Рішення
від 25.05.2020 по справі 346/4513/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" травня 2020 р. справа № 346/4513/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Боршовського Т.І.,

за участю секретаря судового засідання Хорта А.Р.,

представника позивача Милитчука С.М.,

представника відповідача - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України

до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ)

про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України (надалі - позивач) звернувся до Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області з адміністративним позовом до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) (надалі - відповідач) , в якому просив суд: визнати неправомірними та незаконними дії та бездіяльність головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. щодо відмови у задоволенні заяви позивача від 19.09.2019 при веденні ВП № 54010660 щодо винесення постанови про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 10200 грн. та винесення постанови про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна позивача; зобов`язати головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. винести постанову про скасування постанови Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 30.06.2017 про накладення у ВП № 54010660 на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 10200,00 грн. за повторне невиконання без поважних причин рішення суду щодо звільнення нежитлової будівлі по вулиця С.Петлюри, 85 , загальною площею 477.7 кв.м., про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень; зобов`язати головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. винести постанову про скасування постанови Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 22.06.2017 про арешт у ВП № 54010660 майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України, з внесенням відповідного запису про це до Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 29.08.2019 позивач звернувся до начальника Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби із заявою, в якій просив винести постанову про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні № 54010660 штрафу в сумі 10200 грн. за повторне невиконання без поважних причин рішення суду щодо звільнення нежитлової будівлі по вул . С.Петлюри , 85 , загальною площею 477,7 кв.м., про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень; винести постанову про скасування у ВП № 54010660 постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України, про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень. 19.09.2019 позивач отримав лист від головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. від 02.09.2019 № 860/1, згідно якого відмовлено в задоволенні заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 29.08.2019. Представник позивача зазначив, що постанову про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу у розмірі 10200 грн. від 30.06.2017 у ВП № 54010660 винесено за повторне невиконання рішення згідно з пунктом 2 статті 75 Закону України Про виконавче провадження . Постанова державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Юрчака М.М. від 14.06.2017 про накладення штрафу на позивача в сумі 5100 грн., яка була підставою для накладення на позивача штрафу у розмірі 10200 грн., скасована постановою Коломийського міськрайонного суду від 04.10.2017. Позивач вважає, що державний виконавець був зобов`язаний скасувати постанову від 30.06.2017 у ВП № 54010660 про накладення штрафу у розмірі 10200 грн. одразу після набрання 15.06.2018 законної сили судовим рішенням Коломийського міськрайонного суду від 04.10.2017. В даному випадку, державний виконавець Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. не скасував постанову від 30.06.2017 у ВП № 54010660 про накладення штрафу у розмірі 10200 грн. навіть після отримання заяви позивача від 19.08.2019. Також представник позивача зазначив, що державний виконавець після отримання заяви позивача від 19.08.2019 був зобов`язаний скасувати й постанову від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України, оскільки така постанова прийнята для забезпечення стягнення штрафу. Натомість лист від 02.09.2019 № 860/1, за результатом розгляду заяви позивача від 19.08.2019, не містить жодних відомостей про задоволення чи відмову в задоволенні прохання Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України щодо скасування у ВП № 54010660 постанови від 22.06.2017 про арешт майна позивача.

Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України, вважаючи неправомірними та незаконними дії та бездіяльність головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. щодо відмови у задоволенні заяви позивача від 19.09.2019, звернувся з цим позовом до суду, в якому просить зобов`язати головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. винести постанову про скасування постанови Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 30.06.2017 про накладення на позивача штрафу в сумі 10200,00 грн. та винести постанову про скасування постанови Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 22.06.2017 про арешт у ВП № 54010660 майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України (позовні вимоги в редакції позовної заяви від 08.10.2019 року (а.с. 61-80).

15.10.2019 Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області відкрив провадження в справі № 346/4513/19.

Ухвалою від 28.02.2020 Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області передав справу № 346/4513/19 на розгляд Івано-Франківського окружного адміністративного суду за підсудністю.

26.02.2020 справа № 346/4513/19 за позовом Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, надійшла до Івано-Франківського окружного адміністративного суду.

26.03.2020 Івано-Франківським окружним адміністративним судом здійснено автоматизований розподіл адміністративної справи №809/4038/15. Визначено склад суду: головуючий суддя Боршовський Т.І.

Ухвалою від 31.03.2020 Івано-Франківський окружний адміністративний суд прийняв до свого провадження адміністративну справу № 346/4513/19 за позовом Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, та призначив судовий розгляд на 09.04.2020. Також цією ухвалою суду відмовлено в задоволенні клопотання Коломийської міської ради від 04.06.2019 № 677/01.2-13/16в про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

В судове засідання 09.04.2020 сторони явку своїх сторін не забезпечили, хоча про дату, час та місце проведення судового розгляду були повідомлені належним чином.

З огляду на встановлений, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), Кабінетом Міністрів України карантин, суд відклав розгляд справи на 27.04.2020.

10.04.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов відзив Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) від 08.04.2020 № 12.16./03-28322 на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти задоволення позову. Так представник відповідача вказав, що станом на 06.04.2020 постанова від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. у ВП 54010660 боржником не виконана. При цьому, така постанова від 30.06.2017 у встановленому Законом порядку не скасована, а тому в Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) відсутні підстави для зняття державним виконавцем арешту з усього майна (коштів) боржника. Також представник відповідача вказав на пропущення строків звернення до суду з цим позовом, оскільки про існування постанови від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. позивач дізнався 17.07.2017, а про існування постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України було повідомлено 15.01.2019 за результатом розгляду заяви позивача від 09.01.2019 про зняття арешту з його майна. (а.с.143-144).

Ухвалою від 31.03.2020 Івано-Франківський окружний адміністративний суд також витребував в Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ), окрім відзиву на позов, належним чином засвідчену копію постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні № 54010660 та докази її направлення позивачу.

Представник відповідача у відзиві від 08.04.2020 № 12.16./03-28322 на позовну заяву зазначив, що постанова про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України в матеріалах виконавчого провадження не збереглася.

В судове засідання 27.04.2020 сторони явку своїх сторін не забезпечили, хоча про дату, час та місце проведення судового розгляду були повідомлені належним чином. За вказаних обставин, а також в зв`язку з продовженням карантину, суд відклав розгляд справи на 25.05.2020.

Представник позивача в судовому засіданні 25.05.2020 підтримав позовні вимоги та просила позов задовольнити повністю.

Коломийський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) в судовому засіданні 25.05.2020 явку свого представника не забезпечив, хоча про дату та час судового розгляду повідомлений належним чином, а саме 12.05.2020, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення судової повістки.

Суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи за такої явки сторін та на підставі наявних матеріалів справи.

Розглянувши матеріали адміністративної справи за правилами статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши зібрані в матеріалах справи докази, судом встановлено таке.

Рішенням Господарського суду Івано-Франківської області від 27.07.2016 в справі № 909/461/16 задоволено позов Коломийської міської ради до Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Комунальне підприємство "Житлоінфоцентр" про витребування нежитлової будівлі по вулиці С.Петлюри, 85, в місті Коломия загальною площею 477,7 кв.м. з чужого незаконного володіння Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України та зобов`язання Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України звільнити займану нежитлову будівлю: витребувано з чужого незаконного володіння Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України нежитлову будівлю по вулиці С.Петлюри, 85, в місті Коломия загальною площею 477,7 кв.м.; Коломийському міському спортивно-технічному клубі Товариства сприяння обороні України звільнити нежитлову будівлю по вулиці С.Петлюри, 85 , в місті Коломия загальною площею 477,7 кв.м.; стягнуто з Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України на користь Коломийської міської ради 2756,00 грн. судового збору.

На виконання рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.07.2016, видано наказ № 405 від 07.04.2017.

24.05.2017 старшим державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Юрчуком М.М. на підставі заяви Коломийської міської ради прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження № 54010660 з примусового виконання наказу Господарського суду Івано-Франківської області № 405 від 07.04.2017.

14.06.2017 старшим державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Юрчуком М.М. прийнято постанову про накладення штрафу на позивача в сумі 5100,00 грн. за невиконання наказу Господарського суду Івано-Франківської області № 405 від 07.04.2017.

22.06.2017 старшим державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Юрчуком М.М. прийнято постанову про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України. Суду така постанова не надана. Відповідач у відзиві зазначив про те, що вона не збереглася у виконавчому провадженні. Також така постанова відсутня в Єдиній автоматизованій системі виконавчих проваджень (інформація про виконавче провадження від 13.08.2019, а.с. 23-27). Про наявність такої постанови суд зробив висновок з витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 58013026 від 03.01.2019 (а.с. 30-31).

30.06.2017 старшим державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Юрчуком М.М. прийнято постанову про накладення штрафу на позивача в сумі 10200 грн. за повторне невиконання зазначеного наказу № 405 від 07.04.2017 (а.с. 33). Також така постанова є в Єдиній автоматизованій системі виконавчих проваджень (інформація про виконавче провадження від 13.08.2019, а.с. 23-27).

20.07.2017 Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України звернувся до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області із заявою від 19.07.2017, в якій просив скасувати постанову від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. (а.с. 107-109).

24.07.2017 позивач оскаржив постанову старшого державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області від 14.06.2017 у виконавчому провадженні № 54010660 до Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області. Постановою вказаного суду від 04.10.2017 в справі № 346/2931/17 скасовано постанову старшого державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області від 14.06.2017 про накладення штрафу на позивача в сумі 5100,00 грн. у виконавчому провадженні № 54010660 (а.с. 36-39).

04.01.2019 позивач звернувся до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області із заявою, в якій просив зняти арешт з майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України (а.с. 110).

11.01.2019 відповідач за результатом розгляду заяви позивача від 04.01.2019 листом № 03-27-271/1 повідомив Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України про відсутність підстав для зняття арешту з майна, оскільки постанова від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. не виконана (а.с. 111).

25.04.2019 головним державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицеєм В.Д. прийнято постанову про скасування процесуального документу, а саме постанови про накладення штрафу в сумі 5100 грн. (а.с. 34-35).

Також 25.04.2019 головним державним виконавцем Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. прийнято постанову ВП № 54010660 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 5100,00 грн. за невиконання наказу Господарського суду Івано-Франківської області № 405 від 07.04.2017.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.12.2019 року скасовано постанову від 25.04.2019 року ВП № 54010660 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 5100,00 грн.

29.08.2019 позивач звернувся до начальника Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби із заявою від 19.08.2019, в якій просив: винести постанову про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні № 54010660 штрафу в сумі 10200 грн. за повторне невиконання без поважних причин рішення суду щодо звільнення нежитлової будівлі по вул . С.Петлюри, 85, загальною площею 477,7 кв.м., про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень; винести постанову про скасування у ВП № 54010660 постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України, про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень (а.с. 20-22).

02.09.2019 головний державний виконавець Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д., за результатом розгляду заяви позивача від 19.08.2019, листом № 860/1 повідомив Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України, що постанова про накладення штрафу по АСВП № 54010660 в сумі 10200 грн. штрафу на користь держави від 30.06.2019 позивачем до Коломийського міськрайонного суду не оскаржувалася, а тому Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України зобов`язаний негайно сплатити вказаний штраф на відповідний рахунок Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області (а.с. 55). Вказаний лист від 02.09.2019 № 860/1 позивач отримав 19.09.2019.

Вважаючи неправомірними та незаконними дії та бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області щодо відмови у задоволенні заяви позивача від 19.09.2019 при веденні ВП № 54010660 щодо винесення постанови про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 10200 грн. та винесення постанови про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна позивача, Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України звернувся з цим позовом до суду.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Щодо строків звернення до суду з цим позовом, то суд вказує на таке.

Особливості провадження у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, в тому числі строки звернення до суду, визначені статтею 287 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, згідно з пунктом 1 частини 2 статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів.

Представник відповідача у відзиві від 08.04.2020 № 12.16./03-28322 на позовну заяву вказав на пропущення строків звернення до суду з цим позовом, оскільки про існування постанови від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. позивач дізнався 17.07.2017, а про існування постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України було повідомлено 15.01.2019 за результатом розгляду заяви позивача від 09.01.2019 про зняття арешту з його майна.

Суд звертає увагу на те, що в даному адміністративному позові, предметом оскарження є дії та бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області щодо розгляду заяви позивача від 19.09.2019. Позивачем не оскаржуються до суду постанови від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. та від 22.06.2017 про арешт майна.

Як встановлено судом вище, позивач звернувся до начальника Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби із заявою від 19.08.2019, в якій просив: винести постанови про скасування постанови державного виконавця від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. та постанови від 22.06.2017 про арешт майна у ВП № 54010660, про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень (а.с. 20-22).

Суду не подано доказів прийняття начальником Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби рішення за результатами розгляду заяви позивача від 19.08.2019 року, чи вчинення будь-якої процедурної дії.

Натомість головний державний виконавець Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. листом № 860/1 від 02.09.2019 повідомив Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України про розгляду його заяви від 19.08.2019.

Отримання позивачем 19.09.2019 вказаного листа від 02.09.2019 № 860/1 стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

Позовна заява Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, подана до Коломийського міськрайонного суду Івано-Франківської області 23.09.2019, що підтверджується відтиском штампу вказаного суду на позовній заяві (а.с. 1). Тобто в межах десятиденного строку звернення до суду, який обчислено в цій справі з дня, коли позивач дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, а саме: 19.09.2019.

Таким чином, суд вважає безпідставними доводи представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду, оскільки позивачем не пропущено строк звернення до суду з цим позовом.

Щодо правомірності дій та бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області щодо розгляду заяви позивача від 19.09.2019, то суд зазначає таке.

Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України помилково зазначив в адміністративному позові дату заяви - 19.09.2019, з якою позивач звернувся до начальника Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби, в якій просив: винести постанови про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні № 54010660 штрафу в сумі 10200 грн. та про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна у ВП № 54010660, оскільки така заява позивача датована 19.08.2019. Згідно штампу Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби вказана заява надійшла до відповідача 29.08.2019 (а.с.20), а відповідь Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України отримав 19.09.2019 (а.с. 55).

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку, визначає Закону України "Про виконавче провадження".

Так, згідно статті 1 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частиною 1 статті 5 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів".

Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України "Про виконавче провадження" під час здійснення виконавчого провадження виконавець вчиняє виконавчі дії та приймає рішення шляхом винесення постанов, попереджень, внесення подань, складення актів та протоколів, надання доручень, розпоряджень, вимог, подання запитів, заяв, повідомлень або інших процесуальних документів у випадках, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Частиною 1 статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.

Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов`язаний: 1) здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом; 2) надавати сторонам виконавчого провадження, їхнім представникам та прокурору як учаснику виконавчого провадження можливість ознайомитися з матеріалами виконавчого провадження; 3) розглядати в установлені законом строки заяви сторін, інших учасників виконавчого провадження та їхні клопотання; 4) заявляти в установленому порядку про самовідвід за наявності обставин, передбачених цим Законом; 5) роз`яснювати сторонам та іншим учасникам виконавчого провадження їхні права та обов`язки.

Згідно з частиною 1 статті 19 Закону України "Про виконавче провадження" сторони виконавчого провадження та прокурор як учасник виконавчого провадження мають право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти відводи у випадках, передбачених цим Законом, мають право доступу до автоматизованої системи виконавчого провадження, право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність виконавця у порядку, встановленому цим Законом, надавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у вчиненні виконавчих дій, надавати усні та письмові пояснення, заперечувати проти клопотань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.

Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби регламентовано статтею 74 Закону України "Про виконавче провадження".

Так, частиною 3 статті 74 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що рішення, дії або бездіяльність державного виконавця також можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії та бездіяльність начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, можуть бути оскаржені до керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня.

Начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, при здійсненні контролю за рішеннями, діями державного виконавця під час виконання рішень має право у разі, якщо вони суперечать вимогам закону, своєю постановою скасувати постанову або інший процесуальний документ (або їх частину), винесені у виконавчому провадженні державним виконавцем, зобов`язати державного виконавця провести виконавчі дії в порядку, встановленому цим Законом.

Начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або виконавець з власної ініціативи чи за заявою сторони виконавчого провадження може виправити допущені у процесуальних документах, винесених у виконавчому провадженні, граматичні чи арифметичні помилки, про що виноситься відповідна постанова.

Керівник вищого органу державної виконавчої служби у разі виявлення порушень вимог закону визначає їх своєю постановою та надає доручення начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, щодо проведення дій, передбачених абзацами другим і третім цієї частини.

Відповідно до частини 4 статті 74 Закону України "Про виконавче провадження" скарга у виконавчому провадженні подається виключно у письмовій формі та має містити: 1) найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається; 2) повне найменування (прізвище, ім`я та по батькові) стягувача та боржника, їхні місця проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (прізвище, ім`я та по батькові) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником; 3) реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина); 4) зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та посилання на порушену норму закону; 5) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги; 6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.

Згідно з частиною 5 статті 74 Закону України "Про виконавче провадження" рішення та дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів. Рішення виконавця про відкладення проведення виконавчих дій може бути оскаржене протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів.

Суд звертає увагу на те, що стаття 74 Закону України "Про виконавче провадження" регламентує порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження, окрім боржника. Натомість, окремого порядку для оскарження рішень, дій або бездіяльності виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби боржником Законом України "Про виконавче провадження" не передбачено.

При цьому, статтею 12 Закону України Про звернення громадян визначено, що дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України "Про судоустрій і статус суддів" та "Про доступ до судових рішень", Кодексом адміністративного судочинства України, законами України "Про запобігання корупції", "Про виконавче провадження".

Як встановлено судом вище, 29.08.2019 позивач звернувся до начальника Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби із заявою від 19.08.2019, в якій просив винести постанови про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 10200 грн. та про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні № 54010660, про що внести відомості до Єдиної автоматизованої системи виконавчих проваджень (а.с. 20-22).

З огляду на зміст заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019, така заява адресована начальнику Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби та містить дві вимоги: винести постанови про скасування постанови від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. та про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна.

Відповідачем не подано суду доказів розгляду начальником Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби заяви позивача від 19.08.2019 (дата реєстрації 29.08.2019) в порядку статті 74 Закону України "Про виконавче провадження", та прийняття рішення з врахуванням процесуального статусу Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України у виконавчому провадженні.

Суд не може погодитися з доводами відповідача про те, що з огляду на статус позивача як боржника у виконавчому провадженні, його заява від 19.08.2019 року не могла бути підставою для перевірки начальником Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби законності постанов державного виконавця від 22.06.2017 та 30.06.2017 у ВП № 54010660. Суд вважає, що виходячи зі змісту статті 74 Закону України "Про виконавче провадження", начальник відділу мав би відмовити в задоволенні заяви боржника з огляду на відсутність в останнього права на адміністративне оскарження постанов державного виконавця. Однак в той же час начальник відділу Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби, виходячи з положень пунктів 1, 2 розділу ХІІ Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 02.04.2012 №512/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 29.09.2016 № 2832/5), не був позбавлений права з власної ініціативи провести перевірку законності виконавчого провадження за фактом обставин, викладених боржником в заяві від 19.08.2019 року.

Зі змісту відзиву на позовну заяву така перевірка законності вищевказаних постанов державного виконавця не була ініційована начальником відділу.

Проте 02.09.2019 головний державний виконавець Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. за результатом розгляду заяви позивача від 19.08.2019 листом № 860/1 повідомив Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України, що постанова про накладення штрафу по АСВП № 54010660 в сумі 10200 грн. штрафу на користь держави від 30.06.2019 позивачем до Коломийського міськрайонного суду не оскаржувалася, а тому зобов`язано Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України негайно сплатити вказаний штраф на відповідний рахунок Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області (а.с. 55).

Таким чином, заяву Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 розглянув головний державний виконавець Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицей В.Д. та дав відповідь позивачу лише щодо одного із двох заявлених питань, а саме: постанови від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200 грн. штрафу. Що стосується постанови від 22.06.2017 про арешт майна, то лист № 860/1 від 02.09.2019 головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицея В.Д. не містить жодної інформації щодо вказаної постанови від 22.06.2017.

Суд вважає, що реалізація права особи на звернення має наслідком виникнення кореспондуючого обов`язку органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів його розглянути і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк, в тому числі про прийняті таким суб`єктом владних повноважень рішення та дії. Цей обов`язок незалежно від того, чи він конкретизується як відповідне повноваження органу державної влади в Конституції України, чи в інших нормативно-правових актах, має виконуватися в порядку, визначеному законом.

Суд звертає увагу на те, що будь-яке рішення, дія чи бездіяльність за результатами розгляду заяви особи має бути обгрунтованою. Тобто суб`єкт владних повноважень повинен повно та мотивовано роз`яснити особі зміст прийнятого рішення, вчиненої дії чи допущеної бездіяльності, щоб усунути в особи сумніви, що її аргументи та вимоги були належно оцінені.

Лист головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Микицея В.Д. № 860/1 від 02.09.2019 не містить жодної інформації щодо розгляду заяви від 19.08.2019 року в частині вимоги про скасування постанови про арешт майна від 22.06.2017. Щодо вимоги заяви в частині скасування постанови про накладення штрафу від 30.06.2017, то в листі від 02.09.2019 року відсутнє обгрунтування відмови державного виконавця в прийнятті рішення про скасування вказаної постанови, з огляду на аргументи боржника, та лише констатовано відсутність судового рішення про скасування такої постанови. Суд вважає, що така відповідь державної виконавця на заяву позивача від 19.08.2019 є неповною та немотивованою.

Суд погоджується з доводами відповідача про те, що державний виконавець не наділений статтею 74 Закону України Про виконавче провадження повноваженнями скасовувати свої постанови за скаргами боржника в порядку адміністративного оскарження, оскільки вказана норма стосується іншого суб`єкта - керівника державного виконавця. Натомість державний виконавець, в провадженні якого перебуває виконавче провадження, не позбавлений повноважень скасувати свою постанову в разі встановлення обставин, які свідчать про її невідповідність закону, за заявами, клопотаннями учасників виконавчого провадження, в тому числі й боржника, що відповідає статті 18 вказаного Закону.

Також як вказував суд, начальник відділу державної виконавчої служби вправі з власної ініціативи провести перевірку законності виконавчого провадження, в тому числі й законності постанов державного виконавця цього відділу.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зазначені вище обставини, з огляду на критерії правомірності поведінки суб`єкта владних повноважень, вказують на протиправну бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) щодо розгляду заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 (дата реєстрації 29.08.2019).

При повторному розгляді заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019, відповідачу потрібно врахувати, що постанови державного виконавця від 14.06.2017 року та від 25.04.2019 року про накладення штрафу на боржника в розмірі 5100 грн. за невиконання рішення господарського суду Івано-Франківської області від 27.07.2016 року вперше скасовані постановами Коломийського міськрайонного суду від 04.10.2017 року та Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.12.2019 року. Таким чином, відпали обставини, які були підставами для прийняття постанови Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 30.06.2017 про накладення штрафу в подвійному розмірі, а саме 10200,00 грн. за повторне невиконання рішення суду згідно з статтею 75 Закону України "Про виконавче провадження".

Окрім цього, відповідачу належить врахувати, що згідно з вимогами частини 4 статті 8 Закону України "Про виконавче провадження", пункту 4 розділу ІV Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, забороняється виготовлення постанов державного виконавця не в Єдиній автоматизованій системі виконавчих проваджень. З огляду на викладену у відзиві на позовну заяву інформацію про те, що постанова державного виконавця про арешт майна від 22.06.2017 року у ВП № 54010660 не збереглася, а також обставини відсутності такої постанови в Єдиній автоматизованій системі виконавчих проваджень (інформація про виконавче провадження від 13.08.2019, а.с. 23-27), така постанова прийнята не у спосіб, що передбачений законом.

При цьому, з метою захисту порушеного права позивача на належний розгляд його заяви у виконавчому провадженні № 54010660, суд вважає за необхідне зобов`язати Коломийський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) повторно розглянути заяву Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 (дата реєстрації заяви 29.08.2019) та прийняти рішення за результатами її розгляду з врахуванням його правової оцінки, викладеної вище.

При розгляді заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 (дата реєстрації заяви 29.08.2019) врахувати строк, котрий передбачений пунктом 6 розділу ХІІ Інструкції з організації примусового виконання рішень, як такий, що найбільш відповідає критерію розумності з огляду зміст спірних правовідносин.

Що стосується доводів відповідача про необхідність відмови в позові щодо скасування постанов Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 30.06.2017 про накладення штрафу в сумі 10200,00 грн. та про скасування постанови від 22.06.2017 про арешт майна Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України у ВП № 54010660, то суд вказує на таке.

Частиною 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Суд звертає увагу на те, що, з огляду на заяву позивача про уточнення позовних вимог від 08.10.2019, підставою для звернення до суду з цим позовом є протиправна бездіяльність головного державного виконавця Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області Микицея В.Д. щодо заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019. Тобто суд може розглядати цей адміністративний позов лише в межах позовних вимог, що пов`язані з розглядом відповідачем заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019.

В даному випадку, позивач не заявляв вимог про визнання судом протиправними та скасування постанов Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби від 30.06.2017 про накладення на Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України штрафу в сумі 10200,00 грн. та постанови від 22.06.2017 про арешт майна позивача.

Підсумовуючи викладене, суд дійшов висновку позов Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України до Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) задовольнити частково: визнати протиправною бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) щодо заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 та зобов`язати Коломийський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) повторно розглянути заяву Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 та прийняти за результами її розгляду відповідне рішення. В задоволенні решти позову відмовити.

Щодо розподілу судових витрат у справі.

В підтвердження понесення судових витрат у справі позивачем подано платіжне доручення № 206 від 07.10.2019 про сплату судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 1921,00 грн. (а.с. 60).

З огляду на часткове задоволення позову, відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України позивачу належить відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) 960,50 грн. судових витрат по сплаті судового збору за подання позовної заяви до суду.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262, 271, 272, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) щодо заяви Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 (дата реєстрації заяви 29.08.2019).

Зобов`язати Коломийський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) повторно розглянути заяву Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України від 19.08.2019 та прийняти рішення за результатами її розгляду з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

В задоволенні решти позову відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Коломийського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) (ідентифікаційний код - 38367905, вулиця Театральна, 15, місто Коломия, Івано-Франківська область, 78200) на користь Коломийського міського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України (ідентифікаційний код - 02720247, вулиця Петлюри, 85, місто Коломия, Івано-Франківська область, 78203) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) гривень 50 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів, з дня його проголошення.

Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Учасники справи:

Позивач: Коломийський міський спортивно-технічний клуб Товариства сприяння обороні України, ідентифікаційний код - 02720247, вулиця Симона Петлюри, 85, місто Коломия, Івано-Франківська область, 78200.

Відповідач: Коломийський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ), ідентифікаційний код - 38367905, вулиця Театральна, 15, місто Коломия, Івано-Франківська область, 78200.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2020
Оприлюднено26.05.2020
Номер документу89430754
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —346/4513/19

Рішення від 25.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 31.03.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

Постанова від 15.10.2019

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Потятинник Ю. Р.

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Потятинник Ю. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні