Рішення
від 09.06.2020 по справі 460/2628/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

09 червня 2020 року м. Рівне №460/2628/20 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жуковської Л.А. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Заступника керівника Здолбунівської місцевої прокуратури в інтересах держави доОстрозької районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Відділ освіти Острозької районної державної адміністрації третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла - садочок)" Острозької районної ради Рівненської області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, - В С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Здолбунівської місцевої прокуратури в інтересах держави звернувся до суду з позовною заявою до Острозької районної ради, в якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність Острозької районної ради Рівненської області щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла садочок)" Острозької районної ради Рівненської області загальною площею 541,9 кв.м., вартістю 63938 грн. та права постійного користування земельною ділянкою загальною площею 2,1 га, загальною вартістю 1 273 650 грн. для обслуговування будівель, споруд вказаного закладу освіти (вул. Шкільна, 7, с.Верхів, Острозький район, Рівненська область);

- зобов`язати Острозьку районну раду Рівненської області вжити заходи щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла садочок)" Острозької районної ради Рівненської області загальною площею 541,9 кв.м., вартістю 63938 грн. та права постійного користування земельною ділянкою загальною площею 2,1 га, загальною вартістю 1 273 650 грн. для обслуговування будівель, споруд вказаного закладу освіти (вул. Шкільна, 7, с.Верхів, Острозький район, Рівненська область).

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що в ході вивчення стану додержання вимог земельного законодавства в діяльності органів влади та місцевого самоврядування в частині оформлення правовстановлюючих документів на майно та земельні ділянки закладів загальної середньої та дошкільної освіти встановлено, що на нерухоме майно (будівлі, споруди, земельну ділянку) НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Острозької районної ради Рівненської області, юридична адреса: вул. Шкільна, 7, с. Верхів Острозького району Рівненської області, відсутні правовстановлюючі документи. Вказане свідчить про бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні з виготовленням технічної документації та оформленням правовстановлюючих документів на земельну ділянку, може призвести до нецільового використання цієї земельної ділянки або її вибуття з користування закладу освіти. Враховуючи викладене, просить суд позов задовольнити.

Ухвалою суду від 08.04.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження. Залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - відділ освіти Острозької районної державної адміністрації, НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла садочок)" Острозької районної ради Рівненської області. Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву, а третім особам - письмових пояснень. Розгляд справи по суті призначено у відкритому судовому засіданні на 05.05.2020 на 10:30 год.

Відповідач, у встановлений судом строк, відзиву до суду не надав.

Відповідно до ч.6 ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Оскільки, відповідачем відзив на позовну заяву не надано, то суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній матеріалами.

Третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача відділом освіти Острозької районної державної адміністрації, у встановлений строк, письмові пояснення не надано.

Третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок)" Острозької районної ради Рівненської області, у встановлений строк, письмові пояснення не надано.

Ухвалою суду від 05.05.2020 суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Враховуючи, що розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, то відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши позовну заяву та з`ясувавши усі обставини справи, перевіривши їх дослідженими доказами, суд дійшов висновку, що позов до підлягає до задоволення повністю.

Судом встановлено, що наказом відділу освіти Острозької райдержадміністрації від 14.09.2012 №157 затверджено статут навчально - виховного комплексу "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок)" Острозької районної ради Рівненської області (далі - Статут) (а.с.26-55).

Комунальний заклад навчально - виховний комплекс "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок)" Острозької районної ради Рівненської області (далі - НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ") заснована на спільній власності територіальних громад Острозького району, її власником є Острозька районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад району (п.1.4 розділу 1 "Загальні положення" Статуту).

Відповідно до п.4.1 розділу 4 "Управління навчальним закладом" Статуту управління НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" здійснюється відділом освіти Острозької райдержадміністрації.

Матеріально-технічна база НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" включає будівлі, споруди, комунікації, обладнання інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі закладу (п.5.1 розділу 5 "Матеріально - технічна база" Статуту).

Згідно з п.5.2 розділу 5 "Матеріально - технічна база" Статуту майно закладу належить йому на праві оперативного управління.

Пунктом 5.3 розділу 5 "Матеріально - технічна база" Статуту встановлено, що НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з її охорони.

Відповідно до рішення виконкому Верхівської сільської ради від 17.03.1993 №15 НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ", має земельну ділянку, де розміщуються спортивні та географічний майданчики, сад, навчально-дослідна ділянка, зона відпочинку, господарські будівлі тощо. Для забезпечення навчально-виховного процесу база НВК складається із навчальних кабінетів, ігрової та спальної кімнат, їдальні (п.5.5, 5.6 розділу 5 "Матеріально - технічна база" Статуту).

Згідно з п.6.2 розділу 6 "Фінансово - господарська діяльність" Статуту джерелами формування кошторису навчального закладу є: кошти районного бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої та дошкільної освіти для забезпечення вивчення предметів в області Державних стандартів освіти; кошти спрямовані на надання платних послуг; доходи від реалізації продукції навчально - дослідних ділянок, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання; благодійні внески юридичних і фізичних осіб.

Довідкою Верхівської сільської ради Острозького району Рівненської області №710 від 09.09.2003 підтверджується, що за Верхівським ЗНЗ рахується земельна ділянка в розмірі 2,10 га (а.с.17).

Відповідно до рішення Острозької районної ради "Про затвердження переліку об`єктів спільної власності територіальних громад району" від 15.03.2011 №88 приміщення НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ст.-ДНЗ" перебувають у спільній власності територіальних громад Острозького району (а.с.18-19).

Рішенням Верхівської сільської ради Острозького району Рівненської області від 14.11.2014 № 237 управлінню освіти, молоді та спорту Острозької райдержадміністрації надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти, згідно з класифікацією видів цільового призначення земель 03.02 (для будівництва та обслуговування будівель НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" орієнтовною площею 2,10 га за рахунок земель, які перебувають у користуванні НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла -садок)" за адресою: вул. Шкільна, 7, с. Верхів. Острозький район, Рівненська область (а.с.16).

23.01.2020 листом №10-17-0.2-380/2-20 Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області надало Здолбунівській місцевій прокуратурі Прокуратури Рівненської області інформацію щодо землекористувача під Навчально-виховним комплексом "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Острозької районної ради Рівненської області площею 2,1 га в межах с.Верхів Верхівської сільської ради Острозького району. Зі змісту даного листа вбачається, що відповідно до кількісного обліку земель станом на 01.01.2016 зазначена земельна ділянка обліковується у постійному користуванні Відділу освіти Острозької районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 02145731).

Державний акт на право постійного користування на зазначену земельну ділянку не видавався. Відомості про віднесення земельної ділянки до відповідної категорії земель та визначення цільового призначення земельній ділянці в органах Держгеокадастру відсутні.

Відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Мінагрополітики від 25.11.2016 № 489, об`єктом оцінки може бути лише сформована земельна ділянка, дані про яку містяться в Державному земельному кадастрі.

В зв`язку з тим, що відомості про земельну ділянку площею 2,1 га в Державному земельному кадастрі відсутні, надати інформацію про її нормативну грошову оцінку немає можливості (а.с.10).

Верхівська сільська рада Острозького району Рівненської області листом від 25.02.2020 №113/03-06 повідомила Здолбунівській місцевій прокуратурі, що орієнтовна площа земельної ділянки, яка обліковується за НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ (ясла-садочок)" становить 2,10 га. Також повідомлено, що надавався дозвіл на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку. Крім того, зазначено, що НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ", відділ освіти Острозької РДА до Острозької районної ради щодо вирішення вказаного питання не звертався (а.с.15).

НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ (ясла - садок)" листом від 27.03.2020 №29 повідомило Острозький відділ Здолбунівської місцевої прокуратури, що станом на 27.03.2020 виготовлено Технічний паспорт на виробничий будинок будівлі котельні, сараю та будівлі закладу. Правовстановлюючі документи на земельну ділянку, будівлю та споруди НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" не виготовлені через відсутність бюджетних асигнувань (а.с.12).

Острозька районна рада Рівненської області листом від 27.03.2020 №104/01-17 повідомила Острозький відділ Здолбунівської місцевої прокуратури, що на об`єкти нерухомого майна НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" виготовлена технічна документація, а правовстановлюючі документи на право користування земельною ділянкою та на право власності на об`єкти нерухомого майна відсутні (а.с.13-14).

Судом встановлено, що Згідно витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, будь-які документи на нерухоме майно (будівлі, споруди) та земельну ділянку НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" не виготовлялися.

Враховуючи відсутність правовстановлюючих документів на вказану будівлю, споруди та документів постійного користування земельною ділянкою, що створює ризики для нормального функціонування дошкільного навчального закладу, які можуть призвести до негативних наслідків, прокурор звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до ст.131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функцію, зокрема, представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом

Згідно з ч.1, 3 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 №1697-VII, представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті, крім випадку, визначеного абзацом четвертим цієї частини.

Суд зазначає, що інтереси держави є оціночним поняттям, а тому прокурор в кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Згідно з ч.4, 5 ст.53 КАС України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.

У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

За даною позовною заявою прокурор набув статусу позивача, оскільки орган, уповноважений здійснювати функції щодо зобов`язання оформити належним чином право користування нерухомим майном НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" відсутній.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов1язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.1 ч.3 ст.37 Закону України "Про повну загальну середню освіту" засновник закладу загальної середньої освіти зобов`язаний забезпечити: утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.

Відповідно до ч.1 ст.80 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 №2145-VIII (далі - Закон №2145-VIII) до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством.

Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Частиною 2 статті 80 Закону №2145-VIII встановлено, що порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Відповідно до ст.38 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 №2628-III (далі - Закон №2628-III) матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з ст.25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до ч.1 ст.60 Закону №280/97-ВР територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.

Враховуючи викладене, суд зазначає, що земельна ділянка, якою користується НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" має перебувати у нього на праві постійного користування, а будівля та споруди, які навчальний заклад використовує у своїй діяльності повинні перебувати у власності територіальних громад Острозького району Рівненської області.

Частиною 4 статті 60 Закону №280/97-ВР встановлено, що районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об`єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності (п.ґ ч.2 ст.92 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-III (далі - ЗК України).

Відповідно до ч.1, 2 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно з ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок, комунальної власності у користування визначений ст.123 ЗК України.

Приписи ст. 125, 126 ЗК України передбачають, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-IV (далі- Закон №1952-IV) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Загальними засадами державної реєстрації прав є обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав (п.2 ч.1 ст.3 Закону №1952-IV).

Згідно з ч.2 ст.3 Закону №1952-IV речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

У ході розгляду справи, судом встановлено, що в порушення вказаних норм правовстановлюючі документи на будівлю, споруди та земельну ділянку, які використовує у своїй діяльності НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" не оформлено.

Крім того, суд зазначає, що Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження " Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади" від 17.10.2012 № 802-р. Зі зімсту якого вбачається, що Міністерству освіти і науки, молоді та спорту, іншим центральним органам виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, Міністерству фінансів, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади.

Державному агентству земельних ресурсів та його територіальним органам забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Як встановлено судом та не заперечувалося сторонами правовстановлюючі документи на будівлі, споруди та земельну ділянку НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" не оформлені, виготовлено лише технічні паспорти на будівлю школи, будівлю котельні та сарай (а.с.64-70).

При цьому, за наявності підстав та відповідних повноважень, Острозької районної ради заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на будівлі, споруди та земельну ділянку НВК "Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ" станом на червень 2020 року не вживались.

У сукупності викладених обставин, суд дійшов висновку, що бездіяльність Острозької районної ради Рівненського району Рівненської області, яка виразилась у невиконанні вимог Земельного кодексу України, створює передумови для зловживань щодо розпорядження нерухомим майном, ризики для нормального функціонування закладу освіти та навчально-виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача

При зазначених обставинах, вимоги позивача правомірні, обґрунтовані і підлягають до задоволення.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 КАС України - відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позовну заяву заступника керівника Здолбунівської місцевої прокуратури в інтересах держави (пр-кт Незалежності, 18 а, м. Острог, Острозький район, Рівненська область, 35800, ЄДРПОУ 02910077) до Острозької районної ради (пр-т Незалежності, 14, м. Острог, Острозький район, Рівненська область, 35800, ЄДРПОУ 13985807), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - відділ освіти Острозької районної державної адміністрації (вул. Татарська, 92, м.Острог, Рівненська область, 35800, ЄДРПОУ 40245847), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла - садочок)" Острозької районної ради Рівненської області (вул. Шкільна, 7, с.Верхів, Острозький район, Рівненська область, ЄДРПОУ 24176689) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Острозької районної ради Рівненської області щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла садочок)" Острозької районної ради Рівненської області загальною площею 541,9 кв.м., вартістю 63938 грн. та права постійного користування земельною ділянкою загальною площею 2,1 га, загальною вартістю 1 273 650 грн. для обслуговування будівель, споруд вказаного закладу освіти (вул. Шкільна, 7, с.Верхів, Острозький район, Рівненська область).

Зобов`язати Острозьку районну раду Рівненської області вжити заходи щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди НВК "Верхівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (ясла садочок)" Острозької районної ради Рівненської області загальною площею 541,9 кв.м., вартістю 63938 грн. та права постійного користування земельною ділянкою загальною площею 2,1 га, загальною вартістю 1 273 650 грн. для обслуговування будівель, споруд вказаного закладу освіти (вул. Шкільна, 7, с.Верхів, Острозький район, Рівненська область).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його складення, з урахуванням п.3 розділу VI "Прикінцевих положень" Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складений 09 червня 2020 року.

Суддя Жуковська Л.А.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.06.2020
Оприлюднено12.06.2020
Номер документу89725792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/2628/20

Рішення від 09.06.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 05.05.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 08.04.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні