ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 травня 2020 року Справа № 160/2549/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіЮркова Е.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
04 березня 2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області з вимогами:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління податкової служби у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, в частині внесення/включення Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до переліку ризикових платників податків;
- визнати протиправними дії Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, що стосуються включення Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» з переліку ризикових платників податків;
- зобов`язати Головне управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт»з переліку ризикових платників податків.
В обґрунтування позову позивач посилається на те, що відповідач протиправно відніс ТОВ «Універсалпласт» до переліку ризикових платників податків, оскільки вважає, що підприємство не відповідає жодному з критеріїв ризиковості. Позивач вказує, що рішення відповідача про віднесення ТОВ «Універсалпласт» до переліку ризикових платників прийнято з порушенням встановленого порядку, суперечить приписам чинного законодавства, отже підлягає скасуванню.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.03.2020 року відкрито провадження у даній справі, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, а також витребувано у Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області рішення Комісії Головного управління податкової служби у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, яким включено Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до переліку ризикових платників податків.
Представником відповідача 09.04.2020 року надано письмовий відзив на позовну заяву (вх.. № 4121ел), в якому просив у задоволенні позову відмовити, посилаючись на те, що позивача включено до переліку ризикових платників податку, згідно рішення від 04.02.2020 року № 10612, як такого, що відповідає критеріям ризиковості платника податку, оскільки наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Зазначено, що підставою включення ТОВ «Універсалпласт» до переліку ризикових слугувала інформація відповідного структурного підрозділу, а саме: згідно даних ЄРПН, податковий кредит ТОВ «Універсалпласт» сформований за рахунок придбання товарів: туалетні гігієнічні засоби в асортименті, туалетні засоби для прання в асортименті, засоби кухонні для посуду та прибирання в асортименті, засоби для догляду за шкірою, засоби для догляду за волоссям в асортименті, фарба для волосся, які в подальшому реалізуються на підприємства у яких придбаний товар не відповідає реалізованому, а саме; ТОВ «СТРОЙ ГЛАБ ЛТД» (43162030), ТОВ «ДУАВЕЙ СВ» (43161807), ТОВ «АЛЬФА ЗУМ» (43161566), ТОВ «БАЛІСТІКУС» (43161660), ТОВ «ДЕКВА ГРУМ» (43161880). Тобто здійснюється підміна товарних позицій. Сума податкових зобов`язань на дані підприємства складає 1 062,9 тис.грн що становить 68,3% від загального ПЗ. За результатом аналізу отриманих та виданих ПH на ТОВ «Універсалпласт» рахуються залишки ТМЦ, при цьому відсутні данні щодо оренди або власного складського приміщення та транспортних послуг. Також вказує, що дії контролюючого органу по включенню Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, жодним чином не порушують права платника.
Справа розглянута в межах строку розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, встановленого статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України - в межах шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» (ІК в ЄДРПОУ 41105976) зареєстровано 27.01.2017 року у встановленому законом порядку (місцезнаходження: 49049, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, провулок Добровольців, будинок 15, кімната 3) та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (Соборне управління), є платником податку на додану вартість.
Судом встановлено, що комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку. Вказане рішення прийнято з огляду на відповідність п.8 Критеріїв ризиковості платника податку - зустрічний транзит.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно).
За положеннями пункту 5 Порядку № 1165 Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Як встановлено пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Згідно положень додатку 1 Порядку № 1165, Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Так, спірне рішення прийнято з огляду на відповідність п.8 Критеріїв ризиковості платника податку - зустрічний транзит.
Проте з урахуванням положень наведених норм, суд зауважує, що комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Отже контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
Також аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Проте рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року не містить переліку конкретних фактичних даних про підприємство позивача, які б могли свідчити про наявність ознак ризиковості, ані відповідного законодавчого обґрунтування, окрім зазначення п.8 Критеріїв ризиковості платника податку - зустрічний транзит .
Також з вказаного рішення вбачається, що останнє прийнято лише на підставі даних інформаційної довідки щодо включення до переліку ймовірно ризикових, будь-які інші матеріали контролюючим органом не використовувались.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «Універсалпласт» зареєстровано як юридична особа; зареєстровано за адресою, що знаходиться на підконтрольній території України; має відкриті рахунки в банківських установах; подає контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість, а також фінансову звітність, що відповідачем не заперечувалось.
Окрім того, судом встановлено, що в інформаційній довідці щодо включення до переліку ймовірно ризикових зазначено, що ТОВ «Універсалпласт» здійснено придбання товарів: туалетні гігієнічні засоби в асортименті, туалетні засоби для прання в асортименті, засоби кухонні для посуду та прибирання в асортименті, засоби для догляду за шкірою, засоби для догляду за волоссям в асортименті, фарба для волосся, а також здійснено реалізацію товару: туалетні гігієнічні засоби в асортименті, туалетні засоби для прання в асортименті, засоби для догляду за волоссям в асортименті, фарба для волосся, засоби для догляду за порожниною роту в асортименті. Разом з тим, матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «Універсалпласт» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 12 від 31.01.2020 року на товар: туалетне мило в асортименті.
Аналізуючи викладене слід дійти висновку, що оскаржуване рішення відповідача не містить належної мотивації підстав та причин відповідності ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку.
Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.
Відповідно до пунктів 1, 3 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
У даному випадку судом встановлено, що рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку, що свідчить про його необґрунтованість і протиправність.
Крім того, на думку суду, відповідачем прийнято оскаржуване рішення з недотриманням пункту 9 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України - без урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення. Протилежного відповідачем не доведено.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, - є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій, мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 року у справі № 822/1878/18 (провадження № К/9901/4668/19), що враховується судом, відповідно до частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України.
Під час розгляду справи Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не навів мотивів прийняття оскаржуваного рішення № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку.
З огляду на вище зазначене, суд вважає, що рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку, прийнято з порушенням порядку встановленого нормами чинного законодавства, без наявності правових підстав та порушує права позивача як платника податку, у зв`язку з чим, є протиправним та підлягає скасуванню.
За приписами абз. 21 пункту 6 Порядку № 1165 у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
З огляду на викладене позовні вимоги про зобов`язання Головне управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» з переліку ризикових платників податку не підлягають задоволенню, оскільки достатнім та належним способом захисту в даному випадку є визнання протиправним та скасування рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку, наслідком якого і буде виключення ТОВ «Універсалпласт» з переліку ризикових платників податків.
Також вимоги з частині визнання протиправними дій Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, що стосуються включення Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» до переліку ризикових платників податків, задоволенню не підлягають, оскільки такі дії є складовими з прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку, та його скасування і буде належним способом захисту порушеного права.
Згідно частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частинами першою, другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За сукупності викладених обставин позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» підлягає частковому задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Згідно частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 4204,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 187 від 02.03.2020 року.
Отже, сплачений позивачем судовий збір за подачу позовної заяви до суду в сумі 2102,00 грн. підлягає стягненню з Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань.
Керуючись ст.ст. 8, 9, 72-77, 90, 139, 242-244, 246, 258, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» (49049, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Добровольців, буд. 15, кімната 3; ІК в ЄДРПОУ 41105976) до Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.. Сімферопольська, буд. 17А, ІК в ЄДРПОУ 43145015) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 10612 від 04.02.2020 року про відповідність ТОВ «Універсалпласт» критеріям ризиковості платника податку.
В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсалпласт» (49049, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Добровольців, буд. 15, кімната 3; ІК в ЄДРПОУ 41105976) понесені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2102,00 грн. за рахунок бюджетних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.. Сімферопольська, буд. 17А, ІК в ЄДРПОУ 43145015).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 18 травня 2020 року.
Суддя (підпис) Е.О. Юрков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2020 |
Оприлюднено | 27.05.2020 |
Номер документу | 89429758 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні