Рішення
від 22.06.2020 по справі 420/4368/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/4368/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2020 року м. Одеса

У залі судових засідань № 18

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

при секретарі судового засідання - Донець В.Р.

за участю сторін:

представника позивача - Шолар О.Ю.

представника відповідача - Палтека В.В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР до Головного управління ДПС в Одеській області, ДПС України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР з позовною заявою до Головного управління ДПС в Одеській області , ДПС України про визнання протиправними та скасування рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.04.2020 року №47705 та від 14.05.2020 року №50996 про відповідність ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР критеріям ризиковості платника податку, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, складені ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 24.04.2020 року №49, від 28.04.2020 року №52, від 24.04.2020 року №59, від 27.04.2020 року №60, від 28.04.2020 року №61, від 29.04.2020 року №62, від 30.04.2020 року №63 .

За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження у відповідності до ст. 12 КАС України та наданий відповідачам строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив.

Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Позов обґрунтований позивачем тим, що оскаржувані рішення не містять жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку, доказів наявності податкової інформації, що могла би свідчити про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником також не має. При цьому, разом з вимогою про виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, підприємством було надано відповідачу всі документи, які підтверджують здійснення господарських операцій.

Представник відповідача - ГУ ДПС Одеській області в судове засідання з`явився. Представник ДПС України в судове засідання не з`явився. З відзиву на позовну заяву відповідачів вбачається, що вони позов не визнають, оскільки позивачем придбаний товар у контрагента, який цей товар не закуповував, виявлені ризики формування податкового кредиту позивачем як вигодотранспортуючим суб`єктом.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР є юридичною особою, основним з видів діяльності якого є ремонт меблів і домашнього начиння (код КВЕД 95.24).

Між ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР (покупець) та компанією RED SAILS SP.Z.O.O (продавець) 16 лютого 2020 року укладений зовнішньоекономічний Контракт N:2002, за умовами якого продавець зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплати товар у відповідності з розрахунком, який є невід`ємною частиною контракту та оформлюється на кожну поставку. Під товаром розуміється меблі м`які та корпусні, а також ванні кабінети. Ціни на товари встановлюються у доларах США. Ціна на партію товару

встановлюється у рахунку. Оплата по даному контракту здійснюється у доларах США на рахунок компанії продавця у відповідності до інвойсу. (аркуші справи 61-63).

На виконання зазначеного контракту позивачем було розмитнено та отримано товар на суму 40030,60 доларів США, що підтверджується митною декларацією UA 500070/2020/214240 та інвойсом від 18.03.2020 року (аркуші справи 64-69).

При розмитнені вказаного товару за зовнішньоекономічним Контрактом від 16 лютого 2020 року N:2002 позивачем сплачено до бюджету України 220000 грн., що підтверджується платіжним дорученням №791 від 21.04.2020 року (аркуш справи 70).

На підтвердження наявності у позивача трудових та виробничих ресурсів ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР надано до суду штатний розпис, відомості про нарахування заробітної плати за березень, квітень 2020 року, табель обліку використання робочого часу за березень, квітень 2020 року, виписки з рахунку позивача, договір оренди нежитлового приміщення №05/20 від 01.01.2020 року, акт приймання-передачі приміщення від 01.02.2020 року, договір оренди нежитлових приміщень №149 від 01.03.2020 року, акт прийому-передачі до договору оренди нежитлових приміщень №149 від 01.03.2020 року, договір суборенди нежитлових приміщень №20/168 від 31.01.2020 року, акт приймання-передачі приміщення в суборенду до договору суборенди №20/168 від 31.01.2020 року, договір оренди складських приміщень від 29 листопада 2019 року, акт приймання передачі до договору оренди від 29.11.2019 року від 01.12.2019 року, договір суборенди нежилого приміщення №06/01/20 С від 02.01.2020 року (аркуші справи 72-107).

ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР направило на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні 24.04.2020 року №49, від 28.04.2020 року №52, від 24.04.2020 року №59, від 27.04.2020 року №60, від 28.04.2020 року №61, від 29.04.2020 року №62, від 30.04.2020 року №63 (аркуші справи 40-41, 43-44, 46-47, 49-50, 52-53, 55-56, 58-59) та отримало квитанції про прийняття документу та зупинення реєстрації із зазначенням: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник D =1,2271%, Р =6372,83 (аркуші справи 42, 45, 48, 51, 54, 57, 60).

Позивач також отримав рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.04.2020 року №47705 про відповідність ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку (аркуш справи 33), оскільки наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

Позивачем 05.05.2020 року направлено до Головного управління ДПС в Одеській області вимогу про встановлення невідповідності платника податку критеріям ризиковості (виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості) №7 та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, зокрема, копію контракту №2002 від 16.02.2020 року, копію інвойсу від 18.02.2020 року, копію платіжного доручення №791 від 21.04.2020 року, копію банківської виписки від 21.04.2020 року, копію видаткової накладної №32 від 25.03.2020 року, копію довіреності №2 від 25.03.2020 року, копію платіжного доручення №735 від 25.03.2020 року, копію банківської виписки від 25.03.2020 року, банківські виписки від 31.03.2020 року, 06.03.2020 року, 24.04.2020 року, копії видаткових накладних №ЮНМ0075 від 13.01.2020 року, №ЮНМ0209 від 22.01.2020 року, №ЮНМ0212 від 22.01.2020 року, №ЮНМ0464 від 07.02.2020 року, №ЮНМ0635 від 21.02.2020 року, №ЮНМ0272 від 27.01.2020 року, №ЮНМ0369 від 30.01.2020 року, №ЮНМ0464 від 07.02.2020 року, №ЮНМ0639 від 21.01.2020 року, №ЮНМ0751 від 28.02.2020 року, копію довіреності від 22.01.2020 року, копії платіжних доручень №804 від 24.04.2020 року, №819 від 30.04.2020 року, №613 від 31.01.2020 року, №683 від 06.03.2020 року, копію договору поставки №13/03/20-1 від 13.03.2020 року, копію рахунку на оплату №54 від 22.04.2020 року, копію платіжного доручення №105 від 24.04.2020 року, копію банківської виписки від 24.04.2020 року, копію штатного розпису від 27.03.2020 року, копії відомостей про нарахування заробітної плати за березень, квітень 2020 року, копії табелю обліку використання робочого часу за березень, квітень 2020 року, копії виписок від 06.-3.2020 року, 07.04.2020 року, копію договору оренди нежитлового приміщення №05/20 від 01.01.2020 року, копію договору оренди нежитлових приміщень №149 від 01.03.2020 року, копію договору суборенди нежитлових приміщень №20/168 від 31.01.2020 року, копію договору оренди складських приміщень від 29 листопада 2019 року, копію договору суборенди нежилого приміщення №06/01/20 С від 02.01.2020 року, копію договору поставки №ДФ 1007/66 від 10.07.2019 року, копію податкової декларації з податку на прибуток за 2019 рік, копію фінансового звіту за 2019 рік, копію договору поставки №13-03/20-2 від 13.03.2020 року, копію платіжного доручення №406 від 16.03.2020 року, копію банківської виписки від 16.03.2020 року, копію договору №01/08/19-1 від 01.08.2019 року, копію специфікації від 16.03.2020 року до договору №01/08/19-1 від 01.08.2019 року, копію акту про надання послуг з переробки №4 від 08.04.2020 року, копію договору купівлі-продажу №Т/12/19 від 18.12.2019 року, копію видаткової накладної №ТД00000585 від 01.04.2020 року, копію довіреності №8 від 31.03.2020 року, копію платіжного доручення №749 від 01.04.2020 року, копію договору поставки №13/03/20-1 від 13.03.2020 року, копію рахунку на оплату №41 від 13.032020 року, копію видаткової накладної №42 від 17.03.2020 року, копію довіреності №1 від 17.03.2020 року, копію товарно-транспортної накладної №Р42 від 17.03.2020 року, копію платіжного доручення №50 від 13.03.2020 року, копію банківської виписки від 13.03.2020 року, копію договору перевезення вантажу від 01.03.2020 року, копію акту надання послуг №1 від 17.03.2020 року, копію видаткової накладної №5 від 25.02.2020 року, копію довіреності №9 від 25.02.2020 року, копію платіжного доручення №592 від 17.01.2020 року, копію банківської виписки від 17.01.2020 року, копію видаткової накладної №ОД-0000210 від 21.02.2020 року, копію довіреності №1 від 21.02.2020 року, копію платіжного доручення №662 від 24.02.2020 року, копію банківської виписки від 24.02.2020 року, копію видаткової накладної №VT-0037626 від 27.03.2020 року, копію довіреності №5, копію платіжного доручення №719 від 20.03.2020 року (аркуші справи 35-39).

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.05.2020 року №50996 ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР віднесено до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку (аркуш справи 33), оскільки наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

Позивач не погодився із зазначеними рішеннями та звернувся до суду з цим позовом.

Відповідно до п. п. 12, 13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 від 29.12.2010 року, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 6, 7, 8, 10, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.

З квитанцій про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, вбачається, що реєстрація податкових накладних від 24.04.2020 року №49, від 28.04.2020 року №52, від 24.04.2020 року №59, від 27.04.2020 року №60, від 28.04.2020 року №61, від 29.04.2020 року №62, від 30.04.2020 року №63 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку .

Додатком 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 встановлено, зокрема п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку : у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Суд звертає увагу, що в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку зазначено тільки п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків та в рішенні має бути зазначено податкову інформацію, яка стала підставою для такого висновку, однак оскаржувані рішення від 28.04.2020 року №47705 та від 14.05.2020 року №50996 такої інформації не містять.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, однак суд вважає, що відповідачі не довели відповідність позивача п. 8 критерію ризиковості платника податків.

До відзиву на позовну заяву податковим органом додано інформацію щодо придбання товару позивачем та його реалізацію за період з 03.01.2020 року по 23.04.2020 року, з якої, за твердженнями представника відповідача вбачається невідповідність придбаних та проданих контрагентами позивача товарів, однак суд звертає увагу, що ця податкова інформація не підписана жодною посадовою особою податкового органу, ця інформація стосується певного невеликого періоду, а тому факти придбання товару у позивача не обов`язково мають співпадати з продажем цього товару саме в цьому періоді та ця інформація не спростовує можливу наявність товару у контрагентів позивача придбаного раніше січня 2020 року та його продажу в цьому періоді.

Таким чином, суд вважає таку інформацію неналежним доказам на підтвердження відповідності позивача п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Також, суд звертає увагу, що п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків стосується наявності податкової інформації стосовно господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, однак з матеріалів справи вбачається, що подані позивачем на реєстрацію податкові накладні надійшли до податкового органу пізніше ніж прийнято рішення про включення позивача до переліку ризикових платників податків.

Враховуючи не доведення податковим органом правомірності включення позивача до переліку ризикових платників податків, оскаржувані рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.04.2020 року №47705, від 14.05.2020 року №50996, є необґрунтованим та протиправним, а тому підлягають скасуванню судом.

Оскільки рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податків є протиправними, а інших підстав для зупинення реєстрації податкових накладних податковим органом в рішеннях не зазначено, позивач надав документи щодо здійснених господарських операцій, відповідач - ГУ ДПС в Одеській області має бути зобов`язаний судом виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а ДПС України має бути зобов`язано судом здійснити реєстрацію податкових накладних від 24.04.2020 року №49, від 28.04.2020 року №52, від 24.04.2020 року №59, від 27.04.2020 року №60, від 28.04.2020 року №61, від 29.04.2020 року №62, від 30.04.2020 року №63 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР обґрунтовані, відповідають вимогам законодавства та підлягають задоволенню повністю.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР (вул. Люстдорфська дорога, 92/94, м. Одеса, 65088, код ЄДРПОУ 37089613) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370), ДПС України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.04.2020 року №47705 та від 14.05.2020 року №50996 про відповідність ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР критеріям ризиковості платника податку, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, складені ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 24.04.2020 року №49, від 28.04.2020 року №52, від 24.04.2020 року №59, від 27.04.2020 року №60, від 28.04.2020 року №61, від 29.04.2020 року №62, від 30.04.2020 року №63- задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.04.2020 року №47705 про відповідність ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР критеріям ризиковості платника податку.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.05.2020 року №50996 про відповідність ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 24.04.2020 року №49.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 28.04.2020 року №52.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 24.04.2020 року №59.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 27.04.2020 року №60.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 28.04.2020 року №61.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 29.04.2020 року №62.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену ТОВ ТРАНСАЛЬФАТУР від 30.04.2020 року №63.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНСАЛЬФАТУР (вул. Люстдорфська дорога, 92/94, м. Одеса, 65088, код ЄДРПОУ 37089613) сплачений судовий збір у розмірі 4204 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 22.06.2020 року.

Суддя Л.І. Свида

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2020
Оприлюднено24.06.2020
Номер документу89967911
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/4368/20

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 10.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Постанова від 29.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Постанова від 29.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні