Ухвала
від 06.05.2020 по справі 207/567/20
БАГЛІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

№ 207/567/20

№ 1-кс/207/511/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 травня 2020 року Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області у складі:

слідчого судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

за участю слідчого ОСОБА_3

розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Кам`янське клопотання слідчого СВ Південного ВП Кам`янського ВП Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпродзержинської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів,

В С Т А Н О В И В :

05.05.2020 року слідчий СВ Південного ВП Кам`янського ВП Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ та вилучення засвідчених підписом посадової особи та скріплених печаткою копій документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 або у володінні підпорядкованих територіальних управлінь, які стосуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ).

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий СВ Південного ВП Кам`янського ВП Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 зазначив, що у провадженні СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування за № 12020040780000156 від 31.01.2020 року за фактом службового підроблення документів податкової та бухгалтерської звітності службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що на земельній ділянці площею 1,081 га (кадастровий номер: 1210400000:03:035:0266) за адресою: АДРЕСА_2 , службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) здійснюють операції з металобрухтом, шляхом закупівлі брухту та лому чорних та кольорових металів у юридичних та фізичних осіб та подальшій реалізації його на адресу підприємств металургійної та сталеливарної галузі.

Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2018-2019 р. уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ) на закупівлю товару: «брухт подрібнений вид №13 ДСТУ 4121-2002», «брухт сталевий №2, вид 2 ДСТУ 4121-2002», «брухт чорних металів», за яким на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було відвантажено продукції на загальну суму 16693468,5 грн. Далі, відповідно до даних податкової звітності, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснює реалізацію «брухту сталевого» на адресу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_3 ), ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_4 ), дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_5 ) та іншим підприємствам та товариствам.

Так, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2018 уклало договори з TOB « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_6 ) на закупівлю товару: «брухт великогабаритний вид 510 ДСТУ 4121-2002».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 15819571,9 грн.

Крім цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2018-2019 уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ) на закупівлю товару: «брухт подрібнений вид №13 ДСТУ 4121-2002», «брухт сталевий №2, вид 2 ДСТУ 4121- 2002», «брухт чорних металів».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 16693468,5 грн.

Крім цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2019 уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) на закупівлю товару: «брухт подрібнений вид №13 ДСТУ 4121-2002», «брухт сталевий №2, вид 2 ДСТУ 4121-2002», «брухт чорних металів».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 14686798,5 грн.

Крім цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2019 р. уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ) на закупівлю товару: «брухт та відходи чорних металів, вид 510».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 1911365,45 грн.

Крім цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2019 уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_9 ) на закупівлю товару: «брухт та відході чорних металів, вид 510».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 2553543,45 грн.

Крім цього, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2018-2019 рр. уклало договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_10 ) на закупівлю товару: «візок вантажного вагону б/в», «металобрухт».

За вказаним договором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » відвантажило на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукцію на загальну суму 1344154,5 грн.

Шляхом аналізу фінансово-господарської діяльності контрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які здійснюють постачання брухту та відходів чорних і кольорових металів встановлено, що їх фінансово-господарська діяльність характеризується не відповідністю придбаного та реалізованого товару (робіт, послуг), тобто мають місце ознаки використання суб`єктами господарювання схем і механізмів по збільшенню валових витрат, податкового кредиту з ПДВ, утворення збитковості/малоприбутковості, заниження доходу/податкових зобов`язань з ПДВ з метою мінімізації податкових зобов`язань.

Крім цього, під час здійснення досудового слідства, оперативним шляхом, а також шляхом використання відкритих джерел, була отримана інформація відносно діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ).

Відповідно доотриманої оперативноїінформації буловстановлено,що невстановленіособи,фактично використовуючиреквізити ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 »( НОМЕР_2 )та іншихпідприємств,у період2018-2019років,діючи натериторії Дніпропетровськоїта іншихобластей,надають послугиСГД реальногосектору економікищодо незаконногоформування податковогокредиту зПДВ тазавищення валовихвитрат,з метоюмінімізації податковихзобов`язаньостанніх,шляхом відображенняу податковійзвітності безтоварнихоперацій.Тобто реквізитиТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( НОМЕР_2 )використовуються длявидачі завідомонеправдивих офіційнихдокументів щодопоходження таджерел придбаннябрухту тавідходів чорнихі кольоровихметалів,інших товарівта послуг.

TOB « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснює господарську діяльність за адресою: АДРЕСА_2 , де фактично закуповує металобрухт за готівкові кошти та здійснює розрахунок з фізичними та юридичними особами, після чого з метою приховування факту розрахунків за готівку службові особи підприємства вносять недостовірні відомості до документів бухгалтерської звітності.

Таким чином, у слідства є підстави вважати, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в період 2018-2019 р., внесли завідомо неправдиві відомості до договорів та інших документів бухгалтерської та податкової звітності щодо закупівлі металобрухту у підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », тобто здійснили службове підроблення.

30.03.2020 року (вих. Південного ВП Кам`янського ВП № 461/5/3354 від 30.03.2020) на адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 складено та спрямовано інформаційний запит про надання копій документів податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ).

15.04.2020 року (вих. ІНФОРМАЦІЯ_1 № 38192/10/04-36-55-80 від 15.04.2020) з ІНФОРМАЦІЯ_1 отримано відповідь, якою в наданні документів було відмовлено з посиланням на ч.2 ст. 159 КПК України, якою передбачено порядок отримання документів шляхом здійснення тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді в рамках кримінального провадження.

Враховуючи вищевикладене, під час досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення необхідно отримати завірені належним чином копії документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та її структурних підрозділів, а саме: - облікова справа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) з усіма додатками; - повна реєстраційна картка (розгорнута картка платника податку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) із зазначенням рахунків підприємства в банківських установах щодо наявних (відкритих та закритих) розрахункових рахунків, які рахуються або рахувались за вказаним суб`єктом господарювання з відображенням номеру рахунку, МФО та найменування банку, код валюти, дати відкриття/закриття рахунку; - податкові накладні складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) та включені до ЄДРН за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді); - податкові декларації з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) з додатками за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді) в паперовому та електронному вигляді;- витяги з ЄРПН щодо виданих та отриманих податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді); - реєстр податкових накладних з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді), із зазначенням наступних відомостей: податковий номер, ІПН, найменування/ПІБ контрагента, стан, регіон, номенклатури товарів/послуг, ціни товару, загальна сума коштів що підлягає сплаті, суми ПДВ, коду УКТЗЕД, дати виписки/реєстрації ПН, обсяг операцій за ставкою 20%, одиниця виміру товару/ послуги, кількість, ціна постачання одиниці товару/послуги без ПДВ, тощо, в розрізі податкового кредиту та окремо в розрізі податкових зобов`язань в форматі Microsoft Excel; - інформацію про експортні/імпортні операції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді) із зазначенням наступних відомостей: рік, місяць, дата дозволу, код митниці, назва митниці, номер вантажно-митних декларацій, дата анулювання, номер товару, код товару, назва товару, назва відправника, адреса відправника, код валюти, валюта, код країни, країна, кількість товару, вага (нетто), фактурна/статична вартість товару, код митного режиму, митний режим, код преференції з мита, код преференції(акцизний збір), код преференції(ПДВ),тощо, в форматі Microsoft Excel; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за формою № 1 ДФ за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді); - реєстр звітності, отриманої по E-Mail по підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді); - податкова звітність (податкові декларації з додатками, в тому числі з податку на прибуток) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді); - а також оригіналів всіх матеріалів перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих оригіналів та копій матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок, проведених працівниками та службами ІНФОРМАЦІЯ_1 та її структурних підрозділів за період 2018-2020 рр.

Таким чином, з метою забезпечення всебічного, повного та неупередженого розслідування обставин у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, а також проведення судових експертиз, у тому числі почеркознавчої, економічної, інших, виникла необхідність в отриманні документів та інформації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та її структурних підрозділах.

Суд, приймає до уваги, що існує реальна загроза зміни або знищення документів, а тому відповідно до ст. 163 КПК України клопотання розглянуто без виклику осіб, у володінні яких знаходиться вищезазначена інформація.

Розглянувши клопотання, заслухавши думку слідчого, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Частиною 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Пункт 6 частини 1 статті 164 КПК України передбачає можливість вилучення речей і документів, які можуть мати значення у кримінальному провадженні.

Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч.1 ст.165 КПК України надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду або ж особі, уповноваженій на здійснення тимчасового доступу на підставі доручення слідчого.

При таких обставинах слідчий суддя приходе до обґрунтованого висновку про те, що органом досудового розслідування доведена наявність документів, які можуть перебувати в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ІНФОРМАЦІЯ_1 та необхідність їх огляду і вилучення.

Органом досудового розслідування обґрунтована суттєвість значення документів, що підлягають огляду, для встановлення важливих даних у кримінальному провадженні.

Суддя, дослідивши надані матеріали кримінального провадження, вважає, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Таким чином, вищезазначені обставини дають суду підстави для висновку про наявність передбачених ст. 132, 160 та ст. 163 КПК України підстав для задоволення клопотання слідчого.

Оскільки ухвала не перешкоджає здійсненню права юридичної чи фізичної особи на підприємницьку діяльність, то відповідно до вимог ст. 309 ч.1 п.10 КПК України дана ухвала оскарженню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись статтями 110, 131,132, 159-166, 223, 309, 369-372 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів задовольнити.

Надати слідчомуСВ ПівденногоВП Кам`янськогоВП Головногоуправління Національноїполіції вДніпропетровській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_3 ,іншим слідчим,яким дорученорозслідування кримінальногопровадження,відповідно довідомостей Єдиногореєстру досудовихрозслідувань №12020040780000156від 31.01.2020та оперуповноваженомуСКП ПівденногоВП Кам`янськогоВП ГУНПв Дніпропетровськійобласті майоруполіції ОСОБА_5 ,дозвіл натимчасовий доступдо засвідченихпідписом посадовоїособи таскріплених печаткоюкопій наступнихдокументів,які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 або у володінні підпорядкованих територіальних управлінь, а саме:

- облікова справа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) з усіма додатками;

- повна реєстраційна картка (розгорнута картка платника податку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) із зазначенням рахунків підприємства в банківських установах щодо наявних (відкритих та закритих) розрахункових рахунків, які рахуються або рахувались за вказаним суб`єктом господарювання з відображенням номеру рахунку, МФО та найменування банку, код валюти, дати відкриття/закриття рахунку;

- податкові накладні складені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) та включені до ЄДРН за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді);

- податкові декларації з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) з додатками за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді) в паперовому та електронному вигляді;

- витяги з ЄРПН щодо виданих та отриманих податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді);

- реєстр податкових накладних з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді), із зазначенням наступних відомостей: податковий номер, ІПН, найменування/ПІБ контрагента, стан, регіон, номенклатури товарів/послуг, ціни товару, загальна сума коштів, що підлягає сплаті, суми ПДВ, коду УКТЗЕД, дати виписки/реєстрації ПН, обсяг операцій за ставкою 20%, одиниця виміру товару/ послуги, кількість, ціна постачання одиниці товару/послуги без ПДВ, тощо, в розрізі податкового кредиту та окремо в розрізі податкових зобов`язань в форматі Microsoft Excel;

- інформацію про експортні/імпортні операції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді) із зазначенням наступних відомостей: рік, місяць, дата дозволу, код митниці, назва митниці, номер вантажно-митних декларацій, дата анулювання, номер товару, код товару, назва товару, назва відправника, адреса відправника, код валюти, валюта, код країни, країна, кількість товару, вага (нетто), фактурна/статична вартість товару, код митного режиму, митний режим, код преференції з мита, код преференції (акцизний збір), код преференції(ПДВ), тощо, в форматі Microsoft Excel;

- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за формою № 1 ДФ за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді);

- реєстр звітності, отриманої по E-Mail по підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді);

- податкова звітність (податкові декларації з додатками, в тому числі з податку на прибуток) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час (по день винесення ухвали слідчого судді);

- а також копії всіх матеріалів перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих оригіналів та копій матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок, проведених працівниками та службами ІНФОРМАЦІЯ_1 та її структурних підрозділів за період 2018-2020 рр.

Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБаглійський районний суд м.Дніпродзержинська
Дата ухвалення рішення06.05.2020
Оприлюднено07.06.2024
Номер документу89232879
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —207/567/20

Ухвала від 06.05.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Юрченко І. М.

Ухвала від 06.05.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Юрченко І. М.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 24.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

Ухвала від 02.03.2020

Кримінальне

Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська

Бистрова Л. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні