Рішення
від 02.06.2020 по справі 380/2514/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/2514/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 червня 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ліквідаційної комісії Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області, Міністерства внутрішніх справ України про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивач) 30.03.2020 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до ліквідаційної комісії Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області (далі - ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області, відповідач-1), Міністерства внутрішніх справ України (далі - МВС України, відповідач-2) з такими вимогами:

- визнати протиправною бездіяльність ліквідаційної комісії УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області щодо неподання МВС висновку щодо виплати ОСОБА_1 грошової допомоги, як інваліду І групи в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних громадян;

- зобов`язати ліквідаційну комісію УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області подати МВС висновок щодо виплати грошової допомоги, як інваліду І групи в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних громадян;

- зобов`язати МВС України розглянути висновок УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності І групи, з доданими до нього документами, та прийняти обґрунтоване рішення щодо призначення та виплати мені одноразової грошової допомоги в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних громадян.

Позовні вимоги обґрунтовані так (а.с. 1-3):

ОСОБА_1 проходив службу в органах внутрішніх справ, 31.12.1991 звільнений зі служби в органах внутрішніх справ у відставку через хворобу. Відповідно до висновку Радянської міжрайонної ЛТЕК м.Львова серії НОМЕР_1 від 28.01.1992 позивач визнаний інвалідом першої групи, причина інвалідності захворювання отримано в період проходження служби в органах внутрішніх справ . За результатами обстеження Львівською обласною МСЕК ОСОБА_1 від 15.06.12 призначено першу А групу інвалідності пожиттєво, у зв`язку із захворюванням, отриманим в період проходження служби в ОВС. ОСОБА_1. звернувся до відповідача-1 із заявою/рапортом з доданням необхідного пакету документів згідно з пунктом 7 Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затв. постановою КМУ від 21.10.2015 №850 про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням І групи інвалідності, у зв`язку із захворюванням отриманим в період проходження служби в органах внутрішніх справ. Листом №12/3-13 від 04.03.2020 УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області повідомило ОСОБА_1 про відсутність певних документів, запропонувало заявнику допрацювати пакет документів і повторно подати для подальшого розгляду МВС України та прийняття рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги.

Позивач вважає, що ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області порушила його право на отримання одноразової грошової допомоги, проявивши бездіяльність, оскільки не склала висновок щодо виплати йому грошової допомоги як інваліду першої групи в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб.

Ухвалою від 03.04.2020 суддя відкрив провадження в адміністративній справі за цим позовом та вирішив розглянути таку справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та проведення судового засідання, за наявними матеріалами. Копію ухвали про відкриття провадження у справі надіслано учасникам справи, відповідачам запропоновано у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання цієї ухвали подати суду відзив на позовну заяву, в якому вказати про визнання/заперечення позовних вимог.

Відповідач-1, ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області позов не визнає з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву (а.с. 51-54), просить суд відмовити ОСОБА_1 в задоволенні його позову в повному обсязі. Зазначає, що відповідно до норм Порядку №850 позивач при зверненні щодо виплати одноразової грошової допомоги не надав повного пакету документів, зазначеного в пункті 7 цього Порядку, а саме: оригіналу довідки медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності, а також на момент подання документів на першій сторінці паспорту позивача був відсутній його підпис. Саме за відсутності повного пакету документів у відповідача не було підстав для їх розгляду. Також звертає увагу суду на те, що захворювання позивача, пов`язане з проходженням служби в органах внутрішніх справ і встановлення інвалідності мало місце до 01.01.2007, тому підстав для виплати допомоги на підставі постанови КМУ №707 від 12.05.2007 не передбачено.

Відповідач-2, МВС України скерував відзив на позовну заяву (а.с. 29-36), позов не визнає, просить суд відмовити ОСОБА_1 в задоволенні його позову в повному обсязі. Відповідач-2 серед іншого звертає увагу на передчасність та безпідставність заявлених ОСОБА_1 позовних вимог до відповідача-2, оскільки до МВС України не надходили документи ОСОБА_1 щодо призначення одноразової грошової допомоги.

Суд з`ясував позиції учасників справи, дослідив долучені до матеріалів справи заяви по суті спору та письмові докази, оцінив їх в сукупності і встановив такі фактичні обставини справи і відповідні їм спірні правовідносини:

ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) проходив службу в органах внутрішніх справ. Позивач стверджує, що під час проходження служби в органах внутрішніх справ в квітні 1989 року на роботі у нього стався інсульт, внаслідок чого він отримав інвалідність. За результатами медичного огляду 28.01.1992 Радянська міжрайонна ЛТЕК встановила ОСОБА_1 першу групу інвалідності внаслідок захворювання, отриманого в період проходження служби в органах внутрішніх справ (а.с. 8, 9-10). 18.05.-15.06.2012 ОСОБА_1 пройшов повторний медичний огляд, за результатом якого підтверджено інвалідність першої А групи пожиттєво (а.с. 11, 12-13). Відповідно до посвідчення № НОМЕР_3 , позивач з 31.12.1991 є інвалідом першої групи (а.с. 5).

ОСОБА_1 звернувся до Управління державної служби охорони ГУМВС України у Львівській області щодо виплати одноразової допомоги.

У відповідь ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВС України у Львівській області скерувала лист №12/3-31 від 13.11.2019 та роз`яснила необхідність подання документів (навела перелік) для подальшого розгляду та прийняття МВС України рішення щодо виплати одноразової допомоги, при цьому покликалася на пункт 7 постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850 Про затвердження Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції (а.с. 4).

29.01.2020 ОСОБА_1 звернувся до УДСО при ГУ МВС України у Львівській області із заявою/рапортом від 27.01.2020 з додатками; просив призначити та виплатити йому одноразову грошову допомогу у зв`язку з інвалідністю, що настала внаслідок захворювання, отриманого в період проходження служби в органах внутрішніх справ, у зв`язку із тим, що з 28.01.1992 є інвалідом першої групи за причин інвалідності захворювання отримано в період проходження служби в органах внутрішніх справ (а.с. 6).

Листом №12/3-13 від 04.03.2020 УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області за підписом голови ліквідаційної комісії поінформувало Цишенка В.О. про результат розгляду його заяви. В листі відповідач -1 знову навів перелік документів, подання яких необхідно для призначення одноразової допомоги відповідно до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850 Про затвердження Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції та вказав на відсутність таких документів, а саме: довідки медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках), особистого підпису на першій сторінці паспорту заявника. Відповідач-1 запропонував заявнику дооформити поданий пакет документів та повторно подати такі для подальшого розгляду в МВС України та прийняття рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги відповідно до згаданого Порядку (а.с. 18).

При прийнятті рішення суд керується такими нормами права:

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Виплату одноразової грошової допомоги у разі каліцтва працівника міліції регламентувала стаття 23 Закону України Про міліцію від 20.12.1990 №565-ХІІ (далі Закон №565-ХІІ).

З 07.11.2015 Закон України Про міліцію №565-ХІІ втратив чинність у зв`язку з набранням чинності Закону України Про Національну поліцію від 02.07.2015 №580-VІІІ (далі - Закон №580-VІІІ).

Абзацом третім пункту 15 розділу XI ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону №580-VІІІ визначено, що право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України Про міліцію , зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом України Про Національну поліцію .

Отже, передбачені в Законі №565-ХІІ гарантії соціального та правового захисту (в тому числі право на отримання одноразової грошової допомоги у зв`язку із інвалідністю) для працівників міліції продовжують діяти та поширюються на колишніх працівників міліції, а порядок їх реалізації визначається Кабінетом Міністрів України..

Відповідно до статті 23 Закону України Про міліцію Кабінет Міністрів України Кабінет Міністрів України 21.10.2015 прийняв постанову, якою затвердив Порядок та умови призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції (далі - Порядок №850).

Відповідно до підпункту 2) пункту 3 Порядку №850 грошова допомога призначається і виплачується у разі установлення працівникові міліції інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання ним службових обов`язків, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, у розмірі: 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності I групи; 200-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності II групи; 150-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності III групи.

Згідно з пунктом 7 Порядку №850 працівник міліції, якому призначається грошова допомога у разі встановлення інвалідності чи часткової втрати працездатності без установлення інвалідності, подає за місцем служби такі документи: заяву (рапорт) про виплату грошової допомоги у зв`язку з установленням інвалідності або ступеня втрати працездатності без установлення інвалідності за формою згідно з додатком до цих Порядку та умов; довідку медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках).

До заяви додаються копії: довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією; постанови відповідної військово-лікарської комісії щодо встановлення причинного зв`язку поранення (контузії, травми або каліцтва), захворювання; акта розслідування нещасного випадку та акта, що свідчить про причини та обставини поранення (контузії, травми або каліцтва) працівника міліції, зокрема про те, що воно не пов`язане з учиненням ним кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком учинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння, або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, за формою, що затверджується МВС; сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації; документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (сторінки паспорта громадянина України - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).

Пункт 8,9 Порядку №850 передбачає, що керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, подає МВС в 15-денний строк з дня реєстрації документи, зазначені в пунктах 6 або 7 цих Порядку та умов, висновок щодо виплати грошової допомоги, а також у разі загибелі (смерті) працівника міліції: витяг з наказу про виключення загиблого (померлого) працівника міліції із списків особового складу; витяг з особової справи про склад сім`ї загиблого (померлого) працівника міліції.

МВС в місячний строк після надходження зазначених у пункті 8 цих Порядку та умов документів приймає рішення про призначення або у випадках, передбачених пунктом 14 цих Порядку та умов, про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ , у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги, або у разі відмови - для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови.

Аналогічні норми містить пункт 7 Порядку та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №707 від 12.05.2007, що діяв до набрання чинності Порядком №850.

Грошова допомога виплачується в порядку черговості відповідно до дати прийняття МВС рішення про її призначення, але не пізніше двох місяців із дня прийняття зазначеного рішення в межах та за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання МВС. Виплата грошової допомоги проводиться шляхом перерахування органом внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, суми виплати на рахунок, відкритий особою, якій призначається грошова допомога, в установі банку або через касу органу внутрішніх справ (пункти 9,10 Порядку №850)

При вирішенні цього спору суд керується такими мотивами:

ОСОБА_1 проходив службу в органах внутрішніх справ. 28.01.1991 позивачу встановлено першу групу інвалідності, причина інвалідності - захворювання, отримане в період проходження служби в органах внутрішніх справ. За результатом повторного огляду 15.06.2012 першу групу інвалідності встановлено пожиттєво. Позивач вважає, що його інвалідність, спричинило захворювання, отримане в період проходження служби в органах внутрішніх справ і ця обставина є підставою для виплати йому одноразової грошової допомоги, передбаченої Законом №565-ХІІ.

ОСОБА_1 29.01.2020 звернувся до органу, в якому проходив службу (УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області) із заявою/рапортом щодо призначення та виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку із інвалідністю, що настала внаслідок захворювання, отриманого в період проходження служби в органах внутрішніх справ, до якого додав документи, які вважає достатніми та належно оформленими.

Відповідач-1 не сформував висновок щодо наявності/відсутності підстав для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги, а повернув заяву та додані документи заявнику як додатки до листа за №12/3-13 від 04.03.2020; в листі заявника поінформовано про необхідність дооформлення документів відповідно до пункту 7 згаданого Порядку №850.

Суд враховує, що норми як Порядку №850 (пункт 8), так і Порядку №707 (пункт 7) встановлюють єдиний алгоритм дій органів МВС щодо розгляду заяви про призначення одноразової грошової допомоги та прийняття рішення щодо її виплати/відмови у виплаті:

- керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції в 15-денний строк з дня реєстрації документів зобов`язаний сформувати висновок щодо наявності/відсутності підстав для призначення і виплати одноразової грошової допомоги та скерувати його до МВС разом з документи, що надійшли від заявника;

- МВС в місячний строк після надходження документів (висновку органу, в якому проходив службу заявник, та наданих заявником документів) приймає одне з двох можливих рішень: 1) про призначення грошової допомоги і надсилає його разом із документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги; 2) про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови.

Оцінюючи дії відповідача-1 щодо надсилання ОСОБА_1 описаного вище листа суд дійшов висновку, що ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області не виконала своїх обов`язків, оскільки: - не склала висновку щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 ; - не скерувала такий висновок разом із пакетом документів заявника до МВС України - для прийняття рішення.

Натомість ліквідаційна комісія УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області на заяву ОСОБА_1 від 27.01.2020 повторно скерувала йому лист з пропозицією дооформити пакет документів, зокрема, надати довідку медико-соціальної експертної комісії про визначення у застрахованої особи ступеня втрати працездатності, а також повідомила його про недійсність паспорта заявника через відсутність підпису на першій сторінці. Суд вважає, що такі дії відповідача-1 є очевидно нерозумними та необґрунтованими, розцінює такі як затягування розгляду питання, для вирішення якого Порядком встановлено стислі строки (15 днів з дати отримання документів).

Суд враховує, що: 1) наданий позивачем паспорт містить підпис власника на першій сторінці (а.с.7); 2) до заяви від 27.01.2020 ОСОБА_1 надав лист комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр медико-соціальної експертизи №435 від 26.12.2019, скерованому на запит ОСОБА_1 про те, що на дату встановлення заявнику інвалідності (28.01.1992) ступінь втрати працездатності не встановлена з тих причин, що в 1992 році форма довідки, що видавались особам з інвалідністю, не передбачала необхідності визначення та вказання відсотка ступеня втрати працездатності (а.с. 15).

Отже, відповідач-1 ухиляється від виконання своїх обов`язків (що є протиправною бездіяльністю) щодо формування та скерування МВС України висновку щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 .

Щодо викладених у відзиві аргументів відповідача-1 про відсутність підстав для призначення заявнику допомоги з огляду на дату набуття інвалідності, то такі можуть лягти в основу висновку УДСО у Львівській області щодо можливості призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги, який повинен бути скерований до компетентного органу (МВС) для прийняття рішення по суті звернення. Водночас такі аргументи не згадуються в листі за №12/3-13 від 04.03.2020 та не підтверджують задекларованої необхідності дооформлення заявником документів.

Таке правозастосування суду відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 11.12.2019 у справі №822/2690/17, від 02.10.2019 у справі №822/911/17. Суд враховує, що алгоритм вирішення питання про виплату одноразової грошової допомоги у разі інвалідності військовослужбовцям (Порядок №975) та працівникам міліції/податкової міліції (до 12.03.2015 Порядок №707) є аналогічним до Порядку №850, а підходу касаційного суду в цій категорії спорів є усталеними (постанови від 23.04.2020 №813/5197/15, від 06.02.2020 у справі №816/254/16) - в обов`язки органу, до якого звернувся заявник (в якому він проходив службу) із заявою та відповідними документами щодо виплати одноразової грошової допомоги у разі інвалідності входить складання висновку щодо можливості виплати такої допомоги та скерування такого разом із пакетом документів до центрального органу виконавчої влади (розпорядника бюджетних коштів), до компетенції якого входить прийняття рішення про призначення чи про відмову в призначенні допомоги.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів. Відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Оцінюючи дії ліквідаційної комісії УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області через призму норм Порядку №850 суд дійшов висновку, що відповідач-1 допустив протиправну бездіяльність щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 27.01.2020, оскільки не склав висновку щодо можливості призначенні і виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 та не надіслав такого МВС для прийняття рішення по суті звернення. Тому належним способом захисту прав позивача є зобов`язання Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області в особі ліквідаційної комісії скласти висновок щодо можливості призначення і виплати грошової допомоги ОСОБА_1 та надіслати такий МВС разом із усіма поданими документами для прийняття відповідного рішення по суті звернення.

Щодо позовних вимог ОСОБА_1 до МВС України щодо спонукання/зобов`язання розглянути висновок УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності І групи, та прийняти рішення щодо призначення та виплати одноразової грошової допомоги, то суд вважає такі передчасними та, відповідно, безпідставними. Оскільки УДСО при ГУ МВСУ у Львівській області ще не надіслало МВС висновку щодо можливості виплати грошової допомоги ОСОБА_1 разом із пакетом поданих заявником документів, то МВС України не мало підстав розглядати це питання та, відповідно, не порушило прав чи охоронюваних законом інтересів позивача.

Підсумовуючи свої висновки суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 до слід задовольнити частково, при цьому вийшовши за межі позовних вимог.

Суд не вирішує питання про розподіл судових витрат за приписами статті 139 КАС України, оскільки позивач є особою з інвалідністю першої групи та згідно з пунктом 9 частини першої статті 5 Закону України Про судовий збір звільнений від сплати судового збору, доказів понесення інших видів судових витрат не подав.

Керуючись ст.ст. 9, 19-20, 22, 25-26, 90, 139, 229, 241-246, 250, 251, 255, 295, п. 3 розділу VI Прикінцеві положення , пп. 15.5 п.15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Задовольнити адміністративний позов частково.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області (в особі ліквідаційної комісії), що полягає в ухиленні від складення та скерування до Міністерства внутрішніх справ України висновку щодо можливості призначення і виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 на підставі заяви від 27.01.2020 та доданих до неї документів.

Зобов`язати Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області (в особі ліквідаційної комісії) (79019, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, буд.44; ідентифікаційний код 08596956) скласти та подати Міністерству внутрішніх справ України висновок щодо можливості призначення і виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_2 ) на підставі заяви від 27.01.2020 та доданих до неї документів.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Судові витрати не розподіляти.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення. Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Москаль Р.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2020
Оприлюднено03.06.2020
Номер документу89569490
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/2514/20

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 03.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні