Постанова
від 17.06.2020 по справі 400/3074/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 червня 2020 р.м.ОдесаСправа № 400/3074/19 Головуючий в 1 інстанції: Марич Є. В.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Вербицької Н.В.,

суддів - Джабурії О.В.,

- Кравченка К.В.,

при секретарі судового засідання Болтушенка А.О.,

за участю представника апелянта Мірошниченка С.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2019 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Медичний центр ОН Клінік Миколаїв" до Головного управління ДФС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,-

В С Т А Н О В И Л А :

23 вересня 2019 року товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний центр ОН Клінік Миколаїв" звернулось до Миколаївського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Миколаївській області №00049445005 від 25.06.2019 року, яким визначені штрафні санкції у розмірі 11 873,83 грн за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог ТОВ "Медичний центр ОН Клінік Миколаїв" зазначило, що зведені податкові накладні, зареєстровані з порушенням граничного строку, містили відмітку про ненадання отримувачу та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування ПДВ, що за приписами п. 120-1.1 ст. 120-1 Податкового кодексу України звільняє платника податків від відповідальності.

Відповідач заперечував проти позову та, посилаючись на Порядок заповнення податкової накладної, зазначив, що у разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування ПДВ, рядки податкової декларації ІІ-VІІ не заповнюються. Натомість позивачем, в податкових накладних від 30.04.2018 року № 1, від 30.09.2018 року № 27, від 30.11.2018 року № 27 та від 31.12.2018 року № 26, в розділі А заповнені рядки І-VІ. Зазначені податкові накладні не відповідають вимогам, за якими позивач би звільнявся від відповідальності за порушення граничного строку реєстрації, а тому оскаржуване ППР винесено правомірно та не підлягає скасуванню.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2019 року адміністративний позов ТОВ "Медичний центр ОН Клінік Миколаїв" задоволено.

Не погодившись із прийнятим рішенням, ГУ ДФС України у Миколаївській області подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невірне застосування судом норм матеріального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове про відмову в задоволенні позовних вимог. Зокрема апелянт зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення є таким, що відповідає нормам діючого законодавства, а рішення суду першої інстанції є незаконним та необґрунтованим, оскільки судом не надано належної оцінки доводам відповідача.

Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

З матеріалів справи вбачається, що 27.05.2019 відповідачем проведена камеральна перевірка з питань своєчасності реєстрації позивачем податкових накладних в ЄРПН за квітень, вересень, листопад, грудень 2018 року, лютий 2019 року, за результатами якої складено акт №2509/14-29-50-05-06/36954937.

Зі змісту акту вбачається, що перевіркою встановлено несвоєчасну реєстрацію позивачем п`яти зведених податкових накладних (до 15 календарних днів) на загальну суму ПДВ 118738,19 грн, чим порушено п.201.10 ст.201 ПК України.

25 червня 2019 року на підставі висновків акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №00049445005, яким застосовано до позивача штраф за затримку реєстрації податкових накладних у розмірі 11 873,19 грн.

05 липня 2019 року позивачем подано до ДФС України скаргу на податкове повідомлення рішення від 25.06.2019 року №00049445005.

Рішенням Державної фіскальної служби України від 05.09.2019 року № 725/6/99-00-08-05-05 скарга позивача залишена без задоволення, а ППР - без змін.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходи з того, що для звільнення платника податків від відповідальності, передбаченої п. 120-1. ст. 120-1 ПК України, необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Суд першої інстанції дійшов висновку, що зведені податкові накладні відповідають вказаним вимогам, а тому позивач звільняється від відповідальності за порушення строків їх реєстрації.

Судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Як зазначає позивач, у періодах, що перевірялись, відбулось використання товарів ТОВ "ОМЦ ОН Клінік Миколаїв" в неоподатковуваних операціях товарів, раніше придбаних для використання в оподатковуваних операціях, а тому позивач у відповідності до вимог п.198.5 ст.198 ПК сформовано податкові зобов`язання та не пізніше останнього дня кожного звітного (податкового) періоду складено зведені податкові накладні на товари, які почали використовуватися в неоподатковуваних операціях.

Відповідно до підпункту 197.1.5 пункту 197.1 статті 197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання послуг з охорони здоров`я закладами охорони здоров`я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також постачання послуг реабілітаційними установами для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, що мають ліцензію на постачання таких послуг відповідно до законодавства, крім таких послуг:

а) надання косметологічної допомоги, крім тієї, що надається за медичними показаннями;

б) масаж для зміцнення здоров`я дорослого населення, корекції осанки тощо; в) проведення профілактичних медичних оглядів із підготовкою висновку про стан здоров`я на прохання громадян;

г) проведення гігієнічної експертизи проектних матеріалів та попередніх проектних пропозицій, у тому числі щодо розміщення об`єкта, а також нормативної документації на нові технології виробництва продукції та нові види продукції за заявкою замовника, гігієнічна оцінка зразків нових видів продукції;

ґ) надання консультаційної допомоги з питань проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи;

д) обстеження за заявкою замовника об`єктів, що будуються, реконструюються або функціонують, з метою їх відповідності санітарному законодавству;

е) проведення за заявкою замовника токсиколого-гігієнічних, медико-біологічних, санітарно-гігієнічних, фізіологічних та інших обстежень з метою визначення безпеки продукції для здоров`я людини;

є) видача суб`єктам господарювання дозволів на виробництво, використання, транспортування, зберігання, реалізацію, захоронення, знищення, утилізацію продукції і речовин вітчизняного та імпортного виробництва, що потенційно небезпечні для здоров`я людини; ж) надання юридичним і фізичним особам консультаційної допомоги з питань застосування законодавства про охорону здоров`я, в тому числі щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення;

з) проведення медичного огляду осіб для видачі: дозволу на право отримання та носіння зброї громадянам, крім військовослужбовців і посадових осіб, носіння зброї якими передбачено законодавством; відповідних документів на виїзд громадян за кордон за викликом родичів, що проживають у зарубіжних країнах, оздоровлення в зарубіжних лікувальних або санаторних закладах за власним бажанням, а також у службові відрядження (крім державних службовців, робота яких пов`язана з такими виїздами і які мають відповідні медичні документи); посвідчення водія транспортного засобу;

и) медичне обслуговування з`їздів, конференцій, симпозіумів, фестивалів, нарад, змагань тощо;

і) медичне обслуговування громадян за їх бажанням у медичних закладах із поліпшеним сервісним обслуговуванням;

ї) організація медичного контролю осіб, які займаються фізичною культурою і спортом в оздоровчих закладах;

й) проведення профілактичних щеплень громадянам, які від`їжджають за кордон за викликом, для оздоровлення в зарубіжних лікувальних або санаторних закладах за власним бажанням, а також у туристичні подорожі (крім тих, що від`їжджають на лікування та в службові відрядження);

к) складення за заявками замовників санітарних паспортів радіотехнічних об`єктів та проведення досліджень для їх підтвердження;

л) проведення за заявками замовників державної санітарно-гігієнічної експертизи з акредитації та атестації підприємств, установ, організацій на право проведення токсиколого-гігієнічних, медико-біологічних, санітарно-гігієнічних та інших досліджень;

м) визначення за заявками замовника шкідливих і небезпечних факторів виробничого середовища, технологічного та трудового процесів, проведення досліджень для розробки засобів і заходів щодо усунення або зменшення їх небезпечної дії;

н) навчання за заявками замовників на робочих місцях фахівців підприємств, установ, організацій в установах санітарно-епідеміологічної служби, державних науково-дослідних інститутах гігієнічного та епідеміологічного профілю, а також фахівців підприємств, установ, організацій, проведення санітарно-гігієнічних та бактеріологічних досліджень;

о) надання за заявками замовників послуг з організації роботи відомчих санітарних лабораторій, оснащення їх медичною технікою (обладнанням, апаратурою, приладами); навчання на місці фахівців таких лабораторій методики проведення санітарно-гігієнічних досліджень.

Підпунктом "б" пункту 198.5 статті 198 ПК України встановлено, що платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом 197.11 статті 197 цього Кодексу).

Отже, якщо платник податку на додану вартість починає використовувати товари/послуги/необоротні активи, які були попередньо придбані з податком на додану вартість, в операціях, що не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість, то він повинен нарахувати податкові зобов`язання з податку на додану вартість, виходячи із бази оподаткування визначеної в порядку передбаченому пунктом 189.1 статті 189 Податкового кодексу України, відповідно до якого у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається, виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.

Наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 затверджено форму податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної (далі - Наказ №1307, Порядок №1307 відповідно).

Відповідно до пункту 11 Порядку №1307 в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, у разі нарахування податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України платник податку складає окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання / починають використовуватися:

1) в операціях, що не є об`єктом оподаткування;

2) в операціях, звільнених від оподаткування;

3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Такі зведені податкові накладні складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду.

У разі складання зведеної податкової накладної у графі "Зведена податкова накладна" зазначається код ознаки:

1 - у разі нарахування податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 Податкового кодексу України;

2 - у разі нарахування податкових зобов`язань відповідно до пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України;

3 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 15 цього Порядку;

4 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 19 цього Порядку.

У зведених податкових накладних, у яких зазначено код ознаки 1 або 2, у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П. І. Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН " НОМЕР_1 ", рядок "Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта" не заповнюється, а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку (04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 13 - Складена у зв`язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).

В такому самому порядку складається податкова накладна у разі здійснення операцій з постачання товарів/послуг, за якими не були нараховані податкові зобов`язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України (для товарів/послуг, придбаних або виготовлених до 01 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту) у межах балансу платника податку для невиробничого використання; використання товарів/послуг, за якими не були нараховані податкові зобов`язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України (для товарів/послуг, придбаних або виготовлених до 01 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), в операціях, які не є об`єктом оподаткування або звільняються від оподаткування; використання виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг, за якими не були нараховані податкові зобов`язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України (для виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг, придбаних або виготовлених до 01 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), не в господарській діяльності; визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов`язань за товарами/послугами, необоротними активами, за якими не були нараховані податкові зобов`язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 01 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту) та які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності.

З огляду на аналіз положень пункту 16 Порядку №1307, які визначають правила заповнення розділів А і Б податкової накладної, зокрема, встановлено, що у податкових накладних особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, тобто зведених податкових накладних, рядки VII-IX не заповнюються. В таких податкових накладних код ставки податку на додану вартість " 20", який зазначений в рядку V розділу А податкової накладної не свідчить про те, що податкові накладні складені на постачання товарів / послуг для операцій, що оподатковуються податком на додану вартість, а є умовними податковими накладними, де код ставки ПДВ " 20" переноситься з податкових накладних контрагентів, на підставі яких складаються зведені податкові накладні.

Тому позивач при складенні зведених податкових накладних не міг всупереч правил заповнення, встановлених Порядком №1307, заповнювати рядки VII-IX.

Аналогічні правові висновки сформовані Верховним Судом у постановах від 10 грудня 2019 року по справі №640/7353/19, від 1 лютого 2020 року у справі №620/757/19, від 20 березня 2020 року у справі № 240/5720/19.

За обставинами справи, оскаржуване ППР винесене за порушення строків реєстрації позивачем зведених податкових накладних:

- № 1 від 30.04.2018 року яка у лівому верхньому куті містить відмітку 1-не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини 09 Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість. У графі "Отримувач" податкової накладної зазначено ТОВ "Медичний центр Он Клінік Миколаїв" та проставлено умовний ІПН НОМЕР_1 , рядки VII-IX не заповнені, що відповідає приписам п.11 та п.16 Порядку №1307 (т.2 а.с.16-17);

- № 27 від 30.09.2018 року яка у лівому верхньому куті містить відмітку 1-не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини 09 Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість. У графі "Отримувач" податкової накладної зазначено ТОВ "Медичний центр Он Клінік Миколаїв" та проставлено умовний ІПН НОМЕР_1 , рядки VII-IX не заповнені, що відповідає приписам п.11 та п.16 Порядку №1307 (т.2 а.с.22-23);

- № 26 від 31.12.2018 року, яка у лівому верхньому куті містить відмітку 1-не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини 09 Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість. У графі "Отримувач" податкової накладної зазначено ТОВ "Медичний центр Он Клінік Миколаїв" та проставлено умовний ІПН НОМЕР_1 , рядки VII-IX не заповнені, що відповідає приписам п.11 та п.16 Порядку №1307 (т.2 а.с.14-15);

- № 27 від 30.11.2018 року яка у лівому верхньому куті містить відмітку 1-не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини 09 Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість. У графі "Отримувач" податкової накладної зазначено ТОВ "Медичний центр Он Клінік Миколаїв" та проставлено умовний ІПН НОМЕР_1 , рядки VII-IX не заповнені, що відповідає приписам п.11 та п.16 Порядку №1307 (т.2 а.с.18-19);

- № 1 від 28.02.2019 року, яка у лівому верхньому куті містить відмітку 1-не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини 09 Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість. У графі "Отримувач" податкової накладної зазначено ТОВ "Медичний центр Он Клінік Миколаїв" та проставлено умовний ІПН НОМЕР_1 , рядки VII-IX не заповнені, що відповідає приписам п.11 та п.16 Порядку №1307.

Позивач має діючу ліцензію МОЗ України серії АВ № 539568 на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю: організація і управління охороною здоров`я, проктологія, хірургія, дерматовенерологія, акушерство і гінекологія, ультразвукова діагностика,отоларингологія, ендокринологія, ендоскопія і гастроентерологія, урологія, фізіотерапія, неврологія, загальна практика - сімейна медицина (т.1 а.с.30-31), а тому згідно пп.197.1.5 п.197.1 ст.197 ПК України він звільняється від оподаткування ПДВ під час постачання послуг з охорони здоров`я.

З матеріалів справи вбачається, що всі зведені податкові накладні складені на операції, які звільненні від оподаткування ПДВ та не надаються покупцю. При цьому судова колегія враховує, що відповідач не заперечує, що до складу зведених податкових накладних включені податкові накладні на придбання медичних та супутніх матеріалів, що використовуються позивачем для надання послуг з охорони здоров`я.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема, 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів та 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів.

Враховуючи викладене, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскільки спірні накладні не підлягають наданню отримувачу (покупцю) та складені на постачання послуг, які звільненні від оподаткування податком на додану вартість (при наданні медичних послуг), до позивача не можуть бути застосована відповідальність за порушення строку їх реєстрації в ЄРПН, а тому оскаржуване податкове повідомлення - рішення вірно скасовано судом першої інстанції.

Оцінюючи викладене в сукупності, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно та у достатньому обсязі встановив обставини справи, і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, що відповідно до ст.316 КАС України є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови суду першої інстанції без змін.

Підстав для скасування чи зміни постанови суду першої інстанції колегія суддів не вбачає, а доводи апеляційної скарги вважає такими, що висновків суду не спростовують.

Судова колегія зазначає, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, що підтверджується ухвалою суду про відкриття провадження від 27 вересня 2019 року. Тому постанова суду апеляційної інстанції може бути оскаржена лише з підстав, передбачених пп. "а"- "г" п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Керуючись ст.ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, судова колегія -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області - залишити без задоволення.

Рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2019 року - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення з підстав, передбачених статтею 328 КАС України.

Повний текст постанови складений та підписаний колегією суддів 18.06.2020.

Головуючий: Н.В.Вербицька

Суддя: О.В.Джабурія

Суддя: К.В.Кравченко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2020
Оприлюднено19.06.2020
Номер документу89885657
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/3074/19

Ухвала від 13.08.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Ухвала від 04.08.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Ухвала від 03.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 24.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Постанова від 17.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні