Ухвала
від 17.06.2020 по справі 420/4182/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

17 червня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/4182/19

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Джабурія О.В.

суддів - Вербицької Н.В.

- Кравченка К.В.

розглянувши в порядку письмового провадження питання щодо залучення в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Міністерство охорони здоров`я України у адміністративній справі за апеляційною скаргою Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 березня 2020 року у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ :

В провадженні П`ятого апеляційного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за апеляційною скаргою Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 березня 2020 року у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

На адресу суду надійшла заява Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України про залучення в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Міністерство охорони здоров`я України.

Обґрунтовуючи подану заяву, Державний заклад Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України зазначав, що він не є самостійним об`єктом господарювання, знаходиться у власності держави Україна, порушення, які зафіксовані в Акті за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 82 від 19.06.2019 року не можуть бути виконані без втручання та фінансування органів Міністерства охорони здоров`я України.

17.06.2020 року від Міністерства охорони здоров`я України надійшло клопотання щодо залучення останнього до участі у розгляді справи № 420/4182/19 в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору. Так, в підтвердження заявлених доводів щодо залучення у справі, заявник зазначав, що відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 року № 152 Про затвердження переліків закладів, підприємств, установ та організацій, що належить до сфери управління Міністерства охорони здоров`я України , а також відомостей, зазначених у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Державний заклад Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України належить до сфери управління МОЗ України.

Суд апеляційної інстанції, перевіривши доводи клопотань, дослідивши письмові докази по справі, прийшов до наступних висновків.

Так, згідно частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи.

Частиною четвертою даної норми визначено, що у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Отже, як видно із процитованих норм, сторона має право подати відповідне клопотання/заяву обґрунтувавши та вказавши підстави для залучення третьої особи до участі у справі і зазначити її статус у відповідності до визначень наведених вище.

Як вбачається, предметом оскарження в даній справу є застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України. Отже, спір щодо можливої заборони подальшої експлуатації приміщень Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України в подальшому може вплинути на права та інтереси Міністерства охорони здоров`я України як уповноваженого органу управління, що здійснює контроль за збереженням закріпленого за підприємством державного майна вживає заходів по усуненню порушень інтересів держави.

Отже, спір стосуються Міністерства охорони здоров`я України, а тому рішення у даній справі може вплинути на його права та інтереси, що, в свою чергу, є підставою для залучення останнього в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

Керуючись статтями 248, 256 КАС України, суд апеляційної інстанції, -

У Х В А Л И В :

Заяву Державного закладу Український лепрозорій Міністерства охорони здоров`я України , клопотання Міністерства охорони здоров`я України задовольнити.

Залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Міністерство охорони здоров`я України.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Джабурія О.В. Судді Вербицька Н. В. Кравченко К.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2020
Оприлюднено19.06.2020
Номер документу89859749
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/4182/19

Постанова від 18.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 30.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 19.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 04.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 27.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні