465/2621/20
1-кс/465/844/20
У Х В А Л А
Іменем України
12.05.2020 року м. Львів
Слідчий суддя Франківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Франківського ВП ГУ НП в Львівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні внесеного до ЄРДР за № 1202014008000699 від 02 квітня 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,-
в с т а н о в и в :
В провадженняФранківського районногосуду м.Львова надійшлоклопотання слідчоїпро тимчасового доступу до документів, що перебувають в розпорядженні філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів наступних документів, а саме: оригіналу договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (можлива назва договору Істотні умови договору №ЛГВ-524/39-19 для закупівлі робіт з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », проведення обробки привибійної зони плата з використанням приладу пульсуючого розрядження), оригіналів всіх додатків до такого договору, оригіналу документації допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), оригінали тендерної документації по закупівлі №UA-2019-04-16-002117-a, оригіналів документів у вигляді пропозиції всіх учасників допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), в тому числі пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оригіналів інших документів, отриманих відповідальним закупником (замовником) в ході проведення процедури закупівлі, оригіналів повідомлень та/або інших документів відповідального підрозділу філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про необхідність проведення процедури закупівлі, оригінали всіх рішень засідання тендерного комітету філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань ініціювання, проведення процедури допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), оригінали планів робіт по кожній свердловині згідно п.5.1., 5.3 укладеного договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, оригінали всіх актів контрольних замірів дебітних характеристик по свердловинах до початку проведення робіт з інтенсифікації, оригінали актів приймання-передачі виконаних робіт по договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, в тому числі складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оригінали актів та/або усіх інших документів , в яких зафіксовано результати кінцевих випробувань по кожній свердловині та підтвердження її стабільної роботи на протязі 7 днів у відповідності до технічного завдання та договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, оригіналів повідомлень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про готовність об`єктів (свердловин) після виконання умов договору та проведення робіт з інтенсифікації; оригіналів усіх повідомлень, що надійшли в філію ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (замовник) від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (виконавець) про виявлені недоліки у роботі, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності реагенту безпечним умовам, надані виконавцем робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », запити, повідомлення, листи та інші документи, створені та надіслані замовником робіт про необхідність надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності реагенту безпечним умовам (у разі відсутності таких висновків чи ненадання таких виконавцем), акти приймання-передачі колтюбінгової установки та насосного агрегату та азотної установки виконавцю робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в тому числі документи про переміщення такого обладнання в межах розташування свердловин для проведення робіт по договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати відповідності використовуваних матеріалів (походження, якості), паспорти, акти взаємозвірок, дефектні акти, листування з приводу внесення змін до договору та їх виконання, накази про призначення на посаду, накази про звільнення із займаних посад осіб, якими було укладено договір №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, рахунків про оплату, проміжних платежів, платіжних доручень та документів з додатками, квитанцій, договори (накази) на здійснення технічного нагляду по виконанню договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, актів про виконаний технічний нагляд, кошторисну документацію витрат з ведення технічного нагляду та додаткових витрат, кошторису витрат з ведення технічного нагляду, а також інших документів, які можуть мати значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що Слідчим відділом Франківського відділу поліції ГУ Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні №12020140080000669 від 02.04.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191КК України.
В ході проведення досудового розслідування в кримінальному провадженні встановлено, що старшим оперуповноваженим з ОВС першого відділу ОУ ГУ ДФС у Львівській області ОСОБА_4 , проведено дослідження фінансово-господарської діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яке визнано переможцем публічної закупівлі, оголошеної 16.04.2019 року, АТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " в особі філії " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), на закупівлю робіт з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " проведення обробки привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження.
Дослідження проведено відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України № 867 від 19.10.2018р., із змінами та доповненнями, внесеними окремими підзаконними актами та іншими чинними нормами законодавства України.
В ході проведення дослідження встановлено наступне:
відповідальним за фінансово-господарську діяльність ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за період проведення закупівлі та надання вищезазначених послуг є керівник гр. ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ).
Видом діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " є дiяльнiсть пов`язана з наданням допомiжних послуг у сферi добування нафти та природного газу, засновником вказаного підприємства є гр. ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_4 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 ).
ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " зареєстроване за адресою: АДРЕСА_4 .
При дослідженні матеріалів встановлено наступне:
ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій, 03.05.2019 року, визначено переможцем публічної закупівлі, оголошеної 16.04.2019 року, АТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " в особі філії " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), на закупівлю робіт з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " проведення обробки привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-04-16-002117-a).
27.05.2019 року, між ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та філією ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " АТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір №ЛГВ-524/39-19, предметом якого є вищезазначені роботи на загальну суму 2967002,00 грн., які згідно договору повинні проводитись на 10-ти свердловинах. Згідно зареєстрованих податкових накладних це наступні свердловини: свердловина №70 Летня, свердловина №13 Східно-Довгівська (дві штуки); свердловина Грудівська №12 (дві штуки); свердловина Свидниця №51; свердловина Бережницька №6; свердловина Свидниця №39; свердловина Свидниця №9; свердловина Свидниця №4. Слід підкреслити, що визначені роботи, відповідно із укладеним договором, а саме: п. 2 Додатку №1 до договору №ЛГВ-524/39-19 - «роботи повинні проводитися організаціями, які виконують їх впродовж багатьох років і мають науковий потенціал відповідний досвід», однак ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", згідно відомостей автоматизованих інформаційних систем ДПС, вперше виконувалися такі роботи, а підприємство зареєстроване 13.08.2018 року, менше ніж за рік до проведення торгів. Відомості, які подавались керівником ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " для проведення торгів «про досвід виконання аналогічних договорів», про те що даний СГД виконував буріння свердловин у 2017 році для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » не відповідають дійсності, оскільки дані про такі операції в АІС ДПС відсутні та апріорі не могли бути виконані, оскільки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " зареєстроване у 2018 році. Також на розгляд тендерної комісії посадовими особами ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " подано недостовірні відомості про те, що працівниками даного СГД у 2018 році виконані роботи по обробці привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження у свердловинах:
- № 7 Садковського газового родовища (с. Боляповичі, Мостиський р-н, Львівська обл.);
- № 109 Опарського газового родовища (с. Летня, Дрогобицький р-н, Львівська обл.);
- № 7 Східно Довгірська Опарського газового родовища ( АДРЕСА_5 );
вказана обробка нібито дала позитивний приріст видобутку газу по кожній свердловині у розмірі 1,5 тис.-2,0 тис. м3 на добу, що не відповідає дійсності, оскільки відомості про здійснення таких робіт відсутні в інформаційних системах ДПС та на електронному майданчику публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
Вищевикладені факти можуть свідчити про умисне подання на розгляд тендерного комітету ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » завідомо неправдивих відомостей із підписом керівника та печаткою ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " як офіційного документа, зареєстрованого 25 квітня 2019 року під №6, у таблиці №2; та документа № 5 від 7 травня 2019 року.
В ході здійснення аналізу діяльності вищевказаних суб`єктів господарювання встановлено, що ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", у 2019-2020 роках, здійснило постачання даних робіт та згідно із зареєстрованими податковими накладними отримало за них кошти. Посадові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", після реєстрації податкових накладних на реалізацію для ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " послуг з проведення обробки привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження та відповідного перерахунку коштів за них, у січні 2020 року були змінені, а саме: керівником став гр. ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_5 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_6 ), головним бухгалтером стала гр. ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_6 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_7 ).
Щодо наявності кваліфікованих фахівців ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", які здійснювали дані роботи, встановлено, що протягом 2019 року, на підприємстві, згідно відомостей виплат «1ДФ», працевлаштовано за трудовими договорами двоє осіб, а саме:
-ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_7 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_8 ) за три квартали 2019 року нараховано 20700 грн. заробітної плати (101 ознака доходу, однак виплати здійснювалися лише за четвертий квартал 2019 року);
-ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_7 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ) за три квартали 2019 року нараховано 24600 грн. заробітної плати (101 ознака доходу, однак виплати здійснювалися лише за четвертий квартал 2019 року), крім цього даний громадянин за період третього та четвертого кварталу 2019 року отримував заробітну плату в ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (ЄДРПОУ НОМЕР_8 , вид діяльності - ІНФОРМАЦІЯ_8 , юридична адреса: АДРЕСА_9 ), що може свідчити про його фактичне місце праці, а також про неможливість здійснювати роботи та надавати послуги з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " проведення обробки привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження, на посаді керівника ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ".
Також двоє осіб за четвертий квартал 2019 року отримували кошти, як дохід виплачений самозайнятій особі (157 ознака доходу), а саме:
-ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_9 , зареєстрований у м. Києві, здійснює діяльність у сфері права), перераховано 65000 грн.;
-ФОП ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_10 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_10 , вид діяльності - оптова торгiвля хiмiчними продуктами), перераховано 100815 грн.
Жодних інших виплат, згідно звітності «1ДФ», ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " за період 2019 року не здійснювало.
В результаті аналізу інформаційних баз ГУ ДФС « ІНФОРМАЦІЯ_9 », «Податковий блок», ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " здійснило придбання чотирьох «пристроїв для створення пульсуючого розрядження» в ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), на суму 504000 грн., слід зазначити, що загалом подано податкові накладні на придбання восьми таких пристроїв, однак податкова накладна №1 від 17.12.2019 року, на реалізацію чотирьох з них - заблокована автоматизованою інформаційною системою «Єдиний державний реєстр податкових накладних», оскільки система визначила ризиковість операції (розбіжність кількості придбаних та реалізованих пристроїв) та зупинила реєстрацію податкової накладної.
В подальшому здійснивши аналіз придбання ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) «пристроїв для створення пульсуючого розрядження», встановлено придбання чотирьох таких пристроїв у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (ЄДРПОУ НОМЕР_12 , м. Суми, Сумська область) на суму 360000 грн., яке у свою чергу придбало дані пристрої в ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (ЄДРПОУ НОМЕР_13 , Харківська область) на суму 360000 грн., які даним підприємством придбані за 360000 грн. у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (ЄДРПОУ НОМЕР_14 , Донецька область), в якого придбання чи імпорт «пристроїв для створення пульсуючого розрядження» - відсутні.
ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " згідно відомостей АІС «Єдиний державний реєстр податкових накладних» здійснює придбання тютюнових виробів, продуктів харчування, алкогольних напоїв та інших ТМЦ, однак придбання комплектуючих чи деталей з яких можливо було б виготовити «пристрої для створення пульсуючого розрядження» чи будь-які інші пристрої також відсутнє. Тобто проведеним аналізом придбання «пристроїв для створення пульсуючого розрядження» встановлено обрив ланцюга постачання, що свідчить про безтоварність операції, імітації придбання ТМЦ та лише документальне оформлення без фактичного придбання товарів.
Також, здійснено дослідження фінансового-господарської діяльності вищевказаних «транзитних» підприємств, а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), в ході якого встановлено, що дані СГД здійснюють «ризикові» операції та подають звітність до органів ДПС з однієї ІР адреси ( НОМЕР_15 ;127.0.0.1; НОМЕР_16 ),що свідчить про їх однакове фактичне місцезнаходження.
Крім цього, ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) згідно з відомостями Єдиного державного реєстру судових рішень має ознаки фіктивності та фігурує в ряді кримінальних проваджень як учасник транзитно-конвертаційної групи, що здійснює конвертацію безготівкових коштів у готівку та надає податкову вигоду підприємствам реального сектору економіки, здійснюючи «трансформацію» товарів конкретно під кожного «замовника».
Виходячи з вищенаведеного, наявні підстави вважати, що зазначені підприємства постачальники «пристроїв для створення пульсуючого розрядження» входять до складу однієї злочинної групи, декларують безтоварні операції чим надають можливість здійснювати ухилення від сплати податків підприємствами реального сектору економіки, а також можливість здійснювати розкрадання бюджетних коштів.
В свою чергу, ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) зареєстрована за адресою: АДРЕСА_11 , керівник та однин із засновників гр. ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_17 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_11 ), другий засновник гр. ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_18 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_12 , здійснює сумнівну діяльність, а саме: проведеним аналізом фінансово господарської діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ", встановлено, що протягом 2019-2020 років, дане підприємство здійснило лише документальне придбання та реалізацію чотирьох штук «пристроїв для створення пульсуючого розрядження», більше жодної діяльності не здійснювалося, жодних товарів чи послуг не придбавалося та не реалізовувалося, інших контрагентів, крім ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) немає, що свідчить про здійснення вказаних господарських операцій лише з метою розкрадання бюджетних коштів, а не з метою зайняття підприємницькою діяльністю. На підприємстві працевлаштовано двоє осіб, один з них це керівник - ОСОБА_12 , інший працівник це, ймовірно, його брат - ОСОБА_14 (ІПН НОМЕР_19 ), оскільки зареєстрований за тією ж адресою: АДРЕСА_11 .
Крім цього, засновник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " гр. ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_18 ), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_12 , вказана вулиця, згідно мапи міста Трускавець, прилягає до вулиці Івана Мазепи неподалік від якої знаходиться вулиця Довженка, на яких зареєстровані засновник та керівник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", що свідчить про їхнє сусідство та ймовірне знайомство.
Враховуючи вищевикладене, встановлено, що посадові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", спільно з посадовими особами ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " здійснили розкрадання бюджетних коштів, скориставшись послугами транзитно конвертаційної групи з метою відображення по бухгалтерському та податковому обліках придбання ТМЦ, що дало змогу вивести із підприємств кошти та конвертувати їх у готівку.
Отже,проведеним аналізомзакупівлі АТ" ІНФОРМАЦІЯ_2 " робітз інтенсифікаціївидобутку вуглеводнівна родовищах ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "проведення обробкипривибійної зони пластаз використаннямприладу пульсуючогорозрядження (електроннийномер закупівлі:UA-2019-04-16-002117-a)загальною вартістю2967002,00грн.,встановлено,що посадовіособи ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_3 "(ЄДРПОУ НОМЕР_1 )спільно зпосадовими особамиТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ",здійснили імітаціюпридбання «пристроївдля створенняпульсуючого розрядження»у підприємствз ознакамифіктивності насуму 504000грн.
Слідча посилається на те, що у зв`язку із відсутністю обладнання для виконання вищевказаних робіт з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " проведення обробки привибійної зони пласта з використанням приладу пульсуючого розрядження, даний договір апріорі не міг бути виконаний. Отже, вищеописаними діями зазначені особи не могли виконати вказані роботи, чим здійснено розкрадання бюджетних коштів на суму 2373601грн.
В судове засідання старша слідча не з`явилася, подала до суду клопотання, в якому просить слухати клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів у її відсутності та задовольнити в повному обсязі.
Враховуючи вимоги ч. 2, 4 ст.163 КПК України, вважаю можливим розглядати клопотання у відсутності представників осіб, у володінні яких знаходяться документи, оскільки існує реальна загроза знищення чи зміни документу (інформації), а також у відсутності слідчого.
Згідно з ч. 4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється. Виходячи з наведеного фіксування технічними засобами не здійснюється.
Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі та документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх ( здійснити їх виїмку).
Статтею 160КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з ч. 5, 6 ст.163КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Розглянувши клопотання та дослідивши матеріали, вважаю, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, так як викладені в ньому обставини підтверджуються матеріалами кримінального провадження, а інформація, дозвіл на тимчасовий доступ до якої просить слідчий має значення для повного та об`єктивного проведення досудового розслідування і іншим способом отримати вказану інформацію є неможливо.
Керуючись ст.ст.159, 160, 163, 164 КПК України,-
у х в а л и в :
клопотання старшої слідчого СВ Франківського ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 задоволити.
Надати дозвіл старшому слідчому СВ Франківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до документів, що перебувають в розпорядженні філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів наступних документів, а саме: оригіналу договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (можлива назва договору Істотні умови договору №ЛГВ-524/39-19 для закупівлі робіт з інтенсифікації видобутку вуглеводнів на родовищах ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », проведення обробки привибійної зони плата з використанням приладу пульсуючого розрядження), оригіналів всіх додатків до такого договору, оригіналу документації допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), оригінали тендерної документації по закупівлі №UA-2019-04-16-002117-a, оригіналів документів у вигляді пропозиції всіх учасників допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), в тому числі пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оригіналів інших документів, отриманих відповідальним закупником (замовником) в ході проведення процедури закупівлі, оригіналів повідомлень та/або інших документів відповідального підрозділу філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про необхідність проведення процедури закупівлі, оригінали всіх рішень засідання тендерного комітету філії ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань ініціювання, проведення процедури допорогової закупівлі (номер процедури закупівлі ЛГВ 19П-011), оригінали планів робіт по кожній свердловині згідно п.5.1., 5.3 укладеного договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, оригінали всіх актів контрольних замірів дебітних характеристик по свердловинах до початку проведення робіт з інтенсифікації, оригінали актів приймання-передачі виконаних робіт по договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, в тому числі складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оригінали актів та/або усіх інших документів , в яких зафіксовано результати кінцевих випробувань по кожній свердловині та підтвердження її стабільної роботи на протязі 7 днів у відповідності до технічного завдання та договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, оригіналів повідомлень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про готовність об`єктів (свердловин) після виконання умов договору та проведення робіт з інтенсифікації; оригіналів усіх повідомлень, що надійшли в філію ГПУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (замовник) від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (виконавець) про виявлені недоліки у роботі, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності реагенту безпечним умовам, надані виконавцем робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », запити, повідомлення, листи та інші документи, створені та надіслані замовником робіт про необхідність надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності реагенту безпечним умовам (у разі відсутності таких висновків чи ненадання таких виконавцем), акти приймання-передачі колтюбінгової установки та насосного агрегату та азотної установки виконавцю робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в тому числі документи про переміщення такого обладнання в межах розташування свердловин для проведення робіт по договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року,накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати відповідності використовуваних матеріалів (походження, якості), паспорти, акти взаємозвірок, дефектні акти, листування з приводу внесення змін до договору та їх виконання, накази про призначення на посаду, накази про звільнення із займаних посад осіб, якими було укладено договір №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, рахунків про оплату, проміжних платежів, платіжних доручень та документів з додатками, квитанцій, договори (накази) на здійснення технічного нагляду по виконанню договору №ЛГВ-524/39-19 від 27.05.2019 року, актів про виконаний технічний нагляд, кошторисну документацію витрат з ведення технічного нагляду та додаткових витрат, кошторису витрат з ведення технічного нагляду, а також інших документів, які можуть мати значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення.
Виконання ухвали слідчого судді Франківського районного суду м. Львова покласти на старшого слідчого Франківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , слідчого Франківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_15 , прокурора Львівської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_16 або за дорученням в порядку ст.ст.36,40 КПК України, на працівників ОУ ГУ ДФС у Львівській області
Строк дії ухвали до 12 червня 2020 року.
У випадку невиконання даної ухвали настають наслідки, передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Франківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2020 |
Оприлюднено | 07.06.2024 |
Номер документу | 89199337 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Франківський районний суд м.Львова
Мигаль Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні