солом`янський районний суд міста києва
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
12 червня 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва
Жовноватюк В.С.,
за участю представника Київської міської митниці Держмитслужби, - Юрків В.В ., адвоката Сметани В.М., ОСОБА_11 ,
розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 ( ОСОБА_11 ) , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання : АДРЕСА_1 , вид на постійне проживання НОМЕР_1 від 31.10.2013, видане Головним управлінням ДМС України у місті Києві, код органу видачі : 8001,
за ознаками порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України,
В С Т А Н О В И В :
З протоколу про порушення митних правил №0819/10000/19 вбачається, що 03 лютого 2018 року в зоні діяльності Київської міської митниці ДФС (митний пост Аеропорт Київ (Жуляни) ) через митний кордон України міжнародним авіарейсом № BAY781 сполученням м. Київ (Україна) - м. Амман (Хашимітське Королівство Йорданія) ( IEV -АММ) на підставі поданих громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 документів переміщено товари птахи виду щиглик - 1 000 голів .
У якості підстави для переміщення описаних вище товарів через митний кордон України громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 до органу доходів і зборів подано митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних із здійсненням підприємницької діяльності від 24.08.2018, форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 431, авіаційну вантажну накладну (Air Waybill) № 714-00014976, довідку на бланку підприємства Питомник Декоративных Птиц № 52 від 20.08.2018 , довідку на бланку підприємства Одеський Орнитологический Клуб № 53-2018 від 20.08.2018, а також міжнародний ветеринарний сертифікат серії УАв„–010428 від 24.08.2018.
25.10.2019 листом Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 № 14/20739 Щодо проведення спільних заходів на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли матеріали перевірки законності вивезення за межі митної території України живих диких птахів (вх. КММ від № 5416/9), серед яких - пояснення громадянинки України ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженки м. Одеса, відібрані 24.07.2019 співробітником Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України.
Виходячи зі змісту наданих громадянинкою України ОСОБА_9 пояснень, остання займає посаду директора Одеського орнітологічного клубу благодійного фонду Віра , який в свою чергу здійснює виключно благодійну діяльність, яка пов`язана із захистом диких тварин від жорстокого поводження, будь-яку діяльність з продажу диких птахів взагалі не здійснює.
Крім того, громадянинка України ОСОБА_9 під час надання пояснень повідомила про те, що ніколи не здійснював продаж птахів родин вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик тощо) за кордон та/або третім особам, які в подальшому вивозили б цих птахів за кордон, в тому числі й за довідками № 52 та № 53 від 20.08.2018, а громадянин Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 їй не відомий.
За переконанням органу доходів і зборів дії громадянина Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 призвели до переміщення товарів птахи виду щиглик - 1 000 голів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів, а саме - довідок №53-2018 та № 52 від 20.08.2018.
В зв`язку з чим, 13.11.2019 працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 складено протокол про порушення митних правил №0819/10000/19, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ст. 483 Митного кодексу України.
Безпосередні предмети правопорушення, не вилучалися, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були переміщені через кордон. Загальна вартість товару складає 56000,00 грн.
Представник Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України в судовому засіданні вважав обставини, викладені в протоколі про порушення митних правил №0819/10000/19 від 13.11.2019, доведеними та просив притягнути гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ст. 483 МК України, застосувавши до нього стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а в разі неможливості конфіскації, просив вирішити питання про стягнення вартості безпосередніх предметів порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
В судовому засіданні представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_11 - адвокат Сметана В.М. просив закрити провадження у справі про притягнення ОСОБА_11 до адміністративної відповідальності за ст. 483 МК України за відсутністю складу адміністративного правопорушення, надав письмові заперечення, які містяться в матеріалах справи.
Представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_11 Сметана В.М. звернув увагу суду на те, що в матеріалах справи є довідки №53-2018 та № 52-2018 від 20.08.2018, які митні органи вважають підробленими, з чим вони не погоджуються, оскільки зазначені довідки мають дату, номер, дані реалізатора, кількість голів птахів, їх вартість, загальну суму, засвідчена підписом та має відбиток оригіналу печатки. Митні органи в порушення вимог закону не зазначили, що саме є підробкою у зазначених документах і яким чином це встановлено.
Що стосується пояснень ОСОБА_9 про те, що вона ніколи не займалася діяльністю з продажу птахів , яка має на меті отримання прибутку, а здійснює виключно благодійну діяльність то представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_11 Сметана В.М. зазначив, що пояснення ОСОБА_9 спростовуються випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, з якої вбачається, що Одеський орнітологічний клуб благодійний фонд Віра включений до ЄДР і припинив свою діяльність 24.07.2019. Тобто, на час оформлення довідок, остання здійснювала господарську діяльність. Всі документи для переміщення товарів через митний кордон неодноразово перевірялися митними органами, визнавалися дійсними і ніяких зауважень не викликали.
Таким чином, гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 не вчиняв дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом надання підроблених документів, оскільки пройшов процедуру оформлення товару через митний контроль з дотриманням встановленого порядку та наданням необхідних дозвільних документів, що свідчить про відсутність вчинення ним умисних дій та відсутність об`єктивної сторони правопорушення, та вказує на безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу.
Враховуючи викладене, представник просив провадження закрити за відсутністю складу адміністративного порушення.
Заслухавши пояснення представника митного органу, пояснення представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
За положеннями п. 3 ч. 1ст. 8 МК України, державна митна справа здійснюється на основі принципів законності та презумпції невинуватості.
Згідно ч. 1 ст. 483 МК України, відповідальність настає за дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.
Згідно ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
Отже, склад правопорушення - це сукупність названих у законі ознак, за наявності яких небезпечне і шкідливе діяння визнається конкретним правопорушенням. Такі ознаки мають об`єктивний і суб`єктивний характер. Тобто, при складанні протоколу про порушення митних правил, інспектором митниці повинні бути враховані ознаки складу правопорушення та відповідати диспозиції статті до якої притягується, особа за порушення митних правил. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.
Безпосереднім об`єктом посягання при вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Суб`єктивна сторона вказаного правопорушення характеризується прямим умислом, тобто усвідомленням особою, яка вчинила правопорушення характеру незаконного переміщення товарів через митну територію України.
Для притягнення до відповідальності за ст. 483 МК України, необхідна наявність умислу в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Не можна розглядати як порушення митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України (п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил ).
Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 483 МК України даної статті, склад вищевказаного правопорушення полягає саме в умисному переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.
Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
За змістом ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України.
В пункті 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил зазначено, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.
Відповідно до ч. 8 ст. 264 МК Україниз моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Як визначено ст. 266 МК України, декларант зобов`язаний: здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.
Як вбачається із протоколу про порушення митних правил № 0819/10000/19 від 13.11.2019 року, підставою для притягнення громадянина Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 стало те, що він, подав органу доходів і зборів як підставу для переміщення товару, підроблені документи, а саме довідки №52 від 20.08.2018 р. та №53 від 20.08.2018.
Так, 03.02.2018 в зоні діяльності Київської міської митниці ДФС (митний пост Аеропорт Київ (Жуляни) ) через митний кордон України міжнародним авіарейсом № BAY781 сполученням м. Київ (Україна) - м. Амман (Хашимітське Королівство Йорданія) ( IEV -АММ) на підставі поданих громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 документів переміщено товари птахи виду щиглик - 1 000 голів .
У якості підстави для переміщення описаних вище товарів через митний кордон України громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 до органу доходів і зборів подано митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних із здійсненням підприємницької діяльності від 24.08.2018, форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 431, авіаційну вантажну накладну (Air Waybill) № 714-00014976, довідку на бланку підприємства Питомник Декоративных Птиц № 52 від 20.08.2018 , довідку на бланку підприємства Одеський Орнитологический Клуб № 53-2018 від 20.08.2018, а також міжнародний ветеринарний сертифікат серії УАв„–010428 від 24.08.2018.
Відповідно до відомостей, заявлених у довідках № 52 та № 53 віжд 20.08.2018, громадянин ОСОБА_11 придбав птахи живі щиглики у кількості - 1000 голів, на загальну суму 56000 грн.
25.10.2019 листом Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 № 14/20739 Щодо проведення спільних заходів на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли матеріали перевірки законності вивезення за межі митної території України живих диких птахів (вх. КММ від № 5416/9), серед яких - пояснення громадянинки України ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженки м. Одеса, відібрані 24.07.2019 співробітником Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України. Виходячи зі змісту наданих громадянинкою України ОСОБА_9 пояснень, остання займає посаду директора Одеського орнітологічного клубу благодійного фонду Віра , який в свою чергу здійснює виключно благодійну діяльність, яка пов`язана із захистом диких тварин від жорстокого поводження, будь-яку діяльність з продажу диких птахів взагалі не здійснює. Крім того, громадянинка України ОСОБА_9 під час надання пояснень повідомила про те, що громадянин Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 їй не відомий. (а.с.15-18)
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України, митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.
Згідно ст. 319 МК України встановлено, що товари, які переміщуються через митний кордон України крім митного контролю можуть підлягати державному санітарно-епідіміологічному, ветеринарно-санітарному, фітосанітарному, екологічному та радіологічному контролю. Митний контроль та митне оформлення таких товарів завершується тільки після встановлених законами України для кожного товару зазначених видів контролю.
Згідно ст. 32 Закону України Про ветеринарну медицину , об`єкти державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду, крім випадків, встановлених цим Законом, супроводжуються такими ветеринарними документами при переміщенні за межі України: міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД - ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3).
Згідно ст. 94 Закону України Про ветеринарну медицину , вантажі з товарами, що вивозяться з території України, повинні: 1) супроводжуватися оригіналами міжнародних ветеринарних сертифікатів, підписаних та виданих державним прикордонним інспектором ветеринарної медицини, що засвідчують відсутність клінічних ознак хвороби тварин, та містити інші декларації відповідно до вимог МЕБ та країни призначення; 2) якщо це вимагається країною призначення - супроводжуватися документами або мати маркування, що дозволяє визначити потужність (об`єкт), з якої походять товари.
Встановлено, що громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 власноруч заповнена та подана митному органу митна декларація товару, що переміщується через митний кордон України та в графі відомості про товар зазначено найменування, кількість та вартість.
В матеріалах справи наявний міжнародний ветеринарний сертифікат серії УА № 010428 від 24.08.2018 про стан здоров`я тварин, в якому зазначено, що після проведення клінічного огляду тварин Жива птиця (щогли)/decorative birds в кількості 1000 штук , що належать ОСОБА_11 і відправляються в Україну, м. Одеса, протягом 21 дня перебували під ветеринарним наглядом і визнані клінічно здоровими.(а.с.28)
Крім того, в матеріалах справи, наявні довідки Питомник Декоративных Птиц № 52 від 20.08.2018 , Одеський Орнитологический Клуб № 53-2018 від 20.08.2018, підробки яких нічим не підтверджуються, окрім як даними письмових пояснень ОСОБА_9 .
Таким чином, працівниками митниці ДФС не надано та не зазначено жодного належного та допустимого доказу в підтвердження того, що зазначена ними накладна є підробленим документом.
Аналізуючи зазначені норми, суд вважає, що громадянин Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 не вчиняв дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом надання підроблених документів, оскільки пройшов процедуру оформлення товару Птахи живі щиглики у кількості 1000 шт. через митний кордон України з дотриманням встановленого порядку та наданням необхідних дозвільних документів.
Відповідно до ч.ч. 2, 3 п. 6 Постанови Пленуму ВСУ Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил №8 від 03.06.2005 року підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.
Зазначені вище обставини у своїй сукупності свідчать про безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу щодо переміщення громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 товарів на підставі підробних документів.
Виходячи з вищевказаного, беззаперечних та достатніх доказів на вчинення умисних дій громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 спрямованих на переміщення товарів, задекларованих у митній декларації від 24.08.2018 року, загальною вартістю 56 000,00 гривень, через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митниці як підстави для переміщення через митний кордон України підроблених документів, митним органом не надано.
Отже, обставини, встановлені під час складення протоколу про порушення митних правил №0819/10000/19 від 13.11.2019 року, в якому містяться обставини вчинення громадянином Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 порушення митних правил не знайшли своє підтвердження під час судового розгляду, у зв`язку із чим у суду наявні підстави сумніватися у достовірності доказів наданих в якості підтвердження вини останнього.
Також згідно п. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
Згідно ст. 266 МК України декларант зобов`язаний, зокрема: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю та митного оформлення; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.
Заявлення таких відомостей здійснюється за встановленою законом формою в ході процедури декларування, повноваженнями щодо якого відповідно до положеньст. 265 МК Українинаділений - декларант. Виходячи з аналізу цих положень, особа може брати участь у митних відносинах як декларант у двох випадках: коли вона особисто здійснює декларування товарів або як його власник або як уповноважений власником. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.
Пунктами 4, 5 ст. 266 МК України передбачено, у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Таким чином, представник власника товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об`єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб`єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані.
За відсутності зазначених умов само по собі зайняття особою підприємницькою діяльністю - власника товару, переміщеного з приховуванням від митного контролю, не утворює в її діях складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
Отже, будь-яких дій громадян Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 , які були б спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об`єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, судом не встановлено.
Суд звертає увагу на те, що матеріали справи не містять будь-яких даних про те, що гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 вчинив незаконні дії.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Згідно ч. 3 ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
З огляду на викладене, приймаючи до уваги те, що митним органом не надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підробних документів, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.
Ці обставини в свою чергу вказують на те, що в діях гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 відсутня об`єктивна сторона адміністративного правопорушення, визначеного ч. 1 ст. 483 МК України, а тому не має жодних підстав стверджувати і про наявність суб`єктивної сторони правопорушення в діянні останнього.
Таким чином, у суду відсутні підстави для притягнення гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 до адміністративної відповідальності, зважаючи на те, що достатніх доказів вчинення ним порушення митних правил, визначеного ч. 1 ст. 483 МК України під час розгляду адміністративних матеріалів в суді, - не здобуто, а ті що надані в якості підтвердження вчинення правопорушення, - суд оцінює критично з наведених вище обставин.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цьогоКодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що провадження в справі відносно гр. Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 підлягає закриттю, у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Керуючись ст.ст.458, 483, 487, 495, 527-529 МК України, ст.ст. 9, 247, 283, 284, 294 КУпАП України, -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження у справі про порушення митних правил відносно громадянина Сірійської Арабської Республіки ОСОБА_11 ( ОСОБА_11 ), - закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя: В.С. Жовноватюк
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2020 |
Оприлюднено | 17.06.2020 |
Номер документу | 89844534 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Жовноватюк В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні