Справа № 369/4989/20
Провадження №1-кс/369/1089/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28.04.2020 м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області у складі:
слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участі прокурора ОСОБА_3 ,
розглянувши у судовому засіданні в м. Києві клопотання прокурора Києво-Святошинської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12020110200000288 від 16.01.2020 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 275 та ч. 1 ст.382 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Києво-Святошинськоїмісцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувсядо судуз клопотаннямпро арештмайна,який мотивуєтим,що Києво-Святошинськамісцева прокуратураздійснює процесуальнекерівництво досудовогорозслідування укримінальному провадженні№ 12020110200000288від 16.01.2020 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 275 та ч. 1 ст.382 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 16.01.2019 до Києво-Святошинського ВП надійшла заява ОСОБА_4 про те, що під виглядом будівництва газозаправного пункту з порушенням правил, що стосуються безпечної експлуатації будівель, здійснюється самовільне будівництво автозаправочної станції без відповідних дозвільних документів, що за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила, вул. Комарова неподалік АЗС "UPG".
Також установлено, що з 2019 року у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області здійснюється будівництво автозаправної станції на земельній ділянці з кадастровим номером 32224484400:09:005:5442. Замовник будівництва - ОСОБА_5 . Генеральний підрядник - ТОВ «ЖОК».
24.09.2019 Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ОСОБА_5 надано дозвіл на виконання будівельних робіт за № ІУ 113192671057. Відповідно до даного дозволу його надано на будівництво автомобільного газозаправного пункту. Однак із матеріалів вбачається, що фактично на зазначеній земельній ділянці здійснюється будівництво великого мультипаливного автозаправного комплексу, з порушеннями вимог чинного законодавства.
Так, відповідно до акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 31.01.2020 № 69-ДК/42/АП/09/01/-20 на земельній ділянці, яка розташована на території с. Мила Києво-Святошинського району Київської області (кадастровий номер 3222484400:09:005:5442) відбувається будівництво автозаправного комплексу, встановлено тимчасову споруду для персоналу та охорони, працює персонал. На вищезазначеній земельній ділянці знято поверхневий шар ґрунту та перенесено на сусідню земельну ділянку з кадастровим номером 3222484400:09:005:5154.
Відповідно до п. 14.1.4. ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» забороняється розміщувати об`єкти дорожнього сервісу та перехідно-швидкісні смуги, які розташовані на підходах до них ближче ніж 500 метрів один від одного.
Згідно п. 14.3.1. та 14.3.2. ДБН В.2.3.-4:2015 розміщення автозаправних станцій автозаправних газових накопичувальних станцій необхідно проектувати на основі техніко-економічного обґрунтування, враховуючи наявність та потужність існуючих АЗС, АЗГНС. Необхідна відстань між АЗС на дорогах 1 категорії від 15 км. до 20 км (для кожного напрямку руху), 2 категорії - від 20 км. до 30 км., 3-4 категорії від 30 40 км.
Актом перевірки встановлено, що дані відстані при будівництві вказаного автозаправного комплексу не дотримані, оскільки автозаправний комплекс будується в притул між двома іншими автозаправними комплексами, які розташовані на земельних ділянках з кадастровим номером 3222484400:09:005:001 та 3222484400:09:005:5265.
Відповідно до рецензії на детальний план території автозаправного комплексу в с. Мила Києво-Святошинського району Київської області, що розміщений на земельній ділянці кадастровий номер 3222484400:09:005:5442, вул. Комарова 70/1 (копія додається) при розробці ДТП не враховані існуючі суміжні об`єкти, що розташовані на сході (територія АЗС «UPG» та на заході (територія АЗК «БРСМ»). Згідно з п. 14.1.4. ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» автозаправні комплекси (далі АЗК) заборонено розміщувати на перехідно-швидкісних смугах. В той же час, наявність перехідно-швидкісної смуги АЗК «БРСМ» мінімальною нормативною довжиною 60 м у західному напрямку відповідно до розміщення проектної АЗК призводить до перетину транспортних потоків, що є порушенням вимог дорожнього руху. Розміщення резервуарів АГЗС (АГЗП) з урахуванням нормативних відстаней від будинків та споруд не можливе. Необхідно витримати мінімальну відстань від резервуарів на АГЗС до будинків та споруд (у т. ч. АЗС), що не відносяться до АГЗС, що складає 40 м. (п. 8.148 ДБН В.2.5-20-2001 «Газопостачання»). Відповідно до табл. 4.11 наказу № 272 від 21.06.2001 Про затвердження «Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок» необхідно дотримуватись мінімально допустимих відстаней від окремо збудованих розподільних пристроїв (РП), перетворювальних підстанцій (ПП) до приміщень з вибухонебезпечними зонами і зовнішніх вибухонебезпечних установок, що складає від 80 до 100 м. Для забезпечення вільного під`їзду пожежних машин до запроектованих пожрезервуарів необхідно запроектувати розворотний майданчик розмірами не менше 12 м х 12 м (п. 13.3.2 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»).
Крім того, 12.03.2020 ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва постановлено зупинити дію дозволу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання будівельних робіт № ІУ 113192671057 від 24.09.2019.
Заборонити генеральному підряднику (підряднику) Товариству з обмеженою відповідальністю «ЖОК» здійснювати будівельні роботи за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила на земельній ділянці з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442.
Проте указане рішення суду не виконується.
Водночас відповідно до ч. 1ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров`я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об`єкті або які знаходитимуться зовні такого об`єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов`язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об`єкта.
Приписами ч. 6ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»визначено, що віднесення об`єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Об`єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановлених частиною п`ятою цієї статті.
Згідно ч. 5 зазначеної статті встановлено, що до значних наслідків (СС3) відносяться, зокрема об`єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно доЗакону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки».
Ідентифікація об`єктів підвищеної небезпеки та класифікація об`єктів підвищеної небезпеки і порядок їх обліку визначаються Кабінетом Міністрів України (ст. 9 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки»).
Відповідно до пункту 5 Порядку ідентифікації та обліку об`єктів підвищеної небезпеки, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956, потенційно небезпечними об`єктами систем постачання скрапленого вуглеводневого газу є газонаповнювальні станції та пункти, проміжні склади балонів, автомобільні газозаправні станції та пункти, резервуарні установки, групові газобалонні установки.
Статтею 1 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки»визначено термін потенційно небезпечний об`єкт - об`єкт, на якому можуть використовуватися або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини, біологічні препарати, а також інші об`єкти, що за певних обставин можуть створити реальну загрозу виникнення аварії.
Таким чином,здійснення будівництвапотенційно небезпечногооб`єктубез додержаннябудівельних нормта правилможе створитиреальну загрозудля життята здоров`я,осіб якіпостійно аботимчасово перебуваютьна територіїсусудніх земельнихділянок.
Крім того,відповідно доп.6Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 дозвіл за формою згідно здодатком 1видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені удодатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені удодатку 3.
Згідно здодатком 3«Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до вищевказаного Порядку, устатковання, пов`язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р.№ 956Про ідентифікацію та декларування безпеки об`єктів підвищеної небезпеки.
Крім того, відповідно до містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва автозаправного комплексу №17-18/20 від 02.04.2019, виданих ОСОБА_5 , «враховуючи, що для функціонування автозаправного комплексу частково використовується територія, яка відноситься до смуги відведення автодороги Київ-Чоп (влаштування, в`їздів, виїздів на ділянку, розміщення автостоянки та дорожніх знаків), проектні рішення потрібно погодити із Службою автомобільних доріг у Київській області» (абз. 5 п. 5 містобудівних умов).
Водночас, як встановлено із показань свідка заступник начальника відділу експлуатаційного утримання доріг та організації безпеки руху Служби автомобільних доріг у Київській області ОСОБА_6 , приблизно в кінці 2019 року чи на початку 2020 року до Служби автомобільних доріг у Київській області звернулася ОСОБА_5 з листом, до якого було додано схему організації дорожнього руху на заїзд-виїзд до АЗК у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області. Цим листом висловлювалося прохання погодити вказану схему. За результатами розгляду вищевказаних документів Службою автомобільних доріг у Київській області замовнику будівництва ОСОБА_5 надано письмову відповідь, якою їй було відмовлено у погодженні із зазначенням конкретних підстав та зауважень. Таким чином, замовником ОСОБА_5 від органів державного управління автомобільними дорогами до цього часу не отримано дозволу на будівництво автозаправного комплексу на автодорозі «Київ-Чоп» у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області та не узгоджено проектні рішення по влаштуванню під`їзних шляхів до нього.
З викладеного вбачається, що замовником будівництва ОСОБА_5 всупереч виданих їй містобудівних умов та обмежень не погоджено проектні рішення із Службою автомобільних доріг у Київській області.
23.04.2020 року на підставі ухвали слідчого судді Києво-Святошинського районного суду № 369/4025/20 від 01.04.2020 року проведено огляд земельної ділянки та будівель які знаходяться на ній з кадастровим номером 32224484400:09:005:5442 площею 0,297 га яка розташована за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила. В ході огляду виявлено 5 паливно-роздавальних колонок які знаходяться під накриттям. Колонка № 1 містить надпис літерно-цифрового змісту «LPG2», «LPG1» та «Астра», колонка № 2 має аналогічний зміст як і колонка № 1, колонка № 3, 4, 5 має надпис літерного змісту «Shelf», нумерація колонок здійснювалася з права на ліво від проїжджої частини. Вищевказані паливно-роздавальні колонки визнано речовими доказами та опечатано смужкою червоно-білого кольору з метою їх збереження. Вищевказана ділянка з лівої сторони має 5 підземних резервуарів для зберігання палива, які визнано речовими доказами та опечатано бирками з підписами слідчого та понятих. Також в ході огляду за допомогою спеціалістів зафіксовано факт накладення оглядової земельної ділянки за кадастровим номером 32224484400:09:005:5442 на землі Служби автомобільних доріг, пляма накладення має розміри 12м х 21м х 12м х 23м.
Крім того, слідчим земельну ділянку з кадастровим номером 32224484400:09:005:5442, площею 0,297, визнано речовим доказом.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно земельна ділянка з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області, належить ОСОБА_5 .
Крім того, 24.04.2020 слідчим у даному кримінальному провадженні призначено судову будівельно-технічну експертизу, зокрема для з`ясування ряду питань щодо будівництва автозаправного комплексу за адресою: 3222484400:09:005:5442, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила, вул. Комарова неподалік АЗС "UPG",зокрема чивідповідає розробленапроектна документаціявимогам нормативно-правовихактів угалузі будівництва(ДБН,СНиП тощо), чи відповідаютьвиконані будівельніроботи таоб`єкт будівництва проектно-технічнійдокументації тавимогам нормативно-правовихактів угалузі будівництва, яка категорія складності (клас наслідків ) об`єкта будівництва.
Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
У даному випадку слід накласти арешт на майно для запобігання можливості його використання та відчуження. Зокрема використання уже встановлених паливно-роздавальних колонок та резервуарів для зберігання пального без додержання будівельних норм та правил може створити реальну загрозу для життя та здоров`я, осіб які постійно або тимчасово перебувають на території даної та сусудніх земельних ділянок. Також, враховуючи те, що у даному кримінальному провадженні призначена будівельно-технічна експертиза, слід запобігти стороннього доступу до паливно-роздавальних колонок та резервуарів для зберігання пального на час проведення такої експертизи з метою фіксації експертом порушень правил безпеки під час проектування та будівництва, а також за для усунення можливостей зміни технічних параметрів вказаного майна, їх демонтажу, пошкодження тощо. Подальше відчуження земельної ділянки дозволить іншим особам безперешкодно використовувати її без поширення обмежень встановлених відповідною ухвалою суду.
Метою арешту є збереження вказаного рухомого та нерухомого майна як речових доказів у даному кримінальному провадженні.
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Тому,прокурор просив Накласти арешт на земельну ділянку з кадастровим номером3222484400:09:005:5442,площею 0,297га, зцільовим призначеннямдля розміщеннята експлуатаціїбудівель таспоруд автомобільноготранспорту тадорожнього господарства,яка розташованау с.Мила Києво-Святошинськогорайону Київськоїобласті,що належить ОСОБА_5 , шляхом заборони відчуження, розпорядження, а також поділу та об`єднання земельних ділянок.
Накласти арешт на виявлені в ході проведеного 23.04.2020 огляду земельної ділянки з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, паливно-роздавальні колонки (колонка № 1 містить надпис літерно-цифрового змісту «LPG2», «LPG1» та «Астра», колонка № 2 має аналогічний зміст як і колонка № 1, колонка № 3, 4, 5 має надпис літерного змісту «Shelf») та 5 (п`ять) підземних резервуарів для зберігання палива, із забороною їх використання.
Заборонити уповноваженим органам державної влади вчиняти дії по видачі дозвільних документів на об`єкт будівництва на земельній ділянці з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області.
В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив задоволити його.
Згідно ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
У відповідності до ч. 2 ст. 167 KПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони є предметом кримінального правопорушення, пов`язаного з їх незаконним обігом.
Стаття 170 КПК України визначає що арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у разі якщо до такої юридичної особи може бути застосовано захід кримінально-правового характеру у вигляді конфіскації майна, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому цим Кодексом порядку. Відповідно до вимог цього Кодексу арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.
Арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Стаття 171 КПК України визначає що з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.
У клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено:
1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна;
2) перелік і види майна, що належить арештувати;
3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном;
4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.
До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими слідчий, прокурор обґрунтовує доводи клопотання.
Як вбачаєтьсяз матеріалівклопотання,Києво-Святошинськоюмісцевою прокуратуроюздійснюється процесуальнекерівництво досудовогорозслідування укримінальному провадженні№ 12020110200000288від 16.01.2020 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 275 та ч. 1 ст.382 КК України..
23.04.2020 року на підставі ухвали слідчого судді Києво-Святошинського районного суду № 369/4025/20 від 01.04.2020 року проведено огляд земельної ділянки та будівель які знаходяться на ній з кадастровим номером 32224484400:09:005:5442 площею 0,297 га яка розташована за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила. В ході огляду виявлено 5 паливно-роздавальних колонок які знаходяться під накриттям. Колонка № 1 містить надпис літерно-цифрового змісту «LPG2», «LPG1» та «Астра», колонка № 2 має аналогічний зміст як і колонка № 1, колонка № 3, 4, 5 має надпис літерного змісту «Shelf», нумерація колонок здійснювалася з права на ліво від проїжджої частини. Вищевказані паливно-роздавальні колонки визнано речовими доказами та опечатано смужкою червоно-білого кольору з метою їх збереження. Вищевказана ділянка з лівої сторони має 5 підземних резервуарів для зберігання палива, які визнано речовими доказами та опечатано бирками з підписами слідчого та понятих. Також в ході огляду за допомогою спеціалістів зафіксовано факт накладення оглядової земельної ділянки за кадастровим номером 32224484400:09:005:5442 на землі Служби автомобільних доріг, пляма накладення має розміри 12м х 21м х 12м х 23м.
Крім того, слідчим земельну ділянку з кадастровим номером 32224484400:09:005:5442, площею 0,297, визнано речовим доказом.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно земельна ділянка з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області, належить ОСОБА_5 .
Відповідно допостанови слідчогоСВ Києво-СвятошинськогоВП ГУНПв Київськійобласті лейтенантаполіції ОСОБА_7 ,призначено будівельно-технічнуекспертизу. Назясування якоїпоставлено рядпитань щодобудівництва автозаправногокомплексу заадресою: кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Мила, вул. Комарова неподалік АЗС "UPG", зокрема чи відповідає розроблена проектно документація вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо), чи відповідають виконані будівельні роботи та об`єктів будівництва проектно-технічній докумен тації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, яка категорія складності (клас наслідків) об`єкта будівництва.
Слідчий суддя, вивчивши клопотання, матеріали кримінального провадження, приходить до переконання, що клопотання підлягає до задоволення частково, оскільки є достатні підстави вважати, що вказана у клопотанні земельна ділянка з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області та заборона уповноваженим органам державної влади вчиняти дії по видачі дозвільних документів на об`єкт будівництва на земельній ділянці з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області
Прокурором доведена необхідність накладення на земельну ділянку, оскільки є достатні підстави вважати, що ці речі відповідають критеріям, зазначеним у п. 1 ч. 2 ст. 167 КПК України, тому вважає необхідним клопотання прокурора задовольнити, тим самим тимчасово позбавити причетних до злочину осіб можливості знищити, пошкодити або втратити їх. У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 обґрунтував необхідність накладення арешту на земельні ділянки.
Так, з огляду на обставини вчиненого кримінального правопорушення, представлених доказів за матеріалами клопотання та наявних в матеріалах кримінального провадженняв їх сукупності, а також на те, що прокурором у клопотанні та у судовому засіданні, доведено необхідність накладення арешту на земельну ділянку, оскільки в органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що майно, на яке сторона кримінального провадження просить накласти арешт, відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 цього Кодексу, є предметом кримінального правопорушення, могло зберегти на собі сліди злочину та може містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, тому слідчий суддя з метою забезпечення кримінального провадження та можливого використання майна як доказу у кримінальному провадженні, розумності та співмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також враховуючи правову підставу для арешту майна та наслідки арешту майна для інших осіб, дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення клопотання про арешт майна.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.64-2, 167,170,172,173,175, 309, 372, 392, 532 КПК України
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора Києво-Святошинської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12020110200000288 від 16.01.2020 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 275 та ч. 1 ст.382 КК України задовольнити частково.
Накласти арешт на земельну ділянку з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442,площею 0,297га, зцільовим призначеннямдля розміщеннята експлуатаціїбудівель таспоруд автомобільноготранспорту тадорожнього господарства,яка розташованау с.Мила Києво-Святошинськогорайону Київськоїобласті,що належить ОСОБА_5 , в тому числі поділу та об`єднання земельної ділянки.
Заборонити уповноваженим органам державної влади вчиняти дії по видачі дозвільних документів на об`єкт будівництва на земельній ділянці з кадастровим номером 3222484400:09:005:5442, площею 0, 297 га, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації будівель та споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, яка розташована у с. Мила Києво-Святошинського району Київської області до отримання висновку експерта, відповідно до постанови про призначення будівельно-технічної експертизи від 24.04.2020 року
Ухвала виконується слідчим негайно.
Ухвала може бути оскаржена до Київського Апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2020 |
Оприлюднено | 07.06.2024 |
Номер документу | 89327455 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Пінкевич Н. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні