ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
УХВАЛА
про повернення позовної заяви
"07" серпня 2007 р.
Суддя , розглянувши матеріали позовної заяви № 170- вих. від 16.07.07
Позивач: Перший заступник прокурора міста Чернігова, вул. Шевченка 1,Чернігів,14000
в інтересах держави в особі Чернігівського міського управління земельних ресурсів, вул. П"ятницька 39, Чернігів,14000
Відповідач: Чернігівська міська рада, код ЄДРПОУ 04062015, вул. Магістратська 7,Чернігів,14000
Третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю "Стронг", код ЄДРПОУ 31808402, 03127 м. Київ, Голосіївський р-н пр-т 40-річчя Жовтня, 120 корп. 1
Предмет спору: про скасування рішень
ВСТАНОВИВ:
Заявлено позов про скасування п. 59 рішення 10 сесії 24 скликання Чернігівської міської ради від 25.12.2003 р.; скасування п. 7 рішення 15 сесії 4 скликання Чернігівської міської ради "Про вилучення і передачу земельних ділянок та внесення змін до рішень міської ради" від 18.01.2005 р.; скасування п. 3 рішення 17 сесії 4 скликання Чернігівської міської ради "Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначеннч" від 08.09.2005 р.
Поданий адміністративний позов підлягає поверненню на підставі п.6 ч.3 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки справа не підсудна господарському суду як окружному адміністративному суду, в тому числі виходячі з наступного:
Відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України господарські суди розглядають адміністративні справи, підвідомчі їм відповідно до Господарського процесуального кодексу України, до початку діяльності окружних адміністративних судів.
Разом з тим, відповідно до п.1. ч.1. ст.18 Кодексу адміністративного судочинства України, якою чітко визначена предметна підсудність адміністративних справ, справи, у яких однією із сторін є орган чи посадова особа органу місцевого самоврядування, розглядається місцевим загальним судом як адміністративним судом. При цьому ані дана норма, ані Прикінцеві та перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України не містять застережень щодо порядку застосування п.1 ч.1. ст.18 Кодексу адміністративного судочинства України в залежності від створення та початку діяльності окружних адміністративних судів. Окрім того, ст.12 ГПК України взагалі не відносить до підвідомчісті господарських судів справи про скасування рішень .
В силу Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" міські ради є органами місцевого самоврядування. Враховуючи, що позов заявлений до Чернігівської міської ради ради, виходячи із правил предметної підсудності, дана справа підлягає розгляду місцевим загальним судом, як адміністративним судом з урахуванням правил територіальної підсудності.
Керуючись ст.108 ч.3 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Позовні матеріали повернути позивачу.
Додаток на 68 арк.
Суддя
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2007 |
Оприлюднено | 03.09.2007 |
Номер документу | 899361 |
Судочинство | Господарське |
Адмінправопорушення
Сосницький районний суд Чернігівської області
Стельмах А. П.
Адмінправопорушення
Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області
Шевченко І. М.
Адмінправопорушення
Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області
Карпусь І. М.
Адміністративне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Базан Л. Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні