 30.04.1994.
6. Повідомити учасникам справи, що відповідно до положень статті 94 КАС України копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.
7. Роз`яснити учасникам судового процесу, що відповідно до положень статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України за неподання без поважних причин доказів, витребуваних судом, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом, зокрема, штраф або тимчасове вилучення доказів для дослідження судом.
У разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами.
8. Роз`яснити учасникам судового процесу, що відповідно до положень статті 79 Кодексу адміністративного судочинства України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи.
9. Запропонувати відповідачам протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Роз`яснити відповідачам, що відповідно до частин 3, 4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
У разі ненадання відповідачами відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.
10. Запропонувати позивачеві протягом п`яти днів з дня отримання відзиву на позовну заяву подати до суду відповідь на відзив та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
11. Запропонувати відповідачам подати до суду заперечення щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів протягом п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив.
12. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
13. Копію ухвали суду надіслати (вручити, надати) учасникам справи (їх представникам) та Згурівській районній державній адміністрації, зокрема, шляхом направлення тексту ухвали електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом), телефонограмою.
14. У зв`язку з недостатнім фінансуванням суду на здійснення витрат на закупівлю поштових марок та оплати послуг відправлення поштової кореспонденції, що підтверджується довідкою Київського окружного адміністративного суду від 12.05.2020 №03-52/3516/20, зобов`язати позивача повідомити учасників процесу про відкриття провадження у справі та докази такого повідомлення надати суду .
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Відповідно до пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цією ухвалою, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Суддя Дудін С.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2020 |
Оприлюднено | 13.05.2020 |
Номер документу | 89184750 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Дудін С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні