Центральнийрайонний судм.Миколаєва
Справа № 490/1146/19
1 - кс/490/4775/2020
У Х В А Л А
24 грудня 2020 року м. Миколаїв
Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 ,погоджене із прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 про накладення арешту, -
В С Т А Н О В И В:
22.12.2020р. до Центрального районного суду м. Миколаєва надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене із прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 про накладення арешту на тимчасово вилучене майно в ході проведення санкціонованого обшуку від 21.12.2020р. за місцем фактичного здійснення діяльності ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , в рамках досудового розслідування кримінального провадження № 12018150020004750 від 18.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України.
З матеріалів справи вбачається, що у провадженні СУ ГУ НП в Миколаївської області перебуває кримінальне провадження № 12018150020004750 від 18.12.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, 11.06.2018 управлінням Капітального будівництва Миколаївської ОДА на сайті публічних закупівель Prozorro розміщено оголошення про проведення публічних закупівель з капітального ремонту м`якої покрівлі складських будівель складу №1082 по АДРЕСА_2 з очікуваною вартістю 1 717 000, 00 грн.
02.07.2018 було проведення процедуру торгів, конкурсною комісією розкрито пропозиції по кожному учаснику, які подали свої пропозиції для участі у закупівлі на підставі чого, пропозицію підписання договору з остаточною сумою 1 450 000, 00 отримало ТОВ Миколаївська інжинірингова компанія «Інвестбуд» (35106778). 23.07.2018 з ТОВ «Інвестбуд» (35106778) підписано договір № 3 на виконання робіт з капітального ремонту м`якої покрівлі складських будівель складу АДРЕСА_3 на суму 1 450 000, 00 грн. Договір підписував т.в.о. начальника управління Капітального будівництва Миколаївської ОДА ОСОБА_6 та ТОВ «Інвестбуд» (35106778) ОСОБА_5 .
В умовах договору № 3 від 23.07.2018 року передбачено перерахування авансу до 80%. Так, з сайту казначейства Е-дата стало відомо, що УКБ Миколаївської ОДА 26.07.2018 перераховано 1 015 000, 00грн., 70% від загальної суми договору між ТОВ «Інвестбуд» (35106778) на рахунок підприємства за вказаним договором, а 11.09.2018 решту суми за договором підряду 435 ООО, 00. В жовтні 2018 року, беручи до уваги фактор закриття авансу протягом трьох місяців товарами, роботи за договором № 3 від 23.07.2018 повинні бути виконанні в повному обсязі, але виконанні не були.
Під час виїзду на об`єкт ведення будівництва за адресою: м. Миколаїв, вул. Гагаріна, 21, встановлено, об`єктом реконструкції виступають покрівлі двох складських приміщень, загальною площею 2000 метрів квадратних, по одній тисячі квадратних метрів кожен. Об`єкт є медичним складом, для зберігання медикаментів. Також під час огляду встановлено, що ремонтні роботи проводились тільки на одному складському приміщенні.
22.12.2018 Управлінням капітального будівництва Миколаївської ОДА підписано додатковий договір № 23 на «Капітальний ремонт м`якої покрівлі складських будівель складу № 1082 по вул. Гагаріна 21 у м. Миколаєві» на суму 290 586, 00 грн., перерахування за яким відбулось 27.12.2018 в повному обсязі.
Також варто зазначити, що відповідно до договору № 3, в другому розділі «строки виконання робіт» зазначено, що початком робіт є 23.07.2018, дата здачі робіт є 31.12.2018 відповідно до графіку виконаних робіт та фінансування.
26.03.2019 слідчий СВ Центрального ВП ГУНП в Миколаївській області звернувся ОСОБА_7 до Центрального районного суду м. Миколаєва з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, на підставі якого 26.04.2019 слідчим суддею Центрального районного суду м. Миколаєва Дірко 1-І., було винесено ухвалу про тимчасовий доступ до речей та документів від 26.04.2019, за № 1 -кс/490/1899/2019.
Вище зазначена ухвала була реалізована 03.05.2019, але під час реалізації ухвали не було вилучено накладні на придбання будівельних матеріалів для виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт м`якої покрівлі складських будівель складу № 1082 по вул. Гагаріна, 21 у м. Миколаєві», акти прихованих робіт, проміжного закриття робіт, виконавчі схеми.
10.05.2019 слідчий СВ Центрального ВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_7 , звернулась до Центрального районного суду м. Миколаєва з клопотанням про проведення судової будівельної-технічної експертизи, на підставі якого 17.05.2019 слідчим суддею Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , було винесено ухвалу № 1 -кс/490/3060/2019, якою призначено у кримінальному провадженні № 12018150020004750 від 18.12.2018 судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручено експерту ОСОБА_8 , за адресою: АДРЕСА_4 .
15.08.2019 слідчим СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , за участю ОСОБА_9 , ОСОБА_8 (експерт), ОСОБА_10 (головний інженер), ОСОБА_11 (прораб), ОСОБА_12 (технагляд), ОСОБА_5 (директор ТОВ «Інвестбуд» було проведено огляд складських приміщень № 1082, які розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Гагаріна, 21. Під час огляду були зроблені заміри, а також встановлено, що фактично роботи проходили тільки на одному з складів.
Відповідно до висновку експерта № 34/19 від 30.09.2019 види та обсяг фактично виконаних робіт по об`єкту виконання робіт з капітального ремонту м`якої покрівлі складських будівель складу АДРЕСА_3 не відповідають проектно-кошторисній документації, оскільки проектно-кошторисною документацією було передбачено виконання капітального ремонту покрівель двох складів: склад № 1 (не опалювальний) та склад № 2 (опалювальний), а фактично підрядною організацією TOB МІК «Інвестбуд» роботи на складі № 1 (неопалювальний) не виконувалися.
Крім того, відповідно до висновку обумовленої експертизи, загальна сума завищення вартості виконаних робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт м`якої покрівлі складських будівель складу № 1082 по АДРЕСА_2 » становить 257 919,00 грн. Однак експерту на дослідження не було надано акти прихованих робіт, проміжного закриття робіт, виконавчі схеми, підтвердження вартості придбаних підрядником матеріалів визначити весь перелік, об`єми та вартість фактично виконаних робіт з капітального ремонту покрівлі складських будівель складу № 1082 по АДРЕСА_2 . Сама ж ОСОБА_5 неодноразово ігнорувала запити слідчого на отримання копій зазначених документів.
13.11.2020 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.
13.11.2020 кримінальні провадженні № 12018150020004750 та № 12020150000000248 були об`єднанні в одне, з номером 12018150020004750.
В ході досудового розслідування встановлено, що 30.10.2018 Управлінням капітального будівництва Миколаївської ОДА (ЄДРПОУ 04013962), що розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська 42, укладено договір № 14 з ТОВ «Миколаївська інжинірингова компанія «Інвестбуд» (код ЄДРПОУ 35106778) на виконання робіт з капітального будівництва «Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікарня без житла) у с. Калинівка Березанського району Миколаївської області» (код ДК 021:2015 4525140-0 Будівництво закладів лікарняного типу), на суму 6 068 646 грн.
Крім того, встановлено що 30.10.2018 Управлінням капітального будівництва Миколаївської державної адміністрації (ЄДРПОУ 04013962), що розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська 42, укладено договір № 12 з ТОВ «Миколаївська інжинірингова компанія «Інвестбуд» (код ЄДРПОУ 35106778) на виконання робіт з капітального будівництва «Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікарня без житла) у с. Новофедорівка Березанського району Миколаївської області» (код ДК 021:2015 - 4525140-0 Будівництво закладів лікарняного типу), на суму 6 371 924 грн.
Також в ході досудового розслідування встановлено достатньо фактів, що під час реалізації вище зазначених угод, службові особи УКБ ОДА та ТОВ «МІК «Інвестбуд» за попередньою змовою між собою, зловживаючи своїм службовим становищем, внесли недостовірні відомості до актів виконаних робіт щодо фактично виконаних обсягів робіт та використаних матеріалів, у зв`язку з чим, 12.10.2020 ОСОБА_5 як директору ТОВ «МІК «Інвестбуд» було оголошено та вручено ухвалу про тимчасовий доступ до речей та документів №1-кс/490/3552/2020 від 25.09.2020, щодо отримання копій документів щодо нового будівництва амбулаторій в с. Новофедорівка та с. Калинівка Березанського району Миколаївської області, також ОСОБА_5 було повідомлено, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно положенням КПК України, з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів, про що з проміж іншого зазначено в тексті самої ухвали. Однак зазначена ухвала виконана не була у зв`язку з постійним відтягування проведення виїмки гр. ОСОБА_5 , що призвело до закінчення строку дії ухвали.
Крім того в ході досудового розслідування обумовленого кримінального провадження встановлено що 19.10.2018 між УКБ ММР та ТОВ «Олкріс» уклдено договір № 5 щодо капітального ремонту спортивного майданчику ЗОШ № 53 по вул. Потьомкінській 154 у м. Миколаєві загальною вартістю 2 494 000,00 грн., в подальшому УКБ ММР було перераховано на рахунок ТОВ «Олкріс» грошові кошти за виконання обумовленого договору на суму 2 453 834 грн.. Також встановлено що 13.07.2020 УКБ ММР та ПП «Олкріс» укладено аналогічний договір № 9т на щодо капітального ремонту спортивного майданчику ЗОШ № 53 по вул. Потьомкінській 154 у м. Миколаєві, загальною вартістю 1 797 306,28 грн., в подальшому на рахунок ПП «Олкріс», УКБ ММР перерахувало грошові кошти за виконання обумовленого договору на загальну суму 1797 306 грн. При цьому, у складі тендерної документації змовником опубліковано технічне завдання по об`єкту будівництва, яке серед інших робіт включає обсяг робіт, що на цей час вже фактично виконані відповідно до умов договору від 19.10.2018 № 5, який був укладено з ТОВ «Олкріс».
Крім того в ході досудового розслідування встановлено, що не зважаючи на те, що директором ПП «Олкріс» являється ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_1 , фактично всі розпорядчі дії виконує ОСОБА_5 . З проміж іншого слід зазначити що в минулому факт порушення вимог законодавства щодо участі в тендерах, зокрема ЗУ «Про захист економічної конкуренції» з боку ТОВ «Олкріс» та TOB «МІК «Інвестбуд», директором яких являється ОСОБА_5 був доведений Антимонопольним комітетом України, про що існує відповідне рішення, а саме № 26-ріш від 11.12.2018, по справі №2- 26.206/10-2018, відповідно до якого на зазначені товариства було накладено штраф в розмірі 68 000,00 грн.
21.12.2020р. в ході проведення санкціонованого обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем фактичного здійснення своєї діяльності ОСОБА_5 , було виявлено та вилучено майно.
21.12.2020 слідчим винесено постанову про визнання вилученого майна речовими доказами, оскільки зазначені речі відповідають критеріям, зазначеним у ст.98 КПК України - є матеріальними об`єктами, які були знаряддям кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протравним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчий у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце слухання справи повідомлявся належним чином. Про причини поважності неявки суду не повідомив.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 172 КПК України, клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Таким чином, не явка слідчого в судове засідання не є перешкодою для розгляду даного клопотання.
Дослідивши матеріали клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Відповідно до положень ч. 1ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину або може бути конфісковане у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого чи юридичної особи, до якої може бути застосовано заходи кримінально - правового характеру, або може підлягати спеціальній конфіскації щодо третіх осіб, юридичної особи або для забезпечення цивільного позову.
Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цієї статті, арешт накладається на майно будь - якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
З досліджених в судовому засіданні матеріалів кримінального провадження вбачається, що є достатні підстави вважати, що майно вилучене за результатом обшуку за місцем фактичного здійснення діяльності ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 у вигляді документації є знаряддям кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, за такого відповідає критеріям, визначеним у ст. 98 КПК України, що в свою чергу відповідно до положень ст. 170 КПК України є підставами для арешту вказаного майна.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. ст. 98, 170 - 173 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене із прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 про накладення арешту - задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке було вилучене в ході проведення санкціонованого обшуку від 21.12.2020р. за місцем фактичного здійснення діяльності ОСОБА_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Папка рожевого кольору з написом «Thinking and moving is infinite»;
-План фінансування на 2018 р. в с. Новофедоріка (амбулаторія) на 1 рак.;
-План фінансування на 2019 р. в с. Новофедоріка (амбулаторія) на 1 арк.;
-Календарний графік виконання робіт на 2019., в с. Новофедоріка (амбулаторія), на 1 арк.;
-Договір підряду на виконання будівельних робіт № 2 від 27.03.2019, на 4 арк.;
-Договірна ціна с. Новофедорівка на 2 арк.;
-Календарний графік на 2019 с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
-План фінансування будівництва на за 2019 р. с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Додаткова угода № 6 від 27.03.2019 до договору № 12, на 1 арк.;
- Додаткова угода № 4 від 18.03.2019 до договору № 12, на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2018 р. с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік виконання робіт 2019-2020 рр. с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік виконання робіт 2019 с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Договірна ціна в 2018 с. Новофедорівка (амбулаторія), на 2 арк.;
- План фінансування на весь період будівництва на 1 арк.;
- Календарний графік виконання робіт 2019-2020 рр., на 1 арк.; Додаткова угода № 3 від 22.02.2019, на 1 арк.;
- Відгук УКБ від 16.07.2019, в двух примірник на 2 арк.;
- Договір підряду на виконання будівельних робіт № 14 від 30.10.2018, на 4 арк.;
- Договір № 12 від 30.10.2018, на 4 арк.;
- Договірна ціна с. Новофедорівка (амбулаторія), на 2 арк.;
- План фінансування будівництва за весь період на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від листопада 2018, на 1 арк.;
- Додаткова угода № 3 від 20.02.2019, на 2 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва на 1 арк.; Додаткова угода № 5 від 25.03.2019, на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва, на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2019 р., на 1 арк.;
- Календарний графік 2019-2020 рр., с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік 2019-2020 рр., с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Договірна ціна, с. Новофедорівка (амбулаторія), на 2 арк.;
- Графік виконання робіт на 2018 р., с. Новофедорівка (амбулаторія), на 3 арк.;
- Накладна № 2 до договору № 12 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Накладна № 4 до договору № 12 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Накладна № 7 до договору № 12 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Акт про прийняття устаткування, 2019 р., на 1 арк.;
- Акт приймання передачі устаткування до монтажу, на 1 арк.;
- Сертифікація, згідно договору № 12 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Акт про прийняття устаткування, на 1 арк.;
- Акт прийняття передачі устаткування до монтажу, на 1 арк.;
- Наказ № 31 від 16.11.2018 р., на 1 арк.;
- Акт приймання передачі проектно-кошторисної документації с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Повідомлення початок виконання будівельних робіт (копія), на 1 арк.;
- Платіжне доручення № 165 від 21.03.2019, на 1 арк.;
- Платіжне доручення № 166 від 21.03.2019, на 1 арк.;
- Повідомлення про початок будівництва, на 1 арк.;
- Виписка з таблиці ХL, розрахунки по амбулаторії в с. Калинівка на 3 арк.;
- Витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку, на 5 арк.;
- Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно на 2 арк.;
- Розпорядження ОДА про внесення змін до обсягу міжбюджетних трансферів в 2018, на 2 арк.;
- Договірна ціна с. Калинівка (амбулаторія) на 2 арк.;
- Додаткова угода № 1 від листопада 2018 р, с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва с. Калинівка (амбулаторія) на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- План фінансування будівництва с. Калинівка (амбулаторія), на 2018 рр., на 1 арк.;
- Графік виконання робіт на 2018 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Графік виконання робіт на 2018 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Додаткова угода № 3 від 22.02.219, на 2 арк.;
- План фінансування будівництва на весь період будівництва на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2019 р., на 1 арк.;
- Календарний графік виконання робіт на 2019 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік виконання робіт 2019-2020 рр. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Договірна ціна за 2019 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 2 арк.; Календарний графік на 2019 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2019 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Додаткова угода № 5 від 20.03.2019 р., на 1 арк.;
- Додаткова угода № 4 від 18.03.2019, на 1 арк.;
- План фінансування будівництва с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2019 р. с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Календарний графік на 2019 р., с. Калинівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Договір № 1 від 21.03.2019, на 4 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Накладна № 1 до договору № 14 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Накладна № 3 до договору № 14 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Накладна № 6 до договору № 14 від 30.10.2018, на 1 арк.;
- Акт про прийняття устаткування, на 1 арк.;
- Акт про прийняття передачі устаткування до монтажу, на 1 арк.;
- Сертифікація, на 1 арк.;
- Лист до УКБ, вих. № 12 від 10.04.2019, на 1 арк.;
- Наказ № 32 від 06.11.2018, на 1 арк.;
- Акт прийняття передачі проектно-кошторисної документації по об`єкту с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Квитанція про прийняття «щетчика», на 1 арк.;
- Копія технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж на 3 арк.;
- Повідомлення про початок будівельних робіт с. Новофедорівка (амбулаторія), на 1 арк.;
- Платіжне доручення № 93 від 06.03.2019, на 1 арк.;
- Платіжне доручення № 170 від 21.03.2019, на 1 арк.;
- Платіжне доручення № 169 від 21.03.2019, на 1 арк;
- Платіжне доручення № 112 від 12.03.2019, на 1 арк.;
- Розрахунки таблиці ХL с. Новофедорівка (амбулаторія), на 2 арк.;
- Витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку, на 6 арк.;
- Розпорядження ОДА про внесення змін до обсягу міжбюджетних трансферів 2018 р., на 2 арк.;
- Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно на 2 арк.;
- Папка для паперів акти виконаних робіт Нове будівництво амбулаторія с. Калинівка Березанського району у Миколаївській області;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019, на 1 арк.;.
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 2 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 1 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 2 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 2 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 1 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт від 20.03.2019 на 2 арк.;
- Акт № 14 корегування виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 2-2-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
- Акт № 15 корегування виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів за березень 2019, на 2 арк.;
- Акт № 13 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 6-2- 1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів за березень 2019 р., на 2 арк.;
- Акт № 12 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р, на 15 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат № 19 на 1 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 12 арк.;
- Акт № 11 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-4-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
- Акт № 10 прийняття виконаних будівельних робіт на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
- Акт № 9 прийняття виконаних будівельних робіт на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
- Акт № 8 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 на З арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-3-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
- Акт № 7 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 на З арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
- Акт № 6 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.;
- Акт № 5 прийняття виконаних будівельних робіт за березень на 7 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 6 арк.;
- Акт № 4 прийняття виконаних будівельних робіт за лютий 2019 на 6 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 4 арк.;
- Акт № 3 прийняття виконаних будівельних робіт на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 6-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 4 арк.;
- Акт № 2 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за лютий 2019 р., на 1 арк.;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
-Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 1-1-1, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за березень 2019р., на 1 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за березень 2019р., на 1 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2018р., на 1 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за березень 2019р., на 1 арк.;
-Папка для паперів акти виконаних будівельних робіт с. Новофедорівка Березанського району Миколаївської області;
-Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2019р., (копія) на 7 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат (копія) 2-1-1, на 3 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів (копія), на 7 арк.;
-Копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2019 р., на 1 арк.;
-Копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2018 р., на 1 арк.;
-Акт № 18 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2018 р., на 3 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 7-1-1, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Акт № 17 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 7-1 -1, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк.;
-Акт № 16 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 6-1-1, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк.;
-Акт № 14 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 6 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 3 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-5, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Акт № 15 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 13 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат до акту № 15, на 1 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 11 арк.;
-Акт № 13 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1 -1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
- Акт № 12 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк;,
- Акт № 11 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-4-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк;,
- Акт № 10 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк;,
- Акт № 8 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-3-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк;,
- Акт № 7 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 7-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк;,
- Акт № 3 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2019 р., на 3 арк., без сторінки з підписами;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 6-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк;,
- Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк;,
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2018 р., на 1 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 2 арк,;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 2 арк,;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 1 арк,;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 2 арк,;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 2 арк,;
- Акт вартості устаткування що придбається виконавцем робіт, на 2 арк,;
- Папка помаранчевого кольору;
- Загальний журнал робіт на об`єкті складські будівлі складу № 1082, на 56 арк.;
- Довідка про вартість за грудень 2018 р., на 1 арк.;
-Акт № 3 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 3 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк.;
-Акт № 2 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк.;
-Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2018 р., на 1 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 р., на 1 арк.;
-Акт № 3 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1 -2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Акт № 3 прийняття виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Акт № 2 прийняття виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 3 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 3 арк.;
-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за вересень 2018 р., на 1 арк.;
-Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за вересень 2018 на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів, на 2 арк.;
-Копія схеми будівництва на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 1, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 2, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 3, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 4, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 5, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 6, на 1 арк.;
-Копія акту на закриття прихованих робіт № 7, на 1 арк.;
-Копія паспорту на будівельний розчин (бетон) на 1 арк.;
-Копія Видаткової накладної № НЗ-31261 від 26.09.2018, на 1 арк;
-Копія Видаткової накладної № НЗ-326 від 27.09.2018, на 1 арк;
-Копія Видаткової накладної № НЗ-31254 від 26.09.2018, на 1 арк;
-Копія Видаткової накладної № НЗ-31342 від 27.09.2019, на 1 арк;
- Копія Видаткової накладної № НЗ-31241 від 26.09.2019, на 1 арк;
- Копія Видаткової накладної № НЗ-31324 від 27.09.2019, на 1 арк;
- Копія акт № ОУ0085 здачі прийняття робіт, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт № ОУ0023 здачі прийняття робіт, на 1 арк.,;
- Копія акт № ОУ00027 здачі прийняття робіт, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт № ОУ0021 здачі прийняття робіт, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт № ОУ0021 здачі прийняття робіт, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт № ОУ0078 здачі прийняття робіт, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 1357 від 31.12.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 1246 від 30.11.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 965 від 30.09.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 965 від 30.09.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 1118 від 31.10.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 1118 від 31.10.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт здачі прийнятті робіт ОУ00027, на 1 арк., в двох примірниках;
- Копія акт надання послуг № 1246 від 30.11.2018, на 1 арк., в двох примірниках;
- Акт № 4 корегування прийняття виконаних будівельних робіт до актів, на № 1, № 2, № 3 2018, на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
- Акт № 6/1 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2018 р., на 5 арк.;
- Копія підсумкової відомості земельних ресурсів на 4 арк.;
- Виконавча схема вкладання утеплювача, на 2 арк.;
- Відомості об`ємів робіт, на 11 арк.;
- Таблиця 2-1 розрахункова вартість експлуатації 1 машини-години, на 2 арк.;
- Довідка вих. № 75 від 24.10.2018, на 1 арк.;
- Лист до УКБ № 28 від 17.08.2018, на 1 арк.;
- Копія повідомлення про початок робіт, на 5 арк.;
- Акти на закриття прихованих робіт № 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, кожен на 1 арк.;
- Виконавча схема укладання утеплювача на 1 арк.;
- Договір підряду на виконання будівельних робіт №3 від 23.07.2018, на 4 арк.;
- Додаткова угода № 2 від 26.10.2018 до договору № від 23.07.2018, на 1 арк.;
- Графік виконаних робіт від 23.07.2018, на 1 арк;
- Копія акту передачі проектно-кошторисної документації, на 1 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- План фінансування від 23.07.2018, на 1 арк.;
- Договір підряду виконання будівельних робіт № 23 від 23.07.2018, на 4 арк.;
- Графік виконання робіт, на 1 арк.;
- План фінансування будівництва на 2018 р., на 1 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Робочий проект складських будівель №1082, по вул. Гагаріна 21 в м. Миколаєві, на 18 арк.;
- Папка для паперів акти виконаних робіт субпідрядника с. Новофедоріка та с. Калинівка Березнегуватського району Миколаївської області;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт с. Калинівка за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Локальний кошторис 2-1-1 на 2 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1 на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
- Акт приймання виконаних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт с. Новофедоріка за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Локальний кошторис 2-1-1 на 4 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1 на 3 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів 2-1-1, на 3 арк.;
- Локальний кошторис на 2 арк.;
- Акт № 1 приймання виконаних робіт за березень 2019 р., на 5 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.
- Підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.;
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт с. Новофедоріка за березень 2019 р., на 1 арк.;
- Договірна ціна на 2 арк.;
- Локальний кошторис 2-1-1 на 2 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1 на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів 2-1-1, на 2 арк.;
- Акт № 1 приймання виконаних робіт за березень 2019 р., на 3 арк.;
- Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 2 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
- Рахунок на оплату № 217 від 02.04.2019, на 1 арк.;
- Акт наданих генпідрядних послуг № 4 від 29.03.2019, на 1 арк.;
- Акт наданих генпідрядних послуг № 3 від 29.03.2019, на 1 арк.;
- Акт наданих генпідрядних послуг № 1 від 19.03.2019, на 1 арк.;
-Акт наданих генпідрядних послуг № 2 від 19.03.2019, на 1 арк.;
-Акт № 49-Д прийняття виконаних робіт з вогнегасного оброблення від 19.03.2019, на 1 арк.;
-Акт № 18 від 18.04.2019, на 1 арк.;
-Акт № 19 від 18.04.2019, на 1 арк.;
-Договірна ціна на 2 арк.;
-Локальний кошторис на 4 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих робіт 2-1 -1, на 3 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів 2-1-1, на 3 арк.;
-Локальний кошторис 2-1-2 на 2 арк.;
-Довідка про вартість за березень 2019, на 2 арк.;
-Акт № 1 прийняття виконаних будівельних робіт за березень 2019 р., с. Калинівка, на 5 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-1, на 3 арк.;
-Розрахунок загальновиробничих витрат 2-1-2, на 2 арк.;
-Підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.;
-Копії сертифікатів на об`єкт «Капітальний ремонт м`якої покрівлі складських будівель за адресою: м. Миколаїв, вул. Гагаріна 21», на 15 арк.;
-Акти на закриття прихованих робіт №№ 1-17, кожен на 1 арк.;
-Робочий проект на об`єкт капітальний ремонт м`якої покрівлі складських будівель складу № 1082 в м. Миколаєві, на 40 арк.;
-Робочі креслення на об`єкт нове будівництво амбулаторії в с. Новофедорівка Березанського району Миколаївської області, на 106 арк.;
-Кошторисна документація по об`єкту нове будівництво амбулаторії в с. Новофедоріка Березанського району Миколаївської області на 286 арк.;
- Кошторисна документація по об`єкту нове будівництво амбулаторії в с. Калинівка Березанського району Миколаївської області на 296 арк., шляхом заборони будь-кому здійснювати його відчуження, розпорядження та користування до скасування арешту у порядку, встановленомуКПК України.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчими, у провадженні яких перебуває кримінальне провадження № 12018150020004750.
Зобов`язати слідчого після встановлення власника майна негайно вручити йому копію цієї ухвали для відома.
Відповідно до ч. 1 ст. 174 КПК України, підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.
Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
На ухвалу протягом п`яти днів з дня її проголошення може бути подана апеляція до Миколаївського апеляційного суду.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2020 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 93860990 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Скрипченко С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні