Рішення
від 02.06.2020 по справі 300/649/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" червня 2020 р. справа № 300/649/20

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Григорук О.Б., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33", про визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" про визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем протиправно 19.03.2020 видано припис №156 про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою, відповідно до якого до власника малої архітектурної форми (сходів) за адресою: АДРЕСА_2 , висунуто вимогу усунути порушення пункту 16.1 розділу 16 Правил благоустрою міста Івано-Франківська, а саме: розміщено малу архітектурну форму (сходи) та не пред`явлено дозвільних документів, до 24.03.2020, шляхом пред`явлення дозвільних документів або їх демонтажу. Зазначено, що в даному випадку не потребується жодних дозвільних документів, оскільки відомості щодо вказаних сходів містяться у технічному паспорті, що пов`язано із вимогами Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 за №1417. Також обґрунтовано, що дозвільні документи на встановлення сходів у Переліку, затвердженому Законом України "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" відсутні, при цьому, забороняється вимагати від суб`єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Зазначено, що відсутні правові підстави для застосування у спірних правовідносинах норм Типового порядку видачі дозволів на порушення об`єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 №870, та, як наслідок, Правил благоустрою м. Івано-Франківська, оскільки дія цього Типового порядку поширюється на юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що здійснюють порушення об`єктів благоустрою, пов`язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт, а позивач не має статусу фізичної особи-підприємця, і не здійснює господарської (підприємницької) діяльності. Крім наведеного, позивач свої доводи аргументує тим, що відповідачем допущено недотримання встановленої процедури проведення перевірки (обстеження, огляду), оскільки позивач не був належним чином повідомлений про проведення перевірки, а складений за відсутності позивача акт не може бути підставою для складання припису.

Ухвалою суду від 25.03.2020 відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 15.04.2020 залучено до участі в справі Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

Відповідач скористався своїм правом подання відзиву на позовну заяву, який подав до суду 10.04.2020 (а.с.20-25). Відповідач щодо заявлених позовних вимог заперечив з мотивів, що позовні вимоги є необґрунтованими, оскільки чинні локальні нормативно-правові акти Івано-Франківської міської ради, які прийнято у відповідності до норм чинного законодавства, передбачають отримання дозволу на розміщення малих архітектурних форм та наділяють відповідача правом виносити приписи про усунення порушень розміщення малих архітектурних форм. При цьому, технічний паспорт, не підтверджує законність влаштування сходів, а фіксує існуючий технічний стан об`єкта. Зазначено, що посилання позивача на Правила пожежної безпеки є безпідставними, оскільки вказані Правила не регулюють надання права встановлення сходів на прибудинковій території загального користування, без відповідного дозволу. Посилання позивача на положення Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та встановлену цим Законом заборону вимагати у суб`єктів господарювання отримання дозвільного характеру, які не внесено до Переліку, затвердженого цим Законом, відповідач вважає безпідставним з мотивів, що зазначений Закон не поширюється на правовідносини, які є предметом спору. Також, відповідач вказує на безпідставність посилань позивача на норми, що регулюють видачу дозволів на порушення об`єктів благоустрою, оскільки зазначає, що в даному випадку має місце встановлення малої архітектурної форми, проте не проведення земляних чи ремонтних робіт. Зазначено, що акт про обстеження (огляд) території та припис були складені без участі позивача, позаяк встановити та знайти останнього не було можливості. При цьому, чинним законодавством, в тому числі локальним, не передбачено складення Акту про обстеження (огляд) території за присутності власника малої архітектурної форми. Відповідач просив суд в задоволенні позову відмовити.

15.04.2020 позивач подав до суду відповідь на відзив, відповідно до якої позивач заперечує щодо доводів відповідача (а.с.40-44). Зазначено, що на момент набуття об`єкта нерухомого майна у власність позивачем - 20.11.2019, сходи були присутні, оскільки відомості щодо вказаних сходів містяться у технічному паспорті, який оформлявся попереднім власником 16.08.2019. Водночас зазначено, що фотофіксація не підтверджує доводи відповідача, оскільки, на думку позивача, такі обставини можуть підтверджуватися лише матеріалами технічних досліджень компетентних фахівців у сфері будівництва. Також, позивач вважає, що комунальне підприємство "Муніципальна інспекція "Добродій" діє поза межами своїх повноважень, оскільки не є компетентним органом для здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою міста, до повноважень якого належить право видачі приписів. Також, твердження відповідача про неможливість встановлення та повідомлення позивача інспектором відділу благоустрою позивач вважає недостовірними, з мотивів, що інспектор відділу благоустрою 17.03.2020 встановив позивача, спілкувався з ним, отримавши, при цьому, всі необхідні документи. Крім цього, позивач зазначає, що відповідач ототожнив терміни "малі архітектурні форми" та "тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності", як наслідок, прийняв протиправний припис.

Відповідач 06.05.2020 подав заперечення на відповідь на відзив, відповідно до якого відповідач відхиляє наведені позивачем у відповіді на відзив аргументи (а.с.56-58). Заперечення аргументовані тим, що відповідач діяв в межах повноважень, встановлених статутом комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій", затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.12.2019 за №409-34 та посадовою інструкцією інспектора відділу благоустрою. Крім цього, зазначено про безпідставність тверджень позивача щодо ототожнення відповідачем термінів "малі архітектурні форми" та "тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності", та правомірності прийняття оскаржуваного припису.

08.05.2020 третя особа на стороні відповідача, подала до суду пояснення щодо позову (а.с.135-141). Третя особа пояснила, що належне утримання та використання спільного майна 10-поверхового багатоквартирного житлового будинку з мансардою по АДРЕСА_2 , а також захист прав співвласників забезпечує третя особа відповідно до статті 12 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", пункту 1 розділу II Статуту Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" від 21.01.2016. На праві постійного користування у третьої особи з 19.02.2020 перебуває земельна ділянка кадастровий номер 2610190501:09:006:0051 площею 0,1784 га, розташована за адресою АДРЕСА_2 . Зазначено, що за скаргою третьої особи, відповідачем правомірно складено оскаржуваний припис. Третя особа просить суд здійснити розподіл судових витрат, при цьому зазначає, що витрати третьої особи на правову допомогу в даній справі становлять 3000 грн.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, судом встановлено наступне.

Мешканці будинку по АДРЕСА_2 , 05.03.2020 звернулися до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" з заявою про вжиття заходів щодо встановлення 05.03.2020 о 10.00 год. металевої конструкції (сходів) на прибудинковій території без згоди співвласників будинку (а.с.31).

19.03.2020 інспектором відділу благоустрою комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" Івано-Франківської міської ради Поповичем М.Б. видано припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156, відповідно до якого встановлено порушення пункту 16.1 розділу 16 Правил благоустрою міста Івано-Франківська, а саме: розміщено малу архітектурну форму (сходи) за адресою: вул. Стуса, 33, м. Івано-Франківськ, та не пред`явлено дозвільних документів, до власника малої архітектурної форми (сходів) висунуто вимогу усунути вказане порушення до 24.03.2020, шляхом пред`явлення дозвільних документів або їх демонтажу (а.с.7).

Позивач вважає протиправним припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020, просить суд скасувати вказаний припис.

При вирішенні даного спору суд виходить з наступного нормативно-правового регулювання спірних правовідносин.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначено Законом України "Про благоустрій населених пунктів".

У відповідності до частини 1 статті 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Суб`єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни (частина 1 статті 12 Закону України "Про благоустрій населених пунктів").

Згідно пункту 44 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до частини першої та четвертої статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов`язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Згідно частини 1 статті 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

Рішенням сесії Івано-Франківської міської ради №68 від 25.12.2015 затверджено Правила благоустрою міста Івано-Франківська.

Відповідно до пункту 19.2 розділу 19 Правил благоустрою міста Івано-Франківська якщо під час перевірки виявлені факти можливого порушення цих Правил, може бути складений припис з вимогою, який є обов`язковим для виконання в термін, зазначений у приписі (до 10-ти днів).

Відповідно до статті 38 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" контроль у сфері благоустрою населених пунктів спрямований на забезпечення дотримання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, вимог цього Закону, Правил благоустрою території населеного пункту та інших нормативно-правових актів.

Частиною 1 статті 40 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами.

Згідно частини 2 статті 40 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням Правил благоустрою території населеного пункту, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.

Частиною 3 статті 40 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом: 1) проведення перевірок території; 2) розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян; 3) участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій; 4) подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об`єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території населеного пункту.

Рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.12.2019 за №409-34 створено комунальне підприємство "Муніципальна інспекція "Добродій" та затверджено статут підприємства (а.с.59-71). Відповідно до підпунктів 1.1, 1.3 розділу І Статуту комунальне підприємство "Муніципальна інспекція "Добродій" є підприємством, утвореним на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста Івано-Франківська відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України і входить до сфери управління Івано-Франківської міської ради. Засновником підприємства є Івано-Франківська міська рада. Підприємство підзвітне та підконтрольне Засновнику і підпорядковане виконавчому комітету Івано-Франківської міської ради. Підприємство безпосередньо підпорядковане Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради.

Підпунктом 4.1.1, 4.1.3 пункту 4.1 розділу ІV Статуту визначено, що комунальне підприємство "Муніципальна інспекція "Добродій" має повноваження проводити перевірки, обстеження території, об`єктів Івано-Франківської об`єднаної територіальної громади щодо стану їх благоустрою, додержання громадянами законодавства у сфері благоустрою та вимагати від громадян, які порушують законодавство у сфері благоустрою, припинення правопорушень та виносити на місці усні попередження та надавати приписи на усунення виявлених порушень особам, які допустили малозначні адміністративні порушення.

Згідно пунктів 2.3, 3.5 посадової інструкції інспектора відділу благоустрою комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" Івано-Франківської міської ради Поповича М.Б., до повноважень інспектора належить, серед інших, видання приписів щодо усунення порушень у сфері благоустрою (а.с.128-132).

Судом не встановлено, а позивачем не доведено, наявності факту нечинності Статуту комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій", затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради №409-34 від 18.12.2019.

Отже, комунальне підприємство "Муніципальна інспекція "Добродій" є інспекцією з благоустрою міста Івано-Франківська, утвореною Івано-Франківською міською радою відповідно до статті 40 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", яка має право здійснювати контроль за станом благоустрою міста Івано-Франківська, виконанням Правил благоустрою території міста Івано-Франківська, зокрема шляхом розгляду звернень громадян, проведення перевірок території та у разі виявлення порушень, відповідно до статуту, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради, видавати приписи на їх усунення.

Як встановлено, мешканці будинку по АДРЕСА_2 , 05.03.2020 звернулися до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" з заявою про вжиття заходів щодо встановлення 05.03.2020 о 10.00 год. металевої конструкції (сходів) на прибудинковій території без згоди співвласників будинку (а.с.31).

19.03.2020 інспектором відділу благоустрою комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" Івано-Франківської міської ради Поповичем М.Б. видано припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156, відповідно до якого встановлено порушення пункту 16.1 розділу 16 Правил благоустрою міста Івано-Франківська, а саме: розміщено малу архітектурну форму (сходи) за адресою: вул. Стуса, 33, м. Івано-Франківськ, та не пред`явлено дозвільних документів, до власника малої архітектурної форми (сходів) висунуто вимогу усунути вказане порушення до 24.03.2020, шляхом пред`явлення дозвільних документів або їх демонтажу (а.с.7).

Розміщення малої архітектурної форми (сходи) за адресою: вул. Стуса, 33, м. Івано-Франківськ, підтверджується актом про обстеження (огляд) території №218 від 19.03.2020 та фотофіксацією (а.с.27-29).

Пунктом 16.1 розділу 16 Правил благоустрою міста Івано-Франківська, в редакції згідно рішення Івано-Франківської міської ради від 02.05.2018 за №106-19, визначено, що на території міста Івано-Франківська заборонено здійснювати розміщення будь-яких малих архітектурних форм без дозвільних документів.

Згідно частини 2 статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" мала архітектурна форма - це елемент декоративного чи іншого оснащення об`єкта благоустрою. До малих архітектурних форм, серед інших, належать сходи. Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об`єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, державних стандартів, норм і правил.

У відповідності до статті 13 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до об`єктів благоустрою населених пунктів належать прибудинкові території.

Судом встановлено, що на праві постійного користування у третьої особи Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" з 19.02.2020 перебуває земельна ділянка кадастровий номер 2610190501:09:006:0051 площею 0,1784 га, розташована за адресою АДРЕСА_2 , яка перебуває у комунальній власності, власником якої є Івано-Франківська міська об`єднана територіальна громада (а.с.32, 142, 143).

Відповідно до статті 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування. Від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради (частина 5 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Враховуючи вищенаведене, розміщення малої архітектурної форми (сходи) за адресою: вул. Стуса, 33, м. Івано-Франківськ, відповідно до вимог частини 2 статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", повинно здійснюватися за рішенням власника об`єкта благоустрою - територіальної громади, від імені та в інтересах якої, права суб`єкта комунальної власності здійснює Івано-Франківська міська рада.

Позивач не довів наявності рішення власника об`єкта благоустрою щодо розміщення малої архітектурної форми (сходи) за адресою: АДРЕСА_2.

Щодо доводів позивача про те, що в даному випадку не потребується жодних дозвільних документів, оскільки відомості щодо вказаних сходів містяться у технічному паспорті, суд зазначає наступне.

Пунктом 2 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24.05.2001 за №127 визначено, що технічний паспорт - документ, що складається на основі матеріалів технічної інвентаризації об`єкта нерухомого майна, містить основні відомості про нього (місцезнаходження (адреса), склад, технічні характеристики, план та опис об`єкта, ім`я/найменування власника/замовника, відомості щодо права власності на об`єкт нерухомого майна, відомості щодо суб`єкта господарювання, який виготовив технічний паспорт тощо) та видається замовнику. Технічний паспорт має бути прошнурований, пронумерований та скріплений підписом керівника суб`єкта господарювання, який проводив інвентаризацію, а також підписом виконавця робіт і контролера із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката на право виконання робіт з технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна.

Отже, технічний паспорт не є рішенням власника об`єкта благоустрою щодо розміщення малої архітектурної форми, а є документом, який фіксує технічний стан об`єкта.

Крім цього, відповідно до листа Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради №С/500501 від 20.03.2020, за вказаною адресою документи дозвільного характеру не видавались (а.с.146).

Щодо доводів позивача про недотримання відповідачем процедури проведення перевірки, зокрема щодо неповідомлення позивача про проведення перевірки території за станом благоустрою, суд зазначає, що ні спеціальним Законом України "Про благоустрій населених пунктів", ні Правилами благоустрою міста Івано-Франківська, не передбачено здійснення повідомлення про проведення перевірки об`єктів у сфері благоустрою.

Враховуючи вищевикладене, судом не встановлено, а позивачем не доведено протиправності, прийнятого комунальним підприємством "Муніципальна інспекція "Добродій" припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020, відтак, відсутні підстави для його скасування.

Таким чином, суд дійшов до висновку, що слід відмовити в задоволенні позову ОСОБА_1 до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33", про визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020.

Пунктом 11 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що судові витрати третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, стягуються на її користь зі сторони, визначеної відповідно до вимог цієї статті, залежно від того, заперечувала чи підтримувала така особа заявлені позовні вимоги.

Судові витрати третьої особи на правову допомогу в даній справі в сумі 3000,00 грн. підтверджуються свідоцтвом про право на зайняття адвокатською діяльністю, ордером, договором на надання правової допомоги №100 від 07.04.2020, актом здачі-прийняття виконаних робіт від 04.05.2020 та платіжним дорученням №221 від 16.04.2020 (а.с.147-153).

Враховуючи, що третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" заперечувала позовні вимоги, що не підлягають до задоволення, слід стягнути з позивача на користь третьої особи судові витрати третьої особи на правову допомогу у даній справі в сумі 3000,00 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 (ідентифікаційний № НОМЕР_1 , АДРЕСА_4 ) до комунального підприємства "Муніципальна інспекція "Добродій" (код ЄДРПОУ 43436032, вул. Галицька, 126, м. Івано-Франківськ, 76018), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" (код ЄДРПОУ 40273298, вул. В.Стуса, 33, м. Івано-Франківськ, 76006), про визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері благоустрою №156 від 19.03.2020 - відмовити.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Наша Оселя-33" судові витрати на правову допомогу в сумі 3000 (три тисячі) грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297, підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відповідно до частини 3 Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтею 295 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя Григорук О.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2020
Оприлюднено03.06.2020
Номер документу89569247
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/649/20

Постанова від 03.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 14.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 18.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні