Постанова
від 11.06.2020 по справі 160/3056/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

11 червня 2020 року м. Дніпросправа № 160/3056/19 (суддя Врона О.В. м. Дніпро)

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чередниченка В.Є. (доповідач),

суддів: Іванова С.М., Панченко О.М.,

за участю секретаря судового засідання Чорнова Є.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою акціонерного товариства Дніпроважмаш на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20 серпня 2019 року у справі №160/3056/19 за позовом акціонерного товариства Дніпроважмаш до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Акціонерне товариство Дніпроважмаш 04 квітня 2019 року звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в якому, просить визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2018 № 0017901401, №0017921401, №0017941410.

Позов обґрунтовано тим, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню, оскільки встановлені в акті перевірки порушення не відповідають фактичним обставинам.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20 серпня 2019 року у задоволенні позову відмовлено повністю.

Рішення суду мотивовано тим, що в ході розгляду справи знайшли підтвердження висновки про порушення позивачем законодавства, викладені в акті перевірки від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076, а тому прийняті на підставі вказаного акта перевірки податкові повідомлення-рішення скасуванню не підлягають.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції позивач оскаржив його до апеляційного суду, з підстав неповного з`ясування судом обставин справи, невідповідності висновків суду обставинам справи, порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою позов задовольнити повністю.

Апеляційна скарга фактично обґрунтована тим, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Зазначає, що податкові накладні №197 від 21.12.2017 року та № 198 від 22.12.2017 року були зареєстровані відповідно до норм п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України). Витяг із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки отримано 25.10.2017 року, тому перерахунок орендної плати було здійснено за 4 кв. 2017 року. З коштів, які відшкодовувались підзвітним особам при відсутності фіскальних чеків, були утримані та перераховані: податок з доходів фізичних осіб та військовий збір, як це передбачено (далі - ПК України).

Заслухавши доповідь судді-доповідача, враховуючи неявку представників сторін, розглянувши клопотання представника позивача про відкладення розгляду справи, яке задоволенню не підлягає у зв`язку з безпідставністю, внаслідок відсутності обставин, які б перешкоджали його явці до суду або проведення судового засідання за допомогою засобів відеозв`язку, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та знайшло підтвердження під час апеляційного розгляду справи, що відповідачем проведено документальну планову виїзну перевірку ПАТ Дніпроважмаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року, за результатми якої складено акт від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076 (далі - акт перевірки) (а.с.72-174).

Перевіркою встановлено порушення, зокрема:

- п. 4: у відповідності до п. 120-1.1 ст. 120-1 Податкового кодексу України, за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних до ПАТ Дніпроважмаш будуть застосовані штрафні санкції у розмірі 1008980,64 грн.;

- п.5: п.п.288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, в результаті чого ПАТ Дніпроважмаш занижено орендну плату у 2017 році всього у сумі 48549,34 грн.;

- п.15: п.1.2, 2.11 Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного банку України №637 від 15.12.2004р., проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа, який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів у сумі 20686,80 грн.

На підставі акта перевірки відповідачем сформовано та направлено позивачу податкові повідомлення-рішення від 12.07.2018 року:

- №0017921401, яким застосовано до позивача штрафну санкцію за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних на загальну суму 1008980,64 грн., в тому числі за затримку реєстрації на 15 календарних днів і менше на суму ПДВ 104000 грн. в розмірі 10% у сумі 10400 грн. та за затримку реєстрації від 61 і більше календарних днів на суму ПДВ 2496451,60 грн. в розмірі 40% у сумі 998580,64 грн.;

- №0017941410, яким застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за платежем - штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій в сумі 20686,80 грн.;

- №0017901401, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на загальну суму 60686,25 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями в сумі 48549 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями в сумі 12137,25 грн.

Законність та обгрунтованість вищезазначених податкових повідомлень-рішень відповідача є предметом спору переданого на вирішення суду.

Колегія суддів, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права при ухвалені оскарженого рішення, виходить з наступного.

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України (далі - ПКУ), реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п`ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Відповідно до п. 120-1.1 ст.120-1 ПКУ, порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/ розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

Як правильно встановлено судом першої інстанції та вбачається із стор. 37 акта перевірки від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076 пункт 3.1.2.3, перевіркою встановлено порушення ПАТ Дніпроважмаш строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:

- за листопад 2017 року №90 від 15.11.2017 року, дата реєстрації 06.12.2017 року, кількість днів затримки - 6, сума ПДВ 104000 грн., розмір штрафу 10%, сума штрафних санкцій 10400 грн.;

- за грудень 2017 року №199 від 21.12.2017 року, дата реєстрації 27.04.2018 року, кількість днів затримки - 102, сума ПДВ 1013839 грн., розмір штрафу 40%, сума штрафних санкцій 405535,60 грн.;

- за грудень 2017 року №200 від 22.12.2017 року, дата реєстрації 27.04.2018 року, кількість днів затримки - 102, сума ПДВ 1119084 грн., розмір штрафу 40%, сума штрафних санкцій 447633,84 грн.;

- за грудень 2017 року №201 від 21.12.2017 року, дата реєстрації 30.04.2018 року, кількість днів затримки - 105, сума ПДВ 363528 грн., розмір штрафу 40%, сума штрафних санкцій 145411,20 грн. (а.с.108-109).

Враховуючи положення п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, дати виписки податкових накладних та дати їх реєстрації позивачем в Єдиному реєстрі податкових накладних, наявність між ними строку, що порушує граничний, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо наявності обставин які свідчать про порушення ПАТ Дніпроважмаш терміну реєстрації вищезазначених податкових накладних.

Враховуючи те, що актом перевірки від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076 встановлено порушення позивачем терміну реєстрації податкових накладних №90, №199, №200 та №201 на підставі чого було правомірно сформовано та направлено позивачу податкове повідомлення-рішення від 12.07.2018 року №0017921401 (а.с.6-7), суд апеляційної інстанції зробив висновок про те, що доводи ПАТ Дніпроважмаш в апеляційній скарзі щодо своєчасної реєстрації ним податкових накладених №197 від 21.12.2017 року та №198 від 22.12.2017 року тобто за іншими номерами, не впливають на правильність зазначеного податкового повідомлення-рішення.

Щодо доводів про протиправність податкового повідомлення-рішення від 12.07.2018 року №0017901401 (а.с.11), суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Згідно з актом перевірки від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076 (п. 3.1.4.3) за період з 01.01.2015 по 31.12.2018 ПАТ ДНІПРОВАЖМАШ задекларовано орендну плату усього у сумі 508 642,45 грн., у тому числі у 2015 році у сумі 128 474,8 грн., у 2016 - 172 293,02 грн., у 2017 - 207 874,63 грн (а.с.141-144).

Позивачем було подано уточнюючі декларації:

1. від 20.01.2016 року №9273959496 з визначенням:

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів, 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0018) 9223645,96 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 66847,05 грн.;

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів, 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0019) 9341979,52 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 47896,33 грн.;

2. від 28.02.2017 року №9270576782 з визначенням:

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів АДРЕСА_2 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0018) 13299817,81 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 96357,18 грн.;

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів АДРЕСА_2 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0019) 13466065,92 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 69040,52 грн.;

3. від 19.03.2018 року №9299752332 з визначенням:

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів АДРЕСА_2 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0018) 15768680,47 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 114244,19 грн.;

- нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Сухий острів АДРЕСА_2 3 (кадастровий номер 1210100000:08:589:0019) 15908582,02 грн., розмір орендної плати 3%, річна задекларована сума 81563,30 грн.

Відповідно до п.288.1 ст.288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Відповідно до п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки (у редакції з 01.01.2017) не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території).

Відповідно до п.289.1 ст.289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Перевіркою встановлено, що у АТ Дніпроважмаш наявні витяги про нормативно грошову оцінку по земельним ділянкам 0,2415 га та 0,1709 га лише за 2017 рік:

- витяг із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 25.10.2017 №433/0/197-17;

кадастровий номер земельної ділянки: 1210100000:08:589:0019;

місце розташування: АДРЕСА_3 . Дніпропетровськ, вул. Сухий острів, 3;

категорія земель: Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення;

цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

площа земельної ділянки, га: 0,1709;

середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/м.кв.: 581,21;

номер економ економіко-планувальної зони: 63;

коефіцієнт К м.кв: 2,79;

локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки: 1; 1; 1; 1; 1,05; 1,1;

сукупний коефіцієнт: К м.куб.: 1,16;

коефіцієнт Кф: 1,2;

коефіцієнт індексації нормативно грошової оцінки: 1; 1,249; 1,433; 1,06;

нормативно грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 3 857 612,31.

- витяг із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 25.10.2017 №434/0/197-17

кадастровий номер земельної ділянки: 1210100000:08:589:0018;

місце розташування: АДРЕСА_3 . Дніпропетровськ, вул. Сухий острів, 3;

категорія земель: Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення;

цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

площа земельної ділянки, га: 0,2415;

середня (базова) вартість земель населеного пункту, грн/м.кв.: 581,21;

номер економіко-планувальної зони: 63;

коефіцієнт К м.кв: 2,79;

локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки: 1; 1; 1; 1; 1,05; 1,1;

сукупний коефіцієнт: Км.куб.: 1,16;

коефіцієнт Кф: 1,2;

коефіцієнт індексації нормативно грошової оцінки: 1; 1,249; 1,433; 1,06;

нормативно грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 5 451 219,27.

Відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради VII скликання від 15.02.2017 №12/18, ставка податку за земельні ділянки, нормативно грошову оцінку яких проведено, що перебувають у користуванні юридичних і фізичних осіб на умовах оренди, становить у відсотках від їх нормативно грошової оцінки за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого призначення, рекреаційного призначення, історико-культурного призначення, лісогосподарського призначення; водного фонду, промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення - 3,0.

Відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради від 13.07.2016 №7/11, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, становить у відсотках від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, на яких розташовано об`єкти енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, об`єкти промисловості (які розташовано на землях промисловості) та будівельної сфери діяльності (за земельні ділянки, які надано згідно з рішеннями про відведення земельних ділянок для будівництва об`єктів), - 0,75.

Тому, при розрахунку орендної плати у 2017 році, з метою дотримання п.п.288.5. п.288.5 ст.288 ПКУ, необхідно у періоді: січень, лютий застосовувати ставку 0,75%, у періоді: березень - грудень - 3%:

Отже, орендна плата у 2017 році повинна бути не меншою: за земельну ділянку 0,2415 га - 143094,51 грн., за земельну ділянку 0,1709 га - 101262,32 грн.

Враховуючи, що ПАТ Дніпроважмаш задекларовано по земельній ділянці 0,2415 га 114 244,99 грн. орендної плати, по земельній ділянці 0,1709 - 81 563,3 грн., підприємством порушено норми п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України, адже задекларована орендна плата є меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території.

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції щодо наявності в порушення п.п.288.5.1 п. 288.5 ст.288 ПК України, АТ Дніпроважмаш занижено орендну плату у 2017 році усього в сумі 48549,34 грн., як наслідок відповідач обгрунтовано донарахував позивачу вказану суму податковим повідомленням-рішенням №0017901401 від 12.07.2018 року разом із сумою штрафної санкції у розмірі 25%.

Щодо доводів про протиправність податкового повідомлення-рішення від 12.07.2018 року №0017941410 (а.с.9), суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Згідно з актом перевірки від 19.06.2018 року №31681/04-36-14-01/168076 (пункт 3.3.5), перевіркою встановлено порушення пунктів 1.2, 2.11 Положення №637, а саме проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа, який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів на загальну суму 20686,80 грн. (а.с.168-170).

Згідно з пунктом 1.2 Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного банку України №637 від 15.12.2004р. (далі - Положення №637), розрахунковий документ - документ встановлених форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених Законом України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг , і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Згідно з пунктом 3.1 Положення №637, касові операції оформляються касовими ордерами, видатковими відомостями, розрахунковими документами, документами за операціями із застосуванням платіжних карток, іншими касовими документами, які згідно із законодавством України підтверджували б факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) готівкових коштів.

Пунктом 3.12 Положення №637 передбачено, що під час одержання касових ордерів або видаткових відомостей касир зобов`язаний перевірити: наявність і справжність на документах відповідних підписів, а на видатковій відомості - дозвільного напису керівника підприємства або осіб, які ним уповноважені; правильність оформлення документів, наявність усіх реквізитів; наявність перелічених у документах додатків. У разі невиконання хоча б однієї із зазначених вимог касир повертає документи для відповідного оформлення.

Відповідно до пункту 2.11 Положення №637, видача готівкових коштів під звіт на виробничі (господарські) потреби дозволяється на строк не більше двох робочих днів, включаючи день отримання готівкових коштів під звіт. Звітування за одержані під звіт готівкові кошти здійснюється відповідно до законодавства України.

Згідно з пунктом 7.41 Положення №637, під час перевірки правильності оформлення видач готівки під звіт як на відрядження, так і на інші потреби встановлюється достовірність підтвердних документів, що додаються до звітів про використання коштів.

Пунктом 7.47 розділу 7 Положення №637 передбачено, що для перевірки використовуються потрібні касові та розрахункові документи підприємства (підприємця) (касова книга, касові ордери, журнал реєстрації прибуткових і видаткових касових документів, звіти працівників щодо витрачання підзвітних сум), а також документи, що підтверджують здійснені покупцем (замовником) витрати готівки під час придбання товарів, оплати наданих послуг та виконаних робіт (касові та товарні чеки, розрахункові квитанції, квитанції до прибуткових касових ордерів, інші розрахункові документи, а також рахунки-фактури, податкові накладні, договори на поставку продукції, надання послуг, виконання робіт, товарно-транспортні накладні тощо).

Перевіркою встановлено, що до авансових звітів:

- від 31.03.2017 року №03-04 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 1 450,00 грн.;

- від 04.05.2017 року № 03-01 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 920,00 грн.;

- від 21.06.2017 року № 03-11 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 3 280,00 грн.;

- від 12.06.2017 року № 03-06 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 3 350,00 грн.;

- від 06.06.2017 року № 03-02 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 660,00 грн.;

- від 03.08.2017 року № 03-01 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 1 116,00 грн;

- від 05.09.2017 року № 03-03 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 1 116,00 грн.;

- від 17.10.2017 року № 03-01 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 7 220,00 грн.;

- від 13.11.2017 року № 03-06 (підзвітна особа ОСОБА_1 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 394,00 грн.;

- від 29.12.2017 року № 03-11 (підзвітна особа ОСОБА_2 ) не надано платіжні документи (товарний або касовий чек, квитанції до прибуткового ордера, інші письмові документи), які би підтверджували сплату покупцем готівкових коштів у розмірі 1 180,80 грн.

Фактично, до зазначених авансових звітів не надано жодного підтверджуючого документу на представницькі витрати.

Відповідно до статті 1 Указу №436, штрафні фінансові санкції застосовується у разі проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа (товарного або касового чека, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового документа), який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів - у розмірі сплачених коштів.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем факт проведення готівкових розрахунків без подання вищезазначеними одержувачами коштів платіжних документів не спростовується.

Враховуючи зазначені обставини, відповідач обґрунтовано нарахував позивачу штрафні санкції у розмірі 20686,80 грн. податковим повідомленням-рішенням №0017941401 від 12.07.2018 року. На підставі зазначеного, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції під час розгляду цієї справи об`єктивно, повно та всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, дав їм правильну юридичну оцінку і ухвалив законне, обґрунтоване рішення без порушень норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому рішення суду першої інстанції у цій справі необхідно залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Керуючись: пунктом 1 частини 1 статті 315, статтями 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, Третій апеляційний адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу товариства Дніпроважмаш - залишити без задоволення, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20 серпня 2019 року у справі №160/3056/19 - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду за наявності підстав, передбачених частиною 5 статті 291, пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 11 червня 2020 року.

Повне судове рішення складено 12 червня 2020 року.

Головуючий - суддя В.Є. Чередниченко

суддя С.М. Іванов

суддя О.М. Панченко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2020
Оприлюднено14.06.2020
Номер документу89791942
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/3056/19

Постанова від 11.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 19.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 20.08.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні