ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"09" червня 2020 р. справа № 347/683/20
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Скільський І.І., розглянувши в письмовому провадженні клопотання позивача про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області в адміністративних справах, -
В С Т А Н О В И В:
08.04.2020 ОСОБА_1 звернувся до Косівського районного суду Івано-Франківської області з адміністративним позовом до Косівського районного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Бабинська сільська рада Косівського району Івано-Франківської області про визнання незаконною та скасування постанови про закінчення виконавчого провадження №37900807 від 27.03.2020 року щодо примусового виконання виконавчого листа №347/337/13-а від 15.04.2013.
13.04.2020 ОСОБА_1 подано до Косівського районного суду Івано-Франківської області клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області в адміністративних справах №2-А-44/2009 від 25.02.2009 та №2-А-481/2010 від 06.08.2010.
Ухвалою Косівського районного суду Івано-Франківської області від 13.04.2020 дану позовну заяву з наведеним клопотанням передано для розгляду до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (а.с.15, 16).
Вказана адміністративна справа надійшла до Івано-Франківського окружного адміністративного суду 13.05.2020.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.05.2020 позовну заяву ОСОБА_1 до Косівського районного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Бабинська сільська рада Косівського району Івано-Франківської області про визнання незаконною та скасування постанови про закінчення виконавчого провадження №37900807 від 27.03.2020 - залишено без руху. Позивачу надано десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09.06.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з особливостями провадження у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності органу державної виконавчої служби, визначеними статтями 268, 269, 271, 287 Кодексу адміністративного судочинства України.
Розглянувши подане позивачем клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області в справах №2-А-44/2009 від 25.02.2009 та №2-А-481/2010 від 06.08.2010, судом встановлено наступне.
Відповідно до частини 1 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Частиною 2 даної статті встановлено, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
З аналізу вказаних норм слідує, що судовий контроль за виконанням судових рішень шляхом зобов`язання керівника суб`єкта владних повноважень подати звіт про виконання судового рішення чи накладення на таку особу штрафу, здійснює виключно суд, який ухвалив судове рішення в такій адміністративній справі.
Судом встановлено, що позивач просить суд встановити судовий контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області від 25.02.2009 року в справі №2-А-44 та в справі №2-А-481 від 06.08.2010 і накласти на відповідача - сільського голову Бабинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області штраф за невиконання вказаних рішень.
Оскільки рішення у вказаних справах постановлено Косівським районним судом Івано-Франківської області, подане позивачем клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області не підлягає розгляду Івано-Франківським окружним адміністративним судом в силу вимог статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України.
Загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення, встановлені статтею 167 Кодексу адміністративного судочинства України.
Так, згідно з частиною 1 статтею 167 Кодексу адміністративного судочинства України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:
1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
2) найменування суду, до якого вона подається;
3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;
4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;
5) підстави заяви (клопотання, заперечення);
6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);
7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Судом встановлено, що позивачем не дотримано вимог вищенаведеної норми процесуального закону.
Відповідно до частини 2 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Зважаючи на вищевстановлені обставини, суд дійшов висновку, що клопотання позивача про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень, підлягає поверненню без розгляду.
На підставі наведеного, керуючись статтями 167, 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Клопотання ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судових рішень Косівського районного суду Івано-Франківської області від 25.02.2009 року в справі №2-А-44 та в справі №2-А-481 від 06.08.2010, повернути заявнику без розгляду.
Ухвалу суду може бути оскаржено в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Відповідно до п.3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України, строк на апеляційне оскарження ухвали суду продовжується на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Суддя /підпис/ Скільський І.І.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.06.2020 |
Оприлюднено | 09.06.2020 |
Номер документу | 89680779 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні