Ухвала
від 28.05.2020 по справі 487/2891/20
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/2891/20

Провадження № 1-кс/487/3534/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.05.2020 року м. Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання слідчого Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000204 від 25.02.2020 р. за ч. 2 ст. 364 КК України про проведення обшуку,-

УХВАЛИВ:

Слідчий Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 за погодженням із прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на проведення обшуку службових приміщень сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби, що знаходяться за адресою: вул. Кам`яномостівська, 3, м. Первомайськ Миколаївської області, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення:

-митних декларацій №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 із відповідними деклараціями митної вартості (за наявності) на вантажі «валізи дорожні», що подавались для митного оформлення ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989), оригіналів всіх супровідних документів, які були подані для митного оформлення даного вантажу; матеріалів протоколів про порушення митних правил щодо митних декларацій вказаних суб`єктів господарювання (якщо складалися); оригіналів актів митного огляду вантажів по даним митним деклараціям; оригіналів документів щодо застосування інших форм контролю та зазначенням їх ініціаторів (із зазначенням посадових осіб), а також підстав визначення форм контролю; матеріалів фото- та відеофіксації результатів митного контролю у паперовому та електронному вигляді; оригіналів листів та орієнтувань правоохоронних органів України та митних органів іноземних держав, інших підрозділів Держмитслужби та ДФС за вищевказаними митними деклараціями (за наявності); оригіналів розпоряджень та доручень керівного складу Чорноморської митниці Держмитслужби у паперовому та електронному вигляді, щодо зазначених митних оформлень, у тому числі щодо протидії незаконному переміщенню та митному оформленню товарів «валізи дорожні» через митний кордон України;

-документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби щодо виконання форм контролю та митного оформлення партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849) за попередніми митними деклараціями №№ UA508000/2020/900349 від 29.01.2020, UA508000/2020/900516 від 07.02.2020, UA508000/2020/900633 від 14.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508000/2020/900709 від 20.02.2020;

-завірених належним чином копій реєстраційних документів та облікових карток ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849);

-завірених належним чином копій положень про відповідні підрозділи митниці, посадових інструкцій співробітників митного органу, відомостей про закріплене особисте митне забезпечення та особові справи посадових осіб митного органу, які здійснювали митний контроль та митне оформлення наведених партій товарів;

-орієнтувань та листів правоохоронних та митних органів стосовно протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989), ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849) та листів-відповідей про їх виконання;

-матеріалів перевірок, складених протоколів про порушення митних правил, запитів до митних органів іноземних держав, листування з іншими митними органами з метою протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849);

-документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та ПІК «Орієнтування» Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби стосовно орієнтування підрозділів Чорноморської митниці Держмитслужби у напрямку протидії порушенням митних правил при переміщенні партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849);

-інших речей та документів, що можуть стосуватись переміщення та митного оформлення партій товарів «валізи дорожні» (товарна позиція 4202 УКТЗЕД) через підрозділи Чорноморської митниці Держмитслужби.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що ТУ ДБР, розташованим у місті Миколаєві, здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 62020150000000204 від 25.02.2020 р. за ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що керівником суб`єкта господарювання ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (м. Київ, ЄДРПОУ 42587989) ОСОБА_5 , яка в окремих випадках виступала комісіонером, діючи за дорученням та від імені ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (м. Маріуполь, ЄДРПОУ 43136849), за співучасті посадових осіб митних органів Одеської та Миколаївської областей запроваджено схему незаконного ввезення імпортних товарів у контейнерах на митну територію України шляхом їх недостовірного декларування з метою ухилення від сплати митних платежів до державного бюджету в розмірі, який в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками.

Так, з початку 2020 року посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби (Миколаївська область) здійснено митне оформлення 9 партій товарів у контейнерах з характерними ознаками порушень митного законодавства, заявлених як «валізи дорожні» з Китаю.

Вказані партії товарів ввезені на митну територію України у контейнерах через Одеський морський торговельний порт, Чорноморський рибний порт та морський торговельний порт «Южний» на адресу компанії-імпортера ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» згідно попередніх митних декларацій типу «ІМ 40 ЕЕ»: UA508000/2020/900349 від 29.01.2020; UA508000/2020/900516 від 07.02.2020; UA508000/2020/900633 від 14.02.2020; UA508000/2020/900708 від 20.02.2020; UA508000/2020/900709 від 20.02.2020.

Експедитором товарів у морських портах Одеського регіону було ТОВ «ФОРВАРД ТРАНС» (ЄДРПОУ 40348085).

Надалі вказані партії товарів для подальшого митного оформлення з морських портів Одеської області перевізниками ФОП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ 2828714754) та ТОВ «ТРАНС-КАРГА-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 24766385) переміщено до митного терміналу Миколаївської області (вул. Кам`яномостівська, будинок 3, м. Первомайськ), де завершено їх митне оформлення у режим «імпорт» посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби за наступними митними деклараціями: UA508200/2020/000083 від 30.01.2020; UA508200/2020/000132 від 10.02.2020; UA508200/2020/000182 від 17.02.2020; UA508200/2020/000255 від 25.02.2020; UA508200/2020/000256 від 25.02.2020.

Митне оформлення вищевказаних товарів з описом «валізи дорожні з лицьовою поверхнею листів пластмаси або з лицьовою поверхнею з текстильних синтетичних матеріалів, країна походження Китай» здійснено згідно з правилами інтерпретації УКТЗЕД за кодами 4202121900 та 4202129900 відповідно. Для цілей оподаткування рівень митної вартості цих товарів за обома кодами УКТЗЕД був визнаний посадовими особами Чорноморської митниці Держмитслужби на рівні 2,41 дол. США/кг без акцентування уваги на наявність або відсутність торговельної марки, що відповідним чином вплинуло на загальний розмір сплачених митних платежів за вищевказаними МД - 1 млн. 427 тис. грн.

Згідно з матеріалами ГУВБ ДФС України за переліченими митними деклараціями фактично здійснено митне оформлення товарів «валізи дорожні, з лицьовою поверхнею з текстильних матеріалів або листів пластмаси, торговельної марки FLY, країна походження - Китай», що підтверджується низкою актів митних оглядів та наявними фотознімками. Компанією-продавцем зазначених партій товарів виступала польська компанія «ODYSSEY Sp.z.o.o.» (Pl.Jana Kilinskiego, 2 35-005 Rzeszow, Poland).

Водночас, згідно з відомостями у відомчих базах даних Держмитслужби України та АСМО «Інспектор» протягом січня-березня 2020 року митними органами України здійснено митне оформлення ідентичних, подібних та аналогічних товарів різних торговельних марок (країна походження - Китай), в тому числі від вказаної польської компанії-продавця «ODYSSEY Sp.z.o.o.» із застосуванням середньозваженого рівня митної вартості не нижче 3,01 дол. США/кг.

Так, Одеською митницею Держмитслужби у вказаний період здійснено митне оформлення зазначених партій товарів «валізи дорожні» за наступними митними деклараціями: UA500020/2020/202005 від 24.01.2020; UA500020/2020/206189 від 27.02.2020; UA500020/2020/206202 від 27.02.2020; UA500080/2020/004164 від 22.02.2020; UA500110/2020/002225 від 28.02.2020; UA500110/2020/003304 від 26.03.2020; UA500030/2020/203702 від 27.03.2020.

Враховуючи викладене, під час митного оформлення товарів за митними деклараціями №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 посадові особи Чорноморської митниці Держмитслужби у встановленому законодавством порядку мали скорегувати заявлену митну вартість товарів «валізи дорожні» відповідно до положень глави 9 Митного кодексу України, що відповідним чином додатково мало збільшити загальний розмір митних платежів на суму понад 300 тисяч грн.

Реалізація вказаної схеми незаконного ввезення товарів стала можливою завдяки тому, що посадові особи сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці та Одеської митниці Держмитслужби, зловживаючи владними повноваженнями з метою отримання неправомірної вигоди, не проводили належним чином та в повному обсязі митний контроль товарів у контейнерах, сприяли внесенню неповних або недостовірних відомостей до офіційних документів, необхідних для здійснення митного оформлення товарів за вищезазначеними митними деклараціями, нехтували наданими повноваженнями на перевірку заявленої митної вартості товарів, що спричинило настання тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам.

На теперішній час у органу досудового розслідування виникла необхідність у встановленні місцезнаходження та вилученні вищезазначених документів, що знаходяться в службових приміщеннях сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби.

У клопотанні слідчий посилається на те, що оскільки службові особи Чорноморської митниці Держмитслужби є працівниками правоохоронного органу, тобто особами, обізнаними про методи та способи документування протиправної діяльності, а тому у разі спроби одержання до зазначених документів доступу в інший спосіб, вони можуть бути піддані змінам або знищені.

Крім того, доступ до зазначених документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України або за допомогою інших слідчих дій, передбачених КПК України.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити, посилаючись на обставини, викладені у клопотанні.

Заслухавши слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до кримінальної відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Частиною 1 ст. 233 КПК України визначено, що ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установленихчастиною третьоюст. 233 КПК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 233 КПК України під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Частиною 5 ст. 234 КПК України визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 235 КПК України ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Судом встановлено, що Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованим у м. Миколаєві, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №62020150000000204 від 25.02.2020 р. за ч. 2 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовими особами митних органів Одеської та Миколаївської областей службовим становищем, які за попередньою змовою з суб`єктами підприємницької діяльності організували схеми митного оформлення з випуску у вільний обіг товарів ввезення в режимі "імпорт" із заниженням митної вартості товару та його підміни, що призвело до ненадходження до бюджету митних платежів у великих розмірах.

Досудовим розслідуванням встановлено, що керівником суб`єкта господарювання ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (м. Київ, ЄДРПОУ 42587989) ОСОБА_5 , яка в окремих випадках виступала комісіонером, діючи за дорученням та від імені ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (м. Маріуполь, ЄДРПОУ 43136849) за співучасті посадових осіб митних органів Одеської та Миколаївської областей, запроваджено схему незаконного ввезення імпортних товарів у контейнерах на митну територію України шляхом їх недостовірного декларування з метою ухилення від сплати митних платежів до державного бюджету в розмірі, який в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками.

Так, з початку 2020 року посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби (Миколаївська область), здійснено митне оформлення 9 партій товарів у контейнерах з характерними ознаками порушень митного законодавства, заявлених як «валізи дорожні» з Китаю.

Вказані партії товарів ввезені на митну територію України у контейнерах через Одеський морський торговельний порт, Чорноморський рибний порт та морський торговельний порт «Южний» на адресу компанії-імпортера ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» згідно попередніх митних декларацій типу «ІМ 40 ЕЕ»: UA508000/2020/900349 від 29.01.2020; UA508000/2020/900516 від 07.02.2020; UA508000/2020/900633 від 14.02.2020; UA508000/2020/900708 від 20.02.2020; UA508000/2020/900709 від 20.02.2020.

Експедитором товарів у морських портах Одеського регіону було ТОВ «ФОРВАРД ТРАНС» (ЄДРПОУ 40348085).

Далі, вказані партії товарів для подальшого митного оформлення з морських портів Одеської області перевізниками ФОП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ 2828714754) та ТОВ «ТРАНС-КАРГА-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 24766385) переміщено до митного терміналу Миколаївської області (вул. Кам`яномостівська, будинок 3, м. Первомайськ), де завершено їх митне оформлення у режим «імпорт» посадовими особами сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби за наступними митними деклараціями (далі - МД): UA508200/2020/000083 від 30.01.2020; UA508200/2020/000132 від 10.02.2020; UA508200/2020/000182 від 17.02.2020; UA508200/2020/000255 від 25.02.2020; UA508200/2020/000256 від 25.02.2020.

Митне оформлення вищевказаних товарів з описом «валізи дорожні з лицьовою поверхнею листів пластмаси або з лицьовою поверхнею з текстильних синтетичних матеріалів, країна походження Китай» здійснено згідно з правилами інтерпретації УКТЗЕД за кодами 4202121900 та 4202129900 відповідно. Для цілей оподаткування рівень митної вартості цих товарів за обома кодами УКТЗЕД був визнаний посадовими особами Чорноморської митниці Держмитслужби на рівні 2,41 дол. США/кг без акцентування уваги на наявність або відсутність торговельної марки, що відповідним чином вплинуло на загальний розмір сплачених митних платежів за вищевказаними МД - 1 млн. 427 тис. грн.

Згідно з матеріалами ГУВБ ДФС України за переліченими митними деклараціями фактично здійснено митне оформлення товарів «валізи дорожні, з лицьовою поверхнею з текстильних матеріалів або листів пластмаси, торговельної марки FLY, країна походження - Китай», що підтверджується низкою актів митних оглядів та наявними фотознімками. Компанією-продавцем зазначених партій товарів виступала польська компанія «ODYSSEY Sp.z.o.o.» (Pl.Jana Kilinskiego, 2 35-005 Rzeszow, Poland).

Водночас, згідно з відомостями у відомчих базах даних Держмитслужби України та АСМО «Інспектор» протягом січня-березня 2020 року митними органами України здійснено митне оформлення ідентичних, подібних та аналогічних товарів різних торговельних марок (країна походження - Китай), в тому числі від вказаної польської компанії-продавця «ODYSSEY Sp.z.o.o.», із застосуванням середньозваженого рівня митної вартості не нижче 3,01 дол. США/кг.

Так, Одеською митницею Держмитслужби у вказаний період здійснено митне оформлення зазначених партій товарів «валізи дорожні», за наступними митними деклараціями: UA500020/2020/202005 від 24.01.2020; UA500020/2020/206189 від 27.02.2020; UA500020/2020/206202 від 27.02.2020; UA500080/2020/004164 від 22.02.2020; UA500110/2020/002225 від 28.02.2020; UA500110/2020/003304 від 26.03.2020; UA500030/2020/203702 від 27.03.2020.

Враховуючи викладене, під час митного оформлення товарів за митними деклараціями №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 посадові особи Чорноморської митниці Держмитслужби у встановленому законодавством порядку мали скорегувати заявлену митну вартість товарів «валізи дорожні» відповідно до положень глави 9 Митного кодексу України, що відповідним чином додатково мало збільшити загальний розмір митних платежів на суму понад 300 тисяч грн.

Реалізація вказаної схеми незаконного ввезення товарів стала можливою завдяки тому, що посадові особи сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці та Одеської митниці Держмитслужби, зловживаючи владними повноваженнями, з метою отримання неправомірної вигоди не проводили належним чином та в повному обсязі митний контроль товарів у контейнерах, сприяли внесенню неповних або недостовірних відомостей до офіційних документів, необхідних для здійснення митного оформлення товарів за вищезазначеними митними деклараціями, нехтували наданими повноваженням на перевірку заявленої митної вартості товарів, що спричинило настання тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам.

У клопотанні слідчий зазначив, що метою проведення обшуку у службових приміщеннях сектору митного оформлення №1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби є виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, уникнення негативних наслідків для кримінального провадження, тобто знищення документів, підтверджуючих вчинення кримінального правопорушення. Крім цього, слідчий посилався на те, що оскільки службові особи Чорноморської митниці Держмитслужби є працівниками правоохоронного органу, тобто особами, обізнаними про методи та способи документування протиправної діяльності, а тому у разі спроби одержання до зазначених документів доступу в інший спосіб, вони можуть бути піддані змінам або знищені.

Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна №208126759 від 04.05.2020, будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , належать на праві приватної привантої власності ОСОБА_7 .

З огляду на викладені обставини, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про проведення обшуку підлягає частковому задоволенню в частині проведення обшуку службових приміщень з метою виявлення та вилучення: митних декларацій №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 із відповідними деклараціями митної вартості (за наявності) на вантажі «валізи дорожні», що подавались для митного оформлення ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989), оригіналів всіх супровідних документів, які були подані для митного оформлення даного вантажу; оригіналів документів щодо застосування інших форм контролю та зазначенням їх ініціаторів (із зазначенням посадових осіб), а також підстав визначення форм контролю; матеріалів фото- та відеофіксації результатів митного контролю у паперовому та електронному вигляді; оригіналів листів та орієнтувань правоохоронних органів України та митних органів іноземних держав, інших підрозділів Держмитслужби та ДФС за вищевказаними митними деклараціями (за наявності); оригіналів розпоряджень та доручень керівного складу Чорноморської митниці Держмитслужби у паперовому та електронному вигляді, щодо зазначених митних оформлень, у тому числі щодо протидії незаконному переміщенню та митному оформленню товарів «валізи дорожні» через митний кордон України; документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби щодо виконання форм контролю та митного оформлення партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849) за попередніми митними деклараціями №№ UA508000/2020/900349 від 29.01.2020, UA508000/2020/900516 від 07.02.2020, UA508000/2020/900633 від 14.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508000/2020/900709 від 20.02.2020; орієнтувань та листів правоохоронних та митних органів стосовно протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849), та листів-відповідей про їх виконання; матеріалів перевірок, складених протоколів про порушення митних правил, запитів до митних органів іноземних держав, листування з іншими митними органами з метою протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849); документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та ПІК «Орієнтування» Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби стосовно орієнтування підрозділів Чорноморської митниці Держмитслужби у напрямку протидії порушенням митних правил при переміщенні партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849), інших речей та документів, що можуть стосуватись переміщення та митного оформлення партій товарів «валізи дорожні» (товарна позиція 4202 УКТЗЕД) через підрозділи Чорноморської митниці Держмитслужби.

В іншій частині клопотання слід відмовити з таких підстав.

Обшук - це слідча (розшукова) дія, що полягає в примусовому обстеженні приміщення, місцевості й окремих осіб з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Слідчий у клопотанні та в судовому засіданні посилався на те, що отримати завірені належним чином копії реєстраційних документів та облікових карток ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849), положення про відповідні підрозділи митниці, посадових інструкцій співробітників митного органу, відомостей про закріплене особисте митне забезпечення та особові справи посадових осіб митного органу, які здійснювали митний контроль та митне оформлення наведених партій товарів, матеріалів протоколів про порушення митних правил щодо митних декларацій зазначених у клопотанні суб`єктів господарювання іншим способом не можливо, оскільки у разі спроби одержання до зазначених документів доступу в інший спосіб, вони можуть бути піддані змінам або знищені.

Слідчий суддя вважає, що зазначені документи можуть бути отримані на підставі ст. 159 КПК України.

Крім того, слідчим не доведено, що ці документи можуть бути піддані змінам або знищені.

Керуючись ст.ст. 233, 234, 235, 237 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000204 від 25.02.2020 р. за ч. 2 ст. 364 КК України про проведення обшуку задовольнити частково.

Надати слідчим Першого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві, ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , а також за їх дорученням начальнику відділу супроводження оперативними підрозділами досудових розслідувань Територіального управління ДБР, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_12 та/або працівникам ГУ ВБ ДФС України, дозвіл на проведення обшуку службових приміщень сектору митного оформлення № 1 митного поста «Первомайськ» Чорноморської митниці Держмитслужби, що знаходяться за адресою: вул. Кам`яномостівська, 3, м. Первомайськ Миколаївської області, які належать на праві приватної власності ОСОБА_7 , з метою відшукання та вилучення:

-митних декларацій №№ UA508200/2020/000083 від 30.01.2020, UA508200/2020/000132 від 10.02.2020, UA508200/2020/000182 від 17.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508200/2020/000256 від 25.02.2020 із відповідними деклараціями митної вартості (за наявності) на вантажі «валізи дорожні», що подавались для митного оформлення ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989), оригіналів всіх супровідних документів, які були подані для митного оформлення даного вантажу; оригіналів документів щодо застосування інших форм контролю та зазначенням їх ініціаторів (із зазначенням посадових осіб), а також підстав визначення форм контролю; матеріалів фото- та відеофіксації результатів митного контролю у паперовому та електронному вигляді; оригіналів листів та орієнтувань правоохоронних органів України та митних органів іноземних держав, інших підрозділів Держмитслужби та ДФС за вищевказаними митними деклараціями (за наявності); оригіналів розпоряджень та доручень керівного складу Чорноморської митниці Держмитслужби у паперовому та електронному вигляді, щодо зазначених митних оформлень, у тому числі щодо протидії незаконному переміщенню та митному оформленню товарів «валізи дорожні» через митний кордон України;

-документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби щодо виконання форм контролю та митного оформлення партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849) за попередніми митними деклараціями №№ UA508000/2020/900349 від 29.01.2020, UA508000/2020/900516 від 07.02.2020, UA508000/2020/900633 від 14.02.2020, UA508200/2020/000255 від 25.02.2020, UA508000/2020/900709 від 20.02.2020;

-орієнтувань та листів правоохоронних та митних органів стосовно протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849), та листів-відповідей про їх виконання;

-матеріалів перевірок, складених протоколів про порушення митних правил, запитів до митних органів іноземних держав, листування з іншими митними органами з метою протидії незаконному ввезенню товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849);

-документів та відомостей у електронному вигляді автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» та ПІК «Орієнтування» Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби стосовно орієнтування підрозділів Чорноморської митниці Держмитслужби у напрямку протидії порушенням митних правил при переміщенні партій товарів на адресу ТОВ «АРКЕР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 42587989) та ТОВ «АРКЕР КАПІТАЛ» (ЄДРПОУ 43136849);

-інших речей та документів, що можуть стосуватись переміщення та митного оформлення партій товарів «валізи дорожні» (товарна позиція 4202 УКТЗЕД) через підрозділи Чорноморської митниці Держмитслужби.

Строк дії ухвали до 28.06.2020 року.

Ухвала дозволяє проникнути до вказаного приміщення один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення28.05.2020
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу89776528
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку

Судовий реєстр по справі —487/2891/20

Ухвала від 28.05.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні