Ухвала
від 15.05.2020 по справі 923/582/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

15 травня 2020 року Справа № 923/582/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М. Б. , за участю секретаря судового засідання Мальцевої О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", м. Херсон

про банкрутство

за участю представників сторін:

від кредитора: ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі - Кромп О.П. (посвідчення ХС № 000059 від 05.02.2020р.), начальник відділу, довіреність № 410/9/21-22-10-13 від 10.06.2019р.,

ліквідатор: арбітражний керуючий Косенко С.Г. (свідоцтво № 645 від 26.03.2013р.)

Кредитор Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі звернувся до Господарського суду Херсонської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", м.Херсон на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 25.07.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора в сумі 3847601,07 грн. основного боргу та 2657850,67 грн. штрафних санкцій, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Косенка С.Г., вирішено інші процедурні питання.

Ухвалою суду від 04.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

Постановою господарського суду від 14.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Косенка С.Г., якого зобов`язано по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

21.04.2020р. ліквідатором арбітражним керуючим Косенком С.Г. подано до суду звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу, ліквідаційний баланс ТОВ "Маяк Агро" та клопотання про ліквідацію боржника ТОВ "Маяк Агро".

Ухвалою від 21.04.2020р. для розгляду звіту ліквідатора арбітражного керуючого Косенка С.Г. призначено судове засідання із викликом представників учасників провадження.

В судове засідання з`явились представник ініціюючого кредитора та ліквідатор банкрута.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.

Представник ініціюючого кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, подане ліквідатором клопотання підтримує та проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечує.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні ліквідатора банкрута і представника кредитора, суд -

в с т а н о в и в:

Частиною 1 ст.2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Постановою суду від 14.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Косенка С.Г., якого зобов`язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута та по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

Відповідно до вимог ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури.

Згідно ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії ьщодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, чкщо організаційно-праововю формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Виходячи із положень ст.ст. 61, 63, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. Вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч.1 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договорів купівлі- продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

На виконання вимог постанови господарського суду від 14.11.2018р. ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІV Кодексу України з процедур банкрутства, та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.61-67 Кодексу України з процедур банкрутства.

За приписами ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.62 Кодексу України з процедур банкрутства обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов`язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов`язаннями та об`єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Кодексом.

З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об`єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.

Так згідно інформації, отриманої від державних установ, зокрема:

- Державної служби геології та надр України за вих. № 22936/01/12-19 від 18.11.19р. про відсутність спеціальних дозволів на користування надрами;

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України за вих. № 40-303-200/19 від 01.11.19р.: відповідно до даних реєстру інформація стосовно ТОВ "Маяк Агро" відсутня;

- Головного управління Держпраці у Херсонській області за вих. № 01-02/1/4133 від 18.11.2019р. про відсутність технологічних транспортних засобів, які підлягають реєстрації в органах держпраці. Відповіді аналогічного змісту також надійшли з головних управлінь держпраці інших областей;

- Державного космічного агентства України за вих. № 5321/10-16Д03.3/19 від 06.11.2019р. про відсутність зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності та космічної техніки;

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за вих. № 10/01/27468 від 26.11.19р. про відсутність інформації щодо ТОВ "Маяк Агро";

- Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Укрзалізниця" за вих. № 72/415 від 28.11.2019р. про відсутність інформації щодо ТОВ "Маяк Агро";

- Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області за вих. №33-21-0.14- 6186/2-19 від 26.11.2019р. про перебування у користуванні (оренді) ТОВ "Маяк Агро" земельних ділянок на території с.Новокаїри для ведення товарного сільськогосподарського товариства;

- Головного територіального управління юстиції у Херсонській області за вих. № 7702/02.2-25 від 21.11.2019р. про відсутність на виконанні у територіальних відділах державної виконавчої служби Херсонської області виконавчих проваджень на користь ТОВ "Маяк Агро";

- РСЦ МВС в Херсонській області за вих. № 21/21/7-5283 від 20.11.2019р. про відсутність у власності ТОВ "Маяк Агро" транспортних засобів;

- ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі за вих. № 13 86/арб/21-22-02- 02-03 від 21.11.19р. про відкриті банківські рахунки ТОВ "Маяк Агро": рахунок в АТ "Укрбудінвестбанк" використовується в якості ліквідаційного рахунку, а рахунок в ПАТ "Укрінбанк" наразі неможливо закрити через судові спори колишніх власників банку з Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.

Документи ТОВ "Маяк Агро", які згідно чинного законодавства підлягають обов`язковому довгостроковому зберіганню в архівних установах, не виявлено.

У процедурі ліквідації ТОВ "Маяк Агро" мало відкриті рахунки в ПАТ "Укрінбанк" та АТ "Укрбудінвестбанк".

24.04.2020р. ліквідатор звернувся до Господарського суду Херсонської області із клопотанням про закриття розрахункового рахунку боржника в АТ "УкрБудІнвестБанк".

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 28.04.2020 року вищевказане клопотання задоволено та закрито розрахунковий рахунок № UA443803770000026000910600007, відкритий 18.12.2017р. в АТ "УкрБудІнвестБанк".

З метою закриття рахунку в ПАТ "Укрінбанк", 19.06.2019р. ліквідатором було направлено до банку відповідну заяву про закриття рахунку ТОВ "Маяк Агро".

Уповноваженою особою ФГВФО на ліквідацію ПАТ "Укрінбанк" Косенка С. Г. було повідомлено, що на даний час банк зареєстрований за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, 3-а , у зв`язку з чим у.о. ФГВФО на ліквідацію ПАТ "Укрінбанк" наразі не має доступу до бази даних та первинної документації банку, що унеможливлює закриття рахунку ТОВ "Маяк Агро".

У ході ліквідаційної процедури 01.08.2019р. ліквідатором подано до Господарського суду Херсонської області заяву про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями ТОВ "Маяк Агро" на осіб, що були засновниками та виконували повноваження керівників товариства, та про стягнення з зазначених осіб солідарно 7760 200,61 грн. на користь товариства.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 25.03.2020р. у задоволенні заяви ліквідатора відмовлено у повному обсязі.

За інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень ліквідатором встановлено наявність постанови Окружного адміністративного суду Херсонської області від 15 жовтня 2014р. по справі № 821/3632/14 про стягнення на користь ТОВ "Маяк Агро" з Відділу агропромислового розвитку Бериславської районної державної адміністрації (місцезнаходження: вул. Рози Люксембург, 16-А, м. Берислав, Бериславський район, Херсонська область, 74300, код ЄДРПОУ 00734570) суми боргу - 313400 грн.

Враховуючи зазначене, ліквідатор звернувся до Херсонського окружного адміністративного суду з заявою про видачу дублікату виконавчого листа по справі №821/3632/14

Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 14.11.2019р. залишено без задоволення заяву ліквідатора ТОВ "Маяк Агро" Косенка Є. Г. про видачу дубліката виконавчого листа у справі № 821/3632/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" до Управління агропромислового розвитку Бериславської районної державної адміністрації Херсонської області, третя особа - Управління Державного казначейства у Бериславському районі Херсонської області про стягнення кредиторської заборгованості.

Відповідно до інформації Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області у користуванні (оренді) ТОВ "Маяк Агро" на території с. Новокаїри перебувають земельні ділянки для ведення товарного сільськогосподарського товариства.

Проте, ліквідатором встановлено, що ТОВ "Маяк Агро" ще до порушення провадження у справі про банкрутство припинило фактичне користування орендованими ділянками та, відповідно, не виконувало зобов`язань по сплаті орендної плати за договорами оренди.

Частину договорів оренди вже було розірвано орендодавцями - фізичними особами у судовому порядку (інформація з сайту https://court.gov.іш/fair/sud2101), а ліквідація орендаря, відповідно до норм ЦК України, ЗК України та Закону України "Про оренду землі", є підставою для припинення договорів оренди земельної ділянки.

18.11.2019р. ліквідатор звернувся до керівника боржника Лебідь Є.В. з вимогою про передачу фінансової та бухгалтерської документації, печаток, матеріальних цінностей тощо. Означена вимога повернута ліквідатору за закінченням строку зберігання, будь-якої документації, цінностей ліквідатору не передано.

Відповідно до отриманих відповідей, довідок, витягів вбачається, що у боржника відсутні активи - рухоме та нерухоме майно, цінні папери і дебіторська заборгованість.

За результатами проведеної ліквідатором інвентаризації будь-яких активів, що належать боржнику, не виявлено.

Реалізація майна протягом ліквідаційної процедури не відбувалась.

Ухвалою суду від 08.05.2019р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

До реєстру вимог кредиторів включено вимоги:

- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м.Херсон, пр-т. Ушакова, 75) в сумі в сумі 24668,00 грн. судового збору - перша черга, 3921867,55 - третя черга, 3813665,06 - шоста черга

Загальна сума кредиторських вимог склала 7760200,61 грн.

Внаслідок відсутності майнових активів боржника, за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість, вимоги кредитора в загальній сумі 7760200,61 грн. залишились незадоволеними.

У зв`язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута ТОВ "Маяк Агро" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.

Як слідує з матеріалів справи, 07.04.2020р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ "Маяк Агро", на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та вирішено звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.

Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 46 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 61-65 Кодексу України з процедур банкрутства, що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Відповідно до ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред`явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та закриття провадження у справі.

Відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд може постановити ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів є меншим, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У відповідності з ч.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

У частині 6 ст. 65 Закону України Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч.4 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/582/18 і ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", та закрити провадження у справі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 58 - 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

у х в а л и в:

1. Звіт ліквідатора у справі №923/582/18 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018, юридична адреса: 73027, м.Херсон, вул.Робоча, 78) банкрутом затвердити.

2. Ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018, юридична адреса: 73027, м.Херсон, вул.Робоча, 78) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018, юридична адреса: 73027, м.Херсон, вул.Робоча, 78) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

4. Вимоги кредиторів, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважати погашеними.

5. Відповідно до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Припинити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018, юридична адреса: 73027, м.Херсон, вул.Робоча, 78).

7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

8. Провадження у справі №923/582/18 закрити.

9. Ліквідатору арбітражному керуючому Косенку С.Г., відповідно до ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018, юридична адреса: 73027, м.Херсон, вул.Робоча, 78).

10. Копію ухвали надіслати: кредитору, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 ГПК України, з врахуванням продовження такого строку на час дії карантину згідно положень Закону України від 30.03.2020р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".

Згідно п.п. 17.5 пункту 17 Розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України, апеляційна скарга подається до апеляційного господарського суду через відповідний місцевий господарський суд.

Повний текст ухвали складено і підписано 18.05.2020р.

Суддя М.Б. Сулімовська

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення15.05.2020
Оприлюднено18.05.2020
Номер документу89269272
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/582/18

Постанова від 10.09.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 17.07.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 06.07.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 12.06.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 15.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 15.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 29.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 28.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні