Рішення
від 25.06.2007 по справі 13/231-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/231-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032,  м. Київ-32, вул. Комінтерну, 16  

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.06.07                                                                                                  Справа  13/231-07

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж”, м. Київ

до Товариства з обмеженою відповідальністю „Корм, с. Коржі, Баришівський р-н

про стягнення 45175, 90 грн.

  Суддя           С.Ю. Наріжний

Представники:

Від позивача: Ліпухін А.В. –довіреність;

                        Іванов А.В. –довіреність;

Від відповідача: не з'явився;

суть спору:

 Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” (далі –позивач) заявлено позов до Товариства з обмеженою відповідальністю „Корм” (далі –відповідач) про стягнення 45175, 90 грн., з яких 39535, 20 грн. основний борг,  4302, 90 грн. інфляційні втрати та  1337, 80 грн. 3% річних.

Вимоги позивача обґрунтовані тим, що відповідач, в порушення умов договорів підряду № 185 від 10.06.2005 р., № 247 від 07.11.2005р., № 261 від 01.12.2005р., № 266 від 08.12.2005 р., № 269 від 12.12.2005 р., № 279 від 06.02.2006 р. не розрахувався з позивачем за виконані належним чином роботи у зв'язку з чим у відповідача перед позивачем виникла заборгованість в сумі 39535, 20 грн. У зв'язку з наявністю зазначеної заборгованості позивачем нараховані відповідачу 4302, 90 грн. інфляційних втрат та 1337, 80 грн. 3% річних. Всього загальна сума позову становить 45175, 90 грн.

В судовому засіданні 25.06.2007 р. представник позивача на підставі ст. 22 ГПК України надав суду заяву про зменшення розміру позовних вимог, в якій позивач зменшує позовні вимоги та просить суд стягнути з відповідача 39535, 20 грн. основного боргу.  

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, відзиву на позов та інших витребуваних ухвалою суду документів не подав. Відповідач належним чином був повідомлений про місце і час судового засідання ухвалою суду від 04.06.2007 р. Таким чином, відповідач не реалізував своє процесуальне право на участь в судовому засіданні господарського суду. Згідно зі ст.75 ГПК України справа розглядається без участі представника відповідача, за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для розгляду справи по суті.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представника позивача судом встановлено наступне.

10.06.2005 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 185 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе виконання робіт по технічному переоснащенню комбікормового заводу: загально –будівельні роботи та влаштування зовнішніх мереж газопостачання, згідно проекту №104-00, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика. Відповідно до п. 3.3. умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 60% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.6 договору № 185 від 10.06.2005р. замовник зобов'язаний провести оплату виконаних робіт протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 185 від 10.06.2005 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на суму 45110, 00 грн., про що свідчить акт приймання виконання підрядних робіт № 1 за липень 2005 р. на суму 45110, 00 грн., підписаний сторонами 29 липня  2005 р. та скріплений печатками сторін.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 185 від 10.06.2005 р. виконані відповідачем частково на суму 40193, 20 грн. Заборгованість відповідача перед позивачем за договором № 185 від 10.06.2005 р. становить 4916, 80 грн.

07.11.2005 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 247 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе виготовлення та монтаж м/к ферм даху, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика  Відповідно до п. 3.3. умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 50% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.5 договору № 247 від 07.11.2005р. замовник зобов'язаний провести оплату виконаних робіт протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 247 від 07.11.2005 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на загальну суму 15067, 00 грн., про що свідчать акти приймання виконання підрядних робіт № 1 за листопад 2005 р. на суму 7944, 00 грн. та № 2 за лютий 2006 р. на суму 7123, 00, всього на загальну суму 15067, 00грн., які підписані сторонами та скріплені печатками сторін.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 247 від 07.11.2005 р. виконані відповідачем частково на суму 7494, 00 грн. грн. Заборгованість відповідача перед позивачем за договором № 247 від 07.11.2005 р. становить 7573, 00 грн

01.12.2005 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 261 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе  зобов'язання по виконанню електромонтажних робіт на об'єкті замовника (АБК) власними і залученими силами і засобами, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика після підписання актів виконаних робіт. Відповідно до п. 3.4. умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 50% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.5 договору № 261 від 01.12.2005 р. оплата робіт проводиться протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 261 від 01.12.2005 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на суму 15988, 00 грн., про що свідчать акти приймання виконання підрядних робіт № 1 за лютий 2006 р. на суму 11705, 00 грн. та № 2 за квітень 2006 р. на суму 4283, 00, всього на загальну суму  15988, 00 грн., які підписані сторонами та скріплені печатками сторін.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 261 від 01.12.2005 р. виконані відповідачем частково на суму 10000 грн. Заборгованість відповідача перед позивачем за договором № 261 від 01.12.2005 р. становить 5988, 00 грн.

08.12.2005 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 266 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе  ремонт зовнішнього освітлення території ТОВ „Корм”, с. Коржі, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика після підписання актів виконаних робіт. Відповідно до п. 3.3 умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 50% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.5 договору № 266 від 08.12.2005 р. замовник зобов'язаний провести оплату протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 266 від 08.12.2005 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на суму 3367, 00 грн., про що свідчить акт приймання виконання підрядних робіт № 1 за грудень 2006 р. на загальну суму 3367, 00 грн. який підписаний сторонами та скріплений печатками сторін.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 266 від 08.12.2005 р.  відповідачем не виконані в зв'язку з чим заборгованість відповідача за договором № 266 від 08.12.2005 р. становить 3367, 00 грн.

12.12.2005 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 269 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе зобов'язання по виконанню сантехнічних робіт на об'єкті замовника (АБК) власними і залученими силами і засобами, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика після підписання актів виконаних робіт. Відповідно до п. 3.4 умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 50% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.5 договору № 269 від 12.12.2005 р. замовник зобов'язаний провести оплату протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 269 від 12.12.2005 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на суму 17540, 40 грн., про що свідчать акти приймання виконання підрядних робіт № 1 за березень 2006 р. на суму 4170, 00 грн. та № 2 за липень на суму 13370, 40 грн., загальна сума яких складає 17540, 40 грн., які підписані сторонами у двосторонньому порядку.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 269 від 12.12.2005 р. виконані відповідачем частково на суму 10000 грн. Заборгованість відповідача перед позивачем за договором № 269 від 12.12.2005 р. становить 7540, 40 грн.

06.02.2006 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтаж” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Корм” був укладений договір підряду № 279 відповідно до умов якого підрядчик приймає на себе влаштування ізоляції ємкості, а замовник зобов'язується прийняти роботу та оплати її у строки та на умовах, що визначаються договором.  

Пунктом 3.2. встановлено, що розрахунки по цьому договору здійснюються шляхом безготівкового перерахування відповідних сум з розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок підрядчика після підписання актів виконаних робіт. Відповідно до п. 3.3 умов договору перед початком робіт замовник повинен перерахувати на розрахунковий рахунок підрядчика аванс у розмірі 50% вартості робіт. Відповідно до п. 2.2.5 договору № 279 від 06.02.2006 р. замовник зобов'язаний провести оплату протягом трьох банківських днів з моменту підписання акту приймання –здачі робіт.

На виконання умов договору № 279 від 06.02.2006 р. позивачем виконані роботи, передбачені умовами цього договору на загальну суму 10150, 00 грн., про що свідчить акт приймання виконання підрядних робіт № 1 за лютий 2006 р. на суму 10150, 00 грн. який підписаний сторонами у двосторонньому порядку.

Зобов'язання по оплаті виконаних робіт за договором № 279 від 06.02.2006 р.  відповідачем не виконані в зв'язку з чим заборгованість відповідача за договором № 279 від 06.02.2006 р. становить 10150, 00 грн.

Таким чином, станом на час прийняття рішення заборгованість відповідача перед позивачем становить 39535, 20 грн., що підтверджується актом звірки взаємних розрахунків за № 200 від 09.02.2007 р., з якого вбачається, що заборгованість відповідача на користь позивача становить 39535, 20 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Згідно приписів статей 525, 526 Цивільного кодексу України, одностороння  відмова  від  зобов'язання  або одностороння зміна  його  умов  не  допускається,  якщо  інше  не   встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог –відповідно до звичаїв  ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Оскільки заборгованість відповідача перед позивачем за надані послуги за договорами № 185 від 10.06.2005 р., № 247 від 07.11.2005 р., № 261 від 01.12.2005 р., № 266 від 08.12.2005р., № 269 від 12.12.2005р., № 279 від 06.02.2006р. на час прийняття рішення не погашена, розмір вказаної заборгованості відповідає фактичним обставинам справи, вимога позивача підлягає задоволенню в частині стягнення з відповідача 39535, 20 грн.

Відповідно до ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати  господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання –відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Не допускається одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

Витрати по сплаті державного мита відповідно до статті 49 ГПК України та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу відповідно до статті 44 ГПК України покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд, -

вирішив:

1.           Позов задовольнити повністю.

2.  Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Корм” (07544, Київська обл., Баришівський р-н, с. Коржі, вул. Промислова, 40/1; код 32445631 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „Електротехмонтарж” (04136, м. Київ, вул. Північно –Сирецька, 3; код 32454798) 39535 (тридцять дев'ять тисяч п'ятьсот тридцять п'ять) грн. 20 коп. основного боргу, а також судові витрати: 395 (триста дев'яносто п'ять)  грн. 37 коп. державного мита та  118 (сто вісімнадцять) грн. витрат за інформаційно –технічне забезпечення судового процесу.

                 Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Суддя                                                                                Наріжний С.Ю.

 

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення25.06.2007
Оприлюднено03.09.2007
Номер документу892085
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/231-07

Ухвала від 20.10.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 04.06.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 18.10.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Панченко О.Л.

Рішення від 25.06.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 18.07.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 12.06.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Рішення від 24.05.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лиховид Б.І.

Ухвала від 23.04.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 16.04.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лиховид Б.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні