Ухвала
від 15.06.2020 по справі 905/752/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002


У Х В А Л А

15.06.2020р. Справа № 905/752/19

Господарський суд Донецької області у складі судді Величко Н.В.

при секретарі судового засідання Пузіковій Ю.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали

за заявою: Акціонерного товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк", вих.№104.20-12/1/3544/34222/2020-04/вих від 22.05.2020 (вх.№10278/20 від 04.06.20)

про: зміну способу та порядку виконання рішення суду в порядку ст. 331 ГПК України, -

стягувач: Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" (код ЄДРПОУ 00032129, адреса: 84302, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Сіверська, буд. 54),

боржник: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області (код ЄДРПОУ 13511245, адреса: 61057, м. Харків, майдан Театральний, буд. 1),

про: стягнення 46592,62 грн., -

зацікавлена особа: Державна казначейська служба України Головного управління казначейської служби України у Донецькій області (ЄДРПОУ 37967785, адреса: 87555, Донецька область, м. Маріуполь, вул. пр. Миру, буд. 68) в особі Управління державної казначейської служби України у Куйбишевському районі (ЄДРПОУ 38034041, адреса: 87555, Донецька область, м. Маріуполь, вул. пр. Миру, буд. 68),

за участю представників сторін:

від стягувача: не з`явився;

від боржника: не з`явились;

від зацікавлених осіб: не з`явились;

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Господарського суду Донецької області перебувала справа № 905/752/19 за позовом Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" (у подальшому перейменоване у Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк") до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області, за участю третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Державного підприємства "Донецька вугільна енергетична компанія" в особі відокремленого підрозділу "Шахта "Жовтневий рудник" та третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Управління державної казначейської служби України у Куйбишевському районі м.Донецька, про стягнення передплати у розмірі 46592,62 грн. та визначення дати припинення договору оренди № 784/2001 від 19.06.2001 з дати початку форс-мажорних обставин, а саме з 24.11.2014р.

Рішенням Господарського суду Донецької області від 20.08.2019 по справі №905/752/19 позовні вимоги Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" про стягнення 46592,62 грн. та визначення дати припинення договору оренди - задоволено частково.

Стягнуто з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області (ЄДРПОУ 13511245, адреса: 61057, м. Харків, майдан Театральний, буд.1, за рахунок коштів державного бюджету в УДКСУ у Куйбишевському районі м.Донецька, код ЄДРПОУ 38034041, код платежу - 22080300) на користь Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" (код ЄДРПОУ 00032129, адреса: 84302, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Сіверська, буд. 54) переплату у розмірі 46592,62 грн. (сорок шість тисяч п`ятсот дев`яносто дві гривні 62 коп.).

Стягнуто з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області (ЄДРПОУ 13511245, адреса: 61057, м. Харків, майдан Театральний, буд.1) на користь Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" (код ЄДРПОУ 00032129, адреса: 84302, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Сіверська, буд. 54) судовій збір у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

В іншій частині позову відмовлено.

На виконання цього рішення видані відповідні судові накази від 23.09.2019.

04.06.2020 від Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" до канцелярії Господарського суду Донецької області надійшла заява вих.№104.20-12/1/3544/34222/2020-04/вих від 22.05.2020 (вх.№10278/20 від 04.06.20) про зміну способу та порядку виконання судового рішення.

В цій заяві стягувач просить змінити визначений рішенням Господарського суду Донецької області від 20.08.2019 по справі № 905/752/19 порядок його виконання в частині стягнення на користь Акціонерного товариства "Державний Ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" переплати у розмірі 46.592,62 грн. Державного бюджету України в особі Управління державної казначейської служби України по Донецькій області.

Заява обґрунтована тим, що станом на теперішній час рішення Господарського суду Донецької області від 20.08.2019 по справі № 905/752/19 щодо стягнення з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області за рахунок коштів державного бюджету в УДКСУ у Куйбишевському районі м. Донецька переплати у розмірі 46592,62 грн. не виконано, адже виконати зазначене рішення суду неможливо. Стягувач посилається на приписи Положення про Державну казначейську службу України , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 460/2011 та Положення "Про Державну казначейську службу", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 215 від 15.04.2015, а також на те, що ним (АТ Державний ощадний банк України ) відповідно до платіжного доручення, наданого в підтвердження сплати гарантійного внеску за договором оренди, сплачено гарантійний завдаток до Державного бюджету саме на рахунок Головного управління державної казначейської служби України у Донецькій області. Стягувач вказує, що Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області є контролюючим органом за надходженнями до бюджету від орендної плати за оренду державного майна, а Управління державної казначейської служби України у Донецькій області є отримувачем цих коштів та в силу згаданих нормативних актів є органом, яким має здійснюватися повернення коштів у спірному випадку.

При цьому стягувач зазначає, що звертався із заявою №104.20-12/1/1041/9293/2020-04/вих до Управління Державної казначейської служби України у Куйбишевському районі м. Донецька щодо виконання рішення Господарського суду Донецької області від 23.09.2019 по справі №905/752/19, але отримав від Головного управлінням Державної казначейської служби України у Харківській області листа №13-19/1469 від 19.03.2020, в якому вказується про необхідність звернення до суду за роз`ясненням судового рішення через відсутність встановленого механізму стягнення одночасно і з бюджету і з боржника, що стало підставою для повернення наказу Господарського суду Донецької області №905/752/19 від 23.09.2019 без виконання.

До заяви додано документи згідно переліку.

Ухвалою від 05.06.2020 призначено заяву Акціонерного товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" вих.№104.20-12/1/3544/34222/2020-04/вих від 22.05.2020 (вх.№10278/20 від 04.06.20) про зміну способу та порядку виконання рішення суду до розгляду в судовому засіданні на 15.06.2020; явку представників сторін визнано не обов`язковою.

В судове засідання, що відбулось 15.06.2020, сторони своїх представників не направили, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлені у встановленому порядку.

Враховуючи, що явка представників сторін в судове засідання обов`язковою визнана не була, тому заява розглядається на підставі наявних у справі документів без участі представників сторін.

Розглянувши заяву стягувача про зміну способу та порядку виконання судового рішення по справі №905/752/19, суд зазначає наступне.

Статтею 326 Господарського процесуального кодексу України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

За приписами ч.1 ст. 331 Господарського процесуального кодекс України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим (ч.3 ст. 331 ГПК України).

Відповідно до приписів ч.3 ст. 33 Закону України "Про виконавче провадження" за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення або роблять його неможливим, сторони, а також виконавець за заявою сторін або державний виконавець з власної ініціативи у випадку, передбаченому Законом України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень", мають право звернутися до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції, із заявою про встановлення або зміну способу і порядку виконання рішення.

Під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття господарським судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими.

Як вбачається з матеріалів справи, звертаючись з позовом до суду , Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" (у подальшому перейменоване у Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк") просило , зокрема, стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області передплату у розмірі 46.592,62 грн., внесену за договором оренди № 784/2001 від 19.06.2001.

Предмет чи підстави позову позивачем не змінювались, клопотання про зміну складу сторін (про залучення співвідповідача) у справі також не заявлялось.

Вирішуючи спір по суті, судом було встановлено, що пунктом 3.6. Розділу 3 "Орендна плата" Договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 19.06.2001 №784/2001 в редакції Додаткової угоди №5 від 24.07.2014 сторонами обумовлено, що: "Надміру сплачена сума орендної плати, що надійшла до бюджету, підлягає в установленому порядку заліку в рахунок майбутніх платежів, а у разі неможливості такого заліку у зв`язку з припиненням орендних відносин - поверненню Орендарю. Для забезпечення повернення зазначених коштів сторони керуються вимогами Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1650/24182, та постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року № 106 "Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов`язкових платежів) та інших доходів бюджету" (зі змінами)".

Матеріали справи свідчать, що протягом січня - листопада 2014 року позивач сплачував орендну плату за користування нерухомим майном за договором № 784/2001 від 19.06.2001, зокрема: за платіжним дорученням № 128832523 від 04.04.2014 на суму 14442,76 грн. - 70% за оренду приміщення в березні 2014 року; за платіжним дорученням № 131552003 від 23.04.2014 на суму 317,74 грн. - доплата за оренду приміщення в березні 2014 року; за платіжним дорученням № 134134674 від 08.05.2014 на суму 14760,51 грн. - 70% за оренду приміщення у квітні 2014 року; за платіжним дорученням №139170664 від 11.06.2014 на суму 15247,60грн. - 70% за оренду приміщення у травні 2014 року; платіжне доручення №1391730150 від 13.06.2014 на суму 579,41грн. - доплата за оренду приміщення у травні 2014 року; платіжне доручення №146399239 від 29.07.2014 на суму 15985,28грн. - 70% за оренду приміщення у червні 2014 року; платіжне доручення №148229433 від 13.08.2014 на суму 19267,67грн. - 70% за оренду приміщення у липні 2014 року; платіжне доручення №151954838 від 15.09.2014 на суму 19344,74грн. - 70% за оренду приміщення у серпні 2014 року; платіжне доручення №151954685 від 15.09.2014 на суму 77,07грн. - доплата за оренду приміщення у липні 2014 року; платіжне доручення №154793814 від 07.10.2014 на суму 19499,50грн. - 70% за оренду приміщення у вересні 2014 року; платіжне доручення №159447976 від 06.11.2014 на суму 20064,99грн. - 70% за оренду приміщення у жовтні 2014 року; платіжне доручення №159448242 від 06.11.2014 на суму 565,49грн. - доплата за оренду приміщення у вересні 2014 року. Здійснення платежів також підтверджується наявною у справі випискою про рух коштів по рахунку.

Судом враховано, що на підставі ст.7 Закону України від 02.09.2014 року №1669-УІ "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", з 14.04.2014 скасовано суб`єктам господарювання орендну плату за користування державним та комунальним майном, розташованим в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону.

Судом встановлено, що спірне орендоване приміщення знаходиться у місті Донецьк Донецької області, і на відповідній території проводиться антитерористична операція. Указ Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України не видавався.

Оскільки обставини щодо періоду проведення антитерористичної операції в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, прямо визначені законом України, розпорядженням Кабінету Міністрів України та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, і звільнення позивача від обов`язку сплачувати орендну плату за користування державним майном передбачено Законом від 02.09.2014 року №1669-УІ та ч.4 ст. 14 , ч.6 ст. 762 ЦК України; в матеріалах справи відсутні докази поновлення користування приміщенням з боку позивача, як відсутні і докази повернення надмірно сплачених коштів відповідачем згідно п.5 договору №5 про внесення змін до Договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 19.06.2001 №784/2001, що у сукупності стали достатніми для висновку про наявність правових підстав для задоволення позову у частині вимог про стягнення з орендодавця переплати у розмірі 46592,62 грн. за договором оренди №784/2001 від 19.06.2001.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року № 106 Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету установлено, що перелік податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету визначається відповідно до переліку кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (далі - перелік), згідно з додатком (п.1 Постанови).

Пунктом 2 цієї Постанови встановлено органам, що контролюють справляння надходжень бюджету: 1) забезпечити відповідно до законодавства здійснення постійного контролю за правильністю та своєчасністю надходження до державного та місцевих бюджетів податків, зборів, платежів та інших доходів згідно з переліком, а також ведення обліку таких платежів у розрізі платників з метою забезпечення повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

У Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. N 106 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. N 1019) наведено Перелік кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, зокрема, за кодом 22080300 (за актами перевірок) - ДПС; за кодами 22080100, 22080200, 22080300 , 22080500, 33010300 - Фонд державного майна.

Відповідно до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1650/24182 (з подальшими змінами), цей Порядок визначає процедури повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, а саме: податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджету, коштів від повернення до бюджетів бюджетних позичок, фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, та кредитів, у тому числі залучених державою (місцевими бюджетами) або під державні (місцеві) гарантії (далі - платежі).

Дія цього Порядку не поширюється на операції з бюджетного відшкодування податку на додану вартість та безспірного списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду (п. 2 Порядку).

Пунктом 3 цього Порядку визначено, що повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів у національній валюті здійснюється органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) з відповідних бюджетних рахунків для зарахування надходжень (далі - рахунки за надходженнями), відкритих в органах Казначейства відповідно до законодавства , шляхом оформлення розрахункових документів.

Повернення платежів у національній валюті здійснюється на рахунки одержувачів коштів, відкриті в банках або органах Казначейства, вказані у заяві платника. Повернення платежів фізичним особам, які не мають рахунків у банках, може здійснюватись шляхом повернення у готівковій формі коштів за чеком органу Казначейства з відповідних рахунків, відкритих у банках на ім`я органу Казначейства, або поштовим переказом через підприємства поштового зв`язку, вказані у заяві платника (його довіреної особи).

Пунктом 5 цього Порядку визначено, що повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням (висновком) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за судовим рішенням, яке набрало законної сили.

Відповідно до п. 2 преамбули Указу Президента України "Про Положення про Державну казначейську службу України" N 460/2011 від 13.04.2011 року, Державна казначейська служба України є правонаступником прав та обов`язків Державного казначейства України - урядового органу державного управління, що діяв у системі Міністерства фінансів України.

Положенням про Державну казначейську службу України, затвердженим Указом Президента України від 13 квітня 2011 року N 460/2011, встановлено, що Казначейство України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Пунктом 4 цього Положення визначено, що Казначейство України відповідно до покладених завдань: 5) здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду; 6) здійснює безспірне вилучення коштів із місцевих бюджетів відповідно до Бюджетного кодексу України; 7) здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету .

Пунктом 7 цього Положення встановлено, що Казначейство України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах , містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (у разі їх утворення).

Вказане Положення втратило чинність згідно Указу Президента України від 20 червня 2019 року N 419/2019 Про визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України .

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015р. N 215 затверджено Положення про Державну казначейську службу України.

Вказане Положення про Державну казначейську службу України також визначає, що Казначейство відповідно до покладених на нього завдань та в установленому законодавством порядку (пункт 4 Положення): 2) забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунка, відкритого у Національному банку, зокрема: здійснює розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету ; проводить відповідні розрахунки між державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу та суб`єктами господарювання; 3) здійснює безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів або боржників на підставі рішення суду .

Казначейство здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (п. 9 Положення).

З наявної в матеріалах справи виписки про рух коштів по рахунку за період 10.01.2014 - 06.11.2014 (а.с.38) вбачається, що плата за користування нерухомим майном за договором № 784/2001 від 19.06.2001 сплачувалась позивачем до державного бюджету на рахунок Управління державної казначейської служби України у Куйбишевському районі міста Донецька ГУ ДКСУ у Донецькій області (код бюджетної класифікації 22080300 , р/р 09334702).

Отже, отримувачем цих коштів є Управління державної казначейської служби України у Куйбишевському районі міста Донецька ГУ ДКСУ у Донецькій області, який є територіальним органом в районах у містах Казначейства України.

Наведеним спростовуються доводи заявника про те, що ним (АТ Державний ощадний банк України ) відповідно до платіжного доручення, наданого в підтвердження сплати за договором оренди, здійснювалась плата до Державного бюджету саме на рахунок Головного управління державної казначейської служби України у Донецькій області.

Рішенням Господарського суду Донецької області від 20.08.2019 по справі №905/752/19 позовні вимоги Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" задоволено. Стягнуто з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області (ЄДРПОУ 13511245, адреса: 61057, м. Харків, майдан Театральний, буд.1, за рахунок коштів державного бюджету в УДКСУ у Куйбишевському районі м.Донецька , код ЄДРПОУ 38034041, код платежу - 22080300 ) на користь Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк" переплату у розмірі 46592,62 грн.

В поданій стягувачем заяві про зміну способу та порядку виконання рішення суду (вх..№10278/20 від 04.06.2020) не наведено причин та не подано доказів неможливості виконання судового рішення у спосіб та порядку, встановлені таким рішенням, а саме: повернення переплати у розмірі 46592,62 грн. за рахунок коштів державного бюджету в УДКСУ у Куйбишевському районі м.Донецька, код платежу 22080300 та необхідність зміни порядку виконання рішення Господарського суду Донецької області від 20.08.2019 по справі №905/752/19 - за рахунок Державного бюджету України в особі Управління державної казначейської служби України по Донецькій області. Не подано доказів, які б свідчили, про те, що повноваження Управління державної казначейської служби України у Куйбишевському районі міста Донецька, на рахунки якого перераховувалась плата за користування нерухомим майном, що було предметом розгляду справи № 905/752/19, передані саме ГУ ДКСУ у Донецькій області.

За таких обставин, відсутні підстави для задоволення заяви стягувача.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 331 Господарського процесуального кодексу України, суд,-

УХВАЛИВ:

В задоволенні заяви Акціонерного товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Донецьке обласне управління АТ "Ощадбанк", вих.№104.20-12/1/3544/34222/2020-04/вих від 22.05.2020 (вх.№10278/20 від 04.06.20) - відмовити.

Ухвала набирає чинності з моменту її підписання.

Апеляційна скарга відповідно до ст.256 Господарського процесуального кодексу України на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її оголошення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через Господарський суд Донецької області (п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Повний текст ухвали складено та підписано 15.06.2020.

Суддя Н.В. Величко

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення15.06.2020
Оприлюднено16.06.2020
Номер документу89798008
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/752/19

Ухвала від 17.05.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 11.05.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 20.08.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 11.08.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 13.07.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 07.07.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 15.06.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 15.06.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 05.06.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

Ухвала від 06.04.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Величко Наталія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні