Рішення
від 26.05.2020 по справі 1.380.2019.005359
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.005359

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2020 року

м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Крутько О.В.,

за участю секретаря судового засідання Лізогуб В.В.,

представника позивача Гасяка Я.В.,

представника відповідача Козоріз О.О.,

розглянув у відкритому судовому засіданні у місті Львові адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (далі ФОП ОСОБА_1 , позивач) до Головного управління ДПС у Львівській області (далі ГУ ДПС у Львівській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , в якій позивач просить:

-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області №0062255013 від 06.08.2019 року.

Позовні вимоги обґрунтовані протиправністю оскаржуваного рішення. Так, позивач зазначив, що в акті перевірки працівник контролюючого органу безпідставно та помилково робить висновок, про завищення заявленої суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на рахунок платника, згідно поданої податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року в сумі 12979,30 грн.

Позивач вказує, що станом на дату подання декларації за травень 2019 року за даними системи електронного адміністрування сума ліміту становить 75329,79 грн., отже заявлена платником податків сума до відшкодування 15633,00 грн. є значно меншою за розраховану за формулою суму на дату подання декларації, а відтак відповідає нормам пункту 200.4 ст.200 ПК України.

Крім того зазначає, що відповідно до даних податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2019 року, розрахунок бюджетного відшкодування здійснено, в тому числі, з урахуванням від`ємного значення за лютий 2019 року ПВКП АБРЕКОС у сумі 12979,00 грн. Згідно з додатку 5 до податкової декларації податкові зобов`язання ФОП ОСОБА_1 становили 6483,00 грн., а податковий кредит 22116,00 грн., з урахуванням податкових накладних № 65 від 26 лютого 2019 року та № 4 від 01 лютого 2019 року на загальну суму 19462,00 грн. по ПВКП АБРЕКОС , які були своєчасно зареєстровані у порядку, передбаченому податковим законодавством України.

Таким чином, вважає, що вимог Податкового кодексу України позивач не порушувала.

Ухвалою від 22.10.2019 року позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви. 30.10.2019 позивачем усунуто недоліки позовної заяви.

Ухвалою від 04.11.2019 року відкрито провадження та призначено підготовче засідання у справі на 03.12.2019 року.

03.12.2019 підготовче засідання відкладено на 24.12.2019.

24.12.2019 підготовче засідання відкладено на 04.02.2020.

04.02.2020 підготовче засідання відкладено на 24.02.2020.

24.02.2020 підготовче засідання відкладено на 19.03.2020.

19.03.2020 підготовче засідання відкладено на 28.04.2020.

28.04.2020 ухвалою без виходу до нарадчої кімнати замінено відповідача у справі на Головне управління ДПС у Львівській області

Ухвалою від 28.04.2020 без виходу до нарадчої кімнати закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 26.05.2020.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві, просив позов задоволити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечила з підстав викладених у відзиві на позовну заяву. Зазначає, що при відображенні ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) у декларації за травень 2019 року від`ємного значення між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту у сумі 15633,00 гри. (рядок 19 декларації), сума від`ємного значення попередніх та поточного звітного (податкового) періоду, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п.200-1.3 ст.200-1) Кодексу на момент подання податкової декларації у сумі 75330,00 грн. (рядок 19.1 декларації) суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду у сумі 0 грн. (рядок 21 декларації), бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку у сумі 15633,00 грн, (рядок 20.2.1 декларації) та у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету у сумі 0 грн. (рядок.20.2.2) встановлено порушення п.п. б п.200.4 ст.200 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-У1. зі змінами та доповненнями, чим завищено суму бюджетного відшкодування в розмірі 12979,30 грн.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

18.07.2019 року працівниками ГУ ДФС у Львівській області проведено камеральну перевірку ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за травень 2019 року. За результатами проведеної перевірки складено акт №450/50.13-10/ НОМЕР_1 від 18.07.2019 року.

Відповідачем в акті перевірки вказано, що за даними поданого ФОП ОСОБА_1 додатку 3 до податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року розрахунок бюджетного відшкодування складається з наступних сум за періодами виникнення від`ємного значення:

травень 2019 року - 2653,48 грн.;

лютий 2019 року - 12979,30 грн.

За даними поданого ФОП ОСОБА_1 додатку 3 до податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року платник декларує бюджетне відшкодування з ПДВ за період виникнення від`ємного значення лютий 2019 року по контрагенту ПВКП "АБРЕКОС" (ЄДРПОУ 19168104), в сумі 12979,30 грн., однак за даними податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року відсутнє від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, та за даними податкової декларації з ПДВ за квітень 2019 року у ФОП ОСОБА_1 відсутнє від`ємне значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

ФОП ОСОБА_1 в податковій декларації з ПДВ за травень 2019 року задекларовано значення р. 16 в сумі 0 грн., що свідчить про відсутність від`ємного значення за попередні податкові періоди, в т.ч. лютий 2019 року. Про вказане також свідчить відсутність значення р. 21 та додатку 2 до податкових декларацій з ПДВ за лютий 2019 та квітень 2019 року.

Таким чином, в ході проведеної камеральної перевірки встановлено порушення позивачем п.п. б п.200.4 ст.200 Податкового кодексу України внаслідок чого завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість за рахунок платника у банку згідно поданої податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року в сумі 12979,30 грн.

06.08.2019 року на підставі акта перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення форми В1 № 0062255013.

Не погоджуючись із оскарженим податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає та враховує наступне.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб`єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі по тексту - ПК України, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пп.14.1.18 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі -ПК України) бюджетне відшкодування - це відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника, у тому числі автоматичне бюджетне відшкодування у порядку та за критеріями, визначеними у розділі V цього Кодексу.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначений у статті 200 ПК України.

Так, згідно п.200.1 ст.200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

За приписами п.п. б п.200.4 ст.200 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

б) підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Порядок заповнення податкової декларації визначений розділом V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 21 від 28.01.2016 року.

Пунктом 5 вказаного Порядку встановлено порядок заповнення розділу III "Розрахунки за звітний період" податкової звітності з податку на додану вартість:

1)якщо в результаті розрахунку різниці між сумою податкових зобов`язань (рядок 9) і податкового кредиту (рядок 17) отримано позитивне значення, то заповнюється рядок 18 декларації.

У рядку 18 вказується сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду та сплачується до загального фонду державного бюджету у порядку, визначеному у статті 200 Кодексу;

2)якщо в результаті розрахунку значення різниці між сумою податкових зобов`язань (рядок 9) і податкового кредиту (рядок 17) отримано від`ємне значення, то заповнюється рядок 19 декларації.

При від`ємному значенні суми податку на додану вартість, розрахованої інвестором (оператором) за угодою про розподіл продукції, така сума підлягає відшкодуванню інвестору (оператору) в порядку та строки, передбачені угодою про розподіл продукції, затвердженою Кабінетом Міністрів України. При цьому інвестор (оператор) має право на автоматичне бюджетне відшкодування такої суми в повному обсязі.

З рядка 19 визначається сума перевищення від`ємного значення над сумою, обчисленою відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації. Визначена сума вказується у рядку 19.1 та зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 21).

У разі якщо сума від`ємного значення (рядок 19) менша або дорівнює сумі, обчисленій відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, рядок 19.1 не заповнюється.

Сума, обчислена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, зазначається у відповідному службовому полі у рядку 19.1;

3)сума від`ємного значення, що не перевищує суми, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації (рядок 19 - рядок 19.1), зазначається у рядку 20;

4)сума від`ємного значення (рядок 20 у декларації):

зараховується у зменшення суми податкового боргу, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до Кодексу) (відображається у рядку 20.1);

підлягає бюджетному відшкодуванню (відображається у рядку 20.2): на рахунок платника у банку (відображається у рядку 20.2.1) та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України (відображається у рядку 20.2.2).

Платники податку, які відповідно до статті 200 розділу V Кодексу мають право на бюджетне відшкодування податку на додану вартість, здійснюють розрахунок бюджетного відшкодування та додають до декларації (Д3) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4).

Розрахунок суми бюджетного відшкодування здійснюється в межах суми, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 розділу V Кодексу на момент подання податкової декларації, за вирахуванням від`ємного значення поточного звітного (податкового) періоду, зарахованого у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість.

Значення рядка 3 таблиці 1 (Д3) (додаток 3) переноситься до рядка 20.2 декларації;

зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

При заповненні рядка 20.2 обов`язковим є подання (Д3) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4).

Залишок від`ємного значення після вирахування суми податкового боргу та суми бюджетного відшкодування (рядок 20 - рядок 20.1 - рядок 20.2) відображається у рядку 20.3;

5)сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3), відображається у рядку 21 та переноситься до рядка 16.1 наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно матеріалів справи, позивачем подано декларацію з податку на додану вартість за травень 2019 року із додатками: рахунок коригування сум податку на додану вартість (Д3), заява про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізовується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4); розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) (а.с.16-19).

У графі 2 таблиці 2 Додатка З (ДЗ) до декларації з податку на додану вартість за травень 2019 року (а.с.17) ФОП ОСОБА_1 вказала індивідуальні податкові номери постачальників робіт/послуг, в тому числі і ПВКП АБРЕКОС , з яким у лютому 2019 року здійснено господарську операцію, на що виписані податкові накладні, які включені до податкового кредиту, відображені за нормами податкового законодавства в Додатку 5, та Додатку 3 в травні 2019 року.

Вищевказана декларація прийнята відповідачем та зареєстрована за № 9130778789 .

Проте, контролюючим органом на підставі проведеної камеральної перевірки, складено акт про порушення позивачем п.п б п.200.4 ст.200 ПК України внаслідок чого завищено суму бюджетного відшкодування податку додану вартість за рахунок платника у банку згідно поданої податкової декларації з ПДВ за травень 2019 року в сумі 12979,30 грн.

Позивач зазначає, що оскільки, декларація з ПДВ в автоматичному режимі пройшла перевірку, тому не містить помилки.

Судом встановлено, що відповідно до даних поданої позивачем податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2019 року розрахунок бюджетного відшкодування (Додаток 3) здійснено, в тому числі, з урахуванням від`ємного значення за лютий 2019 року (по постачальнику ПВКП АБРЕКОС (індивідуальний податковий номер 191681013216)) у сумі 12979,00 грн.

У вищевказану податкову декларацію (податковий кредит) було включено податкові накладні за лютий 2019 року, а саме:

податкову накладну № 65 від 26 лютого 2019 року;

податкову накладну № 4 від 01 лютого 2019 року.

Вищевказані податкові накладні (№ 65 від 26 лютого 2019 року та № 4 від 01 лютого 2019 року) були своєчасно зареєстровані у порядку, передбаченому податковим законодавством України, що не заперечується відповідачем (а.с.75-78).

Так, згідно з Додатку 5 до податкової декларації (розшифровка податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів) податкові зобов`язання ФОП ОСОБА_1 становили 6483,00 грн., а податковий кредит 22116,00 грн., з урахуванням податкової накладної №65 від 26 лютого 2019 року на суму 10478,00 грн. та податкової накладної № 4 від 01 лютого 2019 року на суму 8984,00 грн. на загальну суму 19462,00 грн. по ПВКП АБРЕКОС , що за мінусом податкових зобов`язань становить 12979,00 грн.

Крім того, позивачем долучено до матеріалів справи інші податкові накладні, на підставі яких формувався податковий кредит у травні 2019 року, а саме:

по контрагенту ПАТ Укрнафта (індивідуальний податковий номер 001353926654 ) податкова накладна № 8518005 від 18 травня 2019 року на суму ПДВ у розмірі 166,75 грн. та податкова накладна № 8506008 від 06 травня 2019 року на суму ПДВ у розмірі 500,00 грн., у розмірі 667,00 грн.:

по контрагенту ПП ВРС ТАЄРС (індивідуальний податковий номер 387342713334) податкова накладна № 2 від 02 травня 2019 року на суму ПДВ у розмірі 1633,33 грн.

по контрагенту ТзОВ Укравтозапчастина (індивідуальний податковий номер 307222026517) податкова накладна № 1461 від 31 травня 2019 року на суму ПДВ у розмірі 353,40 грн.

З огляду на те, що сума ПДВ за лютий 2019 року, яка віднесена позивачем до податкового кредиту у травні 2019 року підтверджена первинними документами, що не заперечує відповідач, відсутні підстави для позбавлення позивача права на податковий кредит, а відповідно і права на отримання бюджетного відшкодування.

Право на отримання бюджетного відшкодування у платника ПДВ виникає щодо суми, яку він фактично сплатив у попередніх податкових періодах, за наявності у нього від`ємного значення різниці між податковим зобов`язанням та податковим кредитом у поточному та попередньому податковому періоді, за умови наявності у платника податку належно оформлених податкових накладних та відсутності спору щодо реальності господарських операцій із поставки товарів, робіт, послуг.

Станом на дату подання декларації за травень 2019 року за даними системи електронного адміністрування сума ліміту становить 75329,79 грн, що не заперечується самим відповідачем (а.с.14), а відтак заявлена позивачем сума до відшкодування 15633,00 грн відповідає нормам пункту 200.4 ст.200 ПК України.

Суд звертає увагу на те, що в акті перевірки №450/50.13-10/ НОМЕР_1 від 18.07.2019 року податковий орган по суті не заперечує факт правомірності формування підприємством податкового кредиту та виникнення в останнього права на отримання бюджетного відшкодування.

Таким чином, суд приходить до висновку, що у відповідача були відсутні підстави для винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1)на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2)з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3)обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4)безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6)розсудливо; 7)з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8)пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9)з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10)своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У спірних правовідносин відповідач діяв не у спосіб, передбачений законом.

Відповідно до ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Згідно ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на вищенаведене, суд вважає, що позов належить задоволити. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області форми В1 №0062255013 від 06.08.2019 року.

Відповідно до вимог ч.3 ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст.ст.14, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Позовні вимоги задоволити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області форми В1 №0062255013 від 06.08.2019 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (код ЄДРПОУ 43143039) на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір на суму 768,40 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) строки апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.

Повний текст рішення виготовлено 29.05.2020.

Суддя Крутько О.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено01.06.2020
Номер документу89513502
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.005359

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 18.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 06.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 10.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Рішення від 26.05.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні