ПОСТАНОВА
Іменем України
28 травня 2020 року
Київ
справа №822/2043/17
адміністративне провадження №К/9901/56095/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :
судді-доповідача - Юрченко В.П.,
суддів: Васильєвої І.А., Пасічник С.С.,
розглянувши в попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 27.03.2018 (суддя Ковальчук О.К.) та постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.06.2018 ( головуючий суддя Гонтарук В. М., судді: Граб Л.С. Біла Л.М.) у справі №822/2043/17 за позовом Публічного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" до Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДФС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення форми "Р" від 23.03.2017:
№ 0001751404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 364 907,03 грн, у тому числі 243 271,35 грн. податкового зобов`язання та 121 635,68 грн штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001761404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 117 058,73 грн, у тому числі 78 039,15 грн податкового зобов`язання та 39 019,58 грн штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001771404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 51 586,65 грн, у тому числі 34 391,10 грн податкового зобов`язання та 17 195,55 грн за штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001781404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" на суму в розмірі 477 566,52 грн, у тому числі 318 377,68 грн податкового зобов`язання та 159 188,84 грн за штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001791404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 9 490,46 грн, у тому числі 6 326,97 грн податкового зобов`язання та 3 163,49 грн штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001801404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 89 193,02 грн, у тому числі 59 462,01 грн податкового зобов`язання та 29 731,01 грн штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001811404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 73 449,32 грн, у тому числі 48 966,21 грн податкового зобов`язання та 24 483,11 грн за штрафних (фінансових) санкцій;
№ 0001821404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" на суму з розмірі 285 692,75 грн, утому числі 190 461,83 грн податкового зобов`язання та 95 230,92 грн штрафних (фінансових) санкцій.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що податкові повідомлення-рішення прийнято в результаті протиправних дій відповідача щодо проведення перевірки, а розмір податкового зобов`язання визначено цими рішеннями з порушенням пункту 288.1 статті 288 Податкового кодексу України, відповідно до якої підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 27.03.2018, залишеним без змін постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.06.2018, адміністративний позов задоволено: визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Хмельницькій області форми "Р" від 23.03.2017: №0001751404, №0001761404, №0001771404, №0001781404, №0001791404, №0001801404, №0001811404, №0001821404. Вирішено питання розподілу судових витрат.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з яким погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що відповідач не надав докази користування позивачем спірними земельними ділянками в період з дати набрання законної сили рішеннями Господарського суду Хмельницької області від 02.10.2014 у справі №924/1184/14, від 29.09.2014 у справі № 924/1234/14 і від 02.12.2014 у справі №294/1741/14 про розірвання договорів оренди земельних ділянок з ДП СГЦР Поділля , до державної реєстрації за позивачем права оренди на ці земельні ділянки в період з січня по березень 2015 року та не довів правомірність податкових повідомлень-рішень.
Не погодившись з рішеннями судів попередніх інстанцій, відповідач звернувся до суду з касаційною скаргою, в якій з посиланням на порушення судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.
В обґрунтування доводів касаційної скарги відповідач зазначив, що підставою для нарахування позивачу орендної плати за земельні ділянки слугували рішення Господарського суду Хмельницької області від 02.10.2014 року №924/1184/14, від 29.09.2014 року № 9241234 і від 02.12.2014 року №294/1741/14, якими розірвані договори оренди земельних ділянок з попереднім орендарем - ДП СГЦР Поділля . Загалом доводи касаційної скарги повністю повторюють доводи апеляційної скарги.
У запереченні на касаційну скаргу позивач зазначає, що рішення судів першої та апеляційної інстанцій є законними, обґрунтованими, винесеними з суворим дотриманням норм матеріального та процесуального права. Просить залишити касаційну скаргу без задоволення.
Переглянувши судові рішення в межах доводів касаційної скарги, перевіривши повноту встановлення судовими інстанціями фактичних обставин справи та правильність застосування ними норм матеріального та процесуального права, Верховний Суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення касаційної скарги.
Суди першої та апеляційної інстанцій встановили, що 25.01.2017 слідчий суддя Красилівського районного суду Хмельницької області у кримінальному провадженні №42016241220000055 від 14.12.2016 відповідно до частини 1 статті 364-1 Кримінального кодексу України виніс ухвалу по справі № 677/1985/16-к, якою призначив позапланову документальну перевірку ПАТ "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" з питань достовірності, повноти нарахування та сплати всіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2016 року, виконання якої доручив Головному управлінню Державної фіскальної служби у Хмельницькій області.
02.02.2017, на виконання ухвали слідчого судді від 25.01.2017, ГУ ДФС у Хмельницькій області у відповідності до статті 20, пункту 75.1 статті 75, підпункту 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, видало наказ "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько - рибоводне підприємство" та направлення на перевірку № 164, № 165, № 166, № 167 і № 168.
Накази та направлення на перевірку вручені представнику ПАТ "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько - рибоводне підприємство" за дорученням № 5 від 20.01.2017 ОСОБА_1 03.02.2017.
На підставі наказу від 02.02.2017 службові особи Красилівської ОДПІ ГУ ДФС в Хмельницькій області провели документальну позапланову невиїзну перевірку ПАТ "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" з питань достовірності, повноти нарахування та сплати всіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2016 року.
За результатами перевірки складено акт від 20.02.2017 № 0199/22-01-14-04/00476808.
На підставі акту перевірки Головне управління ДФС у Хмельницькій області 23.03.2017 прийняло податкові повідомлення - рішення форми "Р":
№0001751404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 364 907,03 грн, у тому числі 243 271,35 грн. податкового зобов`язання та 121 635,68 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Маначинської сільської ради;
№0001761404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 117 058,73 грн, у тому числі 78 039,15 грн податкового зобов`язання та 39 019,58 грн за штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Тарнарудської сільської ради;
№ 0001771404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 51 586,65 грн, у тому числі 34 391,10 грн податкового зобов`язання та 17 195,55 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Копачівської сільської ради;
№ 0001781404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" на суму в розмірі 477 566,52 грн, у тому числі 318 377,68 грн податкового зобов`язання та 159 188,84 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Полянської сільської ради;
№ 0001791404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 9 490,46 грн, у тому числі 6 326,97 грн податкового зобов`язання та 3 163,49 грн штрафних (фінансових) санкцій на території Бронівської сільської ради;
№ 0001801404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 89 193,02 грн, у тому числі 59 462,01 грн податкового зобов`язання та 29 731,01 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Порохнянської сільської ради;
№ 0001811404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" в розмірі 73 449,32 грн, у тому числі 48 966,21 грн податкового зобов`язання та 24 483,11 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Сарнівської сільської ради;
№ 0001821404 про збільшення грошового зобов`язання за платежем "орендна плата з юридичних осіб" на суму з розмірі 285 692,75 грн, утому числі 190 461,83 грн податкового зобов`язання та 95 230,92 грн штрафних (фінансових) санкцій за користування земельною ділянкою на території Наркевицькій сільської ради, які позивач оскаржив до суду.
Не погоджуючись з прийнятими рішеннями позивач звернувся до суду для їх скасування.
Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно із підпунктами 14.1.72 і 14.1.73 пункту 14.1 статті Податкового кодексу України земельним податком визнається обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. Землекористувачами можуть бути юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункт 14.1.136. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Подібне визначення міститься й у статті 21 Закону України Про оренду землі .
Відповідно до підпунктів 269.1.1 і 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Водночас абзацом першим пункту 287.1 статті 287 ПК України передбачено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою й такі приписи перекликаються з положеннями статті 125 ЗК України, яка встановлює, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (абзац перший пункту 288.1, пункти 288.2-288.4 статті 288 ПК України).
У справі, що розглядається судами встановлено, що Публічне акціонерне товариство "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" перебуває на обліку як платник податків в Красилівській об`єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС (Волочиське відділення).
17.05.2008 ВАТ "Хмельницькрибгосп" та Волочиська районна державна адміністрація уклали ряд договорів оренди землі, згідно яких в оренду строком на 49 років передаються земельні ділянки водного фонду, що знаходяться на території Копачівської сільської ради за межами населеного пункту с.Копачівка, Тарнарудської сільської ради за межами населеного пункту с.Тарнаруда, Сарнівської сільської ради за межами населеного пункту с.Сарнів, Наркевицької селищної ради за межами населеного пункту с.Юхимівці, Порохнянської селищної ради за межами населеного пункту с.Порохня, Полянської сільської ради за межами населеного пункту с.Поляни, Маначинської селищної ради за межами населеного пункту с. Маначин, Бронівської сільської ради за межами населеного пункту с.Бронівка. Вказані договори зареєстровані у Волочиському відділі Хмельницької регіональної філії Центру Державного земельного кадастру.
Розпорядженням від 06.05.2011 № 300/2011-р Волочиська РДА Хмельницької області надала дозвіл ДП "СГЦР "Поділля" на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів про передачу в оренду земель водного фонду за межами населених пунктів на території Копачівської сільської ради площею 25,94 га, Порохнянської сільської ради площею 33,45 га, Маначинської сільської ради площею 179,7 га, Бронівської сільської ради площею 9,95 га, Полянської сільської ради площею 218,06 га, Сарнівецької сільської ради площею 37,89 га, Тарнорудської сільської ради площею 57,81 га, Наркевицької селищної ради площею 44,15 га.
Цим же розпорядженням укладені між ВАТ "Хмельницькрибгосп" та Волочиською РДА договори оренди на спірні земельні ділянки розірвані.
Розпорядженням № 825/2011-р від 05.10.2011 Волочиська РДА затвердила технічні документації із землеустрою, що посвідчують право користування земельними ділянками водного фонду ДП "СГЦР "Поділля" для рибогосподарських потреб за межами вище вказаних населених пунктів.
Рішенням Волочиської районної ради Хмельницької області № 6-9/2011 від 15.11.2011 (пункти 5-14) також затверджена технічна документація із нормативно-грошової оцінки земельних ділянок водного фонду що надаються на умовах оренди ДП "СГЦР "Поділля" для рибогосподарських потреб.
Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду по справі № 2270/13314/11 від 20.06.2012, залишеною без змін ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду по справі № 2270/13314/11 від 19.09.2012 року визнані протиправними та скасовані розпорядження Волочиської районної державної адміністрації Хмельницької області №300/2011-р від 06.05.2011, № 825/2011-р від 05.10.2011, п. 5-14 рішення Волочиської міської ради Хмельницької області № 6- 9/2011 від 15.11.2011.
Постанова суду набрала законної сили 19.09.2012.
Додатковою угодою від 25.12.2014 про розірвання договору оренди земельної ділянки, укладеного між Волочиською РДА та ДП "СГРЦ" Поділля припинене право користування земельною ділянкою держаної власності земель водного фонду площею 25,94 га. на території Копачівської сільської ради. Згідно з інформаційною довідкою № 95599278 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820983500:04:032:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинено 15.01.2015.
Право оренди на цю земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
Додатковою угодою від 25.12.2014, про розірвання договору оренди земельної ділянки, укладеного між Волочиською РДА та ДП "СГРЦ" Поділля припинене право користування земельною ділянкою держаної власності із земель водного фонду площею 9,95га. на території Бронівської сільської ради. Згідно з інформаційною довідкою № 95595616 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820981200:04:015:0002 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 15.01.2015.
Право оренди на цю земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
Додатковою угодою від 25.12.2014 про розірвання договорів оренди земельних ділянок, укладених між Волочиською РДА та ДП "СГРЦ" Поділля припинено право користування земельними ділянками держаної власності із земель водного фонду площами 19,28га., та 14,17га. на території Порохнянської сільської ради. Згідно з інформаційними довідками № 95596432 та № 95597128 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дані земельні ділянки з кадастровими № 6820986300:02:003:0003 та № 6820986300:02:003:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 15.01.2015 .
Право оренди на ці земельні ділянки за ІІАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 05.03.2015.
Додатковою угодою від 25.12.2014 про розірвання договору оренди земельних ділянок, укладених між Волочиською РДА та ДП "СГРЦ" Поділля припинене право користування земельною ділянкою держаної власності із земель водного фонду площею 44,15га. на території Наркевицької сільської ради. Згідно з інформаційною довідкою № 95607314 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820955700:03:014:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 15.01.2015.
Право оренди на цю земельну ділянку, за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
Рішенням Господарського суду Хмельницької області по справі №924/1184/14 від 02.10.2014 договір оренди на земельну ділянку на території Сарнівської сільської ради площею 37,88 га., укладений між Волочиською РДА та ДП "СГЦР "Поділля" розірваний. Рішення набрало законної сили 12.10.2014.
Згідно з інформаційною довідкою № 95594680 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820987200:04:014:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 15.01.2015 .
Право оренди на цю земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
Рішенням Господарського суду Хмельницької області по справі №924/1741/14 від 02.12.2014 договір оренди на земельну ділянку на території Тарнарудської сільської ради площею 57,81 га., укладений між Волочиською РДА та ДП "СГЦР "Поділля" розірваний. Рішення набрало законної сили 12.12.2014.
Згідно з інформаційною довідкою № 95605716 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820987600:02:001:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 15.01.2015.
Право оренди на цю земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
Рішенням Господарського суду Хмельницької області по справі №924/1234/14 від 29.09.2014 договір оренди на земельну ділянку на території Полянської сільської ради площею 199,64 га., укладений між Волочиською РДА та ДП "СГЦР "Поділля" розірваний. Рішення набрало законної сили 08.10.2014.
Згідно з інформаційної довідки № 95602311 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820985900:05:022:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинено 19.12.2014.
Право оренди, на цю ж земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстровано 06.03.2015.
Рішенням Господарського суду Хмельницької області по справі №924/851/14 від 24.07.2014 року договір оренди на земельну ділянку на території Маначинської сільської ради площею 169,71 га., укладений між Волочиською РДА та ДП "СГЦР "Поділля" розірваний. Рішення набрало законної сили 29.10.2014.
Згідно з інформаційною довідкою № 95577683 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право оренди на дану земельну ділянку з кадастровим № 6820984200:02:004:0001 за ДП "СГЦР "Поділля" припинене 19.12.2014.
Право оренди на цю земельну ділянку за ПАТ "Хмельницькрибгосп" зареєстроване 10.03.2015.
В той же час судами з`ясовано, що пунктом 20 договорів оренди землі від 17.05.2008 року, укладених позивачем з Волочиською РДА, передбачено, що передача земельної ділянки здійснюється за актом її приймання-передачі.
За таких підстав судами попередніх інстанцій вірно зазначено, що документом, який підтверджує факт передачі земельної ділянки в оренду або повернення її орендодавцю після припинення договору оренди землі є відповідний акт приймання-передачі земельної ділянки.
Крім того, з`ясовано, що спірні земельні ділянки на підставі розпоряджень Волочиської РДА від 06.05.2011 № 300/2011-р № 825/2011-р від 05.10.2011 та договорів оренди земельних ділянок, укладених між Волочиською РДА та ДП "СГРЦ" Поділля та розірваних додатковими угодами від 25.12.2014 року, перебували в оренді у вказаного підприємства.
Право оренди ДП "СГЦР "Поділля" на спірні земельні ділянки у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно припинене 15.01.2015 року.
Водночас, право оренди вказаних земельних ділянок водного фонду за позивачем зареєстроване лише у березні 2015 року.
При цьому, судами встановлено, що факт отримання позивачем спірних земельних ділянок в оренду до березня 2015 року перевіркою не встановлений.
Посилання ж відповідача на рішення Господарського суду Хмельницької області від 02.10.2014 №924/1184/14, від 29.09.2014 № 9241234 і від 02.12.2014 №294/1741/14, якими розірвані договори оренди земельних ділянок з попереднім орендарем - ДП СГЦР Поділля , що, на думку контролюючого органу, є підставою для нарахування позивачу спірними податковими повідомленнями-рішеннями орендної плати за земельні ділянки водного фонду, обґрунтовано відхилено судами з зазначених вище підстав.
За таких обставин враховуючи наведене вище та наявні в матеріалах справи докази, судами попередніх інстанцій вірно зроблено висновок, що встановлений ПК України обов`язок щодо сплати орендної плати за земельні ділянки водного фонду виник у позивача з відповідного числа березня 2015 року, тобто з дати державної реєстрації права оренди.
Отже, доводи касаційної скарги у відповідній частині зводяться до переоцінки обставин у справі та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального чи процесуального права, що призвело або могло б призвести до невірного вирішення спору, а тому оскаржуване судове рішення є законними та обґрунтованими.
Враховуючи вищенаведене, суд касаційної інстанції погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанцій, не спростованими доводами касаційної скарги, про наявність законних підстав для задоволення позову.
Суд касаційної інстанції визнає, що суди попередніх інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального та процесуального права при вирішенні даної справи та вважає, що суди повно встановили обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, та надали їм правову оцінку на підставі норм закону, що підлягали застосуванню до даних правовідносин.
Відповідно до ст. 350 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанції не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Керуючись статтями 341, 345, 349, 350 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПОСТАНОВИВ:
Касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області залишити без задоволення.
Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 27.03.2018 та постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.06.2018 у справі №822/2043/17 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.
...........................
...........................
...........................
В.П. Юрченко
І.А. Васильєва
С.С. Пасічник ,
Судді Верховного Суду
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2020 |
Оприлюднено | 28.05.2020 |
Номер документу | 89488882 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Юрченко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні