Рішення
від 18.05.2020 по справі 826/5091/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 травня 2020 року м. Київ № 826/5091/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Бояринцевої М.А., розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 до треті особи, Державного реєстратора Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області "Реєстрація нерухомості та бізнесу" Петрушевської Ірини Валентинівни які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтс Компані", Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП провизнання протиправними дій, зобов`язати вчинити дії, ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся ОСОБА_1 (далі - позивач та/або ОСОБА_1 ) з позовом до Державного реєстратора Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевської Ірини Валентинівни (далі - відповідач та/або Державний реєстратор), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (далі - третя особа-1 та/або ТОВ Лайтс Компані ), Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП (далі - ТОВ Компанія Глоунер Трейд ЛП ) та просить суд визнати протиправним та скасувати реєстраційну дію Державна реєстрація новоутвореної шляхом застосування юридичної особи відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (код ЄДРПОУ 41806464) від 13.12.2017 року, номер запису №10741020000071794.

Мотивуючи позовні вимоги позивач зазначає, що не має жодного відношення до реєстрації та створення Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП .

Представником відповідача відношення до позову не висловлено, заяв та клопотань до суду не надходило. Між тим, в матеріалах справи наявна копія матеріалів реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані .

Представником третьої особи-1 письмових пояснень по суті заявлених позовних вимог до суду не надано.

Представником третьої особи-2 подано до суду письмові пояснення, у яких останній зазначає, що станом на 25.05.2018 року відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань відсутні. Також, ТОВ Компанія Глоунер Трейд ЛП вказувала про наявність кримінального провадження за частиною 4 статті 190 Кримінального кодексу України.

Справа вирішується на підставі наявних в ній матеріалів.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

13.12.2017 року Державним реєстратором Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевською Іриною Валентинівною внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань (далі - Реєстр) реєстраційний запис №1 074 102 0000 071794 про проведення державної реєстрації юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (далі - оскаржувана та/або спірна реєстраційна дія).

Відповідно до Реєстру засновком Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані є ОСОБА_1 .

Позивач категорично заперечує свою участь у створенні та реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані , з огляду на що звернувся до суду з метою захисту своїх порушених прав та охоронюваних законом інтересів.

Вирішуючи спір по суті суд керується положеннями чинного законодавства, яке діяло станом на час вирішення спору по суті та звертає увагу на наступне.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України Про державну юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 року №755-IV (далі - Закон №755-IV).

Згідно із частиною 1 статті 2 Закону №755-IV відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Пунктом 3 частини 1 статті 1 вказаного закону визначено, що державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону №755-IV державна реєстрація базується на таких основних принципах: 1) обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 3) врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 4) державної реєстрації за заявницьким принципом; 6) єдності методології державної реєстрації; 7) об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Систему органів у сфері державної реєстрації становлять: 1) Міністерство юстиції України; 2) інші суб`єкти державної реєстрації (ч. 1 ст. 5 Закону №755-IV).

Стаття 14 Закону №755-IV визначає, що документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред`являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

Направлення судових рішень, які тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, та про заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Єдиним державним реєстром судових рішень.

Направлення судових рішень щодо проведення реєстраційної дії для примусового виконання здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про виконавче провадження".

У відповідності до частини 1 статті 17 Закону №755-IV для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, органу місцевого самоврядування, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи - правонаступника;

2) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;

2-1) примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи;

3) документ, що підтверджує створення громадського формування, відповідність статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування, - у разі державної реєстрації громадського формування, що є самостійним структурним підрозділом у складі іншої юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім`я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім`я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку);

5) установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

6) реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з`їзді (конференції, зборах), - у разі державної реєстрації створення громадських об`єднань, політичної партії;

7) програма політичної партії - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

8) список підписів громадян України за формою, встановленою Міністерством юстиції України, - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

9) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

10) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;

11) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі створення юридичної особи в результаті перетворення або злиття;

12) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу;

13) документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі створення юридичної особи в результаті виділу;

14) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;

15) список учасників з`їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки.

Відповідно до частини 1 статті 28 Закону №755-IV підставами для відмови у державній реєстрації є: 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; 3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи; 4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; 5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України; 6) документи суперечать статуту громадського формування; 7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи; 8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону; 9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.

Згідно із частиною 1 статті 34 Закону №755-IV рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

Як вже зазначалось судом вище, позивач заперечує свою участь у створенні та подачі й відповідно підписання документів щодо державної реєстрації юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані .

На підтвердження вказаних обставин представником позивача надано до суду висновок експерта від 05.07.2018 року №8-4/1267 за результатами почеркознавчої експертизи, проведеної у кримінальному провадженні №12018100060000039 (далі - висновок експерта).

Судом встановлено, що висновок експерта від 05.07.2018 року №8-4/1267 за результатами почеркознавчої експертизи здійснений Київським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром на виконання постанови про призначення почеркознавчої експертизи від 19.06.2018 року Слідчого відділу Печерського управління поліції Головного управління міста Києва Національної поліції.

Згідно висновку експерта рукописний запис ОСОБА_1 та підпис від імені ОСОБА_1 в оригіналі опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору про проведення реєстраційної дії Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи ТОВ Лайтс Компані , виконані не ОСОБА_1, а іншою особою.

Рукописні записи "ОСОБА_1" та підпис від імені ОСОБА_1 в оригіналі заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи ТОВ Лайтс Компані , виконані не ОСОБА_1 , а іншою особою.

Підпис в графі ПІДПИС: ОСОБА_1 в оригіналі протоколу загальних зборів учасників ТОВ Лайтс Компані виконаний не ОСОБА_1, а іншою особою.

Підпис в графі ПІДПИС: ОСОБА_1 в оригіналі статуту ТОВ Лайтс Компані виконаний не ОСОБА_1, а іншою особою.

Даний висновок експерта отриманий в рамках кримінального провадження №12018100060000039 від 04.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 4 статті 190 Кримінального кодексу України, де позивача визнано потерпілим.

Згідно із частиною 1 статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані, в контексті положень частини 2 статті 72 КАС України, встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Положення частини 2 статті 73 КАС України передбачають, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

В свою чергу, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч. 1 ст. 73 КАС України).

Згідно із частиною 1 статті 75 КАС України достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи, а достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (ч. ст. 76 КАС України).

При цьому, питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до частини 1 статті 101 КАС України висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень, зроблені у результаті них висновки та обґрунтовані відповіді на питання, поставлені перед експертом, складений у порядку, визначеному законодавством.

Висновок експерта може бути наданий на замовлення учасника справи або на підставі ухвали суду про призначення експертизи (ч. 3 ст. 101 КАС України).

Положеннями частини 1 статті 104 КАС України визначено, що учасник справи має право подати до суду висновок експерта, складений на його замовлення.

За заявою учасника справи про наявність підстав для відводу експерта, який підготував висновок на замовлення іншої особи, такий висновок судом до розгляду не приймається, якщо суд визнає наявність таких підстав (ч. 8 ст. 104 КАС України).

Відповідно до частини 1 статті 108 КАС України висновок експерта для суду не має заздалегідь встановленої сили і оцінюється судом разом із іншими доказами за правилами, встановленими статтею 90 цього Кодексу. Відхилення судом висновку експерта повинно бути мотивованим у судовому рішенні.

Суд, проаналізувавши матеріли адміністративної справи вважає, що висновок експерта від 05.07.2018 року №8-4/1267 за результатами почеркознавчої експертизи, проведеної у кримінальному провадженні №12018100060000039 є належним, достовірним та достатнім доказом на підтвердження обставин не вчинення позивачем дій, спрямованих на державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані .

З урахуванням наведеного суд приходить до висновку про наявність підстав для скасування реєстраційної дії Державна реєстрація новоутвореної шляхом застосування юридичної особи відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (код ЄДРПОУ 41806464) від 13.12.2017 року, номер запису №10741020000071794, вчинену Державним реєстратором Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевської Ірини Валентинівни.

Водночас, на думку суду, відсутні підстави для визнання спірного рішення протиправним, оскільки Законом №755-IV не визначено обов`язку державного реєстратора при реєстрації юридичної особи встановлювати дійсність підпису особи, яка подає документи у паперовій формі поштовим відправленням.

При цьому, суд вважає за необхідне наголосити, що всі доводи третьої особи - 2 в частині наявності підстав для відмови в задоволенні позовних вимог зводяться до наявного спору про власність на земельну ділянку, кадастровий номер 8000000000:82:104:0013 по вул . Землянській, 13 у Печерському районі , а також наявного кримінального провадження щодо незаконного заволодіння останньою.

Дані посилання Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП не стосуються предмету доказування в рамках даної адміністративної справи, як і не мають жодного відношення до вирішення спору по суті обставини взаємовідносин третьої особи-2 із Товариством з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані .

Разом з цим, не можуть бути взяті до уваги доводи третьої особи-2 в частині того, що у разі задоволення адміністративного позову вона буде фактично позбавлена можливості захистити свої права та законні інтереси, оскільки обставини набуття ним права власності на земельну ділянку, кадастровий номер 8000000000:82:104:0013 по вул. Землянській, 13 у Печерському районі, подальший його перехід до інших юридичних осіб та/або фізичних осіб не є предметом розгляду адміністративної справи.

В рамках вирішення даного спору судом перевіряється виключно правомірність рішення відповідача щодо державної реєстрації третьої особи-1.

Окрім наведеного, відсутність відомостей у Реєстрі за пошуком коду ЄДРПОУ ТОВ Лайтс Компані не вказує про правомірність спірного рішення, а тому дані доводи третьої особи-2 не можуть бути покладені судом в основу рішення про відмову в задоволенні позовних вимог.

Суд наголошує, що обставини правомірності/не правомірності набуття права власності Товариством з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані на земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:82:104:0013 по вул. Землянській, 13 у Печерському районі внаслідок шахрайських дій є предметом кримінального провадження, а відтак, Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП жодним чином не позбавлено права захищати свої законні інтереси, у тому числі, в порядку кримінального судочинства.

Також, суд акцентує увагу, що рішення в даній адміністративній справі базується виключно на наявності висновку експерта від 05.07.2018 року №8-4/1267 за результатами почеркознавчої експертизи, здійснений Київським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром на виконання постанови про призначення почеркознавчої експертизи від 19.06.2018 року Слідчого відділу Печерського управління поліції Головного управління міста Києва Національної поліції.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 1 ст. 77 КАС України).

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову шляхом скасування реєстраційної дії Державна реєстрація новоутвореної шляхом застосування юридичної особи відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (код ЄДРПОУ 41806464) від 13.12.2017 року, номер запису №10741020000071794, вчинену Державним реєстратором Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевською Іриною Валентинівною.

Відповідно до частини 1 статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Оскільки адміністративний позов підлягає до задоволення частково, то судові витрати слід стягнути з відповідача на користь позивача пропорційно до задоволених вимог.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 2, 5, 72-73, 72-78, 101, 104, 108, 139, 143, 243-246, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Державного реєстратора Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевської Ірина Валентинівни (03179, м. Київ, проспекти Перемоги, б. 131, приміщення 3, код ЄДРПОУ 41590351), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (04119, м. Київ, вул. Деревлянська, б. 20/2, код ЄДРПОУ 41806464), Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Глоунер Трейд ЛП (адреса реєстрації: 9-10 Док Стріт, кабінет 1, Данді DD 4BT, Шотландія, Сполучена Королівство; поштова адреса: 01133. М. Київ, а/с №74) задовольнити частково.

2. Скасувати реєстраційну дію Державна реєстрація новоутвореної шляхом застосування юридичної особи відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Лайтс Компані (код ЄДРПОУ 41806464) від 13.12.2017 року, номер запису №10741020000071794, вчинену Державним реєстратором Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевською Іриною Валентинівною.

3. Стягнути з Державного реєстратора Київської філії Комунального підприємства Павлинської сільської ради Іванівського району Одеської області Реєстрація нерухомості та бізнесу Петрушевської Ірини Валентинівни (03179, м. Київ, проспекти Перемоги, б. 131, приміщення 3, код ЄДРПОУ 41590351) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) сплачений ним судовий збір у розмірі 352 (триста п"ятдесят дві) грн 40 коп.

4. В іншій частині позову відмовити.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295-297 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя М.А. Бояринцева

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.05.2020
Оприлюднено18.05.2020
Номер документу89266280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5091/18

Постанова від 20.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 18.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 31.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 06.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні