Рішення
від 25.05.2020 по справі 560/1678/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/1678/20

РІШЕННЯ

іменем України

25 травня 2020 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К.

за участю:секретаря судового засідання Василевської К.В. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області , Комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА Хмельницької області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася в суд з позовом до відповідачів, в якому просить визнати протиправним та скасувати:

-рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА від 30 березня 2018 року в частині відмови ОСОБА_1 в призначені державної соціальної допомоги як малозабезпеченій сім`ї;

-рішення управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області від 29 грудня 2018 року щодо відмови у призначенні та виплаті ОСОБА_1 , державної соціальної допомоги як малозабезпеченій сім`ї за період з 01 березня 2018 року по 30 серпня 2018 року;

-зобов`язати управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області призначити та виплатити мені, ОСОБА_1 , державну соціальну допомогу як малозабезпеченій сім`ї за період з 01 березня 2018 року по 30 серпня 2018 року.

В обгрунтування позовних вимог зазначає, що станом на березень 2018 року одна утримувала та виховувала трьох дітей. На той час в зв`язку із певними обставинами позивач не працювала, а дітей утримувала за рахунок допомоги батьків та ведення домашнього господарства.

До березня 2018 року позивачу виплачувалася державна соціальна допомога як багатодітній малозабезпеченій сім`ї.

21 березня 2018 року позивач подала до управління соціального захисту населення Новоушицької РДА заяву в якій просила призначити їй державну соціальну допомогу як малозабезпеченій сім`ї. До заяви були додані всі необхідні для цього документи.

В травні 2018 року позивач дізналася, що їй відмовлено в призначенні допомоги, рішенням від 30 березня 2018 року комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям Новоушицької РДА, на підставі абзацу 2 частини 1 статті 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям , оскільки в сім`ї є члени які не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги.

Не погодившись з таким рішенням позивач звернулася до суду.

31.10.2018 року Хмельницький окружний адміністративний суд вирішив:

-визнати протиправною бездіяльність управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області щодо неприйняття рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям за заявою ОСОБА_1 від 21.03.2018 року;

-зобов`язати управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 21.03.2018 року та за результатами її розгляду прийняти рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям відповідно до статті 4 Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям" від 01.06.2000 №1768-III.

Оскільки після набрання зазначеного рішення суду законної сили протягом грудня 2018 року-лютого 2019 року будь-якої інформації від управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області позивачу не надходило, в березні 2019 року вона звернулась до управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області із заявою про добровільне виконання рішення суду.

В квітні 2019 року позивач отримала відповідь зі змісту якої їй стало відомо, що 29 грудня 2018 року начальником управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно прийнято рішення про відмову в призначені їй державної соціальної допомоги з посиланням на рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА від 30 березня 2018 року.

В травні 2019 року зазначене рішення нею було оскаржено Прем`єр міністру України.

В червні 2019 року позивач отримала повідомлення секретаріату Кабінету Міністрів України про те, що її скарга для розгляду і надання відповіді надіслана до Хмельницької ОДА.

В вересні 2019 року позивач отримала листа Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА від 24.09.2019 року № 03.02.-М/483 зі змісту якого їй стало відомо, що рішення управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області від 29 грудня 2018 року відповідає закону та переглядатись не буде.

Враховуючи зазначені обставини позивач вважає, що дії посадових осіб управління соціального захисту населення Новоушицької РДА в не призначені їй державної соціальної допомоги на період 01 березня 2018 року по 30 серпня 2018 року як малозабезпеченій сім`ї є неправомірними та такими що суперечать чинному законодавству, так як на дату подання заяви з проханням про призначення державної соціальної допомоги єдиною працездатною особою яка не працювала була тільки позивач.

Відповідач при прийнятті рішення про відмову у призначенні соціальної допомоги не врахував, що на дату звернення позивача з проханням призначити таку допомогу, в її сім`ї виховувалися троє неповнолітніх дітей, віком до 18 років.

Розгляд заяви позивача від 21 березня 2018 року про було здійснено без дотримання процедур, встановлених відповідними нормативно-правовими актами.

Позивач в судове засідання не з`явилася, хоча була повідомлена про дату, час, та місце розгляду справи належним чином, та подала до суду заяву про розгляд справи за її відсутності, в якій зазначила, що позовні вимоги підтримує повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, хоча відповідач був повідомлений про дату, час, та місце розгляду справи належним чином, та подав до суду відзив на даний адміністративний позов, в якому у задоволенні позову просить суд відмовити, а також клопотання про розгляд справи без участі представника відповідача.

Крім того відповідач подав додаток до відзиву від 21.05.2020 року.

В обгрунтування відзиву зазначає, що за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям позивач звернулась до управління соціального захисту населення з заявою, декларацією та відповідними документами 21 березня 2018 року.

До складу сім`ї позивача входять троє дітей: донька- ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , донька- ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , син- ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Позивач з 18.11.2013 року ніде не працює, не навчається, та на час звернення із заявою про призначення державної соціальної допомоги на обліку в центрі зайнятості не перебуває, що підтверджується документами, які позивач додала до заяви.

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям, призначається та виплачується згідно вимог Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям та Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250 (долі Порядок).

Згідно із пунктом 10 зазначеного Порядку соціальна допомога не призначається у разі, коли працездатні члени малозабезпеченої сім`ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги.

За наявності цих обставин, державна соціальна допомога може бути призначена управлінням соціального захисту населення лише на підставі рішення відповідної районної комісії у разі, коли: у складі сім`ї є особа з інвалідністю; у малозабезпеченій багатодітній сім`ї виховуються троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються до досягнення ними 23 років); неможливістю отримання будь-яких джерел для існування пов`язаної з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім`ї.

Під час подання документів позивачу було роз`яснено, що вона не має права на призначення державної соціальної допомоги в зв`язку з тим, що являється працездатною особою і не працює, не служить, не навчається за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги. Позивач з цим погодилась та вирішила використати своє право на призначення допомоги на підставі рішення відповідної районної комісії, та звернулась до голови комісії з відповідною заявою.

Питання щодо призначення допомоги сім`ї позивача, розглядалось на засіданні комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям, та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Згідно протоколу засідання Комісії № 3 від 30 березня 2018 року ОСОБА_1 , відмовлено в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям на підставі абзацу 2 частини 1 статті 7 Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям" від 01.06.2000 р. № 1768-ІІІ в зв`язку з тим, що в складі сім`ї є працездатні члени сім`ї, які не працюють, не служать, не навчаються за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги, (копія витягу додається).

Про прийняте Комісією рішення управлінням соціального захисту населення було направлено позивачу відповідне повідомлення (копія додається)

Комісія з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидії малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам є колегіальним органом, який створюється головою Новоушицької районної державної адміністрації та відповідно до покладених на неї завдань приймає рішення зокрема щодо призначення (не призначення) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям.

Таким чином відповідач виконав всі вимоги законодавства щодо розгляду заяви та доданих до неї документів позивача.

На виконання рішення суду від 31 жовтня 2018 року відповідач прийняв рішення від 29.12.2018 року про відмову в призначенні державної соціальної допомоги, яке направлено позивачу листом.

Враховуючи наведене, відповідач просить відмовити у задоволенні позову.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню, враховуючи наступне.

Позивач 21 березня 2018 року звернулася до управління соціального захисту населення із заявою в якій просила призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім`ї та додала до заяви всі необхідні документи.

В травні 2018 року позивач дізналася, що їй відмовлено в призначенні допомоги, рішенням від 30 березня 2018 року комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям Новоушицької РДА, на підставі абзацу 2 частини 1 статті 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям , оскільки в сім`ї є члени які не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги.

Не погодившись з таким рішенням позивач звернулася до суду.

31.10.2018 року Хмельницький окружний адміністративний суд вирішив:

суд-визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області щодо неприйняття рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям за заявою ОСОБА_1 від 21.03.2018 року;

-зобов`язати Управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 21.03.2018 року та за результатами її розгляду прийняти рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям відповідно до статті 4 Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям" від 01.06.2000 №1768-III.

Оскільки після набрання зазначеного рішення суду законної сили протягом грудня 2018 року-лютого 2019 року будь-якої інформації від управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області позивачу не надходило, в березні 2019 року вона звернулась до управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області із заявою про добровільне виконання рішення суду.

В квітні 2019 року позивач отримала відповідь зі змісту якої їй стало відомо, що 29 грудня 2018 року начальником управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно прийнято рішення про відмову в призначені їй державної соціальної допомоги з посиланням на рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА від 30 березня 2018 року.

В травні 2019 року зазначене рішення нею було оскаржено Прем`єр міністру України.

В червні 2019 року позивач отримала повідомлення секретаріату Кабінету Міністрів України про те, що її скарга для розгляду і надання відповіді надіслана до Хмельницької ОДА.

В вересні 2019 року позивач отримала листа Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА від 24.09.2019 року № 03.02.-М/483 зі змісту якого їй стало відомо, що рішення управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області від 29 грудня 2018 року відповідає закону та переглядатись не буде.

На реалізацію конституційних гарантій права громадян на соціальний захист-забезпечення рівня життя не нижчого від прожиткового мінімуму шляхом надання грошової допомоги найменш соціально захищеним сім`ям, спрямований Закон України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям № 1768-III від 01.06.2000 року (далі Закон України № 1768-III).

Згідно із абзацом 2 статті 1 цього закону, державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям (далі-державна соціальна допомога) це щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім`ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім`ї.

Порядок надання державної соціальної допомоги встановлений статтею 4 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям .

Відповідно до абзаців 5, 6, 7, 8 статті 4 Закону України № 1768-III державна соціальна допомога призначається з місяця звернення, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи.

Рішення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її наданні приймається місцевою державною адміністрацією протягом десяти календарних днів і наступного після його прийняття дня надсилається уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї.

Рішення про відмову в наданні державної соціальної допомоги має бути вмотивованим і містити роз`яснення порядку його оскарження.

Порядок призначення та виплати державної соціальної допомоги встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідач в порушення вимог Закону не приймав рішення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її наданні за заявою позивача від 21 березня 2018 року, в зв`язку із чим було прийнято рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року, яким суд вирішив:

-визнати протиправною бездіяльність управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області щодо неприйняття рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям за заявою ОСОБА_1 від 21.03.2018 року;

-зобов`язати управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 21.03.2018 року та за результатами її розгляду прийняти рішення про призначення або про відмову у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям відповідно до статті 4 Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям" від 01.06.2000 №1768-III.

Оскільки після набрання зазначеним рішенням суду законної сили протягом грудня 2018 року-лютого 2019 року будь-якої інформації щодо виконання рішення суду від управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області позивачу не надходило, 13 березня 2019 року вона звернулась до управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області із заявою про добровільне виконання рішення суду.

В квітні 2019 року позивач отримала відповідь зі змісту якої їй стало відомо, що 29 грудня 2018 року начальником управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області повторно прийнято рішення про відмову в призначені їй державної соціальної допомоги з посиланням на рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької районної державної адміністрації від 30 березня 2018 року.

В травні 2019 року зазначене рішення нею було оскаржено Прем`єр міністру України.

В червні 2019 року позивач отримала повідомлення секретаріату Кабінету Міністрів України про те, що її скарга для розгляду і надання відповіді надіслана до Хмельницької ОДА.

В вересні 2019 року позивач отримала листа Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА від 24.09.2019 року № 03.02.-М/483 зі змісту якого їй стало відомо, що рішення управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області від 29 грудня 2018 року відповідає закону та переглядатись не буде.

Згідно рішення управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації від 21.12.2018 року, подані позивачем 21 березня 2018 року документи для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям розглянуті управлінням соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації.

На підставі абзацу 2 частини 1 статті 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям , враховуючи рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям, та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньопереміщеним особам (протокол № 3 від 30.03.2018 року), позивачу відмовлено в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям в зв`язку із тим, що в складі сім`ї є працездатні члени сім`ї які не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги.

Із змісту протоколу № 3 від 30.03.2018 року засідання комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям, та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньопереміщеним особам вбачається, що комісія ухвалила відмовити ОСОБА_1 , в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям в зв`язку із тим, що в складі сім`ї є працездатні члени сім`ї які не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги (абзац 2 частини 1 статті 7 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям ).

Умови, за яких державна соціальна допомога не призначається, зменшується її розмір або припиняється виплата, передбачені статтею 7 Закону України №1768-III.

Так зокрема державна соціальна допомога не призначається у випадках, коли:

-працездатні члени малозабезпеченої сім`ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої і вищої освіти протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги (крім осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за особами з інвалідністю I групи або дітьми з інвалідністю віком до 18 років, за особами з інвалідністю II групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку; фізичних осіб, які надають соціальні послуги);

-з`ясовано, що малозабезпечена сім`я має додаткові джерела для існування, а також хто-небудь із її складу протягом 12 місяців перед зверненням за наданням державної соціальної допомоги здійснив покупку або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім`ї;

-у власності чи володінні малозабезпеченої сім`ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 квадратний метр на одного члена сім`ї та додатково 10,5 квадратного метра на сім`ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму).

За наявності обставин, передбачених у частині першій цієї статті, державна соціальна допомога може бути призначена місцевою державною адміністрацією на підставі рішень районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій та виконавчих комітетів міських і районних у містах (у разі їх створення) рад у разі, якщо:

-у складі сім`ї є особа з інвалідністю;

-у малозабезпеченій багатодітній сім`ї виховуються троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої і вищої освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

-неможливість отримання будь-яких джерел для існування пов`язана з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім`ї. Рішення про призначення державної соціальної допомоги у таких випадках приймається на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім`ї, яка звернулася за призначенням такої допомоги.

Призначена державна соціальна допомога може бути зменшена до 50 відсотків її розміру у разі невикористання сім`єю можливостей знаходження додаткових джерел для існування.

Якщо сім`єю навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на державну соціальну допомогу та на визначення її розміру, виплата призначеної державної соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення. На наступний строк державна соціальна допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця виявлення порушення.

Як встановлено рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року до складу сім`ї позивача входять троє дітей: донька- ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , донька- ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , син - ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Станом на дату подання позивачем заяви із проханням призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім`ї, всі діти як члени сім`ї не досягли 18-ти річного віку, навчалися у закладах загальної середньої освіти, тому, враховуючи такі обставини, відповідач мав право прийняти рішення про призначення державної соціальної допомоги.

Натомість, відповідач приймає рішення від 29.12.2018 року про відмову в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї за заявою позивача, не обгрунтовуючи його належним чином.

Із його змісту неможливо встановити чому відповідач при прийнятті рішення не взяв до уваги, що до складу сім`ї входять троє дітей віком до 18 років які проходять навчання за денною формою навчання, хто саме із членів сім`ї є працездатним та не працює, які доходи сім`ї взяті до уваги при прийнятті рішення та інші обставини підтвердженні відповідними документами які необхідні при прийнятті такого рішення.

Суд нагадує, що згідно статті 4 Закону України № 1768-III рішення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її наданні приймається місцевою державною адміністрацією протягом десяти календарних днів і наступного після його прийняття дня надсилається уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї.

Рішення про відмову в наданні державної соціальної допомоги має бути вмотивованим і містити роз`яснення порядку його оскарження.

Оскільки зміст рішення відповідача від 29.12.2018 року належним чином не вмотивоване, суд вважає, що воно суперечить вимогам Закону України № 1768-III, тобто є протиправним, тому підлягає скасуванню.

Для більш повного захисту прав позивача суд вважає за необхідне також визнати протиправним та скасувати рішення комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА від 30 березня 2018 року в частині відмови ОСОБА_1 в призначені державної соціальної допомоги як малозабезпеченій сім`ї, оскільки відповідач, приймаючи своє рішення від 29.12.2018 року про відмову в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї за заявою позивача, посилається на таке рішення вказаної комісії як підставу для такої відмови.

В зв`язку з тим, що відповідачем не наведено та не надано належним доказів правомірності прийняття рішення від 29.12.2018 року про відмову в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї за заявою позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області призначити та виплатити ОСОБА_1 , державну соціальну допомогу як малозабезпеченій сім`ї за період з 01 березня 2018 року по 30 серпня 2018 року.

Отже, враховуючи все в сукупності суд приходить до висновку, що позовні вимоги обгрунтовані, вмотивовані та підтвердженні відповідними доказами, тому підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА Хмельницької області, викладені в протоколі № 3 від 30.03.2018 року в частині відмови в призначенні державної соціальної допомоги за заявою ОСОБА_1 , як малозабезпеченій сім`ї.

Визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області від 29.12.2018 року про відмову в призначенні державної соціальної допомоги за заявою ОСОБА_1 , як малозабезпеченій сім`ї за період з 01.03.2018 року по 30.08.2018 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області призначити і виплатити ОСОБА_1 державну соціальну допомогу, як малозабезпеченій сім`ї за період з 01.03.2018 року по 30.08.2018 року.

Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 840,80 грн., (вісімсот сорок гривень вісімдесят копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Новоушицької районної державної адміністрації.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 30 травня 2020 року

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Управління соціального захисту населення Новоушицької РДА Хмельницької області (вул. Подільська, 32,Нова Ушиця,Новоушицький район, Хмельницька область,32600 , код ЄДРПОУ - 031968468) Комісії з розгляду заяв громадян з питань призначення державних соціальних допомог та субсидій малозабезпеченим сім`ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Новоушицької РДА Хмельницької області (вул. Подільська, 17,Нова Ушиця,Новоушицький район, Хмельницька область,32600 , код ЄДРПОУ - 031968468)

Головуючий суддя В.К. Блонський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2020
Оприлюднено12.06.2020
Номер документу89749798
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/1678/20

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Постанова від 09.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Ухвала від 22.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Ухвала від 22.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Рішення від 25.05.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні