Рішення
від 18.06.2020 по справі 500/2806/19
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2806/19

18 червня 2020 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Дерех Н.В.

за участю:

секретаря судового засідання Заблоцька І.І.

представника позивача Авдєєнко В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РКК Альянс" до,Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області,про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 15.11.2019 №123792 у сумі 34000 грн. 00 коп,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "РКК Альянс" (надалі, позивач) звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області (надалі, відповідач), в якому просило визнати протиправною та скасувати постанову Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області №123792 від 15.11.2019.

Позов обґрунтований тим, що при прийнятті спірної постанови про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів, фактичних обмірів та зважування вантажу не відбувалося. Вважає, що такі обставини підтверджуються відсутністю підпису водія, марки зернозбирального комбайна, використаних відповідачем засобів виміру (їх номери, дані про метрологічну повірку тощо), на підставі чого можна було би перевірити висновки про перевищення габаритно-вагових норм, не було складено актів відмови водія позивача від підпису, не вказано номер товарно-транспортної накладної та дорожнього листа, на підставі яких здійснювалось перевезення вантажу. Позивач вказав, що в акті №184498 від 26.09.2019 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом зазначено направлення на перевірку №009312 від 23.09.19, в той час як відповідач не міг знати, що саме 26.09.2019 відбудеться перевезення позивачем відповідного вантажу. Крім того, проведення перевірки здійснював інспектор Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, в той час як позивач зареєстрований у Тернопільській області, а здійснення перевірок суб`єктів господарювання відбувається за його зареєстрованим місцем перебування у відповідності до ст. 4 Закону України Про засади державного контролю (нагляду) у сфері господарської діяльності . Звернув увагу суду на тому, що всупереч пункту 18 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2017 у довідці №0007912 від 26.09.13 не вказано час здійснення габаритно-вагового контролю, що зумовлює невідповідність обумовленої довідки вимогам законодавства. Зазначив, що оплата за проїзд після проведеного габаритно-вагового контролю позивачем не вносилась, відповідний транспортний засіб не затримувався, що свідчить про невідповідність засвідчених відповідачем даних фактичним обставинам справи. За таких обставин, на думку представника позивача, спірна постанова є протиправною та підлягає скасуванню, у зв`язку із чим просив даний позов задовольнити повністю.

Ухвалою суду від 10.12.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Судове засідання у справі призначено на 09.01.2020 о 10:00 год. Даною ухвалою відповідачу встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

Представник відповідача подав до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначив наступне. У зв`язку з тим, що у водія транспортного засобу позивача ОСОБА_1 при здійсненні перевезення вантажу (комбайну зернозбирального) не було оформленого дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України з перевищення габаритно-вагових обмежень, посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Львівській області було здійснено нарахування плати за проїзд великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування від 26.09.2019. Відповідно до Акту №0018912 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 26.09.2019 р. та Акту №0003311 про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 26.09.2019 р., начальником Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області винесено Постанову від 15.11.2019 №123792 про застосування адміністративно - господарського штрафу до ТОВ РКК Альянс у сумі 34000,00 грн., яка є предметом оскарження в даній справі, за перевезення вантажу ( комбайн зернозбиральний) з перевищенням габаритних обмежень без відповідного дозволу, відповідальність за яке передбачена абзацом 16 частини першої ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт . Вважає, що при винесенні оскаржуваної постанови про застосування адміністративно - господарського штрафу, вчиняючи дії як посадова особа суб`єкта владних повноважень начальник Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області діяв в порядку та у спосіб передбачений законодавством, у зв`язку із чим у задоволенні позову просив відмовити повністю.

Ухвалою суду від 09.01.2020 розгляд даної справи відкладено до 10.02.2020 о 10:00 год.

10.02.2020 у відкритому судовому засіданні оголошено перерву до 02.03.2020 о 10:00 год.

02.03.2020 у відкритому судовому засіданні оголошено перерву до 18.03.2020 о 09:30 год.

18.03.2020 розгляд даної справи відкладено до 08.04.2020 о 12:00 год. у зв`язку із перебуванням головуючої судді у відпустці.

Ухвалою суду від 08.04.2020 розгляд даної справи відкладено до 06.05.2020 о 12:00 год.

Ухвалою суду від 06.05.2020 розгляд даної справи відкладено до 01.06.2020 о 10:00 год.

01.06.2020 у відкритому судовому засіданні оголошено перерву до 16.06.2020 о 14:30 год.

16.06.2020 у відкритому судовому засіданні розгляд справи відкладено до 18.06.2020 о 09:30 год.

Представник позивача у відкритому судовому засіданні позов підтримав, просив його задовольнити з мотивів, наведених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, подав письмову заяву, в якій просив розгляд справи здійснювати за його відсутності, позовні вимоги не визнає.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, заслухавши представника позивача, суд встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

Посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, на підставі графіку проведення рейдових перевірок в період з 23.09.2019 по 29.09.2019, направлення на рейдову перевірку від 23.09.2019 №009312, на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп, 503км+300 м, проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

За результатами проведення габаритно-вагового контролю-інспекторами Управління Укртрансбезпеки у Львівській області складено Довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0007912 від 26.09.2019 та Акт №0018912 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 26.09.2019 та Акт №0003311 про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 26.09.2019, на підставі яких проведено Розрахунок №235/041 від 26.09.2019 року плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування та нарахована плата за проїзд 77,90 євро.

Акт №0003311 про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 26.09.2019 підписаний уповноваженими особами Управління Укртрансбезпеки у Львівській області із застереженням про відмову від підпису водія автотранспортного засобу.

В подальшому, за результатами проведеної перевірки складено Акт №184498 від 26.09.2019, яким під час здійснення габаритно-вагового контролю транспортного засобу DAF XF 105.460-тягач, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом - Goldhofer STL-VL-3280, реєстраційний номер НОМЕР_2 , що належить ТОВ РКК Альянс встановлено перевищення нормативно допустимих габаритно-вагових параметрів транспортного засобу із вантажем (повна маса-43,22 т, при нормативно-допустимих 40,00 т., довжина транспортного засобу - 25,0 м, що перевищує нормативно визначені 22,0 м, ширина транспортного засобу 3,40 м, що перевищує нормативно визначені 2,6 м, виступ вантажу за задній габарит транспортного засобу становить 3,0 м, що перевищує допустимі 2,0 м, та зазначено про відсутність у водія перевізника дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентним уповноваженим органом, з перевищенням вагових та габаритних параметрів.

Даний Акт підписаний уповноваженими особами відповідача із застереженням, що водій позивача від підпису останнього відмовився.

Позивачу направлено повідомлення, у відповідності до якого зазначено, що розгляд справи про порушення відбудеться 29.10.2019 з 10:00 в Управлінні Укртансбезпеки у Тернопільській області за адресою: м.Тернопіль, вул.Тролейбусна, 12.

15.11.2019 Управлінням Укртрансбезпеки у Тернопільській області винесено Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №123792, якою до ТОВ "РКК Альянс" за порушення абзацу 16 частини першої ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт (перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу) застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 34000,00 грн.

Після цього, на адресу позивача направлено повідомлення, яким запропоновано добровільно сплатити адміністративно-господарський штраф в 15-денний термін з дня отримання постанови.

Проте, вважаючи спірну постанову протиправною та такою, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, відповідно до пункту 1 якого Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Підпунктами 2, 15, 27, 54, 58, 62 пункту 5 даного Положення передбачено, що Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті; здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю; проводить перевірки за додержанням суб`єктами господарювання, фізичними особами та юридичними особами вимог законодавства про транспорт; здійснює контроль наявності, видачу дозвільних документів на здійснення перевезень та контроль відповідності виду перевезення, що фактично здійснюється; здійснює інші повноваження, визначені законом.

Згідно з пунктом 8 вказаного Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до пункту 3 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567, (надалі, Порядок № 1567) органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі - органи державного контролю) є Укртрансінспекція, її територіальні органи - управління в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські, районні управління.

Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області під час здійснення своїх повноважень діє як суб`єкт владних повноважень, якому надано повноваження щодо здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням перевізниками законодавства про автомобільний транспорт.

Пунктом 14 Порядку №1567 передбачено, що рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.

Під час проведення рейдової перевірки перевіряється, серед іншого: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону України Про автомобільний транспорт документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону України Про автомобільний транспорт (пункт 15 Порядку №1567).

Пунктом 16 Порядку №1567 передбачено, зокрема, що під час проведення рейдової перевірки можливе здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до пункту 21 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Відповідно до частини дванадцятої статті 6 Закону України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 № 2344-III (надалі, Закон №2344), державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Частиною дванадцятою статті 6 Закону № 2344 передбачено, що державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків (частина четверта статті 48 Закону № 2344).

Відповідно до абзацу п`ятнадцятого частини першої статті 60 Закону № 2344, за порушення законодавства про автомобільний транспорт до позивача оскаржуваною постановою застосовано адміністративно-господарський штраф, зокрема за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10%, але не більше 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до частини другої статті 29 Закону України Про дорожній рух від 30.06.1993 № 3353-XII, з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі - Правила №30), передбачено, що транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великогабаритним, якщо його габарити перевищують хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306.

Згідно з пунктом 4 Правил №30 рух великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (надалі, дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Відповідно до пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Також, відповідно до підпункту 2 пункту 2 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (надалі, Порядок № 879), вимірювання (зважування) - процес визначення за допомогою вимірювального (зважувального) обладнання габаритно-вагових параметрів фактичної маси та навантаження на вісь (осі) транспортного засобу, що проводяться згідно з методикою, затвердженою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.

Підпунктом 4 пункту 2 Порядку № 879 визначено, що габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Як вбачається з матеріалів справи, суть порушення полягає в тому, що 26.09.2019 на автомобільній дорозі М-06 Київ - Чоп 503км+300м перевезення вантажу (комбайн зернозбиральний) здійснювалось з перевищенням габаритних обмежень (ширина -3,4 м, що перевищує допустимі 2,6 м на 30,8%, виступ на задній габарит 3 м, що перевищує допустимі 2 м на 50% ) без відповідного дозволу.

В подальшому, оскільки, під час габаритно-вагового контролю транспортного засобу, що належить ТОВ "РКК Альянс", виявлено перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів, відповідачем визначено суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30-31 Порядку № 879.

У спірному випадку відповідальність перевізника полягає у перевищенні лише габаритних розмірів, відтак, суд не приймає до уваги доводи сторони позивача, що полягають у не правомірності здійснення вагового контролю.

Суд зазначає, що не зазначення всіх реквізитів в актах, що складені за результатами проведеної перевірки є формальним порушенням, та не спростовує інших відомостей, що відображені у ньому, тобто матеріального змісту.

При цьому, доказів, що спростовують дійсність замірів, що були здійснені уповноваженими працівниками Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, суду не подано та судом не здобуто, як і наявності у водія позивача дозволу, передбаченого частиною третьою ст.48 Закону України "Про автомобільний транспорт".

В ході розгляду даної справи судом допитано свідка ОСОБА_1 , однак до його пояснень суд ставиться критично, оскільки він є працівником ТОВ "РКК Альянс", та зацікавленою особою у розгляді даної справи, так як він є водієм, що здійснював перевезення великогабаритного вантажу з порушень законодавчо встановлених норм та без відповідного дозволу.

Отже, матеріали даної адміністративної справи містять належні, достатні та допустимі докази, які підтверджують факт перевищення габаритних параметрів транспортним засобом позивача, а тому оскаржувана в даній справі постанова є правомірною.

Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини, сформовану в пункті 58 рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10.05.2011: згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

Відповідно до частини першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідачем обґрунтовано правильність визначення габаритних показників транспортного засобу, що належить позивачу, та відповідачем доведено, що ТОВ "РКК Альянс" вчинено порушення вимог статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт , відповідальність за яке передбачена абзацом 16 частини першої ст.60 Закону України Про автомобільний транспорт , які у свою чергу стали підставою для прийняття оскаржуваної постанови.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити повністю. Оскільки суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити повністю, сплачений позивачем судовий збір не стягується за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "РКК Альянс" до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 15.11.2019 №123792 у сумі 34000 грн. 00 коп - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 23 червня 2020 року.

Копію рішення надіслати Державній службі України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області.

Реквізити учасників справи:

Позивач:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "РКК Альянс" ЄДРПОУ 41012248 вул. Грушевського, 49,с. Великі Бірки,Тернопільський район, Тернопільська область,47740

Відповідач:

- Державна служба України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Тернопільській області ЄДРПОУ 39816845 вул. Тролейбусна, 12, м.Тернопіль,46027

Головуюча суддя Дерех Н.В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.06.2020
Оприлюднено23.06.2020
Номер документу89968498
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/2806/19

Постанова від 27.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 18.06.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 31.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 18.06.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 08.04.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні