Ухвала
від 04.06.2020 по справі 487/2891/20
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/2891/20

Провадження № 1-кс/487/3535/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.06.2020 року м.Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000204 від 25.02.2020 за ч. 2 ст. 364 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий Першого СВ СУ ТУ Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 за погодженням з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просив надати тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів чи завірених належним чином копій наступних документів: митних декларацій №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 із відповідними деклараціями митної вартості (за наявності) на вантажі «валізи дорожні», що подавались для митного оформлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), оригіналів всіх супровідних документів, які були подані для митного оформлення даного вантажу; матеріалів протоколів про порушення митних правил щодо митних декларацій вказаних суб`єктів господарювання (якщо складалися); оригіналів актів митного огляду вантажів по даним митним деклараціям; оригіналів документів щодо застосування інших форм контролю та їх ініціаторів (із зазначенням посадових осіб), а також підстав визначення форм контролю; матеріалів фото- та відеофіксації результатів митного контролю у паперовому та електронному вигляді; оригіналів листів та орієнтувань правоохоронних органів України та митних органів іноземних держав, інших підрозділів Держмитслужби та ДФС за вищевказаними митними деклараціями (за наявності); оригіналів розпоряджень та доручень керівного складу ІНФОРМАЦІЯ_2 у паперовому та електронному вигляді, щодо зазначених митних оформлень, у тому числі щодо протидії незаконному переміщенню та митному оформленню товарів «валізи дорожні» через митний кордон України; документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби щодо виконання форм контролю та митного оформлення партій товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за попередніми митними деклараціями №№ UA508000/2020/900349 від 29.01.2020, UA508000/2020/900516 від 07.02.2020, UA508000/2020/900633 від 14.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508000/2020/900709 від 20.02.2020; завірених належним чином копій реєстраційних документів та облікових карток ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); завірених належним чином копій положень про відповідні підрозділи митниці, посадових інструкцій співробітників митного органу, відомостей про закріплене особисте митне забезпечення та особові справи посадових осіб митного органу, які здійснювали митний контроль та митне оформлення наведених партій товарів; орієнтувань та листів правоохоронних та митних органів стосовно протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), та листи-відповіді про їх виконання; матеріалів перевірок, складених протоколів про порушення митних правил, запитів до митних органів іноземних держав, листування з іншими митними органами з метою протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та ПІК «Орієнтування» Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби стосовно орієнтування підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_2 у напрямку протидії порушенням митних правил при переміщенні партій товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); інших речей та документів, що можуть стосуватись переміщення та митного оформлення подібних партій товарів «валізи дорожні» (товарна позиція 4202 УКТЗЕД) через підрозділи ІНФОРМАЦІЯ_2 , які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 .

Клопотання слідчий обґрунтовує тим, що у провадженні Слідчого управління ТУ Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, перебувають матеріали кримінального провадження №62020150000000204 від 25.02.2020 за фактом зловживання службовими особами митних органів Одеської та Миколаївської областей службовим становищем, які за попередньою змовою з суб`єктами підприємницької діяльності організували схеми митного оформлення з випуску у вільний обіг товарів ввезення в режимі "імпорт" із заниженням митної вартості товару та його підміни, що призвело до ненадходження до бюджету митних платежів у великих розмірах.

Розслідуванням встановлено, що керівником суб`єкта господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (м. Київ, ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 , яка в окремих випадках виступала комісіонером, діючи за дорученням та від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (м. Маріуполь, ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за співучасті посадових осіб митних органів Одеської та Миколаївської областей, запроваджено схему незаконного ввезення імпортних товарів у контейнерах на митну територію України, шляхом їх недостовірного декларування з метою ухилення від сплати митних платежів до державного бюджету в розмірі, який в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками.

Так, з початку 2020 року посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (Миколаївська область) здійснено митне оформлення 9 партій товарів у контейнерах з характерними ознаками порушень митного законодавства, заявлених як «валізи дорожні» з Китаю.

Вказані партії товарів ввезені на митну територію України у контейнерах через Одеський морський торговельний порт, Чорноморський рибний порт та морський торговельний порт « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на адресу компанії-імпортера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » згідно попередніх митних декларацій типу «ІМ 40 ЕЕ»: UA508000/2020/900349 від 29.01.2020; UA508000/2020/900516 від 07.02.2020; UA508000/2020/900633 від 14.02.2020; UA508000/2020/900708 від 20.02.2020; UA508000/2020/900709 від 20.02.2020.

Експедитором товарів у морських портах Одеського регіону було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Надалі, вказані партії товарів для подальшого митного оформлення з морських портів Одеської області перевізниками ФОП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) переміщено до митного терміналу Миколаївської області ( АДРЕСА_2 ), де завершено їх митне оформлення у режим «імпорт» посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 за наступними митними деклараціями: UA508200/2020/000083 від 30.01.2020; UA508200/2020/000132 від 10.02.2020; UA508200/2020/000182 від 17.02.2020; UA508200/2020/000255 від 25.02.2020; UA508200/2020/000256 від 25.02.2020.

Митне оформлення вищевказаних товарів з описом «валізи дорожні з лицьовою поверхнею листів пластмаси або з лицьовою поверхнею з текстильних синтетичних матеріалів, країна походження Китай» здійснено згідно з правилами інтерпретації УКТЗЕД за кодами НОМЕР_6 та НОМЕР_7 відповідно. Для цілей оподаткування рівень митної вартості цих товарів за обома кодами УКТЗЕД був визнаний посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 на рівні 2,41 дол. США/кг без акцентування уваги на наявність або відсутність торговельної марки, що відповідним чином вплинуло на загальний розмір сплачених митних платежів за вищевказаними МД- 1 млн. 427 тис. грн.

Згідно з матеріалами ГУВБ ДФС за переліченими митними деклараціями фактично здійснено митне оформлення товарів «валізи дорожні, з лицьовою поверхнею з текстильних матеріалів або листів пластмаси, торговельної марки FLY, країна походження - Китай», що підтверджується низкою актів митних оглядів та наявними фотознімками.

Компанією-продавцем зазначених партій товарів виступала польська компанія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( АДРЕСА_3 ).

Водночас, згідно з відомостями у відомчих базах даних Держмитслужби України та АСМО «Інспектор» протягом січня-березня 2020 року митними органами України здійснено митне оформлення ідентичних, подібних та аналогічних товарів різних торговельних марок (країна походження - Китай), в тому числі від вказаної польської компанії-продавця « ІНФОРМАЦІЯ_8 » із застосуванням середньозваженого рівня митної вартості не нижче 3,01 дол. США/кг.

Так, ІНФОРМАЦІЯ_9 у вказаний період здійснено митне оформлення зазначених партій товарів «валізи дорожні», за наступними митними деклараціями: UA500020/2020/202005 від 24.01.2020; UA500020/2020/206189 від 27.02.2020; UA500020/2020/206202 від 27.02.2020; UA500080/2020/004164 від 22.02.2020; UA500110/2020/002225 від 28.02.2020; UA500110/2020/003304 від 26.03.2020; UA500030/2020/203702 від 27.03.2020.

Таким чином, під час митного оформлення товарів за митними деклараціями №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 у встановленому законодавством порядку мали скорегувати заявлену митну вартість товарів «валізи дорожні» відповідно до положень глави 9 Митного кодексу України, що відповідним чином додатково мало збільшити загальний розмір митних платежів на суму понад 300 тисяч грн.

Реалізація вказаної схеми незаконного ввезення товарів стала можливою завдяки тому, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_9 та сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи владними повноваженнями, з метою отримання неправомірної вигоди, не проводили належним чином та в повному обсязі митний контроль товарів у контейнерах, сприяли внесенню неповних або недостовірних відомостей до офіційних документів, необхідних для здійснення митного оформлення товарів за вищезазначеними митними деклараціями, нехтували наданими повноваженням на перевірку заявленої митної вартості товарів, що спричинило настання тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам.

У клопотанні слідчий посилається на те, що на даний час у досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених речей, документів та інформації, які перебувають у володінні відділу митного оформлення № 4 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_4 .

Отримання вищевказаних документів та інформації необхідне для встановлення відомостей, які мають суттєве значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, які досліджуються у кримінальному провадженні, а також відомостей про службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , які здійснювали повноваження під час митного оформлення зазначених партій товарів, проведення дослідження документів під час експертиз, запобігання їх можливої зміни або знищення володільцем.

Вищевказані документи та інформація, що міститься в програмних модулях програмно-інформаційного комплексу автоматизованих систем митного оформлення «Інспектор» та ІНФОРМАЦІЯ_11 , можуть бути використанні як докази вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

В судовому засіданні слідчий не був присутнім, надавши до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Відповідно до ст. 163 КПК України, клопотання розглянуто без участі особи у володінні якої знаходяться речі та документи.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором (ч. 1 ст. 160 КПК України).

Порядок доступу до документів регулюється положеннями ч.ч. 5, 6 ст.163 КПК України, а саме, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Судом встановлено, що Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованим у місті Миколаєві, здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №62020150000000204 від 25.02.2020 за фактом зловживання службовими особами митних органів Одеської та Миколаївської областей службовим становищем, які за попередньою змовою з суб`єктами підприємницької діяльності організували схеми митного оформлення з випуску у вільний обіг товарів ввезення в режимі "імпорт" із заниженням митної вартості товару та його підміни, що призвело до ненадходження до бюджету митних платежів у великих розмірах.

Досудовим розслідуванням встановлено, що керівником суб`єкта господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (м. Київ, ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 , яка в окремих випадках виступала комісіонером, діючи за дорученням та від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (м. Маріуполь, ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за співучасті посадових осіб митних органів Одеської та Миколаївської областей запроваджено схему незаконного ввезення імпортних товарів у контейнерах на митну територію України шляхом їх недостовірного декларування з метою ухилення від сплати митних платежів до державного бюджету в розмірі, який в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками.

Так, з початку 2020 року посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (Миколаївська область) здійснено митне оформлення 9 партій товарів у контейнерах з характерними ознаками порушень митного законодавства, заявлених як «валізи дорожні» з Китаю.

Вказані партії товарів ввезені на митну територію України у контейнерах через Одеський морський торговельний порт, Чорноморський рибний порт та морський торговельний порт « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на адресу компанії-імпортера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » згідно попередніх митних декларацій типу «ІМ 40 ЕЕ»: UA508000/2020/900349 від 29.01.2020; UA508000/2020/900516 від 07.02.2020; UA508000/2020/900633 від 14.02.2020; UA508000/2020/900708 від 20.02.2020; UA508000/2020/900709 від 20.02.2020.

Експедитором товарів у морських портах Одеського регіону було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Надалі, вказані партії товарів для подальшого митного оформлення з морських портів Одеської області перевізниками ФОП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) переміщено до митного терміналу Миколаївської області ( АДРЕСА_2 ), де завершено їх митне оформлення у режим «імпорт» посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 за наступними митними деклараціями (далі - МД): UA508200/2020/000083 від 30.01.2020; UA508200/2020/000132 від 10.02.2020; UA508200/2020/000182 від 17.02.2020; UA508200/2020/000255 від 25.02.2020; UA508200/2020/000256 від 25.02.2020.

Митне оформлення вищевказаних товарів з описом «валізи дорожні з лицьовою поверхнею листів пластмаси або з лицьовою поверхнею з текстильних синтетичних матеріалів, країна походження Китай» здійснено згідно з правилами інтерпретації УКТЗЕД за кодами НОМЕР_6 та НОМЕР_7 відповідно. Для цілей оподаткування рівень митної вартості цих товарів за обома кодами УКТЗЕД був визнаний посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 на рівні 2,41 дол. США/кг без акцентування уваги на наявність або відсутність торговельної марки, що відповідним чином вплинуло на загальний розмір сплачених митних платежів за вищевказаними МД- 1 млн. 427 тис. грн.

Згідно з матеріалами ГУВБ ДФС за переліченими митними деклараціями фактично здійснено митне оформлення товарів «валізи дорожні, з лицьовою поверхнею з текстильних матеріалів або листів пластмаси, торговельної марки FLY, країна походження - Китай», що підтверджується низкою актів митних оглядів та наявними фотознімками.

Компанією-продавцем зазначених партій товарів виступала польська компанія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( АДРЕСА_3 ).

Водночас, згідно з відомостями у відомчих базах даних Держмитслужби України та АСМО «Інспектор» протягом січня-березня 2020 року митними органами України здійснено митне оформлення ідентичних, подібних та аналогічних товарів різних торговельних марок (країна походження - Китай), в тому числі від вказаної польської компанії-продавця « ІНФОРМАЦІЯ_8 », із застосуванням середньозваженого рівня митної вартості не нижче 3,01 дол. США/кг.

Так, ІНФОРМАЦІЯ_9 у вказаний період здійснено митне оформлення зазначених партій товарів «валізи дорожні» за наступними митними деклараціями: UA500020/2020/202005 від 24.01.2020; UA500020/2020/206189 від 27.02.2020; UA500020/2020/206202 від 27.02.2020; UA500080/2020/004164 від 22.02.2020; UA500110/2020/002225 від 28.02.2020; UA500110/2020/003304 від 26.03.2020; UA500030/2020/203702 від 27.03.2020.

Таким чином, під час митного оформлення товарів за митними деклараціями №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 у встановленому законодавством порядку мали скорегувати заявлену митну вартість товарів «валізи дорожні» відповідно до положень глави 9 Митного кодексу України, що відповідним чином додатково мало збільшити загальний розмір митних платежів на суму понад 300 тисяч грн.

Реалізація вказаної схеми незаконного ввезення товарів стала можливою завдяки тому, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_9 та сектору митного оформлення № 1 митного поста « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи владними повноваженнями, з метою отримання неправомірної вигоди не проводили належним чином та в повному обсязі митний контроль товарів у контейнерах, сприяли внесенню неповних або недостовірних відомостей до офіційних документів, необхідних для здійснення митного оформлення товарів за вищезазначеними митними деклараціями, нехтували наданими повноваженням на перевірку заявленої митної вартості товарів, що спричинило настання тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам.

З огляду на викладене, на теперішній час у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених у клопотанні речей та документів, оскільки вони необхідні для встановлення відомостей, які мають суттєве значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, а також відомостей про службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , які здійснювали повноваження під час митного оформлення зазначених партій товарів, проведення дослідження документів під час експертиз.

Вищевказані документи та інформація, що міститься в програмних модулях програмно-інформаційного комплексу автоматизованих систем митного оформлення «Інспектор» та ІНФОРМАЦІЯ_11 , можуть бути використанні як докази вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Зазначенні у клопотанні речі та документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 .

Іншого порядку отримання зазначених документів, аніж тимчасового доступу як заходу забезпечення кримінального провадження, чинним законодавством не передбачено.

Враховуючи викладене, з огляду на суть кримінального правопорушення, за яким здійснено правову кваліфікацію кримінального провадження та обсяг слідчих дій, які необхідно вчинити для проведення повного та всебічного досудового розслідування, суд дійшов висновку про те, що такий ступінь втручання щодо зазначених вище документів, повністю виправдовує потреби досудового розслідування, а за такого клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 159-163 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000204 від 25.02.2020 за ч. 2 ст. 364 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчим Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління ДБР, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , а також за їх дорученням начальнику відділу супроводження оперативними підрозділами досудових розслідувань Територіального управління ДБР, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_11 та/або працівникам ГУ ВБ ДФС України дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів таких документів: митних декларацій №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 із відповідними деклараціями митної вартості (за наявності) на вантажі «валізи дорожні», що подавались для митного оформлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), всіх супровідних документів, які були подані для митного оформлення даного вантажу; матеріалів протоколів про порушення митних правил щодо митних декларацій вказаних суб`єктів господарювання (якщо складалися); актів митного огляду вантажів по даним митним деклараціям; документів щодо застосування інших форм контролю та їх ініціаторів (із зазначенням посадових осіб), а також підстав визначення форм контролю; матеріалів фото- та відеофіксації результатів митного контролю у паперовому та електронному вигляді; листів та орієнтувань правоохоронних органів України та митних органів іноземних держав, інших підрозділів Держмитслужби та ДФС за вищевказаними митними деклараціями (за наявності); розпоряджень та доручень керівного складу ІНФОРМАЦІЯ_2 у паперовому та електронному вигляді, щодо зазначених митних оформлень, у тому числі щодо протидії незаконному переміщенню та митному оформленню товарів «валізи дорожні» через митний кордон України; документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби щодо виконання форм контролю та митного оформлення партій товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за попередніми митними деклараціями №№ UA508000/2020/900349 від 29.01.2020, UA508000/2020/900516 від 07.02.2020, UA508000/2020/900633 від 14.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508000/2020/900709 від 20.02.2020; реєстраційних документів та облікових карток ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); положень про відповідні підрозділи митниці, посадових інструкцій співробітників митного органу, відомостей про закріплене особисте митне забезпечення та особові справи посадових осіб митного органу, які здійснювали митний контроль та митне оформлення наведених партій товарів; орієнтувань та листів правоохоронних та митних органів стосовно протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), та листи-відповіді про їх виконання; матеріалів перевірок, складених протоколів про порушення митних правил, запитів до митних органів іноземних держав, листування з іншими митними органами з метою протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та ПІК «Орієнтування» Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби стосовно орієнтування підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_2 у напрямку протидії порушенням митних правил при переміщенні партій товарів на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); інших речей та документів, що можуть стосуватись переміщення та митного оформлення подібних партій товарів «валізи дорожні» (товарна позиція 4202 УКТЗЕД) через підрозділи ІНФОРМАЦІЯ_2 , які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю зробити їх копії.

Ухвала дійсна до 28.06.2020 року.

Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення04.06.2020
Оприлюднено07.06.2024
Номер документу89752593
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —487/2891/20

Ухвала від 25.11.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 28.05.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні