Рішення
від 02.06.2020 по справі 260/1632/19
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

02 червня 2020 року м. Ужгород№ 260/1632/19

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Скраль Т.В.,

з участю секретаря судового засідання - Костелей І.Ф.,

учасники справи:

позивач: 3 Державна пожежно - рятувальна частина Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області - представник Дору Н.І.;

відповідач 1: Рахівське управління ГУ ДПС у Закарпатській області - представник в судове засідання не з`явився;

відповідач 2 : Головне управління ДПС у Закарпатській області - представник Кремер Л.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Державної пожежно - рятувальної частини Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (90600, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Шевченка, 126, код ЄДРПОУ 38182139) до Рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області (90600, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Миру, 34), Головного управління ДПС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, код ЄДРПОУ 43143065) про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до статті 243 частини 3 КАС України 02 червня 2020 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі виготовлено 12 червня 2020 року.

18 листопада 2019 року, Державна пожежно - рятувальна частина Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області, звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області, якою просить визнати протиправним і скасувати рішення № 0008895333 від 22.10.2019 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску Рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області.

20 листопада 2019 року , ухвалою суду відкрито провадження в даній адміністративній справі.

14 січня 2020 року , ухвалою суду, занесеною до протоколу судового засідання, залучено до участі у справі Головне управління ДПС у Закарпатській області у якості співвідповідача.

05 березня 2020 року, ухвалою суду закрито пiдготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

1. Позиції сторін.

В обґрунтування позовних вимог платник зазначив про протиправність оскаржуваного рішення контролюючого органу з огляду на те, що 17 травня 2019 року платіжним дорученням № 109, тобто у строк, передбачений частиною 8 статті 9 Закону №2464-VI, ними здійснено оплату суми єдиного соціального внеску від грошового забезпечення за травень 2019 року, проте помилково у платіжних дорученнях зазначено рахунок № НОМЕР_1 , який призначений для обслуговування коштів єдиного внеску, сплаченого із заробітної плати працівників, а не відповідний рахунок № НОМЕР_2 , призначений для обслуговування коштів єдиного внеску із грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу. Допущена ними помилка не свідчить про несплату необхідної суми єдиного соціального внеску у визначений законодавством строк та не спричинила настання жодних негативних наслідків або збитків для відповідного бюджету та держави в цілому, оскільки страхові кошти в подальшому у будь-якому разі підлягали перерахуванню на відповідні рахунки. До того ж, згодом така помилка нами самостійно виявлена та вжито відповідних заходів, щодо спрямування коштів за належністю. Так, 20 червня 2019 року, головним бухгалтером Державної пожежно-рятувальної частини було подано заяву на ім`я начальника Рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області про перерахування помилково сплачених коштів на їх рахунок. 26 червня 2019 року, з метою відновлення касових видатків, зазначені кошти їм було повернуто, про що свідчить платіжне доручення №146 від 26 червня 2019 року. Цього ж дня, ними було здійснено відрахування єдиного внеску на відповідний рахунок № НОМЕР_2 , призначений для обслуговування коштів єдиного внеску із грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу. Тобто, усунуто допущену помилку.

23 січня 2020 року , представником Головного управління ДПС у Закарпатській області до суду подано пояснення (відзив) на позовну заяву, (а.с. 47-57). В обґрунтування якого вказано, що у платіжному дорученні від 17.05.2019 року №109 про сплату 202 548,16 грн. єдиного внеску Державною пожежно-рятувальною частиною зазначено оплату на рах. № НОМЕР_1 . Вказаний рахунок - рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати код платежу 11010100 . Внаслідок помилки Державної пожежно-рятувальної частини у платіжному дорученні в рахунку отримувача коштів, кошти в сумі 202 548,16 грн. були перераховані на рахунок податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати. Державній пожежно-рятувальній частині був відомий номер рахунку, на який слід перераховувати єдиний соціальний внесок, але внаслідок неналежної організації контролю за заповненням платіжних документів була вчинена помилка, яка призвела до негативних наслідків. Вказана сума 202 548,16 грн. єдиного внеску поступила на бюджетний рахунок Державного казначейства, тобто до Державного бюджету, а не на спеціальний небюджетний рахунок ГУ ДФС у Закарпатській області, відкритий у Державному казначействі, і відповідно не до Пенсійного фонду, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, не на рахунки Накопичувального пенсійного фонду. Під сплатою єдиного внеску слід розуміти не лише списання коштів з рахунку платника податків, а й зарахування таких коштів на відповідний небюджетний рахунок органу доходів і зборів.

Представник відповідача 1 у судове засідання не з`явився, однак про час і дату судового засідання повідомлені належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення, яке вручено 22 травня 2020 року та повернулося до суду 28 травня 2020 року .

Відзиву на позовну заяву до суду, у строк наданий судом в ухвалі Закарпатського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 20 листопада 2019 року , не надано та не повідомлено суду поважні причини його ненадання.

Відповідно до статті 162 частини 6 КАС України , у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України , неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Під час розгляду справи по суті уповноважений представник позивача позов підтримала повністю, просила суд його задовольнити з мотивів, що у ньому наведені.

Представник відповідача 2 в судовому засіданні, проти задоволення позову заперечувала та просила суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

2. Обставини, встановлені судом

Судом встановлено, що, позивачем, 20 травня 2019 року , відповідно до платіжного доручення № 109 від 17 травня 2019 року, перераховано 202 548, 16 грн. на рахунком № НОМЕР_1 за призначенням: відрахування єдиного соціального внеску 22% від грошового забезпечення за травень 2019 року, (а.с. 12).

20 червня 2019 року , позивачем до Рахівського управління ГУ ДФС у Закарпатській області подано заяву про перерахунок помилково сплачених коштів у сумі 202 548,16 грн. за платіжним дорученням № 109 від 20 травня 2019 року з ПДФО з зарплати, (а.с. 13).

27 червня 2019 року , відповідно до платіжного доручення № 146 від 26 червня 2019 року, позивачем сплачено 202 548, 16 грн. на вірний рахунок ГУ ДФС у Закарпатській області № НОМЕР_3 з призначенням: відрахування єдиного соціального внеску 22 % від грошового забезпечення за червень 2019 року.

22 жовтня 2019 року , Начальником рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області, на підставі ч.10 та п.2 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , прийнято рішення № 0008895333 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 38 422,21 грн., у тому числі штрафу у розмірі 37 669,45 грн. та пені 752, 76 грн., (а.с. 11).

Не погоджуючись із зазначеним рішенням, позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначає Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 року № № 2464-V.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону № 2464-VI , єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно із пунктом 1 частини першої статті 4 цього Закону , платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Контроль своєчасності подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати податків, зборів, платежів входить до функцій контролюючих органів (підпункт 19-1.1.2 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України ).

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 6 Закону № 2464-VI , платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до абзацу першого частини 8 Закону № 2464-VI , платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5 -1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Відповідно до положень частин 5, 7, 10 статті 9 Закону № 2464-VI , сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки податкових органів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - договір про добровільну участь).

Для зарахування єдиного внеску в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах відкриваються в установленому порядку небюджетні рахунки відповідному податковому органу. Зазначені рахунки відкриваються виключно для обслуговування коштів єдиного внеску.

Обслуговування коштів єдиного внеску здійснюється згідно з положенням про рух коштів, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

Днем сплати єдиного внеску вважається: - у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки податкового органу - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок податкового органу.

Бюджетним кодексом України визначено правові засади функціонування бюджетної системи України, її принципи, основи бюджетного процесу і міжбюджетних відносин та відповідальність за порушення бюджетного законодавства.

Відповідно до частини 1 статті 43 Бюджетного кодексу України , при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Державна казначейська служба України, діяльність якої спрямовується і координується через Міністра фінансів України, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.

За змістом статті 45 Бюджетного кодексу України , органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до державного бюджету податків і зборів та інших доходів відповідно до законодавства.

Податки і збори та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

Отже, згідно із наведеними нормами чинного законодавства України, своєчасна сплата єдиного внеску - це внесення платниками відповідних сум єдиного внеску на рахунки контролюючих органів, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.

Обслуговування коштів єдиного внеску здійснюється згідно з Положенням про рух коштів єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 12 лютого 2016 року № 54 (далі - Положення), у відповідності до пункту 1 розділу II якого (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин) ДФС та її територіальні органи відкривають в органах Казначейства небюджетні рахунки за балансовим рахунком 3719 «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування» (далі - рахунок 3719) для зарахування та розподілу страхових коштів.

У відповідності до частини 6 статті 9 Закону № 2464-VI , для зарахування єдиного внеску в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах відкриваються в установленому порядку небюджетні рахунки відповідному податковому органу. Зазначені рахунки відкриваються виключно для обслуговування коштів єдиного внеску.

За змістом пунктів 1-3 розділу III Положення , страхові кошти, що сплачуються страхувальниками, зараховуються на рахунки 3719 у розрізі відокремлених підрозділів ДФС.

Страхові кошти, які надійшли за день (з урахуванням повернення помилково або надміру сплачених сум та/або безпідставно стягнутих сум єдиного внеску) на рахунки 3719 у розрізі відокремлених підрозділів ДФС, наприкінці операційного дня у регламентований час засобами програмного забезпечення шляхом формування меморіальних документів перераховуються Казначейством на відповідні рахунки 3719 головних управлінь ДФС з подальшим перерахуванням на відповідні рахунки 3719 ДФС на підставі договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладених органами Казначейства з власниками рахунків.

Страхові кошти, акумульовані на рахунках 3719 ДФС, об 11 год. 00 хв. наступного операційного дня засобами програмного забезпечення розподіляються автоматично за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування відповідно до визначенихЗакономпропорцій (у відсотках) та перераховуються за призначенням - на рахунки, відкриті в Казначействі за балансовим рахунком 3717 "Рахунки державних позабюджетних фондів" (далі - рахунок 3717) на ім`я фондів загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування відповідно до договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладених Казначейством з власниками рахунків.

Як встановлено судом причиною застосування штрафних санкцій до позивача та прийняття спірного рішення стало помилкове перерахування позивачем єдиного соціального внеску на розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 (податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати), відповідно до платіжного доручення № 109 від 17 травня 2019 року.

12 травня 2020 року , ухвалою суду витребувано від ГУ ДПС у Закарпатській області, інформаційні дані з системи Податковий блок , інтегровану картку платника податків по сплаті єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб за 2019 - 2020 рік щодо Державної пожежно - рятувальної частини Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області.

Як встановлено судом, з узгодженої суми 213 789,28 грн. згідно звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхуванню за травень 2019 року (граничний термін сплати 20.06.2019 року) позивачем за рахунок переплати було погашено тільки 26 904, 08 гривень. 21 червня 2019 року виник борг по єдиному внеску в сумі 186 885,2 грн. Зазначена сума 205 906,46 сплачена позивачем 21.06.2019 року відповідно до платіжного доручення № 136 та зарахована 24 червня 2019 року, що підтверджується інтегрованою карткою платника.

Вказані обставини, підтверджують доводи відповідача, що позивачем порушено строк сплати єдиного внеску за платіжним дорученням № 136 від 21 червня 2019 року (дата операції 24.06.2019 року)

Щодо доводів позовної заяви в частині помилки за платіжним доручення № 109 від 17.05.2019 року про сплату 202 548, 16 грн., судом встановлено наступне.

20 травня 2019 року (дата операції), відповідно до платіжного доручення № 109 від 17 травня 2019 року, позивачем перераховано 202 548, 16 грн. на рахунком № НОМЕР_1 за призначенням: відрахування єдиного соціального внеску 22% від грошового забезпечення за травень 2019 року, (а.с. 12).

20 червня 2019 року позивачем було подано до ГУ ДФС у Закарпатській області заяву про перерахування помилково сплачених коштів 202 548, 16 грн. за платіжним дорученням № 109 від 20.05.2019 року з рахунку № НОМЕР_4 на рахунок Державної пожежно-рятувальної частини № НОМЕР_2 .

Згідно платіжного доручення № 146 державної пожежно-рятувальної частини від 26.06.2019 року "Призначення платежу: відрахування єдиного соціального внеску 22 % від грошового забезпечення за червень 2019 року" ( дата операції 27 червня 2019 року) кошти в сумі 202 548, 16 грн. єдиного соціального внеску було зараховано на рахунок № НОМЕР_3 "Єдиний внесок нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати" та проведено в інтегрованій картці Державної пожежно-рятувальної частини по коду бюджетної класифікації 71010000 в оплату єдиного внеску, що також підтверджується наявною інтегрованою карткою по єдиному внеску.

З інтегрованих карток платника податків по сплаті єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб, судом встановлено, що кошти, відповідно до платіжного доручення № 109 від 17 травня 2019 року, у розмірі 202 548, 16 грн. не надходили на рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, оскільки такі були сплачені, як податок на доходи фізичних осіб. Слід сказати, що зазначена сума 202 548, 16 грн. єдиного внеску поступила на бюджетний рахунок Державного казначейства, а не на відповідний рахунок 3719 (рахунок єдиного соціального внеску), відкритий на ім`я ДФС в казначействі, тому сплачені кошти були цілком правомірно повернуті відповідачем на особистий рахунок позивача за його заявою від 20.06.2019. Крім того, повернення таких коштів відбувалося у строки та за процедурою, що визначена п.43.5 статті 43 ПК України із відповідним висновком про повернення відповідних сум з бюджету. Так, суд погоджується з тією обставиною, що позивач помилково сплатив кошти в розмірі 202 548, 16 на бюджетний рахунок податку на доходи фізичних осіб, оскільки таких зобов`язань у пожежно-рятувальної частини по цьому виду податку не було. Однак, обставина такої помилки не може в даному випадку виправдовувати позивача та свідчити про своєчасне виконання позивачем зобов`язання зі сплати єдиного соціального внеску, бо такі кошти не були акумульовані на рахунку 3719 ДФС (небюджетний рахунок) як страхові кошти, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування» для зарахування та розподілу страхових коштів.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 статті 9 Закону № 2464-VI ).

Відповідно до частини 10, пункту 2 частини 11 статті 25 вказаного Закону , на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Податковий орган застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Отже, законодавцем на встановлено пом`якшень щодо сплати єдиного соціального внеску.

Щодо нарахованої пені за період з 22.12.2015 року по 24.06.2019 року в сумі 752, 76 грн ( 0,1% суми недоїмки), судом встановлено, що за даними інтегрованих карток позивача по єдиному внеску в порушення ч.8 ст. 9 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" позивач несвоєчасно сплатив 188347,25 грн. узгодженого єдиного внеску згідно звітів поданих до ДФС Державною пожежно-рятувальною частиною за листопад, грудень 2015 року, за січень, березень, травень, жовтень, листопад 2016 року, за травень 2019 року, розрахунок пені та штрафної санкції наявний в матеріалах справи, (а.с. 67)

Виходячи із меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку що 22 жовтня 2019 року начальником Рахівського управління ГУ ДПС у Закарпатській області на підставі ч.10 та п.2 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування правомірно прийнято рішення № 0008895333 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 38 422,21 грн., у тому числі штрафу у розмірі 37 669,45 грн. та пені 752, 76 грн. за період з 22 грудня 2015 року по 24.06.2019 року.

Відповідно до статті 90 КАС України , суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

На думку суду, контролюючим органом у відповідності до вимог статті 77 КАС України, було доведено та надано належні докази, на підтвердження наявності правових підстав для застосування до позивача штрафних санкцій за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного соціального внеску та нарахування пені.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що відповідач діяв у межах повноважень, на підставі та у спосіб передбачений законодавством, що спростовує вимоги адміністративного позову як необґрунтованого та у задоволенні якого слід відмовити.

У зв`язку з відмовою у задоволенні позову, судові витрати, у відповідності до статті 139 КАС України, не підлягають розподілу.

Керуючись статтями 9, 14, 205, 242-246, 255, 295 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області до Рахівського управління Головного управління ДПС у Закарпатській області, Головного управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування рішення - відмовити .

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України (пункт 15.5)).

СуддяТ.В.Скраль

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2020
Оприлюднено17.06.2020
Номер документу89846652
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/1632/19

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Рішення від 02.06.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні