Рішення
від 10.06.2020 по справі 640/7779/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 червня 2020 року м. Київ № 640/7779/19

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Шевченко Н.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства Рембудмонтаж про стягнення коштів,

У С Т А Н О В И В :

Національа комісія з цінних паперів та фондового ринку (надалі по тексту також - позивач, НКЦПФР) звернулась до суду з адміністративним позовом до Приватного акціонерного товариства Рембудмонтаж (надалі по тексту також - відповідач, ПрАТ Рембудмонтаж ), в якому просить стягнути з Приватного акціонерного товариства Рембудмонтаж (код ЄДРПОУ 02972782) штраф у розмірі 5 100 (п`ять тисяч сто) грн 00 коп. до державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 Надходження до загального фонду державного бюджету , по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності 106.

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що відповідачем не сплачено штрафні санкції у розмірі 5 100,00 грн, які виникли на підставі постанови комісії від 15.01.2019 № 21-ДП-Е про накладення санкції про правопорушення на ринку цінних паперів.

Представник відповідача не виклав своєї позиції щодо заявлених позовних вимог.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Вивчивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, суд зазначає наступне.

Як убачається з матеріалів справи, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку у відношенні Приватного акціонерного товариства Рембудмонтаж складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.12.2018 № 715-ДП-Е, відповідно до якого встановлено порушення вимоги пункту 4 глави 4 розділу ІІ "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 № 2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 в частині (далі - Положення № 1283) в частині не опублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації емітента за 2017 рік.

Також, у відношенні ПрАТ Рембудмонтаж було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.12.2018 № 716-ДП-Е, відповідно до якого встановлено, що регулярна річна інформація за 2017 рік ПрАТ Рембудмонтаж в системі моніторингу фондового ринку відсутня, чим порушено вимоги пункту 4 глави 4 розділу II Положення в частині неподання до Комісії регулярної річної інформації емітента за 2017 рік.

Крім того, у відношенні відповідача складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.12.2018 №717-ДП-Е, відповідно до якого встановлено, що регулярна річна інформація емітента за 2017 рік ПрАТ Рембудмонтаж в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії (http://stockmarket.gov.ua) відсутня. Таким чином, відповідачем порушено вимоги пункту 4 глави 4 розділу II Положення в частині нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії про ринок цінних паперів регулярної річної інформації за 2017 рік.

Вищезазначені акти направлено на поштову адресу відповідача, що підтверджується копією списку рекомендованих листів та копією квитанції з Укрпошти від 04.01.2019.

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову від 15.01.2019 року про об`єднання справ про правопорушення на ринку цінних паперів в одне провадження, справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ПрАТ Рембудмонтаж було об`єднано в одне провадження.

На дату розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів та фондового ринку відповідачем не усунуто вищезазначені правопорушення.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, уповноваженою особою Комісії за не опублікування інформації, нерозміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та неподання інформації до Комісії у відношенні Відповідача було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.01.2019 № 21-ДП-Е, відповідно до якої до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 5100 (п`ять тисяч сто) грн. 00 коп.

Дані постанова направлено на адресу відповідача 22.01.2019, що підтверджується копією фіскального чеку.

Оскільки у встановлений строк та на час звернення до суду вказана сума штрафу відповідачем не сплачена, керуючись положеннями статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", відповідно до якої у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (далі - Закон).

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно частини першої статті 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 № 2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.12.2013 №2180/24712, розкриття річної інформації емітентами цінних паперів має здійснюватися, зокрема, шляхом подання до Комісії не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Пунктами 6 та 7 частини 1 статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом 3 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.11.2012 за №1855/22167, передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.

На момент прийняття рішення у справі, відповідач не надав доказів сплати штрафу у розмірі 5 100,00 грн, який виник на підставі постанови Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15.01.2019 № 21-ДП-Е.

Враховуючи викладене, з аналізу правових норм законодавства та наявних матеріалів справи, встановлено, що позивачем правомірно застосовано штрафні санкції до відповідача у розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5 100, 00 грн.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно зі статтею 139 КАС України судові витрати до стягнення не підлягають.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 241 - 246, 255, 293, 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.

2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства Рембудмонтаж (код ЄДРПОУ 02972782) штраф у розмірі 5 100 (п`ять тисяч сто) грн 00 коп. до державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 Надходження до загального фонду державного бюджету , по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності 106.

Позивач: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (адреса: 01010, м. Київ, вул. Московська, буд. 8, корп. 30, код ЄДРПОУ 37956207)

Відповідач: Приватне акціонерне товариство Рембудмонтаж (адреса: 03095, м. Київ, вул. Ремонтна, 8, код ЄДРПОУ 02972782)

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 255 КАС України та може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України із урахуванням п. 3 прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства відповідно.

Суддя Н.М. Шевченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.06.2020
Оприлюднено12.06.2020
Номер документу89750286
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/7779/19

Рішення від 10.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Вирок від 07.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 30.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 02.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні