Центральний районний суд м. Миколаєва
54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua
490/1146/19
н\п 1-кс/490/2279/2020
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 червня 2020 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва з погодженим із прокурором відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_4 клопотанням про надання тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: договору підряду №24 від 31.11.2018 року щодо реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів); актів приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) за договором підряду №24 із додатками; довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрат (форма №КБ-3) за договором підряду № 24 із додатками; кошторисної документації з приводу реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів), до якої входить робочий кошторисний проект та кошторис; актів на приховані (скриті) роботи; первинної документації, до якої входять товаро-транспортні накладні, рахунки, платіжні доручення, виписки з рахунку про здійснення операцій, накладні на придбання та перевезення будівельних матеріалів, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали; кінцевої відомості ресурсів на об`єкт: реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів); статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказу про призначення на посаду директора та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та його посадових обов`язків; наказів про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний нагляд за ходом виконання будівельних робіт, договорів підряду/субпідряду, посадових обов`язків вказаних працівників, журналів, відомостей про проходження робітниками інструктажів з охорони праці; інших документів, які відображають факт виконання робіт за договорами підряду №24 від 30.11.2018 року, відомостей щодо придбаного підприємством обладнання.
В обґрунтування клопотання вказав, що СУ ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018150020004750 від 18.12.2018 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 30.11.2018 року ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » уклали договір підряду на виконання будівельних робіт №24 шодо реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів).
03.12.2018 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) було укладено додаткову угоду №1 до договору №24 від 30.11.2018 року, в якій пункт 1.2 до договору було викладено в наступній редакції, а саме Об`єктом реконструкція цьому договору є «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_2 » (код ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція).
Відповідно до трансакцій №120831961 та №120771793 від 10.12.2018 року, ІНФОРМАЦІЯ_1 перевело ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » грошові кошти в розмірі 2 106 305 грн. Також відповідно до трансакцій №123851847 та №123778050 від 27.12.2018 року, ІНФОРМАЦІЯ_1 перевело ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » грошові кошти в розмірі 5 239362, 5 грн.
Відповідно до договору №24 від 30.11.2018 року, датою здачі робіт є 31.12.2018 року.
17.03.2020 року в якості свідка було допитано в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка повідомила, що реконструкція навчального корпусу виконана не повністю, яка саме частина реконструкції не виконана їй невідомо, оскільки замовником є ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до п 1.1 зазначеного договору «підрядник зобов`язується на свій ризик, своїми силами та засобами, виконати додаткові роботи з реконструкції об`єкта (п. 1.2. договору підряду) відповідно до проектно-кошторисної документації та здати цей об`єкт замовнику у встановлений термін».
Відповідно до п 1.2 зазначеного договору «Об`єктом реконструкція цьому Договору є: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 по АДРЕСА_2 » (Код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів)».
23.03.2020 року було проведено огляд навчального корпусу, який підлягає реконструкції, та встановлено, що реконструкція не завершена, а саме ззовні корпус виглядає добре, але всередині мається ряд незакінчених робіт, а саме: відсутні перила, непостелена підлога, необроблені стіни та подібні недоліки, для детального опису яких потрібні спеціальні знання експерта та доступ до проектної документації.
Згідно Договору №24 від 30.11.2018 року фактична та юридична адреса знаходження замовника: АДРЕСА_1 .
Отримання тимчасовогодоступу довищеперелічених документівнеобхідно зметою вирішенняпитання проїх долученнядо матеріалівкримінального провадженнята наданняна дослідженняу ходіпроведення почеркознавчих,криміналістичних,економічних таінших судовихекспертиз,ревізій тощо. Також у органу досудового розслідування є підстави вважати, що документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, можуть бути прямими доказами причетності службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 до вчинення вищевказаного кримінального правопорушення, та з метою уникнення від кримінальної відповідальності вони можуть бути знищені або пошкоджені іншим шляхом.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив задовольнити.
Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали клопотання та кримінального провадження, з урахуванням того, що є достатні підстави вважати, що перелічені у клопотанні документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 191 КК України, а також у зв`язку з тим, що іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, вважаю за необхідне клопотання слідчого задовольнити.
Керуючись ст.ст. 164, 309 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання - задовольнити.
Надати старшомуслідчому вОВС СУГУНП вМиколаївській області ОСОБА_5 ,слідчому СУГУНП вМиколаївській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору підряду №24 від 31.11.2018 року щодо реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів);
- актів приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) за договором підряду №24 із додатками;
- довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрат (форма №КБ-3) за договором підряду № 24 із додатками;
- кошторисної документації з приводу реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів), до якої входить робочий кошторисний проект та кошторис;
- актів на приховані (скриті) роботи;
- первинної документації, до якої входять товаро-транспортні накладні, рахунки, платіжні доручення, виписки з рахунку про здійснення операцій, накладні на придбання та перевезення будівельних матеріалів, паспорта та сертифікати на будівельні матеріали;
- кінцевої відомості ресурсів на об`єкт: реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 (код ДК 021:2015 - 45215215-7 Будівництво дитячих будинків-інтернатів);
- статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказу про призначення на посаду директора та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та його посадових обов`язків;
- наказів про призначення відповідальних осіб, які здійснювали технічний нагляд за ходом виконання будівельних робіт, договорів підряду/субпідряду, посадових обов`язків вказаних працівників, журналів, відомостей про проходження робітниками інструктажів з охорони праці;
- інших документів, які відображають факт виконання робіт за договорами підряду №24 від 30.11.2018 року, відомостей щодо придбаного підприємством обладнання.
Строк пред`явлення ухвали до виконання 30 днів. У разі відмови в наданні тимчасового доступу, слідчим суддею на підставі ст. 166 КПК України може бути наданий дозвіл на проведення обшуку.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_6
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2020 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 89926133 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Подзігун Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні