Рішення
від 26.05.2020 по справі 520/12117/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

26 травня 2020 р. № 520/12117/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Зінченко А.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" (пров. Шекспіра, буд. 5, кв. 22,м. Харків,61045, код ЄДРПОУ 36035881) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43143704) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІАН" з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Харківській області , в якому просило суд :

1.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095257/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 21 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16902/36035881/2 від 25.03.2019.

2.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 21 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

3.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095258/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16893/36035881/2 від 25.03.2019.

4.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 22 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

5.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095260/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16886/36035881/2 від 25.03.2019.

6.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 23 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

7.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095259/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 25 від 07.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 17292/36035881/2 від 25.03.2019.

8.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 25 від 07.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

9.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області №1095261/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 27 від 13.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16904/36035881/2 від 25.03.2019.

10.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 27 від 13.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

11.Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095253/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 29 від 15.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 17277/36035881/2 від 25.03.2019.

12.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 29 від 15.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

Дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд встановив наступні обставини.

ТОВ КРІАН , надалі Позивач, є юридичною особою приватного права, що зареєстрована 20 жовтня 2008 року, номер запису у ЄДРПОУ: 1 480 102 0000 042308, та здійснює діяльність з оптової торгівлі хімічними продуктами (КВЕД 46.75), неспеціалізованої оптової торгівлі (КВЕД 46.90) тощо.

Матеріалами справи підтверджено, що відповідно до умов Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Продавець за договором) та ТОВ КАРБІОН (Покупець за договором) Продавець зобов`язався передавати у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплатити сировину рослинних екстрактів, допоміжні та пакувальні матеріали у номенклатурі, кількості та за цінами, що вказані у видаткових накладних до Договору.

Згідно з Видатковою накладною № 18 від 05 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ТОВ КАРБІОН Екстракт перстач 5% (серія 20181229, дата виробництва 29.12.2018р., термін придатності 28.12.2020) у кількості 300 кг загальною вартістю 720 000,00 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 120 000,00 грн. Договором передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 18 від 05.02.2019р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 21 від 05.02.2019р., яку 27.02.2019 р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 27.02.2019р. об 17:14:07 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 05.02.2019р. № 21 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1302 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

28.02.2019р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо імпорту (придбання) товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 1 від 28.02.2019), у якому зокрема зазначено, що товар екстракт перстач імпортовано згідно ВМД у кількості 300 кг, які і реалізовано у повному обсязі.

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання (імпорт) позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 6 від 11.10.2017р., укладеного між ТОВ КРІАН (Покупець за Договором) та компанією Еуса Колорс (Ейсіа) Лімітед (Гонконг), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує активні фармацевтичні інгредієнти, хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком № 8 від 21.12.2018 на поставку 300 кг екстракту перстач 5% (екстракт коренів лапчатки білої 5%); копію платіжного доручення в іноземній валюті № 104 від 10.01.2019р. на суму 8505,00 доларів США; копію комерційного інвойсу № EUSA-EX181224 від 15 січня 2019 року; копію ВМД UA807070/2019/000991, що підтверджує імпорт 300 кг екстракту перстач.

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095257/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 21 від 05.02.2019р.

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутня видаткова накладна, складські документи, щодо транспортування ТМЦ .

14 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095257/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують імпорт (придбання) та реалізацію товару екстракт перстач.

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

2. Копія ВМД UA807070/2019/000991.

3. Копія комерційного інвойсу № EUSA-EX181224 від 15.01.2019р..

4. Копія платіжного доручення в іноземній валюті № 104 від 10.01.2019р.

5. Копія Договору № 6 від 11.10.2017р, укладеного між ТОВ КРІАН та компанією Еуса Колорс (Ейсіа) Лімітед (Гонконг).

6. Копія додатку № 8 від 21.12.2018 р.до Договору № 6 від 11.10.2017р.

7. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 18 від 05.02.2019р.

8. Копія видаткової накладної № 18 від 05.02.2019р.

9. Копія договору зберігання № 517 від 01.10.2011р, укладеного між ТОВ КРІАН та ПП Аванта-Трейд , щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей Замовника - ТОВ КРІАН за адресою: м. Харків, вул. Дербентська, 140А.

10. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 30.12.2018р.

11. Копія перекладу Сертифікату якості від 30.12.2018р.

12. Копія рахунку ТОВ ІТС № 60 від 04.02.2019 р. та Акту здачі-прийняття робіт щодо митного оформлення та доставки вантажу по території України з аеропорту Бориспіль до м. Харків.

13. Копія Товарно-транспортної накладної № Р18 від 05.02.2019р.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019 р., реєстраційний номер скарги: 9046811318.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 16902/36035881/2 від 25.03.2019 р. залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Також, відповідно до умов Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Продавець за договором) та ТОВ КАРБІОН (Покупець за договором) Продавець зобов`язався передавати у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплатити сировину рослинних екстрактів, допоміжні та пакувальні матеріали у номенклатурі, кількості та за цінами, що вказані у видаткових накладних до Договору.

Згідно з Видатковою накладною № 19 від 05 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ТОВ КАРБІОН Екстракт імбіря 5% (серія NIS19010025-A, дата виробництва 07.01.2019р., термін придатності 06.01.2021р.) у кількості 50 кг загальною вартістю 85 800,00 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 14300,00 грн. Договором передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 19 від 05.02.2019р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 22 від 05.02.2019р., яку 28.02.2019р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 28.02.2019р. о 10:22:24 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 05.02.2019р. № 22 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1302 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

28.02.2019р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо імпорту (придбання) товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 4 від 28.02.2019р.), у якому зокрема зазначено, що товар екстракт імбіря імпортовано згідно ВМД у кількості 50 кг, які і реалізовано у повному обсязі.

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання (імпорт) позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 15 від 14.11.2013р., укладеного між ТОВ КРІАН (Покупець за Договором) та компанією Натуралін Біо-Ресорсес (Китай), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком № 29 від 15.01.2019р. на поставку зокрема 50 кг екстракту імбірю; копію платіжного доручення в іноземній валюті № 108 від 21.01.2019р. на суму 5457,50 доларів США; копію інвойсу № NIS19010025 від 17 січня 2019р. року; копію ВМД UA807070/2019/000993, що підтверджує зокрема імпорт 50 кг екстракту імбіря 5%; копію договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095258/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 05.02.2019р.

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутня видаткова накладна, складські документи, щодо транспортування ТМЦ .

14 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095258/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують імпорт (придбання) та реалізацію товару екстракт імбіря 5% у кількості 50 кг.

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 15 від 14.11.2013р., укладеного між ТОВ КРІАН та компанією Натуралін Біо-Ресорсес (Китай).

2. Копія додатку № 29 від 15.01.2019р. до Договору № 15 від 14.11.2013р. на поставку зокрема 50 кг екстракту імбірю.

3. Копія ВМД UA807070/2019/000993.

4. Копія інвойсу № NIS19010025 від 17.01.2019р.

5. Копія платіжного доручення в іноземній валюті № 108 від 21.01.2019р.

6. Копія Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

7. Копія видаткової накладної № 19 від 05.02.2019р.

8. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 19 від 05.02.2019р.

9. Копія договору зберігання № 517 від 01.10.2011, укладеного між ТОВ КРІАН та ПП Аванта-Трейд , щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей Замовника - ТОВ КРІАН за адресою: м. Харків, вул. Дербентська, 140А.

10. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 07.01.2019 р.

11. Копія перекладу Сертифікату якості від 07.01.2019р.

12. Копія Товарно-транспортної накладної № Р19 від 05.02.2019р.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019р., реєстраційний номер скарги: 9047109366.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 16893/36035881/2 від 25.03.2019р. залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Також, відповідно до умов Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Продавець за договором) та ТОВ КАРБІОН (Покупець за договором) Продавець зобов`язався передавати у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплатити сировину рослинних екстрактів, допоміжні та пакувальні матеріали у номенклатурі, кількості та за цінами, що вказані у видаткових накладних до Договору.

Згідно з Видатковою накладною № 20 від 05 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ТОВ КАРБІОН ресвератрол 20% (серія NIS19010025-В, дата виробництва 06.01.2019р., термін придатності 05.01.2021р.) у кількості 25 кг загальною вартістю 75 750,00 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 12 625,00 грн. Договором передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 20 від 05.02.2019р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 23 від 05.02.2019р., яку 28.02.2019р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 28.02.2019р. о 10:22:25 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 05.02.2019р. № 23 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1302 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

28.02.2019р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо імпорту (придбання) товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 5 від 28.02.2019р.), у якому зокрема зазначено, що товар ресвератрол імпортовано згідно ВМД у кількості 75 кг, з яких реалізовано 25 кг.

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання (імпорт) позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 15 від 14.11.2013р., укладеного між ТОВ КРІАН (Покупець за Договором) та компанією Натуралін Біо-Ресорсес (Китай), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком № 29 від 15.01.2019р. на поставку зокрема 75 кг ресвератролу 20%; копію платіжного доручення в іноземній валюті № 108 від 21.01.2019р. на суму 5457,50 доларів США; копію інвойсу № NIS19010025 від 17 січня 2019 року; копію ВМД UA807070/2019/000993, що підтверджує зокрема імпорт 75 кг ресвератролу 20%; копію договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095260/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 05.02.2019р.

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутня видаткова накладна, складські документи, щодо транспортування ТМЦ .

14 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095260/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують імпорт (придбання) товару ресвератрол 20% у кількості 75 кг та його реалізацію у кількості 25 кг.

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 15 від 14.11.2013р., укладеного між ТОВ КРІАН та компанією Натуралін Біо-Ресорсес (Китай).

2. Копія додатку № 29 від 15.01.2019р. до Договору № 15 від 14.11.2013р. на поставку зокрема 75 кг ресвератролу 20%.

3. Копія ВМД UA807070/2019/000993.

4. Копія інвойсу № NIS19010025 від 17.01.2019 р.

5. Копія платіжного доручення в іноземній валюті № 108 від 21.01.2019р.

6. Копія Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

7. Копія видаткової накладної № 20 від 05.02.2019р.

8. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 20 від 05.02.2019р.

10. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 13.01.2019р.

11. Копія перекладу Сертифікату якості від 13.01.2019р.

12. Копія Товарно-транспортної накладної № Р20 від 05.02.2019 р.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019 р., реєстраційний номер скарги: 9047225023.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 168886/36035881/2 від 25.03.2019р. залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Також, відповідно до умов Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Продавець за договором) та ТОВ КАРБІОН (Покупець за договором) Продавець зобов`язався передавати у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплатити сировину рослинних екстрактів, допоміжні та пакувальні матеріали у номенклатурі, кількості та за цінами, що вказані у видаткових накладних до Договору.

Згідно з Видатковою накладною № 22 від 07 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ТОВ КАРБІОН : гідроксипропілметилцелюлозу HPMC 75 HD15000 (серія 20180619, дата виробництва 08.09.2018, термін придатності 07.09.2021) у кількості 25 кг загальною вартістю 19500,00 грн. з ПДВ; етилцелюлозу ЕС N10 (серія 2019010042, дата виробництва 02.01.2019р., термін придатності 01.01.2022р.) у кількості 1 кг загальною вартістю 1170,00 грн. з ПДВ; магнія стеарат у кількості 40 кг загальною вартістю 4800,00 грн. з ПДВ, а всього товару на загальну суму 25470,00 грн. у тому числі ПДВ у сумі 4245,00 грн. Договором передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 22 від 07.02.2019 р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 25 від 07.02.2019р., яку 27.02.2019р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 27.02.2019 р.о 17:15:43 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 07.02.2019р. № 25 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3912 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Слід зауважити, що товар магнія стеарат має код згідно з УКТЗЕД 2915704000, у той час як контролюючим органом під сумнів поставлено лише обсяг постачання товарів 3912, тобто гідроксипропілметилцелюлози HPMC 75HD15000 та етилцелюлози ЕС N10, які мають код згідно з УКТЗЕД 3912398500.

28.02.2019р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо імпорту (придбання) товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 2 від 28.02.2019 р.), у якому зокрема зазначено, що товари - гідроксипропілметилцелюлозу HPMC 75HD15000 (25 кг) та етилцелюлозу ЕС N10 (1 кг) імпортовано 06.02.2019 згідно з ВМД UA807070/2019/001079 та 07.02.2019 р. в повному обсязі реалізовано ТОВ КАРБІОН .

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання (імпорт) позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 7 від 30.04.2014р., укладеного між ТОВ КРІАН (Покупець за Договором) та компанією Шандонг Хед Ко, ЛТД (Китай), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком №13 від 09.01.2019р. на поставку гідроксипропілметилцелюлози HPMC 75HD15000 (25 кг) та етилцелюлози ЕС N10 (1 кг); копію платіжного доручення в іноземній валюті № 106 від 10.01.2019 р. на суму 248,00 доларів США; копію інвойсу № 19HD1128 від 23 січня 2019 року; копію ВМД UA807070/2019/001079, що підтверджує зокрема імпорт 25 кг гідроксипропілметилцелюлози HPMC 75 HD15000 та 1 кг етилцелюлози EC N10.

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095259/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 07.02.2019р.

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутня видаткова накладна, складські документи, щодо транспортування ТМЦ .

15 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095259/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують імпорт (придбання) товарів 25 кг гідроксипропілметилцелюлози HPMC 75HD15000 та 1 кг етилцелюлози EC N10 кг, та їх реалізацію у повному обсязі.

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 7 від 30.04.2014р., укладеного між ТОВ КРІАН та компанією Шандонг Хед Ко, ЛТД (Китай) з додатком № 13 від 09.01.2019р.

2. Копія ВМД UA807070/2019/001079.

3. Копія інвойсу № 19HD1128 від 23 січня 2019 року.

4. Копія платіжного доручення в іноземній валюті № 106 від 10.01.2019р.

5. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 17.09.2018р.

6. Копія перекладу Сертифікату якості від 17.09.2018р.

7. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 09.01.2019р.

8. Копія перекладу Сертифікату якості від 09.01.2019р.

9. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 21 від 07.02.2019р.

10. Копія накладної TNT GD 313859836 WW/

11. Копія договору зберігання № 517 від 01.10.2011р., укладеного між ТОВ КРІАН та ПП Аванта-Трейд , щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей Замовника - ТОВ КРІАН за адресою: м. Харків, вул. Дербентська, 140А.

12. Копія Товарно-транспортної накладної № Р22 від 07.02.2019р.

13. Копія видаткової накладної № 22 від 07.02.2019р.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019р., реєстраційний номер скарги: 9048057615.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 17292/36035881/2 від 25.03.2019р. залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Також, відповідно до умов Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Продавець за договором) та ТОВ КАРБІОН (Покупець за договором) Продавець зобов`язався передавати у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплатити сировину рослинних екстрактів, допоміжні та пакувальні матеріали у номенклатурі, кількості та за цінами, що вказані у видаткових накладних до Договору.

Згідно з Видатковою накладною № 23 від 13 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ТОВ КАРБІОН L-теанін (серія H2019011401, дата виробництва 07.01.2019р., термін придатності 06.01.2021р.) у кількості 20 кг загальною вартістю 113 535,60 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 18 922,60 грн. Договором передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 23 від 13.02.2019р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 27 від 13.02.2019р., яку 28.02.2019р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 28.02.2019 о 10:22:40 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 13.02.2019р. № 27 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2922 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

28.02.2019 р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо імпорту (придбання) товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 6 від 28.02.2019р.), у якому зокрема зазначено, що товар L-теанін імпортовано згідно ВМД у кількості 20 кг, які реалізовано у повному обсязі.

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання (імпорт) позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 10 від 15.08.2018р., укладеного між ТОВ КРІАН (Покупець за Договором) та компанією Сичуан Тонгшенг Аміно Асід Ко. (Китай), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує активні фармацевтичні інгредієнти, хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком № 3 від 17.01.2019р. на поставку 20 кг L-теаніну; копію платіжного доручення в іноземній валюті № 109 від 22.01.2019р. на суму 1500,00 доларів США; копію комерційного інвойсу № TS20190118 від 24 січня 2019 року; копію ВМД UA807220/2019/000227, що підтверджує імпорт 20 кг L-теаніну; копію договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095261/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 27 від 13.02.2019р..

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутня видаткова накладна, складські документи, щодо транспортування ТМЦ .

14 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095261/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують імпорт (придбання) товару L-теанін у кількості 20 кг та його реалізацію ТОВ КАРБІОН у повному обсязі.

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 10 від 15.08.2018р., укладеного між ТОВ КРІАН та компанією Сичуан Тонгшенг Аміно Асід Ко. (Китай), відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець приймає та сплачує активні фармацевтичні інгредієнти, хімічну, органічну та іншу продукцію з додатком № 3 від 17.01.2019р. на поставку 20 кг L-теаніну.

2. Копія ВМД UA807220/2019/000227.

3. Копія платіжного доручення в іноземній валюті № 109 від 22.01.2019 р.

4. Копія інвойсу № TS20190118 від 24 січня 2019р.

5. Копія Договору № 1 від 01 січня 2011 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ТОВ КАРБІОН .

6. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 23 від 13.02.2019 р.

7. Копія видаткової накладної № 23 від 13 лютого 2019 року.

8. Копія Товарно-транспортної накладної № Р23 від 13.02.2019р.

9. Копія Сертифікату якості "Certificate of Analysis" від 18.01.2019р.

10. Копія перекладу Сертифікату якості від 18.01.2019р.

11. Копія договору зберігання № 517 від 01.10.2011, укладеного між ТОВ КРІАН та ПП Аванта-Трейд , щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей Замовника - ТОВ КРІАН за адресою: м. Харків, вул. Дербентська, 140А.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019, реєстраційний номер скарги: 9047345409.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 16904/36035881/2 від 25.03.2019 залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Також, відповідно до умов Договору № 1 від 25 квітня 2016 року, укладеного між ТОВ КРІАН (Постачальник за договором) та ПАТ ЛУБНИФАРМ (Покупець за договором) Постачальник зобов`язався поставити та передати у власність Покупця активні фармацевтичні інгредієнти, сировину і матеріали згідно з його замовленнями в термін, асортименті, кількості та за погодженою відпускною ціною, а Покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах договору.

Згідно з Видатковою накладною № 24 від 15 лютого 2019 року, ТОВ КРІАН поставило ПАТ ЛУБНИФАРМ аскорбінову кислоту субстанцію (серія DY 0261710870 ) у кількості 25 кг загальною вартістю 10 298,75 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 673,75 грн. Умовами поставки передбачено відстрочку платежу. Сторонами передбачено відстрочку платежу за поставлений товар, таким чином першою подією є реалізація товару згідно з видатковою накладною № 24 від 15.02.2019р.

Відповідно до положень ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкову накладну № 29 від 15.02.2019р, яку 27.02.2019 р. було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН).

Від автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України 27.02.2019 р. о 17:15:54 в електронному вигляді було отримано квитанцію № 1, у якій зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 15.02.2019р. № 29 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1302 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

28.02.2019 р. Позивачем у електронному вигляді надано пояснення та копії документів щодо придбання товару (Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 3 від 28.02.2019 р.), у якому зокрема зазначено, що товар аскорбінова кислота у кількості 25 кг було придбано 12.02.2019р. у ПАТ Технолог і реалізовано 15.02.2019 р. у повному обсязі.

До повідомлення також додано копії документів, які підтверджують придбання позивачем зазначеного товару, а саме: копію Договору № 1 від 25 квітня 2016 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ПАТ ЛУБНИФАРМ ; копію видаткової накладної № 00000000228 від 12.02.2019р.; копію платіжного доручення № 862 від 08.02.2019 р. на суму 9630,00 грн.

05 березня 2019 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення № 1095253/36035881 про відмову у реєстрації податкової накладної № 29 від 15.02.2019 р.

У якості підстав такого рішення зазначено ненадання платником податків договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, розрахункових документів, документів щодо підтвердження відповідності продукції. Додатково зазначено, що відсутні первинні документи щодо транспортування, зберігання ТМЦ, видаткова накладна .

14 березня 2019 року Позивачем в електронному вигляді надано Скаргу на Рішення № 1095253/36035881 від 05.03.2019р. комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у котрій платник податку вимагав скасувати рішення комісії контролюючого органу та зареєструвати податкову накладну з додаванням документів, що підтверджують придбання товару аскорбінова кислота субстанція у кількості 25 кг від ПАТ Технолог та його реалізацію у кількості 25 кг ПАТ Лубнифарм .

На підтвердження придбання (імпорту) та реалізації товару Позивачем було додано до скарги наступні документи:

1. Копія Договору № 1 від 25 квітня 2016 року, укладеного між ТОВ КРІАН та ПАТ ЛУБНИФАРМ .

2. Копія видаткової накладної № 00000000228 від 12.02.2019р..

3. Копія платіжного доручення № 862 від 08.02.2019р.

4. Копія видаткової накладної № 24 від 15.02.2019р.

5. Копія рахунку ТОВ КРІАН № 24 від 15.02.2019р.

6. Копія аналітичного листа № 2 на кислоту аскорбінову від 28.02.2018р.

7. Копія договору зберігання № 517 від 01.10.2011р., укладеного між ТОВ КРІАН та ПП Аванта-Трейд , щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей Замовника - ТОВ КРІАН за адресою: м. Харків, вул. Дербентська, 140А.

На підтвердження отримання контролюючим органом зазначеної скарги Позивачем було отримано Квитанцію № 2 від 15.03.2019 р., реєстраційний номер скарги: 9048212507.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг ДФС № 17277/36035881/2 від 25.03.2019р. залишено скаргу без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з наступних підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги .

Судом встановлено, що контролюючим органом не зазначено, які саме документи на думку комісії складено з порушенням законодавства та/або яких саме документів не достатньо для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Надаючи правову оцінку наведеному, суд вказує, що Головне управління ДФС у Харківській області, відповідно до функцій контролюючих органів, визначених пп. 191.1.1. п. 191.1 ст.191 Податкового кодексу України здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків ; пп.19-11.2. контролює... своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів ; пп.191.1.8. забезпечує достовірність та повноту обліку платників податків... об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням ; пп.191.1.35. вживає заходів до виявлення, аналізу та перевірки фінансових операцій, які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, щодо відповідності законодавству ; пп. 19-1.1.40 здійснює збір податкової інформації .

Згідно п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотриманню законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до ст.62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків (п.п.62.1.1 п.62.1); інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів (п.п.62.1.2 п.62.1); перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин (п.п.62.1.3 п.62.1).

Для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла: від платників податків та податкових агентів; від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та Національного банку України; від банків, інших фінансових установ - інформація про наявність та рух коштів на рахунках платника податків; від органів влади інших держав, міжнародних організацій або нерезидентів; за результатами податкового контролю; для інформаційно-аналітичної „ забезпечення діяльності також використовується інша інформація, оприлюднена як така, що підлягає оприлюдненню відповідно до законодавства та/або добровільно чи за запитом надана контролюючому органу в установленому законом порядку (ст.72 ПК України).

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII було внесено ряд суттєвих змін до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Відповідним Законом було доповнено статтю 201 Податкового кодексу України пунктом 201.16 наступного змісту: реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу .

У відповідності до вимог п. 74.2 ст. 72 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Змінами до п. 201.16 статті 201 Податкового кодексу (Закон № 2245-VIII від 07.12.2017) визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 7 прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII від 07.12.2017 Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

На засіданні Уряду 21 лютого 2018 р. було прийнято постанову Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних яку зареєстровано за № 117.

Таким чином, процедура зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з наступним прийняттям рішення про їх реєстрацію/відмову у реєстрації на даний час регламентована: Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями); Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №566 Про затвердження Порядку роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30620; Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29 грудня 2010 р. №1246 (зі змінами та доповненнями); Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі Порядок зупинення) та Наказом ДФСУ від 21 березня 2018 року N 144 "Про затвердження Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків, Рішення про неврахування Таблиці даних платника податків", які замінили собою Постанову Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій та Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620.

У відповідності до вимог п. 12 Постанови №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом № 567, Моніторинг податкової накладної/ розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:1)обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/ розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб`єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Згідно з пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з Порядком зупинення №117 введено трирівневу систему моніторінгу.

На першому етапі ПН/РК аналізуються за "відсічними" критеріями на предмет відповідності трьом ознакам, наведеним у п. 3.

Коли немає відповідності жодній з цих ознак і номенклатура ПН/РК відсутня в Таблиці даних, такі ПН/РК блокуються у випадках: якщо платник відповідає критеріям ризиковості; якщо платник не має позитивної податкової історії, і при цьому ПН/РК відповідає критеріям ризиковості операцій.

Критерії ризиковості умовно можна поділити на загальні, які діють по всій території України та затверджені ДФС і Мінфіном, і спеціальні, що встановлюються територіальними органами ДФС лише для визначеної території.

Платник ПДВ визнаватиметься ризиковим автоматично: якщо зареєстрований/перереєстрований на недійсні та підроблені документи; особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження; переданий у володіння чи управління підставним особам; проводить фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та керівників; існує обвинувальний вирок суду щодо посадових осіб платника за ст. 205 Кримінального кодексу України.

Якщо до контролюючого органу надійде інформація, відповідно до якої платник ПДВ перестав відповідати вищезазначеним критеріям, то в день її отримання він виключається із Переліку.

Спеціальні критерії можуть встановлюватись місцевими органами ДФС на власний розсуд, але у визначеному ДФС діапазоні.

Платник ПДВ визнаватиметься ризиковим за рішенням регіональних комісій, якщо: зареєстрований/перереєстрований на непідконтрольній Україні території (ОРДЛО, Крим); зареєстрований платником ПДВ менше 3-х місяців; не має відкритих банківських рахунків, окрім рахунків у органах Держказначейства (не стосується фізичних осіб-підприємців та бюджетних установ); його посадова особа та/або засновник займали аналогічну посаду у суб`єкта господарювання, ліквідованого за процедурою банкрутства протягом останніх 3-х років; ним не було подано фінансову звітність за останній звітний період (для юридичних осіб, платників податку на прибуток); мається податкова інформація про наявність ознак здійснення платником ризикових операцій

Саме останній критерій є нечітким, що дозволяє контролюючому органу зловживати своїми повноваженням.

При цьому ризиковість операцій визначатиметься за одним із 4-х критеріїв: критерій 1 застосовуватиметься, якщо операція одночасно відповідатиме таким ознакам:1) обсяг постачання товару/ послуги за поданою на реєстрацію ПН/РК дорівнює або перевищує величину залишку товарів/послуг. У свою чергу залишок визначається як різниця обсягу придбання/ ввезення з 01.01.2017 р. товару/ послуги (за винятком звільнених від ПДВ операцій або тих, у яких ставка становить 0%), збільшеного в 1,5 рази, та обсягу постачання відповідного товару/послуги за цей період;2) переважання у такому залишку більше 75% ризикових товарів/ послуг, визначених ДФС;3) відсутність товару/послуги в поданій на реєстрацію ПН у Таблиці даних платника податку, як товару/ послуги, що на постійній основі постачається/виготовляється; критерій 2 полягає у відсутності ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю такими підакцизними товарами, як:1) спирт етиловий, інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;2) тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну; критерій 3 полягає у тому, що про платника податку, який реєструє таку ПН на пальне, на дату її складання відсутній актуальний запис у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального; критерій 4 стосується розрахунків коригування, якими передбачається зміна номенклатури товарів/послуг (для товарів - зміна перших 4-х цифр кодів згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - перших 2-х цифр кодів за ДКПП) за умови відсутності такого товару/послуги у Таблиці даних платника.

Якщо платники ПДВ відповідають встановленим критеріям ризиковості щодо них проводиться засідання Комісії територіального органу ДФС на якому вирішується, чи включати таку особу до переліку ризикових суб`єктів господарювання чи ні.

Також, на аналогічних засіданнях може вирішуватись питання про виключення суб`єктів господарювання з такого переліку.

У випадку, якщо платник перестає відповідати вказаним вище критеріям, він виключається із Переліку на підставі рішення комісії.

На суб`єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про включення його до переліку ризикових суб`єктів заводиться облікова картка із зазначенням причини внесення до такого переліку.

Додатково, органом ДФС приймається рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податків і, якщо щодо особи прийнято рішення про неврахування таких даних, кожна податкова декларація такого суб`єкта господарювання підлягатиме блокуванню і щодо кожної операції доведеться доводити її реальність відповідними підтверджуючими документами та поясненнями.

Наявність у платника позитивної податкової історії визначатиметься за одним із таких показників:1) обсяг постачання на одного покупця, платника ПДВ, за зареєстрованими у поточному місяці ПН/РК (з урахуванням поданою на реєстрацію ПН/РК) не перевищує 150 тис. грн.;2) обсяг постачання за останні півроку за зареєстрованими ПН/ РК, які не підлягають наданню отримувачу, становить більше 50% від загального обсягу постачання товарів/послуг за всіма іншими ПН/РК;3) придбання і постачання одного товару або послуги за останні півроку складають більше 50% від загальної суми усіх інших товарів/послуг;4) платник на постійній основі, протягом будь-яких 4-х місяців з останніх 6-и, реєструє ПН/РК на постачання товарів/послуг за одним і тим самим кодом, по яким обсяг постачання становить 20% від загального обсягу;5) відображена у звітності залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток на кінець звітного періоду складає більше 1 млн грн за умови, що керівник та засновник такого платника з 01.01.2017 р. не змінювалися;6) наявність власних (орендованих) земельних ділянок площею понад 200 га або станом на 01.01.2018 р. орендованих земельних ділянок комунальної/державної форми власності площею понад 0,5 га, що задекларовані до 20.02.2018 р.;7) сума ЄСВ, сплаченого за останній рік на одного працюючого, перевищує в 1,5 рази суму ЄСВ, яка сплачується з мінімальної заробітної плати, за умови, що керівник та засновник такого платника з 01.01.2017 р. не змінювалися;8) загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум ЄСВ, податків та зборів (крім суми ПДВ, сплаченого при ввезенні товарів на митну територію України), становить більше 5 млн грн.

Суд робить висновок, що ГУ ДФС у Харківській області, як суб`єктом владних повноважень під час реалізації повноважень, не дотримано одного з обов`язкових складових принципу верховенства - правової визначеності, оскільки у відповіді контролюючий орган не навів чітких ознак ризикової діяльності платника податку, не довів наявність таких ознак у діях платника, не було зазначено жодних відомостей про виявлені факти за наслідком опрацьованої податковим органом податкової інформації , вказівок на виявлені недостовірні дані, на конкретну декларацію, в якій виявлена така недостовірність, не вказано який вплив має отримана контролюючим органом податкова інформація на достовірність даних, які містяться у податкових деклараціях платника, що свідчить про можливе здійснення позивачем ризикових операцій.

Податковим органом було використано податкову інформацію, однак інформаційні бази даних податкового органу не мають статусу офіційних і можуть містити помилки, які впливають на правовий статус платника податку. Бази даних ДПІ не є належними доказами у справі, чинним законодавством також не передбачена належність таких баз до засобів доказування. (Дана правова позиція підтверджується доводами, що викладені в Постановах ВАСУ від 20.09.2012 року № К9991/574/12; № К 9991/5991/11 та № 9991/24891/11).

Згідно з правовими позиціями, які викладені у названому судовому акті, державна податкова інспекція є органом державної влади і, відповідно, її діяльність має підпорядковуватись вимогам ч.2 ст.19 Конституції України та аналогічним вимогам ст.11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні".

Право податкової інспекції на проведення перевірки підлягає законодавчим обмеженням та реалізується з дотриманням порядку, встановленого законом. Суд може захистити право платника податку в разі проведення перевірки за відсутності для цього належних юридичних підстав та з порушенням правил, процедури, встановлених законом. Наявність негативних наслідків такої перевірки для можливості судового захисту законом не вимагається. Право на судовий захист пов`язане із самою протиправністю дій.

При цьому, Верховний Суд України зазначив, що відповідно до КАС України адміністративний позов може містити вимоги про встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень (п. 6 ч. 3 ст. 105); а відтак, звернення за захистом порушеного права у сфері публічно-правових відносин із зазначенням способу, який, на думку суду, не приводить до захисту права, не може бути підставою для відмови в позові, тобто захисті права, що порушуються.

Суд, установивши порушення вимог законодавства, має захистити права та охоронювані законом інтереси, самостійно обравши спосіб, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод, інтересів від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, коли ці порушення ще не припинені (статті 7, 8, 11, ч. 4 ст. 112, ст. 162); спосіб захисту порушеного права може залежати від того, припинене порушення чи ні - при встановленні факту продовження протиправної поведінки суб`єкта владних повноважень на момент вирішення спору належним способом захисту права може бути зобов`язання відповідача припинити протиправні дії, а при припиненні порушення суд може задовольнити вимогу про встановлення відсутності компетенції (повноважень) у суб`єкта владних повноважень, зокрема на вчинені дії, чи про визнання дій протиправними.

Суд зазначає, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.

Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" (пров. Шекспіра, буд. 5, кв. 22,м. Харків,61045, код ЄДРПОУ 36035881) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43143704) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095257/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 21 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16902/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 21 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095258/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16893/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 22 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095260/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 23 від 05.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16886/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 23 від 05.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095259/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 25 від 07.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 17292/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 25 від 07.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області №1095261/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 27 від 13.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 16904/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 27 від 13.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 28.02.2019.

Визнати протиправними та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Харківській області № 1095253/36035881 від 05.03.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 29 від 15.02.2019 та Рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України № 17277/36035881/2 від 25.03.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" № 29 від 15.02.2019 та вважати її прийнятою та зареєстрованою датою її направлення на реєстрацію - 27.02.2019.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61027, код ЄДРПОУ 43143704) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" (пров. Шекспіра, буд. 5, кв. 22, м. Харків, 61045, код ЄДРПОУ 36035881) сплачений судовий збір в сумі 11526 (одинадцять тисяч п`ятсот двадцять шість) грн.00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "КРІАН" (пров. Шекспіра, буд. 5, кв. 22,м. Харків,61045, код ЄДРПОУ 36035881) сплачений судовий збір в сумі 11526 (одинадцять тисяч п`ятсот двадцять шість) грн.00 коп.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Зінченко А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено27.05.2020
Номер документу89458466
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/12117/19

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 15.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 14.08.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Рішення від 26.05.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні