Постанова
від 15.06.2020 по справі 620/2516/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 620/2516/19 Суддя (судді) першої інстанції: Скалозуб Ю.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 червня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача: Собківа Я.М.,

суддів: Глущенко Я.Б., Черпіцької Л.Т.,

за участю секретаря: Рагімової Т.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Чернігівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 28 січня 2020 року у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства ''Житлоінвест'' до Чернігівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, визнання протиправним та скасування наказу, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач Приватне підприємство ''Житлоінвест'' звернулось до Чернігівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Чернігівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області про:

- визнання протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у нездійсненні фінансування суми, зазначеної у заяві-розрахунку страхувальника - ПП Житлоінвест від 06.06.2019 року на допомогу по вагітності і пологам найманому працівнику ОСОБА_1 у частині 54 782,28 грн.;

- зобов`язання відповідача здійснити фінансування суми, зазначеної у заяві-розрахунку страхувальника - ПП Житлоінвест від 06.06.2019 року на допомогу по вагітності та пологам найманому працівнику ОСОБА_1 у частині 54 782,28 грн. та скасування наказу відповідача від 15.07.2019 року № 74-од.

Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 28 січня 2020 року позов задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області, що полягає у нездійсненні фінансування суми, зазначеної у заяві-розрахунку страхувальника - Приватного підприємства Житлоінвест від 06.06.2019 року на допомогу по вагітності і пологам найманому працівнику ОСОБА_1 , у частині 54782 (п`ятдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят дві) грн 28 коп.

Зобов`язано Чернігівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області здійснити фінансування суми, зазначеної у заяві-розрахунку страхувальника - Приватного підприємства Житлоінвест від 06.06.2019 на допомогу по вагітності і пологам найманому працівнику ОСОБА_1 , у частині 54782 (п`ятдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят дві) грн. 28 коп.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.

Не погодившись із вказаним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 28 січня 2020 року та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Апелянт мотивує свої вимоги тим, що судом першої інстанції неповністю з`ясовані обставини справи, порушено норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Відповідно до ч.1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши у відкритому судовому засіданні суддю-доповідача, представника відповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до Наказу №18 від 17.08.2011 року на підставі особистої заяви ОСОБА_2 було прийнято на посаду заступника директора Приватного підприємства Житлоінвест .

Згідно листка непрацездатності серія АДЧ в„–953888 від 20.05.2019 року ОСОБА_1 надано оплачувану відпустку у зв`язку з вагітністю та пологами тривалістю 126 календарних днів до 23.09.2019 року.

Протоколом-рішенням уповноваженого по соціальному страхуванню ПП Житлонвест було прийнято рішення про призначення ОСОБА_1 , страхове свідоцтво № НОМЕР_2 , допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами за період непрацездатності з 20.05.2019 року по 23.09.2019 року за 126 днів.

06 червня 2019 року ПП Житлоінвест здійснивши розрахунок лікарняного звернулося до Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Чернігівській області із заявою-розрахунком на виплату матеріальної допомоги по вагітності та пологам в сумі 126 720,72 грн.

Одночасно позивачем було направлено додатки до заяви-розрахунку від 06.06.2019 року, а саме: довідку вих. №39 від 31.05.2019 року, копію листка непрацездатності серія АДЧв„–953888 від 20.05.2019, копію довідки розрахунку лікарняного ОСОБА_1 , копії штатних розписів, що були введені в дію з 01.11.2017 року, з 01.07.2018 року, з 01.01.2019 року, копію наказу №29 від 28.12.2018 року, копію наказу №14 від 01.02.2019 року, що не заперечується відповідачем.

У зв`язку з тим, що за результатами аналізу даних, зазначених у заяві-розрахунку, поданої позивачем для надання матеріального забезпечення застрахованим особам від 06.06.2019 року виявлено перевищення розміру середньоденної допомоги по вагітності і пологах (1005,72 грн.) по листку непрацездатності АДЧ в„–953888 над розміром середньоденної заробітної плати (721,64 грн.) по приватному підприємству, керуючись п.п. "в" п. 3.6. Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду від 22.12.2010 № 29, в період з 16.07.2019 по 17.07.2019 на підставі наказу Відділення від 15.07.2019 №74-од та направлення на перевірку від 16.07.2019 №118 була проведена виїзна позапланова перевірка ПП Житлоінвест в частині правильності обчислення середньоденної заробітної плати, з якої обраховуються суми матеріального забезпечення по листку непрацездатності АДЧ в„–953888 , про що складено відповідний акт від 17.07.2019 року.

Перевіркою встановлено, що при розрахунку допомоги по вагітності та пологах (яка компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами) ОСОБА_1 по листку непрацездатності АДЧ в„–953888 з 20.05.2019 року по 22.09.2019 року для розрахунку середньоденної заробітної плати невірно та неправомірно визначено суму заробітної плати у розрахунковому періоді (взято премії за невідпрацьований час: лютий, березень, квітень 2019 року в загальній сумі 150000,00 грн, які визначені не у відповідності до Закону України Про оплату праці ), що призвело до неправомірного нарахування допомоги по вагітності та пологах за рахунок страхових коштів на суму 54 782,28 грн та є порушенням ч. 1 ст. 25 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування .

ПП Житлоінвест акт перевірки підписано із запереченнями, до яких позивач додатково надав три накази: №15 від 28.02.2019, №16 від 19.03.2019 та №19 від 06.05.2019 про щомісячне нарахування премій за лютий, березень та квітень 2019 року.

У відповідь на заперечення позивача Відділення надіслало підприємству листа від 26.07.2019 №06-07/2338, в якому повідомлено позивача про результати проведеної перевірки та вказано, що накази від 28.02.2019 року №15, від 19.03.2019 року №16 та від 06.05.2019 року №19 у ході перевірки були відсутні, що підтверджується переліком документів, зазначених в Акті, а обставини, викладені в запереченні до акту перевірки, не спростовують висновки даного акту.

Крім того, 25.07.2019 року відповідач перерахував на спеціальний рахунок позивача грошові кошти у розмірі 71 938,44 грн.

У зв`язку з тим, що відповідачем не було здійснено фінансування матеріального забезпечення по вагітності та пологам ОСОБА_1 згідно заяви-розрахунку від 06.06.2019 року в сумі 54 782,28 грн, ПП Житлоінвест звернулося до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, висновкам суду першої інстанції та доводам апелянта, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 17 Закону України Про відпустки на підставі медичного висновку жінкам надається оплачувана відпустка у зв`язку з вагітністю та пологами тривалістю: до пологів - 70 календарних днів; після пологів - 56 календарних днів (70 календарних днів - у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнення пологів), починаючи з дня пологів.

Згідно ст. 18 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування страхуванню у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності підлягають особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності на інших підставах.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування право на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності мають застраховані особи - громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом.

У свою чергу, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 20 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності надається матеріальне забезпечення у вигляді допомоги по вагітності та пологах.

Згідно із ст. 25 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами.

Допомога по вагітності та пологах застрахованій особі виплачується за весь період відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами, тривалість якої становить 70 календарних днів до пологів і 56 (у разі ускладнених пологів або народження двох чи більше дітей - 70) календарних днів після пологів. Жінкам, віднесеним до 1-3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, допомога по вагітності та пологах виплачується за 180 календарних днів зазначеної відпустки (90 - до пологів та 90 - після пологів). Розмір зазначеної допомоги обчислюється сумарно та надається застрахованій особі в повному обсязі незалежно від кількості днів відпустки, фактично використаних до пологів.

Статтею 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування встановлено, що допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати (доходу), обчисленої у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і не залежить від страхового стажу. Сума допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду, та не може бути меншою за розмір допомоги, обчислений із мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку.

Відповідно до ст. 33 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування при обчисленні середньої заробітної плати (доходу) для забезпечення допомогою по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах враховуються всі види заробітної плати (доходу) в межах граничної суми місячної заробітної плати (доходу), на яку нараховуються страхові внески на страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності.

Порядок обчислення середньої заробітної плати для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах визначається Кабінетом Міністрів України.

Так, відповідно до п. 3 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1266, середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або страхові внески на відповідні види загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - єдиний внесок та/або страхові внески), на кількість календарних днів зайнятості (відповідно до видів страхування - період перебування у трудових відносинах, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими договорами, проходження служби, провадження підприємницької або іншої діяльності, пов`язаної з отриманням доходу безпосередньо від такої діяльності) у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин, - тимчасова непрацездатність, відпустка у зв`язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати (далі - поважні причини). Місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин, виключаються з розрахункового періоду.

Частина 1 ст. 30 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування передбачає, що матеріальне забезпечення та соціальні послуги за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору та на інших підставах, передбачених законом, призначаються та надаються за основним місцем роботи (діяльності).

Допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), допомога по вагітності та пологах застрахованим особам (у тому числі тим, які здійснюють підприємницьку чи іншу діяльність та одночасно працюють на умовах трудового договору) надається за основним місцем роботи (діяльності) та за сумісництвом (наймом) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.

Згідно з ч. 1 ст. 34 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

Робочі органи Фонду здійснюють фінансування страхувальників протягом десяти робочих днів після надходження заяви.

Відповідно до пунктів 4, 6-7 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №12 (далі - Порядок №12) фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами. Форма заяви-розрахунку наведена у додатку 1 до цього Порядку.

Заява-розрахунок надається страхувальником в паперовому вигляді особисто до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення, або надсилається в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Заява-розрахунок готується у двох примірниках, один з яких разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначається матеріальне забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), зберігається у страхувальника, а другий подається до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення.

Інформація, внесена страхувальником до заяви-розрахунку, повинна повністю відповідати документам, на підставі яких здійснено призначення матеріального забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), та бути відображена в реєстрах бухгалтерського обліку. Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві-розрахунку, несе страхувальник.

Пунктами 8-9 Порядку № 12 встановлено, що робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку інформації, наведеної у ній, перевіряє правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, наявність у Фонді зареєстрованого нещасного випадку або профзахворювання (у разі проведення виплат потерпілим на виробництві (членам їх сімей), правильності нарахування виплат, та у разі відсутності зауважень протягом десяти робочих днів здійснює фінансування сум, зазначених у заяві-розрахунку.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення у разі потреби має право здійснювати обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку.

У разі виявлення помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з відповідними рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами, фінансування заяви-розрахунку або надання обґрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється робочими органами Фонду або їх відділеннями протягом десяти робочих днів після надходження заяви-розрахунку.

Після надходження коштів, зазначених у заяві-розрахунку, на рахунок страхувальника, останній зобов`язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення не пізніше, ніж у строки, визначені у частині другій статті 32 Закону.

На підставі Листка непрацездатності серія АДЧ №953888 від 20.05.2019 року, табелів обліку робочого часу за період з травня 2018 року по квітень 2019 року, відомостей по нарахуванню заробітної плати за період з травня 2018 року по квітень 2019 року позивачем розраховано розмір лікарняних ОСОБА_1 , виходячи з денного середнього заробітку у сумі 1005,72 грн за період з травня 2018 року по квітень 2019 року включно, які складають 126720,72 грн (1005,72 грн. X 126 календарних днів).

З огляду на акт перевірки, відповідачем не прийнято до фінансування допомоги по вагітності та пологах за рахунок страхових коштів на суму 54 782,28 грн з підстав включення позивачем у розрахунковий період для призначення допомоги по вагітності та пологах найманому працівнику ОСОБА_1 суми премії, що визначені в наказі №14 від 01.02.2019 на загальну суму 150 000 грн, зміст якого, на думку відповідача, суперечить вимогам діючого трудового законодавства України, в частині призначення заохочувальних виплат працівникам наперед, а не за наслідками відпрацьованого робочого часу.

З даного питання суд зазначає, що згідно частини третьої статті 97 Кодексу законів про працю України конкретні розміри тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок робітникам, посадових окладів службовцям, а також надбавок, доплат, премій і винагород встановлюються власником або уповноваженим ним органом з урахуванням вимог, передбачених частиною другою цієї статті.

Суб`єкти організації оплати праці не мають права в односторонньому порядку приймати рішення з питань оплати праці, що погіршують умови, встановлені законодавством, угодами і колективними договорами (стаття 22 Закону України Про оплату праці ).

Таким чином, встановлення розміру заробітної плати працівникам, а також їх преміювання є виключною прерогативою роботодавця, законодавством не передбачено, що умови трудового договору щодо оплати праці можуть обмежувати право роботодавця на преміювання свого працівника.

Спірним наказом № 14 від 01.02.2019 року надано премії ОСОБА_1 в розмірі по 50 000,00 грн у січні-травні 2019 року за значний особистий внесок у підготовці документів та участь у конкурсі на закупівлю квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України.

Матеріалами справи встановлено, що суми премії, визначені в наказі №14 від 01.02.2019 року включені у розрахунковий період для призначення допомоги по вагітності та пологах ОСОБА_1 .

Крім того, як вбачається з матеріалів справи, відповідно до наказів від 28.02.2019 року № 15, від 19.03.2019 року № 16 та від 06.05.2019 року № 19 на виконання наказу від 01.02.2019 № 14 за значний особистий внесок та високу професійну майстерність, досягнення в праці та виконання особливо важливих завдань, було надано премію ОСОБА_1 , заступнику директора ПП Житлоінвест в розмірі 50 000 грн в лютому, 50 000 грн в березні, та 50 000 грн в квітні 2019 року.

Відповідач листом від 10.06.2019 року за № №01-09/1810 звернувся до управління Держпраці в Чернігівській області за наданням роз`яснень щодо правомірності дій позивача при виданні наказу від 01.02.2019 року № 14.

Листом від 01 липня 2019 року Управління Держпраці у Чернігівській області за №02-04/3705 надало відповідь Відділенню, в якій зазначено, що законодавчих підстав для виплати як зарплати, так і премії наперед немає. Водночас, немає і заборони щодо їх виплати працівнику за декілька місяців наперед.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивачем доведено правомірність розрахунку лікарняного ОСОБА_1 на виплату матеріальної допомоги по вагітності та пологам в сумі 126 720,72 грн, а тому позовні вимоги щодо зобов`язання відповідача здійснити фінансування суми, зазначеної у заяві-розрахунку страхувальника - Приватного підприємства "Житлоінвест" від 06.06.2019 року на допомогу по вагітності і пологам найманому працівнику ОСОБА_1 , у частині 54782 грн 28 коп. (що є не профінансованою сумою) підлягають задоволенню.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Всі наведені апелянтом доводи не спростовують вірних висновків суду першої інстанції.

Положеннями ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Чернігівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області - залишити без задоволення.

Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 28 січня 2020 року залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя-доповідач Собків Я.М.

Суддя Глущенко Я.Б.

Суддя Черпіцька Л.Т.

Повний текст постанови виготовлено - 18 червня 2020 року.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.06.2020
Оприлюднено19.06.2020
Номер документу89885751
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/2516/19

Ухвала від 03.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 30.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 15.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Постанова від 15.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Рішення від 28.01.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Рішення від 28.01.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 15.01.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні